Totuuden puhujat ladotaan häkkiin, ja tukitaan suut!

Jos jollain on jotain suurta totuutta levitettävänä, hänen suu pyritään sulkee kaikin keinoin. Tepsivä keino tähän on esimerkiksi suljettuun laitokseen telkeäminen mielenterveydellisiin syihin vedoten. Lisäksi lisätään täppä, että vaaraksi itselle ja muille.

Siis mitä?!!! Jos uskaltaa julistaa totuutta oikean muotoisesta maasta, että maa on litteä niin kuin se on, miten se voi olla vaara itelle ja muille? Taitaa eliittiä pelottaa, että totuus saa kuulua ihmisten korvasta korvaan. Itse tulin taas "hoitojaksolta". Minua pyrittiin typerryttää kaikenmaailman kemikaaleilla, mistä kukaan ei tiedä mitä kaikkea ne pitää sisällään. On siinä onnistuttukin, sillä mun ajattelukoneisto ei enää toimi niin sujuvasti ja sanojen löytymisessäkin on ongelman tynkää.
Ai siis mitä. No se, että en kykene enää esittää näkemyksiäni niin selkeästi kuin ennen.

Annan tässä esimerkkilistaa mun mielen typerryttämisestä.
1. Sanavarastoni on kaventunut varmaan puolella tai kahella. Tai vähintään kolmanneksen. Sanavarastoni ei siis ole enää niin laaja, kuin aiemmin. Tämä vaikeuttaa asian esiin tuomista.

2. Ajattelukoneistoni toimii hitaammalla ja sytykkeitä puuttuu.
Saatan ehkä tätä valkeuttaa sekavasti, ettei asia tule selväksi, mutta yritän kuitenkin. Eli sanoista puuttuu tietyt vivahteet ja aivojeni laskentateho on alemmalla tolalla. Ja sytykkeet, vai oliko ne nyt niitä synapseja, eli hermoyhteyksiä, niin ne ei syki kunnolla. Voisi sanoa, että bittiä menee poikki ja pinoon aivostossani silloin, kuin niiden pitäisi raksuttaa ja tuottaa toimivaa dataa.

3. Maatietoisuuteni on kaventunut muutamassa osassa. Esim, en enää hahmota koko maailmankaikkeuden ydintä niin selvästi, kuin ennen. Mielen sopukkoihin, eli aivojen kansioihin on tullut epäilyksen siemeniä, jotka saavat minun aika ajoin epäilemään maan litteyttä. Näitä virhetiedostoja, tai mitä bad sectoreita ne nyt onkaan, pyrin taistelemaan mielen sisäisellä virustorjunnalla. En anna näiden minulle tuputettujen lääkeaineiden vaikuttaa aivostossani siten, että vajoaisin takaisin palloluuloiseen katsantokantaan! Pyrin olemaan lujana siinä, että mieleni käsittäisi maan litteyden todellisuuden kaltaisesti!

4. Omantoiminnan ohjaus on lamaantunut. Jumitun enemmän asioissani ja välillä mielen päätä jurraa. En ehkä tiedä tälle ilmiölle oikeaa termiä, mutta jurraaminen tarkoittaa käytännössä sitä, että mieli sakkaa ja silloin todellisuudentajuni seilaa unen ja todellisuuden tunteen väliä ikään, kuin sielu leijailisi jossain dystooppisessa ja omituisellisessa maastossa!

Loppukaneettina siis: Minut on typerrytetty pakkolääkinnällä, mutta toivon, että aivostoni palaa ennalleen ja maatietoisuuteni selkiintyisi. Minua ei vaijenneta. Tulen tekemään lujasti työtä, että edistyisin maatietoisuuden tiellä ja aion pitää sanomaani yllä ja levittää tätä maatietoista ajattelutapaa jatkossakin!

14

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asian tuominen esiin ei ole enää niin helpolla tolalla, joten viestini voi olla nyt sekavaa. Mutta rakkaat maatietoiset, älkää välittäkö. Minun aivonystyröitä on pehmennetty erillaisilla lääkeaineilla ja siksi olen nyt vähän sanallisesti kömpelö.

Tiedän, että saan välillä paremman otteen aivojeni toiminnasta, mutta liikaa mieli sakkaa sumussa ja varjossa. Olen kuitenkin onnellinen siinä määrin, että olen pystynyt kaiken tämän keskellä pitämään maatietoisen ajatteluni. Minua yritetään tarkoituksellisesti typerryttämään maapalloluuloiseksi. Kun aivosto, eli "oma aivokoneisti" ei kykene käsittelemään asiaa, ajattelun hitaus vaikeuttaa järkiajattelua. Yksinkertaisemmat aivot taipuu vain muiden ohjaamaan maailmankäsitykseen. Eli summa summarum. Kun olet riittävän "aivoton", sitä enemmän olet riippuvainen ympäristön sanelusta. Ja kun ympäristö tuuttaa sulle palloteorian mukaista näkemystä, imet sen pesusienen lailla, kun aivostosi ei pysty itse laskemaan asiaa ja sen kokonaisuussuhteita.

Itse olen siinä määrin kuitenkin tietoisuuden polulla vielä, että ymmärrän maanmuodon oikein. Maa on litteä. Ja silloin kuin epäilyksen siemenet alkaa itää ja alan uskoo palloteorian mukaisia juttuja, niin erityisesti silloin mun täytyy mantran tavoin toistaa itselleni, että maa on litteä, jotta palaan takaisin oikeaan näkemykseen asiassa. Minusta siis yritetään tehdä palloluuloista, mutta en aio antaa periksi. Sen verran kuin aito maatietoisuus kuitenkin helpottaa elämää ja olemista. Ja erityisesti se tekee uskomisesta helpompaa. Jaksaa paremmin turvata Jeesukseen!

• Anonyymi

Toivottavasti jonain päivänä saavat sun lääkityksen kohdalleen.

Se ei sitä selvästi vielä ole.

• Anonyymi

toivottavasti ite saat. sinä se tässä lääkkeitä tarvit eikä maa tietonen !

• Anonyymi

Sinun mielesi ei ole koskaan toiminut kunnolla, siitä syystä alunperin oletkin uskonut litteän maan satuun.
      Et ole ikävä kyllä älykäs tai terve.

• Anonyymi

Ymmärrän näkemyksesi, ku sut on aivopesty pallopääksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän näkemyksesi, ku sut on aivopesty pallopääksi.

Minua ei ole millään tavalla aivopesty, satun vain ymmärtämään tieteitä ja todistettuja faktoja.

• Minutkin yritetään myrkyttää mieliala lääkkeillä koska puhun palloteoriaa vastaan ja tiedän maan olevan litteä.
      Mutta minä en murru, maatietoisuuteni vain vahvistuu kun joudun taistelemaan oman littariaatteeni puolesta.

• Anonyymi

Siltikään et pysty kumoamaan maapallon todisteita, mielialalääkkeet kirjoitetaan yhteen.

• Anonyymi

Hyvä! Muistetaan pysyä lujana tässä asiassa. Maa on litteä, vaikka kuinka meidät pyrittäis turvottaa lääkkeillä pallopäiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siltikään et pysty kumoamaan maapallon todisteita, mielialalääkkeet kirjoitetaan yhteen.

pallopäät ryhtyy kielipoliiseiksi, kun argumentit loppuu…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pallopäät ryhtyy kielipoliiseiksi, kun argumentit loppuu…

Kuten ylempänä jo kerroin että ette ole pystyneet kumoamaan todisteita maapallosta, lähdette kyseisistä keskusteluista aina karkuun.

Teiltä juurikin puuttuvat argumentit sekä vasta-argumentit.

• Anonyymi

Pysytään lujina tällä tietoisuuden tiellä. älkäämme antako muiden turruttaa meidän tietoisuutta. Maa on litteä ja tulee jatkossakin pysymään litteenä!

• Anonyymi

Mitäs jos esittäisitte edes yhden kuvan jossa näkyy ihan ilman tulkintaa, että Maa on litteä? Ei pitäisi olla kohtuuton vaatimus?

• Anonyymi

Ei todellakaan pistetä pakkohoitoon sen takia, että väittää maata litteäksi. Vaikka se hullua onkin. Kyllä sinut on pistetty vakavemmista syistä sinne.

Lähinnä jutustasi tulisi mieleen kuinka lääke toimii vähän, ja kykenet ymmärtämään omaa normaalia sekavuuttasi. Olet siis muille "normaali tilassasi" juuri lamaantuneen oloinen ja sekava.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      63
      3903
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3030
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      2961
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      384
      2055
    5. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1163
    6. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1156
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      28
      983
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      50
      951
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      110
      944
    Aihe