hakusessa uskova miisu25-33v

pimpom1234

olen 35v uskova mies ,hellsrk, etsin seuraa, tositark. savo-kainuu pohjanmaa alueelta. lapseton, työssäkäyvä, rehti, luotettava, täysraitis. normaalivartalo.
Ooppas rohkee, laita maili os. [email protected]

4

505

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettynyt etsijä

Jos etsit netistä uskovaista naista, saat vastauksia kiihkomielisiltä lestadiolaisilta, helluntailaisilta tai SLEY:läisiltä. Heidän joukossaan on naispappeuden vastustajia. Sitten he alkavat haukkumaan meitä muita pakanoiksi. Tämä on valitettava totuus, jos etsit uskovaista naista.

• 1222

turhaa yleistämistä, kun meitä on niin moneen junaan.

• moi, mä oon uskossa Jeesukseen, enkä koskaan oo ollu naimisissa.mulla on suomi24.ssä sadettaja nimellä juttu.
      maili on [email protected] tiä miten Herra johtaa uskovaisia yhteen mut ois kiva löytää se oikea jo vihdoin:)oon koht avuoden ollu nyt tällä tiellä ja kyllä tahon Taivaaseen astikka päästä.oon muutes rovaniemeltä

• bamberos

moi.toi äskönen ei ollu oikesti multa. tyttökaverit joskus intoilee joo ehti laitta mun puolesta hui vastauksen muka.unoha, en oo ketä haet etkä sä mulle.sori kaikkee hyvää sulle mut voi näitä koneita nykyaikana.......siis saglag unoha.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe