Ketä julkisuuden merkittävää naista muistutat ? Minä olisin kuin Elisabet Rehn. Ihan hyvä, arvostan häntä.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006430490.html
Testi maisille
31
50
Vastaukset
- Anonyymi
Èhkäpä Angela Merkkeliä, hän pärjää vaikeissa olosuhteissa!
- Anonyymi
Onko hän suomalainen?
- Anonyymi
Juu vois olla mullekin.
Olen muuten kahdesti törmännyt maailmalla Angelaan, moikkasimme molemmilla kerroilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hän suomalainen?
Saman värinen ja ryhtinen ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hän suomalainen?
Saman värinen ja ryhtinen ;)
- Anonyymi
Elisabeth tuli minullekin, sopii hyvin.
Jenni Haukio tuli minulle. Sielukas, matalan profiilin henkilö. En tiedä sopiiko minuun, mutta sopii minulle.
Eikö meille taivaisille miehille ole mitään?
H.- Anonyymi
Sulle kulteliinille on jo oma.
- Anonyymi
Olet ilmiselvä korppikotka. Jansson on lespo, oletko sinäkin.
- Anonyymi
Kasvoilta Marion Rung, olemukselta ja tyyliltä Pävi Räsänen, jotakin Satu Taiveahosta, jotakin Kike Elomaasta.
- Anonyymi
PÖH minua. en huomannut koko linkkiä ja testiä. Olen Aira Samulin. Olisinkin vielä hänen ikäisenään. Siinä toivossa.
- Anonyymi
Tove Jansson
Olet Tove Jansson! Kirjailija, sarjakuvataiteilija, pilapiirtäjä, kuvataiteilija - mitä vielä! Janssonin teokset hurmasivat niin lapset kuin aikuiset.- Anonyymi
Niin tämä tulos testistä tuli minulle korppikselle. Tämä jäi kun en allekirjoittanut sitä eilen kun viesti poistui kaksi kertaa. Mmmm...sitä saa ihmetellä, mutta jospa asia selviää tänään.
Sisäministeriö suosittaa yleistä liputusta koko maassa sunnuntaina 9.8.2020 Tove Janssonin ja suomalaisen taiteen johdosta.
Tove Jansson on merkittävä ja kansainvälisesti tunnustettu kuvataitelija ja kirjailija. Hänen teoksiaan on käännetty yli 50 kielelle. Vaikka Jansson tunnetaankin parhaiten muumikirjoistaan, hän oli myös arvostettu taidemaalari ja kuvittaja.
Svenska Teaternissa pyörii Tove Jansson - visdiktaren. Emma Klingenberg on työstänyt konserttiesityksen Janssonin laulujen pohjalta. Ehkä tunnetuin ja rakastetuin on Höstvisa, Syyslaulu Erna Tauron sävellyksenä. Nappasin tähän teatterimainoksesta suloisen kehtolaulun :
”måla, måla, flickan lill
måla bara som du vill
måla så färgen lyser!
måla för att du brinner så
måla det du aldrig når
måla för att du fryser!”
- Ur Målerisk vaggvisa
Tuossahan on Naistenpäivän teemaa yllinkyllin : jo pieninä naisen alkuina meissä asuu mahdollisuudet ja luovuus , jonka iloa voi jo kehtolaulussa herätellä.
Testin mukaan olisin kuin Jenni Haukio, ja Demeterin tapaan se tuntuu ihan mukavalta.
- Anonyymi
Elisabet Rhen tuli vastaukseksi,
hieno fiksu nainen, olen miellyttävästi yllättynyt testin tuloksesta, Jos olisin nainen, olisin varmaan Hedy Lamarr.
Ensinäkin olen komea.
Toiseksi, olen älykäs.
Kolmanneksi, olen nörtti.
Neljänneksi, tykkään olla esillä sillee.
Nuorenpana jopa tyrkyllä. :)
H.- Anonyymi
Miten niin jos?
Minulle tuli Tarja Halonen.
Ihmettelen miksi?- Anonyymi
Sirkka-Liisa Anttila on keskustalainen vaikuttaja. Isoryntäinen nainen rynni eduskunnassa aina eturiviin asti.
Elisabet Rehn, toisella yrittämällä. Eka kerralla tuli Sofi Oksanen, mutta en samaistu häneen vapaaehtoisesti.
- Anonyymi
Olettehan molemmat Sofin kanssa kirjailijoita ! Mikset samastu häneen ?
- Anonyymi
Kysymysvaihtoehdoista pystyi päättelemään mitä laatija hakee. Vaihtoehtohenkilöiden julkaistuja suoria mielipiteitä valittaessa päädytään kyseiseen henkilön. Itse ohitin maailmaa syleilevät tai yhteiskuntaa ruoskivat poliittiset mielipiteet (EVVK) joten jäljelle jäi Tove, joka rakastaa kuten minäkin istua rantakivellä ja kuunnella aaltojen loisketta ; )
Korppis - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymysvaihtoehdoista pystyi päättelemään mitä laatija hakee. Vaihtoehtohenkilöiden julkaistuja suoria mielipiteitä valittaessa päädytään kyseiseen henkilön. Itse ohitin maailmaa syleilevät tai yhteiskuntaa ruoskivat poliittiset mielipiteet (EVVK) joten jäljelle jäi Tove, joka rakastaa kuten minäkin istua rantakivellä ja kuunnella aaltojen loisketta ; )
KorppisTaitaa se loiske kuulua vain omasta päästäsi.
Anonyymi kirjoitti:
Olettehan molemmat Sofin kanssa kirjailijoita ! Mikset samastu häneen ?
Olen lukenut hänen kirjojaan sen verran että tiedän että ajatusmaailmamme ovat kovin erilaisia. Sitä paitsi ,toi Sofin kampaus ei sovi minulle.
Hyvä kirjailija hän kai on.
(Minähän vain harrastan kirjoittamista :)- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa se loiske kuulua vain omasta päästäsi.
Niinpä, ilman mielikuvitusta ja kykyä samaistua kuvitelmiin sekä lapsenomaista heittäytymistä asioihin voisin olla pönöttäjä ; )
Korppis
- Anonyymi
Minulle vastattiin että Sofi Oksanen. Fiksu nainen toki mielestäni.
Vaikka en ole vielä lukenut edes yhtä Sofin kirjaa! Pitää lukea.
Tällä hetkellä luen kirjaa Ruijan suomalaisista. - Anonyymi
Tein testin ja vastaus oli
Tove Jansson,
Ilmeiseti koska en voi elää ilman siveltimiä j kyniäni.- Anonyymi
Minulle tuli myös Jenni Haukio, joitain on siis samanlaisia piirteitä luonnossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle tuli myös Jenni Haukio, joitain on siis samanlaisia piirteitä luonnossa.
Minäkin testasin ja Jenniä tarjotaan myös minulle. Mikäs siinä, hieno suomalainen nainen, luonnonläheinen , juuri tyttäreni ikäinen . Ilmankos tuntuu jotenkin "omalta".
- Anonyymi
Meillä on hullujen kirjojen kerho eli joku harjoittaa jotain ja joku toinen näkee kirppiksellä tms. kirjan aiheesta kaksi euroa kappale ja ostaa ja tuo lahjaksi saunailtaan noin 1-3 kirjaa vuodessa ei siis usein
viimeksi sain Sofi Oksasen kirjan Las vacas de Stalin joka yllättäin kertoo uudesta ajasta en tiedä mitä sobre la Estonia sovietica mutta niitä on siis käännetty
kääntäjä Ursula Ojanen https://www.goodreads.com/author/show/4515226.Ursula_Ojanen
Miten mus limismi muttaa naista
https://pbs.twimg.com/media/ESpkSS9XsAA73s2.jpg:large
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663245
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272303Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681869Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281785Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161421- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291271Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631177