- Ja se kitinä ja uhrautuminen. 😹
- Aidot kristityt toki ovat. Mutta liberaalit luterilaiset eivät one vaikka heidän omaa oksaansa sahataan. 😼
- Minkä jälkeen? Kristittyjä vainotaan enemmän kuin koskaan.
- Miksi yht äkkiä ei saisikaan sanoa ääneen sitä mitä Raamatussa sanotaan ja kirkot opettaneet 2000 vuotta
- Kyllä ne tiedetään. Se on eri asia haluatko vain jankuttaa.
- Siltä näyttää.😺
- Tiedät oikein hyvin, ettei kukaan syntinen ihminen siihen kykene. Vain Jeesus täytti Jumalan käskyt ja lain.
Kerro miten sinä itse elät. - Äitisikö sitä käyttää? 😼
- Et yllättänyt! 😹 sinä et kerro itsestäsi mitään mutta sinulle pitäisi vastata jokaiseen uteluusi.
Tuot kummasti minulle mieleen nikin InhottavaRealisti, onko tuttu? - Kiihotutko taas kalan näkemisestä?😹
- Kerro sitten minkä kristillisen liikeen kanssa ja miten olet ollut tekemisissä kun luterilasuuspalstalla vuodesta toiseen käytät aikaasi 😺
- Kylvät koko ajan ristiriitoja. En ymmärrä miksi yrität tehdä negatiivista siitä, että seurakuntia on useita ja työmuotoja evankeliumin viemiseen on useita? 😼
Sinun luterilainen kirkkosi jakaantuu ihan sisällään moneen osaan. - Miksi minun pitäisi sinulle kieltää tai myöntää missä toiminnassa olen ollut 😼❓
Ethän sinäkään itsestäsi kerro.
” En ole kaltaisesi kaappihomo enkä homo ollenkaan. Jos olisin, sinä puolustaisit minua kaikessa, eikö? 😺” - No kuule voi voi itelles! 😹
- Juu, kuuntelin tänään hänen ja Juhanan haastettelut.
- Kyllä sinä valehtelet 😼 puhutko samanlaista paskaa myös ihmisistä jotka tunnet?
- Hyvä blogi mutta tapasi mukaan valehtelet taas. 😹
” Tämän artikkelin aihe liittyy täydentävästi ensi sunnuntaina 23.1.2022 Radio Patmoksen taajuuksilla klo. 18 lähetettävän Ajankohtafoorumi-ohjelmasarjan jaksoon ”NATO ja sen tarkoitus?”, jossa käsittelemme Leena Metsämäen kanssa nyt varsin ajankohtaisen NATOn historiaa ja olemusta kokonaisuudessaan. Tässä artikkelissa tarkastelen Bilderberg-ryhmää, jonka strategisia ja ideologisia tavoitteita NATO edistää sotilaallisella tasolla.” - Sinulle kiusallista? 😼
- Mitä häpeällustä on tehnyt ?
Kerro tosiasiat, älä omia tulkintojasi. 😺 - Näinhän se on. Mutta me olemme uskolliset Jumalalle.