Kauhujen aika

Hän tunsi heränneensä outoon tunteeseen.
Makuu-huoneensa ikkunoista hohti harmaata valoa.
Hän ei pystynyt kääntämään katsettaan pois valosta.
Hän tunsi myös että sänkynsä patja oli lysähtänyt, kipeyttänyt hänen selkänsä.
Hän ei pystynyt muuttamaan asentoansakaan.
Tuuli humahteli ikkunaansa.
Harmaa valo pysyi vakaana.
Hän tunsi vajonneensa jonnekin tuntemattomaan.
Jotain on tulossa.

H.

24

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinulla on ollut unihalvaus.
      Olen kokenut sellaisen, kamala tunne.

      • "Liekko"

        Sana on hän.
        Yritä kirjoittaa jotain aloituksen aiheeseen.
        EOC

        H.


    • Olkoon sitten hän. Kiitos mulle riitti.

    • Anonyymi

      Selvä tapaus, Jesse on tullut luoksesi.

    • Anonyymi

      Hellanlettas

    • Anonyymi

      Selvä homma:
      Sinulla on mennyt pönttö tasarahaksi!
      Ja jos tuntuu siltä, että jotain on tulossa, kannattaa mennä ajoissa vessaan.
      Ei mulla muuta.

    • Anonyymi

      Ehkä huruhunksilla käy niinkuin "entisellä miehellä",
      joka meni lääkärille valittamaan, kun p*skat tulee joka aamu viideltä.
      Lääkäri totesi, että sehän on hyvä, että vatsa toimii hyvin ja säännöllisesti.
      "Niin mutta kun minä herään vasta kuudelta", sanoi mies.

    • Anonyymi

      Ja sitten se harmaa valo kirkastui ja kirkastui ...melkein häikäisi ...
      Sanoin ...missä mun aurinkolasit on ....siihen mä heräsin ....
      Sanoin moro kissalle ...ja menin aamupissalle...
      mimmimum-..mi

      • Anonyymi

        Hellanlettas


      • Anonyymi

        Oi että...
        Taas piti ihan peukuttaa.
        Olette te sukkelaa väkeä.


    • Anonyymi

      Tatumies osasi jo odottaa samaa ilmiötä nukkumaan mennessään. Hän oli hyvin väsynyt.
      Kun Tatumies sulki silmänsä, unihissinsä lähti hallitsemattomasti putoamaan tyhjyyteen.
      Yritti hädissään huutaa, mutta ääni ei kuulunut. Sen eukko töni Tatumiestä heräämään. Herääminen kesti tovin.

      - Ei helevata, se on Tyrvään reissu edessä kuuli eukkonsa Yrsa sen sanovan. Selvästi ahdistuneen oloinen Tatumies kävi suihkussa ja söi. En pysty ajamaan yli 100 kilometriä, aja sä. Ne lähti Hietamalta ajamaan Tyrväälle, länteen päin.

    • Anonyymi

      Intinaikainen komppanianpäällikköni oli aamulla herätessä pystynyt sanomaan vaimolleen vain ettei pysty nousemaan sängystä. En tiedä kuoliko siihen paikkaan vai samana päivänä. Siihen asti terve mies.

    • Anonyymi

      Kirjoitin jäähyväiskirjeen läheisilleni whatsappin kautta toimitettuna, näemme joskus jos hyvin käy. Herran haltuun rakkaat!

      • Anonyymi

        No ei sitä koronaa tarvitse vielä noin vakavasti ottaa!


    • Anonyymi

      Esapekka Lapilla oli aikamoinen kauhujen aika ...Meksikon rallissa ....pääsi sentään ehjänä pois ennenkuin ....ihan räjähdysmäisesti paloi ja paukkui....
      Miten kummassa se noin äkkiä syttyi tuleen....

      mimmimum-..mi

      • Anonyymi"


        Kangas-alan auto-museossa on ollut näytillä Hannu Mikkolan Audi S1.
        Minkä-laiset lienee olisivat Rovanperän munat kaiken tuon jälkeen.
        Audin poltto-aine-tankki oli kuskin niskan takana.
        Parin tapahtuman jälkeen se siirrettiin alle lattian.
        Bensiini palaa hyvin, kokonaan ja puhtaasti.


        https://www.youtube.com/watch?v=r5N5C3UzIE8

        H.


    • Anonyymi

      Olen vuosia sitten käynyt Kangasalan automuseossa ...mutta keskityin enemmän silloin kahvilassa käymiseen ja nautin kahvista ulkoterassilla....
      Sulla on ainakin ehjät munat ....ollut jo pitkään pannulla...

      mimmimum-..mi

    • Anonyymi

      Urheilusta vielä puheenollen ....Nyt Kaisa Mäkäräinen sitten lopettaa ...ja sanoi nyt olevansa sinut päätöksen kanssa...Aloitti vuonna 2003 ...onhan siinä pitkä ura takana...

      mimmimum-..mi

      • Anonyymi

        Chatin loppu EOC.


      • Anonyymi

        Tuo me jo tiedettiin.


    • Selän viiltävä kipu laajenee ja laajenee , samalla se tuntuu muuttuvan mustaksi möykyksi
      joka pikku hiljaa vie tunnon vasemmasta kädestä. Käsi muuttuu jäykäksi halkopökkelöksi ja sormet jähmettyvät vääntelevään tuskasta kertovaan asentoon.
      Kipu vyöryy rintalastan päälle ja toisen kylkiluun kohdalle terävä isku jähmettää hetken ja rouhii rintalastaan epämääräiseen viillon, samalla huoneen täyttää huuto, tuskasta kasvava repäisevä rääkäisy.
      Hän ehti vain ajatella, että taas tempur pettää ja patjan sylissä vietetty yöuni muuttuu ahdistavaksi suonenvedoksi.

      Nyt siitä ei ole kysymys. Ikkunan takaa tiivistyvä harmaus luikertelee ikkunanraoista sisälle huoneeseen, lähestyy samalla sängyssä kipuilevaa voihkijaa, joka oikealla kädellä huitoo harmautta kauemmaksi. Jokainen huitaisu viiltää harmaasta teräviä suikaleita, pian epämääräiset rosterin siivut liitelevät ympäri huonetta ja...

    • Anonyymi

      Se ilmestyi eteeni aivan yllättäen. Keskellä tietä, siinä se seisoi, kädet poskien suojana. Siksi se ei huomannut tuloani, pelästyi miltei yhtä paljon kuin minä äkillisen väistöliikkeen heilauttaessa autoani tämän osuessa lumivalliin. Onneksi sen auto oli hyytynyt tien vasempaan laitaan ja omani suhahti oikealta puolelta hänen ohitseen. Lumituiskussa valkoinen Saab ilman minkäänlaisia valoja oli sinänsä jo onnettomuusriski siinä kohdassa tietä, jyrkän mutkan takana. Vaaleatakkinen nainen, sellainen, jonka kaikista viimeisimpänä odotti näkevänsä lumimyrskyn keskellä, oli taatusti hengenvaarallinen sekä itselleen että muille.
      Jarrutin ja pysäköin oman autoni muutaman kymmenen metrin päähän, laitoin varoitusvilkut palamaan, puin vierelläni olleen ulkoilutakin päälleni ja laitoin lakin päähäni, nousin autosta ja lähdin kävelemään kohti tiellä seisojaa. Tietysti minä kirosin mielessäni tuota törttöilijää ja valmistauduin sanomaan mielipiteeni mitään salaamatta mutta painomustetta lisäten.
      Ei helvetti, en minä puolta kilometriä ajanut, korkeintaan satakunta metriä siitä mutkasta…mutta kävelin ainakin tuon puolikilometriä tietä pitkin tulematta mihinkään mutkaan. Tuuli vain vinkui ja terävät jääkiteet polttivat poskiani. Saabia ei näkynyt, vielä vähemmän tuota vaaleatakkista naista. Ei, en ollut nukahtanut rattiin enkä nähnyt harhoja, olin vain tuntia aiemmin poikennut tankkaamaan ja juomaan pari kupillista kahvia. Edellisen yön olin nukkunut tosi hyvin. Kävelin vielä varmuuden vuoksi pari kolmesataa metriä eteenpäin. Kääntyessäni näin oman autoni vilkkujen valon heikkona
      jossain kaukana. Ihmeissäni lähdin kävelemään kohti valoja. Katselin auraamattomalla tiellä olevia ajojälkiä. Olin koko matkan ajanut melko suoraan, missään kohdassa en lähelläkään lumivallia, jollaiseen olin kuvitellut saaneeni kosketuksen. Saapuessani autoni luo en enää ollut varma, hytisinkö kylmästä vai siksi, että olin nähnyt jotain yliluonnollista.
      Käynnistin auton, sammutin hätävalot ja lähdin ajamaan eteenpäin. Lumituisku oli yltynyt tuon menettämäni puolituntisen aikana. Tien yli lentävä lumi peitti hetkittäin täysin ajotien. Menettämästäni ajasta huolimatta minun oli ajettava äärimmäisen varovasti välttääkseni ojaan suistumisen. Vielä muutama kilometri ja kääntyisin tutulle tieosuudelle, sitä ennen olisi kuitenkin jyrkkä mutka. Samassa olin täysin varma, mitä tuolla mutkassa olisi. Melkein matelin matkan mutkaan, etten vain törmäisi mihinkään.
      Pysähdyin, sytytin hätävalot, tempaisin vaistomaisesti ensiapulaukun takaikkunalta ja lähdin uudestaan ulos autosta. Vaalea Saab oli kyljellään ojassa, perä osittain tiellä ajosuuntaani oikealla, oikosulku ilmeisesti sammuttanut ajovalot. Yritin, mutta en saanut ovea auki. Kurkistin sisään sivuikkunasta. Minun oli pakko palata autolleni hakeakseni sekä puukon että onneksi mukana pitämäni vasaran.. Vasaraa sorkkarautana käyttäen onnistuin vääntämään oven väkisin auki. Puukolla leikkasin ajajan turvavyön poikki. Vedin varovasti etuistuimella tajuttomana roikkuneen vaaleatakkisen naisen ulos autosta ja kannoin hänet oman autoni takapenkille. Siirsin autoni pois mutkasta, laitoin lämmittimen isommalle, kaivoin kännykän taskustani ja soitin hätäkeskukseen. Samassa takanani leimahti, valunut polttoaine oli syttynyt ja sytyttänyt Saabin. Hätkähdin, tajuntaani iskeytyi tietoisuus. Olisin ohittanut tuon paikan ja kääntynyt toiselle tielle ennen tuota onnettomuutta ellen olisi pysähtynyt ylimääräiseksi puoleksi tunniksi siellä toisessa paikassa.

      • Anonyymi

        Näkyikö lähistöllä kenties vieraan siviilisaation Avaruusalusta?
        Sinut on varmasti siepattu ja aivopesty.
        Et sinä muuten tänne palstalle kirjoittelisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyikö lähistöllä kenties vieraan siviilisaation Avaruusalusta?
        Sinut on varmasti siepattu ja aivopesty.
        Et sinä muuten tänne palstalle kirjoittelisi.

        Näin laivueen avaruusaluksia , jotka ensin olivat paikallaan, mutta äkkiä siirtyivät toiseen paikkaan. Mahtava kiihdytys ja nopeus, Kimi jäisi kuin Nalle kalliolle niissä skaboissa, ja Keken Coswordilla ei mitään jakoa.
        Kerrottu taivaanrannan kiihdytyskisat käytiin jo viime vuosisadalla. Olin kamun mukana.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      141
      1775
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1385
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1222
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1197
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      85
      1018
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      194
      997
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      923
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      849
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      808
    10. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      186
      745
    Aihe