Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
liekko
profiilit
liekko
liekko
Vapaa kuvaus
Tämän kesän kukkasia.
Aloituksia
48
Kommenttia
3174
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aloittaja+on+väärässä.+Juoruajia+on+kaiken+ikäisissä.+
En+ole+huomannut+että+juoruilu+olisi+ikäluokassamme+lisääntynyt,+pikemminkin+päinvastoin.
Minua+ei+ihmisten+asiat+kiinnosta,+en+edes+tiedä+ketä+taloyhtiössämme+asuu,+lukuunottamatta+muutamia+pitkäaikaisia+asukkaita.
Elämä+on+surkeaa+jos+ihmisten+asiat+ovat+pääasiallinen+sisältö.+
Jos+joku+höppänä+on+kertonut+sinusta+jotain+niin+mitä+se+haittaa,+minä+ainakin+nauraisin+koko+asialle.
19.03.2020 14:17
Sanoin+jo+hänelle+että+älä+tule+toistaiseksi.+
Parempi+katsoa+kuin+katua.+
Tänään+tulee+hieno+ilma,+alan+pakata+tavaroita+mökille+menoa+varten.
19.03.2020 09:25
Olisi+aikaa+tehdä+vaikka+mitä.+Tekemistä+kyllä+riittäisi.
On+vetämätön+olo,+mikään+ei+huvita.+
Juteltiin+kaverin+kans+puhelimessa,+sanoin+että+ei+voi+tulla+tänne+kun+olen+karanteenissa.+
Jos+hän+on+oireeton+niin+miksikä+ei+voisi+tulla+kuten+ennenkin+viikonloppuisin,+saa+nyt+nähdä.+
Ajattelin+pakata+huomenna+kissan+autoon+ja+ajella+lämmittämään+mökkiä,+onhan+sekin+vaihtelua.+
Käytin+kissaa+ulkona,+katselin+että+tiet+ovat+jo+sulat,+voisin+ottaa+pyörän+varastosta,+se+kyllä+piristäisi+kun+pääsee+ajelemaan.+
Kävelin+vielä+yksin+aika+pitkän+lenkin.+En+ole+ikinä+oikein+tykännyt+kävellä+ilman+päämäärää,+pyöräily+kyllä+käy+hyvin.+
Olen+kuunnellut+äänikirjoja+ja+virkannut+isoäidin+neliöitä,+niitä+on+jo+iso+kasa.
Heti+on+kaksi+kuoleman+vuosipäivää,+pojan+24+ja+miehen+23+Maaliskuuta.+Haudalla+pitää+käydä+viemässä+kynttilät.+
En+ole+enää+käynyt+usein+talvella.+
En+viitsi+avata+telkkaria+kun+sieltä+tulee+koko+ajan+koronaa....
18.03.2020 18:34
Ei+varmaan+voi+käydä+kampaajalla,+olisi+Torstaille+aika.
Minun+elämä+ei+juuri+muutu,+olen+kotona+viihtyvää+sorttia.
16.03.2020 18:25
Kissanruokaa+ostin+enemmän+kuin+normaalisti.+
Pakasteessa+on+ruokaa+vaikka+pariksi+kuukaudeksi.+Maitoa+saa+lähikaupasta+ja+muuta+nopeasti+pilaantuvaa.+
Jos+leipä+loppuu+niin+on+jauhoja+ja+leivontatarvikkeita.
16.03.2020 10:30
Kun+on+kerran+sairastunut+koronavirukseen+niin+saakohan+sitten+immuniteetin.+Ainakaan+tuhka-ym-rokot+eivät+tule+uudelleen+jos+sellaisen+on+kerran+sairastanut.
14.03.2020 13:41
Mitä+aloittaja+tarkoittaa+rasisteilla.+Hänellä+näyttää+olevan+hyvin+kapea-alainen+elämän+asenne.
Mielestään+vain+hänen+mielipiteensä+on+oikea,+jos+on+vähänkin+eri+mieltä+on+rasisti.
13.03.2020 19:47
Vuonna+1873+syntynyt+mummoni+käytti+tikkua+isomman+hädän+jälkeen.+Nykyihmisen+on+vaikea+uskoa,+olin+ihan+pieni+kun+näin+mummon+keräävän+tikkuja+liiterin+edestä.+Ulkohuusiin+alustassa+oli+paljon+mummon+tikkuja.+Muut+käyttivät+sanomalehteä.
Se+vaatii+tottumusta+ja+taitoa,+sekin+että+osa+valita+tikut+jaoista+ei+tule+tikkuja+takapuoleen.+
Käsisuihku+auttaa+asiaa+jos+paperi+loppuu.
Enemmän+olen+huolissani+lääkkeistä+ja+ruuasta.
13.03.2020 11:17
Olkoon+sitten+hän.+Kiitos+mulle+riitti.
12.03.2020 16:55
Olen+matkustellut+oman+osani,+aika+paljon.+
Viimeiset+reissut+alkoivat+tympiä,+kotiin+tulo+oli+parasta+koko+hommassa.
En+vaihtaisi+mistään+hinnasta+suomen+kesää+johonkin+etelän+kohteeseen.+
Vuoden+aikojen+vaihelu+on+hieno+asia,+pimeys+on+ainut+josta+en+pidä.+Onneksi+taas+aurinko+on+ylhäällä.
12.03.2020 16:53
Sinulla+on+ollut+unihalvaus.+
Olen+kokenut+sellaisen,+kamala+tunne.
12.03.2020 16:48
En+kuuntele+jos+lukijan+ääni+alkaa+ärsyttää.+Varsinkin+sellainen+lukija+jonka+ääni+nousee+ja+laskee+liiaksi+ei+miellytä.+Kuuntelen+yleensä+nukkumaan+mennessäni+ja+nukahdan+kirjaa+kuunnellessani.+Seuraavan+kerran+etsin+paikan+jonka+aikaan+nukahdin.+
Miehen+ääni+on+nukuttavampi+kun+naisen.
Olen+niin+tottunut+nukahtamaan+äänikirjan+kanssa+että+tulee+vierotusoireita+jos+ei+ole+tilaisuutta+kuunnella.+
Olen+huomannut+että+kirja+tulee+uniin,+joskus+jos+on+kovin+jännittävä+niin+näen+painajaista.
12.03.2020 16:46
Olen+lukenut+että+iäkkäät+ja+huonokuntoiset+kuolevat+tähän+tautiin.+Saattaa+olla+poikkeuksia.
Sitä+yritin+sanoa+että,+mistä+tietää+mitä+vielä+tulee,+tämäkin+virus+pääsi+yllättämään.+
En+katso+edes+edellisiä+sivuja+palstoilla,+mielenkiinto+ei+riitä+niin+kauas++:)
11.03.2020 16:51
Aina+on+mahdollista+että+vielä+tappavampi+virus+leviää+maapalolle.+Ei+tähänkään+osattu+varautua+ja+ei+ole+tepsivää+lääkettä+eikä+rokotetta.+
Kun+ihmisiä+on+liikaa+maapallon+kantokykyyn+nähden+niin+luonto+voi+tulla+vastaan.+
Pitääkin+googlettaa+mitä+sanotaan+Nostradamuksesta.+Olen+joskus+lukenut+hänen+ennustuksistaan,+ovat+unohtuneet.
11.03.2020 16:27
Kun+maahanmuuttajia+täällä+on,+ei+siitä+mihinkään+pääse,+he+ovat+tulleet+jäädäkseen.
Eikö+ole+parempi+että+he+käyvät+töissä+kun+olisivat+yhteiskunnan+tuella.
Hyvä+että+heissä+on+ihania+ihmisiä,+kuten+suomalaisissakin,+ei+kaikki+matut+ole+ihania,+kuten+ei+suomalaisetkaan..+Varsinkin+hoitoalalla+on+tärkeää+että+on+sopiva+työhönsä,+oli+sitten+mitä+kansallisuutta+hyvänsä.
10.03.2020 13:53
Äitini+oli+tehostetun+palveluasumisen+yksikössä.+Sinne+tuli+ihana+tumma+hoitaja,+hän+oli+niin+sydämellinen+ja+hymyilevä+että+valaisi+koko+osaston.
Kun+näkee+näitä+ihmisiä+työssään+niin+ennakkoluulot+karisevat.
10.03.2020 10:38
Niinpä,+raskaana+oleva+vanhempi+vai+miten+se+meni.+Ei+saa+sanoa+äiti.
Entä+sitten+kun+vauva+syntyy,+jos+kätilö+toimii+sääntöjen+mukaan+niin+ei+saa+sanoa+muuta+kuin:"+Täältä+tuli+ihminen,+onneksi+olkoon."
Miksi+vähemmistöt+menevät+enemmistön+edelle?+
Kyllä+vähemmistön+oikeuksia+pitää+kunnioittaa,+kuten+kaikkien,+mutta+ei+sentään+enemmistön+kustannuksella.
09.03.2020 12:45
Minulle+tuli+Tarja+Halonen.
Ihmettelen+miksi?
09.03.2020 09:05
Minä+passaan+mielelläni+voimieni+mukaan.+
Vaikka+ei+miehen+ja+naisen+töitä+pitäisi+olla,+silti+mielestäni+miehet+hallitsevat+joitakin+töitä+naisia+paremmin,+ainakin+meillä+on+ollut+niin+että+naisena+olen+huolehtinut+ns.+naisten+töistä.+
Kyllä+miehillekin+on+silti+töitä+piisannut.
Nyt+kaveri+tekee+raskaammat+työt,+tänäänkin+kävimme+mökillä+ja+hän+teki+lumityöt+ja+kantoi+puita+sisään+jos+menemme+viikolla+sinne.+
Hän+huolehtii+autostani+ja+kodin+pienistä+korjauksista.+Mielelläni+minä+puolestani+laitan+ruokaa+ja+passaan.+
Kun+en+enää+jaksa+passata+muita+niin+jään+sitten+muiden+passattavaksi,+toivottavasti+niin+ei+käy+vaan+kuolen+nukkuessani+kohtalaisessa+kunnossa.+
Jos+jonkin+asian+tekee+mielellään+niin+miksikä+ei.
08.03.2020 18:34
Naisten+päivä.+Ihmettelen+että+sellaista+vielä+vietetään.+Onhan+nykyisin+jo+kouluissakin+opetettu+lapsille+että+ei+ole+tyttöjä+ja+poikia.
Miten+sitten+voi+olla+naisia+ja+miehiä?+
Mikä+sitten+voi+olla+naisten+päivä,+ihmisten+päiväkö?
07.03.2020 23:45
133 / 159