Vapaa kuvaus

pöhkö mutta muuten mukava ruma ja rupsahtanu tykkään syä paljon...haluisin tutustua toisiin pöhköihin ,kivoihin sellaisiin,jotka syövät yhtä paljon:)muhun voi tutustua paremmin treffeissä sadettaja on sielä mun haukkumanimi.toi kuva tuli kamerala värkätessä mut ei makiaa mahan täyeltä ku puolet puuttuupi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

0

Kommenttia

3

1. hei,alibi on lehti niinkuin muukki eikä poliisin pöytäkirja...jonka olen sukulaisena itse lukenut!!!!!!!!
    jos se ei ollut murha ja törkeä niin mikä on!!??älkääkä jauhako jos ette tiedä totuutta kun ihmisillä on omaisia joilla on muutenki vaikea päästä joidenkin asioiden yli vaikka haluaisi!!!!
    tietysti tuollainen puhuttaa ja pitääki ja herättää inhoa ja kauhua,että voidaan toiselle ihmiselle tehdä jo mitä vain.mutta ei piä totuuksina kertoa jos ei ole varma siitä totuudesta.
    (ihmettelen vieläkin ettei kukaan muka nähny ajoissa kylällä olleita raakoja tapahtumia ja soittanu aikasemmin jo poliiseja)
    no tuomari en ole vaan se on kerran Taivaan Herra meillä' jokaisella,
    mutta huonosti käy jos eivät edes kadu ja tee neki parannusta.niinkuin meidän jokaisen on kerran oman kuoleman jälkeen vastattava Jumalan edessä omasta elämästä, mitä ollaan tehty tai jätetty jopa tekemättä.On kuitenki kaikila yksi Herra joka voi ainoastaan synnit anteeksi antaa ja se on Jeesus Kristus!
    Mulla on uskovaisenakin kova pala yrittää antaa anteeksi,olivat niin kiduttaneet jo ennen yliajoa! silti rukoilen että voin sen tehdä joku päivä ihan oman sieluni takia.
    Mutta toivon jokaisen alkavan ymmärtää, jos joku oireilee jo noin pahasti niin kannattee jo yhteisönä puuttua ja tehdä jotakin ennenkuin pääsevät pätemään jonkun raukan kiduttamisella ja oikein porukalla olemaan kovia.

ps. alibi elää toisten kärsimyksillä,joita muut innoissaan lukevat, minusta se on jotenkin raakaa bisnestä...tiedottaa tietysti voi j apitääkin,mutta asialla on kaksi puolta!!!

ps.pidetään parempaa huolta lähimmäisimmistä ja muista kanssa ihmisistä!jo siinä vaiheessa kun ne on pieniä ja niitä voi vielä kasvattaa rajoja ja rakkautta periaatteella ettei niistä tulisi hirviöitä!
    Tuo ketään syyllistämättä, mutta kyllä nykyajan vanhemmat laistavat liikaa omaa vastuuta lapsistaan.voimia joka tapauksessa KAIKILLE jotka sitä tämänki asian tiimoilta tarvitsevat erityisesti!