Vapaa kuvaus

Olen tullut vakuuttuneeksi siitä, että maa jossa elämme, on oikeasti litteä. Pohjoisnavaksi kutsuttu napa on maailmannapa, jonka ympärille maanpiiri levittäytyy. Antarktis muodostaa jäävallit ja maanääriin ei pääse kukaan, koska luonnon karut olot eivät sitä salli. Äärimmäinen kylmyys, railot jäässä yms. korjaavat pois uteliaat. Maan todellisesta muodosta tietoiseksi tulleet, eli ns. valaistuneet aistivat kuitenkin maan todellisen muodon. Emme elä siis missään epämääräisessä pallossa, joka sijaitsisi jossain järjettömässä tyhjiössä, joka vilisee loputtomiin erilaisia palloja, joista osa olisi itsevalaisevia (tähdet) ja osa heijastavia (planeetat) On vain yksi valonlähde, eliaurinko ja sitten himmeämmät taivaan kappaleet, eli kuu, tähdet ja revontulet.

Aloituksia

16

Kommenttia

266

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Olen ollut täysin tietämätön tästä hienosta sivustosta. Antaa ajattelmisen arvoista asiaa tosi paljon kaikille asiasta kiinnostuneille. Joku tosin saattaa näivärrellä, että miksi litteän maan teorioitakin on niin useita... Tällainen on näivärtelyä, sillä vaikka moni on maatietoinen, ei kukaan tiedä kaikkia täysin aukottomasti. Siksi tällaiset maatietoiset sivustot, joissa itse maatietoiset jakavat näkemyksiään, ovat hieno juttu! Avartaa omaakin näkemystä ja lisää ehkä sitä entisestään. Vain yksi täällä on ollut täysin maatietoinen, eli tietänyt kaikki asiat maan päällä läpikotaisin ja se on itse Jeesus Kristus. Elämän Herra! Jeesuskin on kuitenkin alisteinen Isälleen, Jumalalle, joka tietää taas koko luomakunnan täydellisen olemuksen. Meidän ihmisten ei tarvitsekaan tietää kaikkea. Tärkeintä Jumalalle on se, että uskomme häneen ja teemme hänen mielen mukaisia tekoja ja rakennumme uskossa. Jotta uskossa pysyminen olisi helpompaa, auttaa siihen maatietoisuus. Siksi on aika tärkeää, että ihminen saa olla myös maatietoinen. Jos ihminen elää esimerkiksi pallovalheessa, sielunvihollisella, eli Saatanalla on paljon enemmän taisteluaseita tällaista uskovaista vastaan. Hän saattaa esimerkiksi kysyä: Miksi juuri ihminen ja maapallo mittaamattomassa pallomeressä olisi niin tärkeä, että juuri heille annettiin Jeesus Kristus? Olette vain turhia pölyhiukkasia valtavan isossa pallomeressä. Maatietoinen on vapaa tällaisista epäilyksistä, koska maatietoinen tietää, että vihollinen valehtelee. Kun ei ole avaruuksia, eikä siellä vilistäviä palloja.