Maailmanmatkaajille kysymylsiä

Anonyymi

Olen lueskellut tätä palstaa aina joskus. Silmiini pisti taannoin erään nikin "maailmaympärimatka", kohteena Aasia ja siellä eri paikkoja.
Olisi nyt mukava ja mukava saada vähän tarkempaa tietoa ko matkasta.
Sivusiko se mahdollisesti tätä sysimustaa korona-aluetta.
Jokin toinen nikki myy jossain kaukana taloaan, olikohan se Chilessä. Mikä nyt on tämän päivän tilanne.
Onko etelä-Amerikassa koronaa havaittu.
Kertokaapa reaaliaikaisia tietoja.
Vaikuttaako korona mitenkään teidän nykyiseen elämäänne, vai onko korona ihan uusi juttu.
Ehditte alta pois.

45

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos kysymästä vaikuttaahan se korona elämääni. Aasian matkakaverini on tänään palaamassa Korpeen.

      Mutta kuten profiilikuvastani näet varauduttu on huolellisesti. Kahden viikon tiukka karanteeri ja sen jälkeen WC-papereita hamstraamaan.

      • Anonyymi

        Suomessa on kyllä teille 70 v täyttäneille vanhuksille kuukauden karanteeni, ilmeisesti sitä jatketaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on kyllä teille 70 v täyttäneille vanhuksille kuukauden karanteeni, ilmeisesti sitä jatketaan.

        Joo mutta kirjoitinkin 2-viikon tiukka karanteeri.
        .


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Joo mutta kirjoitinkin 2-viikon tiukka karanteeri.
        .

        Mitä hyötyä siitä "karanteeristä" kun on riskeerannut lentokoneellisen ja kentällisen ja hotellin ja vaikka miten paljon muita ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on kyllä teille 70 v täyttäneille vanhuksille kuukauden karanteeni, ilmeisesti sitä jatketaan.

        Kuka helvetti sitä muka vahtis, ei tässä maassa kun paskaa jauhetaan ja kaikki mitä irti saadaan myydän vaikka iki vanha mummu jos sen joku ostaa!
        Näin Suomi toimii tänään ja tulevaisuudessa suvakkien kanssa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hyötyä siitä "karanteeristä" kun on riskeerannut lentokoneellisen ja kentällisen ja hotellin ja vaikka miten paljon muita ?

        Mistä noin päättelet?

        Finnair on menossa nurin, ei matkustajia. Skandic-hotelliketju supistaa toimintaansa ei asiakkaits. Helsinki Vantaa lentokenttä ammottaa tyhjyyttään.

        Paikallisissa marketeissa on WC-paperihyllyjen välissä on huomattavasti vilkkaampaa kuin lentokenttien odotushalleissa


      • Anonyymi

        Profiilikuvasta sen verran, että kaikki on eduksi, mikä naaman peittää...


    • Anonyymi

      Ite on korppis aloituksen rustannut, että pääsee kehuskelemaan matkoillaan.

      • Niinkö olen? no, jos aloittaja ei pahastu jatketaan minun piikkiin, mutta matkoista en kerro niistä voi lukea blogistani.


      • Anonyymi

        Tämä nykyinen tilanne on Palomalle ja Korppikselle paha takaisku.
        Kun kaikki huomio on nyt kiinnittynyt maailmalle levinneeseen virukseen, ei kukaan ole kiinnostunut heidän elämänmenostaan.

        Hinku on kova ja itsensä on tuotava näkyville vaikka pilkan uhalla.
        Ja kun se yksi ja ainoa monivuotinen tuhatnikki vaan jaksaa raahautua mummojen kantapäillä...
        Sehän on sitten sitkeämpi kuin itse virus!


      • Anonyymi

        Mielikuva matkailia se on, täällä se on päivästä toiseen ja kuvittelee lentelevän sinne sun tuonne. Nukkekotin asukkaita se lennättelee ja siinä ne matkat sitten on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä nykyinen tilanne on Palomalle ja Korppikselle paha takaisku.
        Kun kaikki huomio on nyt kiinnittynyt maailmalle levinneeseen virukseen, ei kukaan ole kiinnostunut heidän elämänmenostaan.

        Hinku on kova ja itsensä on tuotava näkyville vaikka pilkan uhalla.
        Ja kun se yksi ja ainoa monivuotinen tuhatnikki vaan jaksaa raahautua mummojen kantapäillä...
        Sehän on sitten sitkeämpi kuin itse virus!

        On täällä muutama muukin joka jaksaa toitottaa omia tekemisiään , ja jotka eivät tiedä mitä maailmalla tapahtuu. Ohjeita annetaan missä pitää ulkoilla ja miten viettää aikaa kotona.
        Luettavaksi romskuja ja televisiosta saippuasarjoja jos netistä ehtii irtautumaan whatsupista tai twitterista.


    • Anonyymi

      167 maata on ilmoittanut korona virustartunnoista 17. maaliskuuta, mutta tilanne saattaa muuttua.

      WHO / World Health Organization on luotettavin tiedonlähde maailman terveys- ja sairaustilastoista.

      • Nyt on jo "170 countries and territories around the world ".
        Pari viikkoa sitten oli vielä alle sata. Näkyy saavuttaneen jo Afrikankin maita aika paljon.

        Yksi saari tällä pallolla taitaa pysyä puhtaana.
        Missäköhän se olikaan se saari, jossa asuu joku alkuasukasheimo, jotka tappavat jokaisen sinne saarelle pyrkivän jo veneisiinsä. Joku lähetyssaarnaaja sinne tyrkyttäytyi, mutta eipä tullut enää takaisin.

        Toinen puhtaana pysyvä paikka, vaikkakin pallon ulkopuolella, lienee ISS:n avaruusasema. Siellä on kai kolme ihmistä nykyisin.


    • Anonyymi

      Korppis nyt teit virheen
      vastasit vainoojallesi
      hän ei tahdo mitään tietoja Hong Kongista vaan vainota

      • Kyllä minä häntä tietoisesti ruokin silloin kun höpönastikkatuulella olen. Pitäähän minun hänet huomioida kun muut eivät korvaansa lotkauta.


      • korpikirjailija kirjoitti:

        Kyllä minä häntä tietoisesti ruokin silloin kun höpönastikkatuulella olen. Pitäähän minun hänet huomioida kun muut eivät korvaansa lotkauta.

        Se on oikein.
        Ei minustakaan kukaan ole liian ala-arvoinen saamaan vastausta.


    • Erinomainen tilaisuus tehdä kaikkea sitä mitä on jättänyt tekemättä: siivota kaappeja ja komeroita, kokeilla uusia reseptejä, lukea hyviä kirjoja, ulkoilla ja tehdä kaikkea mukavaa luovaa ja tarpeellista. Tai mikä nyt sattuu huvittamaan. Kuten esimerkiksi aloitella uusia ketjuja keskustekupalstoilla, blogata, kirjoittaa ja katsella hyviä filmejä. Kohta alkaa kasvukausikin ja voi laitella siemeniä itämään ja siivota pihamaata ja laittaa kukkapenkkejä ja kasvimaata.
      Eurovision laulukilpailut on sitten peruttu tältä vuodelta. Vahinko, kun Suomellakin oli ihan kohtuullisen hyvä biisi esittää. Oikeesti minun mielestäni parempi kun Ruotsin, mutta se ehkä johtuu siitä että en pidä gospelista.
      Taidankin alkaa kirjoittamaan uutta ketjua Ferrantesta.
      (Muuten olen alkanut katsella Outlanderia taas uudelleen)

      • Olen seurannut Outlanderia alusta alkaen. On taas parempi, kun siinä välillä.


      • Anonyymi

        Nyt saat varmaan kirjasikin valmiiksi ja myyntiin. Saat rahaa tehdä matka Kolumpiaan näyttämään lapsenlapsille huumemafia ja slummit.


      • Eikö sinun pitäisi jo olla aloittamassa kirjaa koronasta Dalajoen alajuoksulla.


      • Eliaana kirjoitti:

        Olen seurannut Outlanderia alusta alkaen. On taas parempi, kun siinä välillä.

        Viides sesonki menossa, ensi viikolla taas uusi jakso. Yösydämellä katselen ensimmäistä sesonkia uudelleen tabletilla.


      • Tellukka kirjoitti:

        Eikö sinun pitäisi jo olla aloittamassa kirjaa koronasta Dalajoen alajuoksulla.

        Uusi kirja on jo alulla. Se ei kerro koronasta eikä Dalajoesta.


      • Huh mikä määrä suunnitelmia ja tekemistä Palomalla, minä en ole tänään(kään) saanut aikaan yhtään mitään. Kävelyllä kävin ja kahvit äsken join, ilta hämärtyy joten turha mitään isompaa enää yrittääkään tehdä.


      • exä kirjoitti:

        Huh mikä määrä suunnitelmia ja tekemistä Palomalla, minä en ole tänään(kään) saanut aikaan yhtään mitään. Kävelyllä kävin ja kahvit äsken join, ilta hämärtyy joten turha mitään isompaa enää yrittääkään tehdä.

        On minullakin sellaisia päiviä. Etupäässä juuri sellaisia. Tänään en ole tehnyt oikeastaan juuri mitään hyödyllistä. Oikoluin kirjaani, laiton hyvän lounaan, raggmunkkeja, pekonia munakokkelia ja kurkkusalaattia. Tein aamujumpan, roikkunut netissä lopun aikaa.


      • Olisi aikaa tehdä vaikka mitä. Tekemistä kyllä riittäisi.
        On vetämätön olo, mikään ei huvita.
        Juteltiin kaverin kans puhelimessa, sanoin että ei voi tulla tänne kun olen karanteenissa.
        Jos hän on oireeton niin miksikä ei voisi tulla kuten ennenkin viikonloppuisin, saa nyt nähdä.
        Ajattelin pakata huomenna kissan autoon ja ajella lämmittämään mökkiä, onhan sekin vaihtelua.
        Käytin kissaa ulkona, katselin että tiet ovat jo sulat, voisin ottaa pyörän varastosta, se kyllä piristäisi kun pääsee ajelemaan.
        Kävelin vielä yksin aika pitkän lenkin. En ole ikinä oikein tykännyt kävellä ilman päämäärää, pyöräily kyllä käy hyvin.
        Olen kuunnellut äänikirjoja ja virkannut isoäidin neliöitä, niitä on jo iso kasa.
        Heti on kaksi kuoleman vuosipäivää, pojan 24 ja miehen 23 Maaliskuuta. Haudalla pitää käydä viemässä kynttilät.
        En ole enää käynyt usein talvella.
        En viitsi avata telkkaria kun sieltä tulee koko ajan koronaa....


      • Paloma.se01 kirjoitti:

        On minullakin sellaisia päiviä. Etupäässä juuri sellaisia. Tänään en ole tehnyt oikeastaan juuri mitään hyödyllistä. Oikoluin kirjaani, laiton hyvän lounaan, raggmunkkeja, pekonia munakokkelia ja kurkkusalaattia. Tein aamujumpan, roikkunut netissä lopun aikaa.

        Niin, kun hyödyttömäksi meni sekin vessapaperin hamstraamisreissu (vaikka entistäkin on moneksi viikkoa), kun oli paperihylly tyhjänä taaskin.


      • liekko kirjoitti:

        Olisi aikaa tehdä vaikka mitä. Tekemistä kyllä riittäisi.
        On vetämätön olo, mikään ei huvita.
        Juteltiin kaverin kans puhelimessa, sanoin että ei voi tulla tänne kun olen karanteenissa.
        Jos hän on oireeton niin miksikä ei voisi tulla kuten ennenkin viikonloppuisin, saa nyt nähdä.
        Ajattelin pakata huomenna kissan autoon ja ajella lämmittämään mökkiä, onhan sekin vaihtelua.
        Käytin kissaa ulkona, katselin että tiet ovat jo sulat, voisin ottaa pyörän varastosta, se kyllä piristäisi kun pääsee ajelemaan.
        Kävelin vielä yksin aika pitkän lenkin. En ole ikinä oikein tykännyt kävellä ilman päämäärää, pyöräily kyllä käy hyvin.
        Olen kuunnellut äänikirjoja ja virkannut isoäidin neliöitä, niitä on jo iso kasa.
        Heti on kaksi kuoleman vuosipäivää, pojan 24 ja miehen 23 Maaliskuuta. Haudalla pitää käydä viemässä kynttilät.
        En ole enää käynyt usein talvella.
        En viitsi avata telkkaria kun sieltä tulee koko ajan koronaa....

        """Jos hän on oireeton niin miksikä ei voisi tulla kuten ennenkin viikonloppuisin, saa nyt nähdä."""

        Venetsiassa olivat testanneet 3000 oireetonta ja tulos oli se, että heistä puolet olivat positiivisia, siis taudin kantajia.
        Muutenkaan kaikille ei tule muuta kuin ehkä käväisee kuumeen puolella, mutta silti se virus on kropassa ja voi tartuttaa toisia.

        Siis varalta, älä pussaile kaveriasi.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        """Jos hän on oireeton niin miksikä ei voisi tulla kuten ennenkin viikonloppuisin, saa nyt nähdä."""

        Venetsiassa olivat testanneet 3000 oireetonta ja tulos oli se, että heistä puolet olivat positiivisia, siis taudin kantajia.
        Muutenkaan kaikille ei tule muuta kuin ehkä käväisee kuumeen puolella, mutta silti se virus on kropassa ja voi tartuttaa toisia.

        Siis varalta, älä pussaile kaveriasi.

        En olis ottanut tautivapaaseen kainuuseen epidemian valtaamasta maasta samaan kämppään ketään asumaan. Toivottavasti taloyhtiön muut osakkaat ei katso karsaasti, kun on niitä tappeluita kertomasi mukaan ennenkin ollu.


      • Tellukka kirjoitti:

        """Jos hän on oireeton niin miksikä ei voisi tulla kuten ennenkin viikonloppuisin, saa nyt nähdä."""

        Venetsiassa olivat testanneet 3000 oireetonta ja tulos oli se, että heistä puolet olivat positiivisia, siis taudin kantajia.
        Muutenkaan kaikille ei tule muuta kuin ehkä käväisee kuumeen puolella, mutta silti se virus on kropassa ja voi tartuttaa toisia.

        Siis varalta, älä pussaile kaveriasi.

        Sanoin jo hänelle että älä tule toistaiseksi.
        Parempi katsoa kuin katua.
        Tänään tulee hieno ilma, alan pakata tavaroita mökille menoa varten.


    • Anonyymi

      Yksi tuttuni laittoi tänään viestin ...et joutuvat lähtemään Fuengirolasta perjantaina...ja vaihtaan konetta ja kenttää Lontoossa...
      Heidän piti olla huhtikuun puoleenväliin siellä ...mutta ei hän ollut yhtään pahoillaan ....tuntui kuin hyvillään ...tilanteesta..Tammikuun alussa menivät.
      mimmimum-..mi

      • Anonyymi

        Ei ole kiva ajella läpi Euroopan, kun on paikoin aikamoisia ruuhkia pysähdellä.
        Noh, aikaa on eläkeläisillä istuskella .


    • Anonyymi

      Varaantuminen tarkoottaa ittensä paketeeraamista aikas tiukasti.

    • No, karanteeria opeteltu ja uskoisin hyvin onnistuttu. Puolentoistametrin etäisyyttä fyysisestä kosketuksesta yritetty ja onnistuttu.
      Oikeesti kissa ja hiiri leikki on kivaa 😁 kokeilkaa eristys voi olla parisuhteelle hyväksi.

      Karanteerin voi käyttää hyväksi pidättäytymistä opetellessa ; )

      • Anonyymi

        Interreilillä oon käynyt Euroopan läpi, ei jäänyt ikävä.

        Saimaa ja Turun saaristo on huippupaikat sekä Tukholman vanhakaupunki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Interreilillä oon käynyt Euroopan läpi, ei jäänyt ikävä.

        Saimaa ja Turun saaristo on huippupaikat sekä Tukholman vanhakaupunki.

        Aloituksessa kyselin jotakin Kiinasta ja matkailusta.
        Nimenomaan koronan kannalta.
        Yllättäen koko aihe sivuttiin täysin.
        Mentiin ostamamaan vessapaperia ja suojauduttiin naamiolla tulevaa matkalaista odotellessa.
        Siivottiin kaappeja, niinkuin niitä ei eläkeläisillä olisi aina aikaa siivoilla.
        Ei myyty kämppää eikä jenkkiveli soittele.
        Alkaa vaikuttamaan, että palsta on pelkkää huuhaata täynnä.
        Mihinkään asiakysymykseen ei tule vastausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa kyselin jotakin Kiinasta ja matkailusta.
        Nimenomaan koronan kannalta.
        Yllättäen koko aihe sivuttiin täysin.
        Mentiin ostamamaan vessapaperia ja suojauduttiin naamiolla tulevaa matkalaista odotellessa.
        Siivottiin kaappeja, niinkuin niitä ei eläkeläisillä olisi aina aikaa siivoilla.
        Ei myyty kämppää eikä jenkkiveli soittele.
        Alkaa vaikuttamaan, että palsta on pelkkää huuhaata täynnä.
        Mihinkään asiakysymykseen ei tule vastausta.

        Mikä yllätys tuo muka on ? Palsta on kuonokoppaisen valtaama. Kuten edelliset palstat aikanaan. Hyvä kun älyää pitää kuonokoppaa, ei raatelu ja myrkky pääse niin suustaan leviämään ja ruma irvistys peittyy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Interreilillä oon käynyt Euroopan läpi, ei jäänyt ikävä.

        Saimaa ja Turun saaristo on huippupaikat sekä Tukholman vanhakaupunki.

        No, ei ole jäänyt reissut tekemättä. Tukholman vanha kaupunki on viehättävä kuten Tallinnankin vastaava. Kerran nuorena vietin juhannuksen Ahvenanmaalla ja Turun saaristossakin olen purjehtinut.

        En kaipaa enää moalimalle se on koluttu minun osaltani riittämiin. Lännen-, idän-, etelän- ja pohjoisen suunnat navikoitu.

        Ensi kesänä jos luoja suo joitakin kotimaan matkoja teen. Suomenkin olen sut kattavasti kierrellyt, mutta vanhoille jalanjäljille on kiva palata.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa kyselin jotakin Kiinasta ja matkailusta.
        Nimenomaan koronan kannalta.
        Yllättäen koko aihe sivuttiin täysin.
        Mentiin ostamamaan vessapaperia ja suojauduttiin naamiolla tulevaa matkalaista odotellessa.
        Siivottiin kaappeja, niinkuin niitä ei eläkeläisillä olisi aina aikaa siivoilla.
        Ei myyty kämppää eikä jenkkiveli soittele.
        Alkaa vaikuttamaan, että palsta on pelkkää huuhaata täynnä.
        Mihinkään asiakysymykseen ei tule vastausta.

        Kun olimme matkalla Hongkongiin Hotellimme siellä vaihtui opiskelijamellakoinnin vuoksi. Meitä varoitettiin mellakoista. No, yhtään mielenosoittajaa emme kohdanneet kahden Hongkongissa vietetyn päivän aikana. Itseasiassa mediauutisointi tekee maailmasta pienemmän kuin se on.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        No, ei ole jäänyt reissut tekemättä. Tukholman vanha kaupunki on viehättävä kuten Tallinnankin vastaava. Kerran nuorena vietin juhannuksen Ahvenanmaalla ja Turun saaristossakin olen purjehtinut.

        En kaipaa enää moalimalle se on koluttu minun osaltani riittämiin. Lännen-, idän-, etelän- ja pohjoisen suunnat navikoitu.

        Ensi kesänä jos luoja suo joitakin kotimaan matkoja teen. Suomenkin olen sut kattavasti kierrellyt, mutta vanhoille jalanjäljille on kiva palata.

        varmaan oletki purjehtunut ruotsinlautalla yökerhon ja hytin väliä. Vai olitko siellä puffetisa töissä ?


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Kun olimme matkalla Hongkongiin Hotellimme siellä vaihtui opiskelijamellakoinnin vuoksi. Meitä varoitettiin mellakoista. No, yhtään mielenosoittajaa emme kohdanneet kahden Hongkongissa vietetyn päivän aikana. Itseasiassa mediauutisointi tekee maailmasta pienemmän kuin se on.

        Kerran olen käynyt Kiinassa 90-luvulla, ja aivan hienot kokemukset jäivät kävelystä Kiinan muurilla kuin Pekingin kielletystä kaupungista, jossa keisarit asuivat, että rajusti kasvavasta uus-Pekingistä.
        Aivan erikoiset olivat illalliset paikallisravintoloisa, sekä tiukat tinkimiset "Silkkikujalla", jossa oli myytävänä länsimarkkinoille suunnattua vaatetavaraa.
        Liikenne oli oma lukunsa riksakuskin kyydissä autojen seassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        varmaan oletki purjehtunut ruotsinlautalla yökerhon ja hytin väliä. Vai olitko siellä puffetisa töissä ?

        En vaan Suomen yrttäjien vuosittaisen kesäkokoontumisen yhteydessä. Ohjelmasdamme oli mm. soutukilpailu Aurajoella. Saaristopurjehdus ja grillijuhlat yhdellä Turun saariston luodolla.

        Olen toki kulkenut Turun ja Tukholman väliä jo kuuskytluvulla mm. Bore-aluksella, olin alle 21 vuotias enkä päässyt ravintolaan. Kaksi viikkoa ennen 21-vuotispäivääni pääsin ravintolasaliin ja imin pillillä vodkapuolukkaa ikkunapöydässä. Ikkunan ulkopuolella kaverini katselivat kateellisina kun sain ekakertaa nauttia alkoholia laillisesti laivalla ; ))


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        En vaan Suomen yrttäjien vuosittaisen kesäkokoontumisen yhteydessä. Ohjelmasdamme oli mm. soutukilpailu Aurajoella. Saaristopurjehdus ja grillijuhlat yhdellä Turun saariston luodolla.

        Olen toki kulkenut Turun ja Tukholman väliä jo kuuskytluvulla mm. Bore-aluksella, olin alle 21 vuotias enkä päässyt ravintolaan. Kaksi viikkoa ennen 21-vuotispäivääni pääsin ravintolasaliin ja imin pillillä vodkapuolukkaa ikkunapöydässä. Ikkunan ulkopuolella kaverini katselivat kateellisina kun sain ekakertaa nauttia alkoholia laillisesti laivalla ; ))

        Boressa oli vanhojen laivojen tunnelmaa.
        Muistan , eka matkani sillä, silloin olimme nuoria ja nättejä! 🐓


    • Minun ensimmäinen laivaristeily oli niin myöhään kuin pääsiäsviikolla Tukholma-Maarianhamina-Tukholma. Meitä oli kuusi henkeä, kaksi suomalais-kolumbialaista perhettä, molemmilla juuri alle murkkuikäiset lapset ja minne tahansa me istuimmekin kahteen pöytään levittyen niin naapuripöydät tyhjenivät nopeasti. Olisikohan syynä ollut se että kailotimme kovaäänisesti espanjaa keskenämme, nauroimme ja meillä oli hauskaa?

      • Taisi jäädä jotain oleellista pois: vuosi oli 1987


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mopomiitissä vakava loukkaantuminen

      IMATRAN mopomiitistä lauantai-iltana sairaalaan joutuneet kuljettajat ovat loukkaantuneet vakavasti, Kaakkois-Suomen pol
      Imatra
      247
      3587
    2. J-miehelle

      Miksi kaikki päättyi näin? Vain sinut olisin halunnut, on ikävä sua. Älä ajaudu väärille teille, olet mulle Rakas.
      Ikävä
      65
      1342
    3. Taasko on ammuskeltu kaupungilla

      Mitä,mitä,mitä??? Tämä ei vetele!
      Kokkola
      39
      1101
    4. Ihmettelen sinua... En koskaan päässyt

      Selvyyteen että minkälainen olet pohjimmiltasi, mitä haluat minusta. Nyt näyttää että olet myös tosi hyvä valehtelija. E
      Ikävä
      67
      1066
    5. Viikonlopun päätteeksi löytäisin

      paikkani sinun kainalossasi. Telkkarissa joku leffa, sarja, ehkä ihan mielenkiintoinenkin tai sitten ei enää jaksaisi ke
      Ikävä
      10
      1031
    6. Rupesin oikeasti odottamaan

      Että toteutuuko se meidän pusu ensiviikolla. Olisin niin onnellinen se merkitsisi paljon.
      Ikävä
      55
      1000
    7. Mitä muka hyvää kaivatussasi on?

      Kysymys otsikossa
      Ikävä
      42
      809
    8. Onko kaivattusi

      ressukka? Miten on?
      Ikävä
      37
      778
    9. Vuoden loppuun asti kaipaan

      Enkä katso sinä aikana muihin suuntiin. Jos tämä juttu ei etene mihinkään nykyisestä, niin unohdan sinut. En päätä ystäv
      Ikävä
      68
      765
    10. Koko maailma elää valhetta

      Lähestulkoon koko maailma elää valhetta. Tietomme on valhetta, luulomme arvailuja ja pahuus jokaisessa sydämessä, jos ei
      Uskonnot ja uskomukset
      356
      750
    Aihe