Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
liekko
profiilit
liekko
liekko
Vapaa kuvaus
Tämän kesän kukkasia.
Aloituksia
48
Kommenttia
3174
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Palsta+on+paikka+joka+lisää+sietokykyä+ja+tekee+paksunahkaisemmaksi.
Muistan+kun+aloitin+palstalla+käymisen,+++pahoitin+usein+mieleni,+nykyisin+enimmäkseen+nauran,+kiusaajalla+itsellään+ei+asiat+ole+hyvällä+mallilla.+
Kieltämättä+tekee+pahaa+lukea+kun+joku+ihminen+otetan+hampaisiin,+itse+en+voi+ymmärtää+miksi+näin+pitää+tehdä.+
Kaunainen+kiukkuinen+ihminen+tekee+eniten+hallaa+itselleen.
19.05.2020 20:44
Olen+syönyt+normaalisti+ja+käynyt+kaupassa+tarvittaessa.+Olen+huolehtinut+hygieniasta+parhaani+mukaan.
Muuten+vietän+aikani+kotona+kissan+kanssa.+Käyn+pyöräilemässä+ja+lenkillä.+
Huomenna+menen+kampaajalle,+oli+aika+jo+siihen+aikaan+kun+ensimmäiset+tiedot+koronasta+saatiin,+silloin+peruin+ajan,+nyt+kampaajat+saavat+ottaa+asiakkaita.+
Suojaudun+kunnolla,+vaadin+saman+häneltä.
18.05.2020 22:18
Värjään+välillä+itse,+välillä+kampaajalla.+
Kun+värjää+iäkkäämpänä+ei+kannata+ottaa+ainakaan+omaa+väriä+tummempaa,+mieluummin+vaikka+vähän+vaaleampi+sävy.+
Minulla+on+onnistunut+itsellänikin+värjäys+oikein+hyvin,+ei+tule+kalliiksi.
18.05.2020 20:56
Oli+aikomus+katsoa+tänään+"Pokka+pitää"+ohjelma.+
Unohduin+parvekkeelle+virkkaamaan+isoäidin+neliöitä+joten+pitää+katsoa+Areenasta++jos+muistan.+Sormenpäät+ovat+hellinä+kun+olen+innostunut+virkkaamaan,+samalla+kuuntelen+äänikrjoja.+Nyt+on+Orjattaresta+kertova+meneillään,+siitä+oli+myös+vaikuttava+sarja+telkkarissa.+
Olen+katsonut+varmaan++kaikki+Pokka+pitää+jaksot+ainakin+kerran,+mutta+en+ole+kyllästynyt.+
On+Hyasintteja+tuttavapiirissäkin,+en+välitä+kun+olen+tottunut.+
Mistä+sen+tietää+vaikka+joku+pitäisi+minuakin+jonkinlaisena+Hyasinttina.
Käytiin+kissan+kans+lenkillä,+sitten+pyöräilin+kymmenen+km.+Huomenna+uskaltaudun+kampaajalle,+sitten+mökille.
18.05.2020 18:26
Ei+todellakaan,+liioittelin+kuten+mielestäni+turistimatkojenkin+asioita+yleistetään.+
Kuten+kirjoitin,++turistimatka+ei+ole+este+kokemaan+asioita+omatoimisesti.
16.05.2020 19:10
Valitsen+hyvän+hotellin,+en+juuri+näe+muita+matkustajia+kuin+tullessa+ja+lähtiessä.+Ruokailussa+jos+on+all+inclusive+matka.+Opasta+en+ole+juuri+koskaan+tarvinnut.
Ei+seuramatkalla+ole+pakko+olla+seurallinen.+
Auton+vuokraan+lähes+aina+tai+skooterin.+Saatan+myös+pyöräillä.+
Meillä+on+erilainen+maku,+eihän+kaikkien+tarvitse+tykätä+samoista+asioista.
16.05.2020 18:24
Mitä+vikaa+massaturismissa+tai+turistirysissä+on?+
Olen+mukavuutta+rakastava,+haluan+palvelua,+en+mitää+elämyksiä+jossain+sademetsissä,+tai+hiekka-aavikoilla.+
Mikäli+lomalla+haluaa+rentoutua+niin+kannattaa+mennä+turisturysään+massaturistiksi.+
Jos+haluaa+vaihtelua+voi+vuokrata+auton+ja+lähteä+katselemaan+maisemia+ja+ihmisten+elämää.
16.05.2020 18:13
Silloin+kun+vielä+reissusin+niin+otin+usein+all+inclusive+matkan.+
Mutta+ei+se+aina+ole+oikein+hyvä,+kyllästyy+nopeasti+kun+ruuat+tahtoo+olla+samanlaisia+päivästä+toiseen.
Marokossa+sain+salmonellan.
Jos+en+matkusta+yksin+kuten+yleensä+teen,++otan+huoneistohotellin+missä+voi+laittaa+itse+ruokaa.+
En+pidä+ruuanlaittoa+pakkopullana+kun+tykkään+siitä.+Voihan+sitä+välillä+käydä+ulkonakin+syömässä.
16.05.2020 18:06
Ajattelen+samoin+kuin+Pirre.
16.05.2020 17:59
Jos+on+elämäänsä+tyytymätön+niin+se+näkyy+teksteistä.+
Mitään+hyvää+ei+nähdä+missään.+
Olen+huomannut+itsestänikin,+jos+nouse+aamulla+takapuoli+edellä+niin+kaikki+ärsyttää,+jopa+palsatalle+kirjoittavat.+
Onneksi+olen+suurimman+osan+ajasta+hyvin+tyytyväinen+elämääni+vaikka+kaikenlaista+vastoinkäymistä+on+ollut+enemmän+kuin+monella+muulla.+
En+syvenny+palstan+kirjoitteluihin+kovinkaan+syvällisesti,+kuitenkin+tykkään+käydä+lukemassa+ja+joskus+kirjoittamassakin+päivittäin.+
Alkuun+otin+itseeni+kun+joku+meni+henkilökohtisuuksiin+ja+vastasi+minulle+hyvinkin+loukkaavasti.+
Palsta+lisää+sietokykyä,+nykyisin+vain+alkaa+naurattamaan,+ei+kukaan+sentään+kimppuun+pääse+fyysisesti.
14.05.2020 15:57
On+kamalaa+katsottavaa.+
Olen+ollut+vuoteen+äärellä+saattamassa+henkilöä+joka+kuoli+keuhkoihin+levinneeseen+syöpään.+Tukehtumiskuolema+on+hirveää+kuolevalle+ja+läheisille+jotka+eivät+pysty+auttamaan.+Onneksi+hänet+lääkittiin,+ei+tarvinnut+haukkoa+henkeään+tajuissaan.
Kyllä+kuoleva+yleensäkin++hengittää+vaikeasti+vaikka+ei+olisi+tukehtumassa,+kun+hengitys+muuttuu+pinnalliseksi+läähätykseksi+tietää+lopun+olevan+lähellä.+
Nainen+oli+nuori+vielä+55-vuotias,+ihmettelen+miksi+häntä+ei+yritetty+pelastaa.
13.05.2020 18:29
Niinistö+uudelleen.+
Haavisto+on+menttänyt+luottamustani+puhuessaan+muunneltua+totuutta.+
Kyllä+Marinkin+olisi+hyvä+ja+edustava.
11.05.2020 18:13
Kunhan+keksitään+tehoava+rokote+niin+koronavirus+saadaan+seljätettyä+kuten+muutkin+voitetut+kulkutaudit.
10.05.2020 17:57
Olen+eläkkeellä+ja+ihan+normaali+kansalainen.
Aloittaja,+ennenkuin+huomaatkaan+niin+itsellesikin+on+kertynyt+vuosia+eläkeikään+asti,+jos+et+kuole+nuorena.+
Eläkkeellä+olo+on+elämän+parasta+aikaa.+Ei+ole+puutetta+mistään,+saa+nukkua+niin+kauan+kun+nukuttaa,+kulutan+ihan+yhtä+paljon+kuin+moni+nuorempikin.
08.05.2020 18:01
Kieltämättä+on+muutoksia+tullut+siitä+kun+olin+kolmekymppinen.+
Silti+en+ole+vanhus+enkä+hauras.+
Minusta+tuo+vanhus+nimitys+on+aika+tympeä.+
Sekin+aika+tulee+että+rapistuu+hauraaksi+jos+elää+tarpeeksi+kauan,+mutta+mitä+sitä+murehtimaan.
05.05.2020 18:35
Etkö+edes+autoa+saa+itse+ostettua.+Ja+passata+pitäisi+että+herra+olisi+tyytyväinen.+
PA-+ukkeli+ja+kovat+on+vaatimukset.
05.05.2020 18:13
En+tarvitse+sponsoria,+itse+ajelen+autolla,+kun+kelit+sallii+niin+sähköpyörällä.+
Tämä+9.49+kirjoittanut+vaikuttaa+pihiltä.+
Voin+itse+käydä+myös+ravintolassa+syömässä+halutessani,+en+siihen+tarvitse+ketään+kitupiikkiä.+Kaverin+kanss+maksamme+vuoron+perään+jos+käymme+ulkona+syömässä.+
Uniapneasta+olen+kuullut,+mutta+en+ihoapneasta,+jos+on+ylipainoinen+niin+uniapnea+saattaa+tulla,+useimmin+miehille.
Hiivaa+olen+käyttänyt+leipomiseen++:D
05.05.2020 18:08
Kyllä+näillä+kymmenillä+kaipaa+omaa+rauhaa+välillä.
Olen+aina+ollut+sellainen+että+tykkään+olla+yksinkin.+
On+mukava+odottaa+kaveria+viikonlopuksi,+jos+ei+olisi+ketään+niin+sekin+saattaisi+olla++vaikeaa.+Vaikka+uskoisin+tottuvani+helposti+elämään+pelkästään+kissa+seurana.+
En+usko+että+ulkonäöllä+on+kovin+suurta+merkitystä,+tärkeintä+on+yhteinen+huumori+ja+viihtyminen.
03.05.2020 19:44
Liityin+Suomalaisen+kirjakaupan+jäseneksi.+Sieltä+voi+tilata+äänikirjoja+ladattavaksi+kun+ei+kirjastoon+pääse.+On+muitakin+jolla+on+näitä+kaupan,+mutta+valitsin+tämän.
Viimeksi+kuuntelin+Pajtim+Statovcin+kirjan+Bolla.
Se+on+aika+outo+mielestäni,+mutta+kuitenkin+kuuntelin+sen+mielenkiinnolla.+
Miesten+välistä+rakkautta+on+kuvattu+aika+rohkeasti,+mutta+ei+mielestäni+häiritsevän.+
Tämä+Bolla-tyttö+jäi+vähän+hämäräksi,+mikä+se+oikein+on,+kuuntelen+kirjan+uudelleen+ja+syvennyn+paremmin.+Jos+kuuntelee+nukkumaan+mennessä+niin+moni+kohta+voi+jäädä+vähälle+huomiolle.
30.04.2020 21:55
Uudessa+Seelannissa.+Mieluummin+eteläsaarella,+se+taitaa+olla+viileämpi,+haluan+vuodenaikojen+vaihtelun.+
Siellä+ei+ole+liian+kuuma,+luonta+on+todella+upea.
30.04.2020 16:54
130 / 159