Hei 70+ ihmiset !

Anonyymi

Onko teistä kivaa kun rasistit tunkevat joka ketjuun ? Mehän emme täällä valtakunnan asioihin voi vaikuttaa, mutta sitä rasisti ei tajua, vaan jankuttaa ja jankuttaa vihakommenttejaan. Se ei paranna ilmapiiriä. Kivampiakin aiheita on.

92

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisit keksinyt kivemman aiheen kuin toisten mollaaminen.

      • Anonyymi

        Meinaatko, että rasisti ei mollaa ketään? - Nm. Oletko


    • Anonyymi

      Eilisessä tiistain republikaanien kokouksessa Trumpin ehdotus on, että palkkavero poistetaan loppuvuodeksi, kunnes hänet on valittu varmasti ja näinhän käy jos tämä tehdään The president told Republicans at a closed-door lunch Tuesday that he wants the payroll tax rate to drop to zero through the end of the year, according to a White House and a Senate official https://www.suomenuutiset.fi/kokoomus-kannattaa-vapaata-liikkumista-eu-alueella-perussuomalaiset-ei-halla-aho-vapaata-liikkuvuutta-ei-ole-tarkoitettu-mahdollistamaan-rajat-ylittavaa-rikollisuutta-tai-laitonta-muuttoliiketta/#comment-696422 Tänään keskiviikkona Trump on määrännyt kaikki tärkeät pankkiirit Valkoiseen taloon kello 22 Suomen aikaan keskustelemaan viruksesta ja taloudesta

    • Jokaisella on yksi ääni, sen voi tunkea mihin rakoon vain.

    • Anonyymi

      Moderni talibania ja perustuslain vartijat. Purran mukaan perustuslaista keskustelu on Suomessa tiukasti rajattua. Perustuslakia ei sovi kyseenalaistaa ja oikeastaan siitä ei ole hyvä edes keskustella, mikäli sattuu olemaan ”väärää” poliittista mieltä. Mikäli joku julkeaa esittää kriittisiä arvioita tai edes pohdiskelevia kysymyksiä perustuslaista ja sen ilmeisistä merkillisyyksistä, hänet yleensä asetetaan naurunalaiseksi tai haukutaan muulla tavoin https://www.suomenuutiset.fi/purra-kaikille-avoin-sosiaaliturva-ei-ole-nykypaivaa-perustuslakia-uskallettava-tarkastella/ Keskustelu vaikuttaakin enemmän siltä, että kyseessä olisi jokin pseudouskonnollinen opinkappale, joka on taivaasta tippunut iankaikkinen totuus. Keskustelu on sallittu ainoastaan perustuslakiasiantuntijoille, jotka muuten kaikki ovat myös poliittisesti samaa mieltä. Kyse on kuitenkin maallisen valtion laista, oikeussäädöksestä, joka on syntynyt kuten muutkin lait, vaikkakin hitaammassa järjestyksessä. Kuten muihinkin lakeihin, siihen on vaikuttanut ympäröivä maailma, toimijoiden arvot ja politiikka, erilaisten asiantuntijoiden näkemykset ja maailmankuva

      • Anonyymi

        Persu on vieraslaji


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persu on vieraslaji

        Pelle vihervammaiset tuhoavat suomalaisuutta !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persu on vieraslaji

        Pääseekö persuksi jos ei ole suorittanut rippikoulua loppuun.


      • Anonyymi

        Ei perustuslaki ole kuin demokratiassa suuremmalla kannatuksella (ns määräenemmistöllä) hyväksytty laki, jota voidaan muuttaa samanlaisella enemmistöllä. Se ei siis ole mitään ylhäältä annettua "jumalan sanaa", joka olisi ikuisesti samanlainen. Aikoinaan yli 100 v sitten määrättiin esim. pelkkä Suomessa asuminen oikeudeksi saada samat yhteiskunnan palvelut kuin varsinaisilla kansalaisilla tietyin poikkeuksin, mm. kansalaisluottamuskäsite, tietyt rajoitukset äänestys-ja vaalikelpoisuudesta ym.
        Nyt on maahanmuuttajan osalta paljon puhuttu näistä yhteiskunnan kustantamista palveluista koskien varsinkin oleskeluoikeuden saaneita ja sitä ilman jääneitä. Vedotaan usein perustuslain määräyksiin tässäkin asiassa. Jotta syntyisi mahdollisimman vähän omituisia ristiriitakysymyksiä, pitäisi lainsäädäntöä selventää perustuslain osalta joko itse perustuslakiin tai ainakin sen tulkintaa koskeviin lakeihin. Tässä yhteydessä olisi tehtävä selväksi, ettei perustuslain suomat yhteiskunnan palvelut voi koskea niitä maassa olijoita, jotka eivät ole tarvittavaa oleskelu- ja työskentelylupaa saaneet. Kuten monta kertaa on sanottu, se luvaton sakki joka täällä maleksii ja loisii pitää saada poistettua maasta.


    • Anonyymi

      Mutta esim minä , en pidä vapaamatkustajista millään syyllä en sodalla enkä kehnoilla elinoloilla .

    • Onhan se kivaa.
      Keskustelu-palsta vaatii toimiakseen eroavaisuuksia.
      Niin ylös tai alas.
      Vasemmalle tai oikealle.
      Pahaan tai hyvään.
      Styyrpuurin tai karikolle.

      H.

      • Anonyymi

        Täällä on porukkaa joka ei ole edes oikeasti nähnyt ulkomaalaista paitsi Rodoksella juonut baarissa juhlamokkaa

        ja sitten sanoo että euroopan ulkopuolisista kulttuureista pitää tuoda toimivia käsiä jotta hänen vaippansa vanhana vaihdetaan

        eikä mitään takuuta ole että perhekunnittain tänne tulevat kouluttamattomat eiPALKKAtyötätekevistä kulttuuresta tulevat tekevät työtä
        ja
        mitä sitten tehdään kun suuret ikäluokat ovat hävinneet muonavahduudesta 2040
        ja täällä on slummit täynää matuperheitä mitä työtä silloin keksitään sekamiehille


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on porukkaa joka ei ole edes oikeasti nähnyt ulkomaalaista paitsi Rodoksella juonut baarissa juhlamokkaa

        ja sitten sanoo että euroopan ulkopuolisista kulttuureista pitää tuoda toimivia käsiä jotta hänen vaippansa vanhana vaihdetaan

        eikä mitään takuuta ole että perhekunnittain tänne tulevat kouluttamattomat eiPALKKAtyötätekevistä kulttuuresta tulevat tekevät työtä
        ja
        mitä sitten tehdään kun suuret ikäluokat ovat hävinneet muonavahduudesta 2040
        ja täällä on slummit täynää matuperheitä mitä työtä silloin keksitään sekamiehille

        "Anonyymi"

        Minä olen 70v.
        Olen usein kirjoittanut että kun minä en enää osaa/pysty hoitamaan asioitani.
        Ei millään ole enää väliä.
        Ei ulostamisellani tai ulkoistamisellani.
        Minä elän hyvin työni tuloksillani.
        Rahanikaan eivät merkitse mitään, kun olen menettänyt elämäni hallinnan.
        Elä sinäkin siten kuin minä.
        Minä en ole enää osa tulevaisuutta.

        H.


    • Anonyymi

      Voi hyvää päivää kirvesvartta.
      Onko nämä kommentoijat tosiaan 70 .
      Juuri tämän takia ei aloitusten teko innosta.

      Eliaana

      • Ei täällä ole pakko olla, jos on sopeutumisvaikeuksia.
        Hyväksy toiset tai häivy!


      • Tellukka kirjoitti:

        Ei täällä ole pakko olla, jos on sopeutumisvaikeuksia.
        Hyväksy toiset tai häivy!

        Sanos muuta, jos seura ei kelpaa niin joutuu etsimään sopivampaa.
        Miks pitäisi yrittää olla hälle tai yleensä kellekään mieluisia. Muuttaa itseään.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Ei täällä ole pakko olla, jos on sopeutumisvaikeuksia.
        Hyväksy toiset tai häivy!

        Ihmiset minä hyväksyn ihmisinä aina, en välttämättä kaikkea mitä suusta tulee.
        Ei ole kiva aloittajalle, että aloitus torpataan ja lyödään läskiksi.
        Enkä minä Tellukka Sinun enkä kenenkään muunkaan käskystä lähde yhtään minnekään.

        Eliaana,


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Ei täällä ole pakko olla, jos on sopeutumisvaikeuksia.
        Hyväksy toiset tai häivy!

        Minkäänlaista ilkeyttä, kiusaamista eikä ei tarvitse eikä pidä hyväksyä.
        Häipykööt kaikki "terroristit".
        Ei tämä ole mikään henkisesti pahoinvoivien eikä häiriintyneitten
        "oksennuksien" kaatopaikka.
        Nettietiketti on unohtunut monilta tyystin.
        Rasisti siitä ei edes tajua, sen he ovat itse todistaneet kommenteillaan.


      • Anonyymi
        exä kirjoitti:

        Sanos muuta, jos seura ei kelpaa niin joutuu etsimään sopivampaa.
        Miks pitäisi yrittää olla hälle tai yleensä kellekään mieluisia. Muuttaa itseään.

        En ole ketään käskenyt olemaan minulle mieluisa.
        En puhu henkilöistä ollenkaan, vaan siitä miten toisia kohdellaan.
        Niinkuin Sinä kommentissasi peesaat Tellukkaa ja närkästyt minun kommenteistani, niin ihan samalla lailla on minulla oikeus sanoa mielipiteeni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole ketään käskenyt olemaan minulle mieluisa.
        En puhu henkilöistä ollenkaan, vaan siitä miten toisia kohdellaan.
        Niinkuin Sinä kommentissasi peesaat Tellukkaa ja närkästyt minun kommenteistani, niin ihan samalla lailla on minulla oikeus sanoa mielipiteeni.

        Kirjoitin mielipiteeni puuttumatta sinun sanomisiisi, joilla ei ollut sen kummempaa tarkoitusta kuin aliarvioida kommentoijia.
        Närkästymiseen en alennu, saat kirjoittaa mitä vain. Ja toistan ellei seura kelpaa....


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Ei täällä ole pakko olla, jos on sopeutumisvaikeuksia.
        Hyväksy toiset tai häivy!

        Oikeus on myös arvostella, sinuakin.


      • Anonyymi
        exä kirjoitti:

        Kirjoitin mielipiteeni puuttumatta sinun sanomisiisi, joilla ei ollut sen kummempaa tarkoitusta kuin aliarvioida kommentoijia.
        Närkästymiseen en alennu, saat kirjoittaa mitä vain. Ja toistan ellei seura kelpaa....

        Yhtä hyvin voin minä sanoa Sinulle, että jos ei seura kelpaa.......
        Emme kumpikaan omista tätä palstaa.

        Eliaana


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä hyvin voin minä sanoa Sinulle, että jos ei seura kelpaa.......
        Emme kumpikaan omista tätä palstaa.

        Eliaana

        Kelpaahan minulle seura.
        Jos ei kelpaisi, niin en täällä olisi.
        En ole muistaakseni toisia palstalaisia väheksynytkään tyyliin; """Onko nämä kommentoijat tosiaan 70 ."""

        Minkälainen sinun mielestäsi pitäisi olla 70 vanhuksen?
        Eihän kaikki ole sinun tasollasi tietenkään, mutta heilläkin/meilläkin on oikeus kirjoitella tänne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä hyvin voin minä sanoa Sinulle, että jos ei seura kelpaa.......
        Emme kumpikaan omista tätä palstaa.

        Eliaana

        Mulle seura kelpaa, se ei estä mielipiteen ilmaisemista aiheesta, ei 70 ikäisistä yleisemmin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkäänlaista ilkeyttä, kiusaamista eikä ei tarvitse eikä pidä hyväksyä.
        Häipykööt kaikki "terroristit".
        Ei tämä ole mikään henkisesti pahoinvoivien eikä häiriintyneitten
        "oksennuksien" kaatopaikka.
        Nettietiketti on unohtunut monilta tyystin.
        Rasisti siitä ei edes tajua, sen he ovat itse todistaneet kommenteillaan.

        Jos näet täällä terroristeja tai rasistisia kirjoituksia, niin sinun velvollisuutesihan kunniallisena kansalaisena olisi tehdä niistä ilmoitus ylläpidolle.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Kelpaahan minulle seura.
        Jos ei kelpaisi, niin en täällä olisi.
        En ole muistaakseni toisia palstalaisia väheksynytkään tyyliin; """Onko nämä kommentoijat tosiaan 70 ."""

        Minkälainen sinun mielestäsi pitäisi olla 70 vanhuksen?
        Eihän kaikki ole sinun tasollasi tietenkään, mutta heilläkin/meilläkin on oikeus kirjoitella tänne.

        Ei se ollut väheksymistä, vaan ihmettevä kysymys. Tutkitsit väärin tarkoitukseni.
        Yleisellä tasolla ajatellen, kun ihminen on tämän pallon päällä talsinut yli 70 vuotta, olettaisi, että toisia osattaisiin ottaa huomioon vähän enemmän kommenteissa.
        En minä ainakaan hyvää tykkäisi siittä, että kun tekisin aloituksen vaikka kottaraisesta, niin aletaan paasaamaan Trumpista, persuista ym..
        Jos haluaa niistä paasata, mikä estää tekemästä oman aloituksen, missä niistä asioista voi sitten kommentoida sidämensä kyllyydestä.
        Eliaana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ollut väheksymistä, vaan ihmettevä kysymys. Tutkitsit väärin tarkoitukseni.
        Yleisellä tasolla ajatellen, kun ihminen on tämän pallon päällä talsinut yli 70 vuotta, olettaisi, että toisia osattaisiin ottaa huomioon vähän enemmän kommenteissa.
        En minä ainakaan hyvää tykkäisi siittä, että kun tekisin aloituksen vaikka kottaraisesta, niin aletaan paasaamaan Trumpista, persuista ym..
        Jos haluaa niistä paasata, mikä estää tekemästä oman aloituksen, missä niistä asioista voi sitten kommentoida sidämensä kyllyydestä.
        Eliaana

        Muuten huomasitko Tellukka, että sanoit mulle ´´heilläkin/meilläkin on oikeus kirjoitella tänne.´´
        Ja kuitenkin, Sinähän se sanoit minulle, että häivy, enkä minä kenellekään. (hih)

        Eliaana


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muuten huomasitko Tellukka, että sanoit mulle ´´heilläkin/meilläkin on oikeus kirjoitella tänne.´´
        Ja kuitenkin, Sinähän se sanoit minulle, että häivy, enkä minä kenellekään. (hih)

        Eliaana

        En opastanut häipymään muuten kuin siinä tapauksessa, että on sopeutumisvaikeuksia meidän toisten yli seitenkymppisten seuraan.

        Jos on jotain sanomista jollekin/jostakin, niin reilumpaa osoittaa se asianosaiselle itselleen kuin yleistää koskemaan vähätellen koko ikäryhmää.


    • Onhan se toki rasittavaa, mutta lupaan vähentää tökkimistäni,
      vaikka joskus einvoi vastustaa kiusausta.

      Otsikko jo paljastaa missä se suurin palo palaa, sen voi antaa palaa ihan rauhassa,
      ja siirtyä eteenpäin.

      Onnekseni olen tullut jo niin vanhaksi, että jos jutut menee yli sata, niin niitä ei viitsi edes lukea kuin hyppimällä huimimmassa humalassa.

      • Anonyymi

        Hypitkö mahdollisesti eilen "huimimmassa humalassasi",
        kun kirjoitit, että sinusta tuli uusnatsi ja fasisti
        koska viranomaiset karkoittivat maahanmuuttajataustaisen vale-avioliittopariskunnan ?
        Olisi mielenkiintoista tietää miten logiikkasi johti siihen,
        että sinusta tuli sen takia uusnatsi ja fasisti ?


    • Anonyymi

      Täällä ei ole mukavaa keskustelua mistään asiasta, koska rasistiset kommentit torppaavat jokaisen ketjun. Miksi rasisti on niin holtiton ja pakkomielteinen,
      ettei se aiheesta välitä ?
      Onko joskus ollut toisin vai ainako tämä on ollut tätä rasistien terrorismia ?

      • Onhan se kivaa.
        Keskustelu-palsta vaatii toimiakseen eroavaisuuksia.
        Niin ylös tai alas.
        Vasemmalle tai oikealle.
        Pahaan tai hyvään.
        Styyrpuurin tai karikolle.

        H.


      • Anonyymi

        Samat fiilikset tuli tännekin. Jotta sama tyyppi taas.
        Ei saa selvää mikä loppujen lopuksi on tavoite. Tappaa palsta vai mikä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat fiilikset tuli tännekin. Jotta sama tyyppi taas.
        Ei saa selvää mikä loppujen lopuksi on tavoite. Tappaa palsta vai mikä.

        Se on sen rasistin itselleen ottama elämäntehtävä, kun muuta elämää ei ole.
        On senkin pikku kätösillä jotain tekemistä, kun ympäri vuorokauden ajattelee maahanmuuttajia (ihastunut ehkä salaa niihin?) ja herjaa normaaleja ihmisiä suvakeiksi ja sitä rataa.


    • Anonyymi

      alotuksentekijä ,,,

      no miksi SINÄ sitten tulet palstalle rähiseen rasistisia tekstejäsi,
      ku ei tällä muita r a s i s t e j a näy ,
      kuin vain sinä alotuksentekijä,
      sinä ITSE olet raisti,
      katsoppa sinne peiliin näet rasistin pahimmasta päätä mitä maa päällään kantaa,
      ei tällä mitia rasisteja ole ollenkaan,
      SINÄ vihaat haukut ja mollaat kaikkia suomalaisia,
      MIKSI , vastaappa kerranki rehellisesti,


      kuinka kehtaat,

      • Anonyymi

        Et ole ilmeisesti ymmärtänyt mikä on rasisti.


      • Anonyymi

        Joo mutta tämä aloittaja on juuri niitä pönttöjä jotka eivät näe syyn ja seurauksen välistä yhteyttä

        Sitten kun tilanne on päällä ne huutavat tuijabraxihalosta apuun jotka aloittivat voimalla pedoraiskaajiin johtaneen kehityksen lainsäädännössä ja toimissa, mutta huutaminen on turhaa olisivat jättäneet äänestämättä hyysäreitä

        EilaKännö ei niitä olisi päästänut hän oli näkijä


      • Anonyymi

        Unohdit haukkua Ohisalon.


      • Anonyymi

        HÄIRIKKÖ ALOITTAJNA aloittaja on sama häirikkö joka vainosi täältä kahta kirjoittajaa vaatien jotain muuta kuin kirjoitetaan

        kundi on sairas tyyppi joka nauttii siitä
        että saa kirjoittaa tyyliin

        xxx on kamalaa pahaa olisi lässyn lässyn jotain kivampaakin kirjoitettavaa kuin xxx aivan kamalia ihmisiä xxx mukavampaa olisi

        ja muuta puppugeneraattorilla tuotettua nollalässyä


      • Anonyymi

        Mitä meinaat, onko kaikki suomalaiset siis sinun mielestäsi rasisteja ?
        Minun mielestäni ei ole eikä kukaan ole pyytänyt mitään muuta kuin rasisteilta rauhaa.
        Rasismi on rikos sitäpaitsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta tämä aloittaja on juuri niitä pönttöjä jotka eivät näe syyn ja seurauksen välistä yhteyttä

        Sitten kun tilanne on päällä ne huutavat tuijabraxihalosta apuun jotka aloittivat voimalla pedoraiskaajiin johtaneen kehityksen lainsäädännössä ja toimissa, mutta huutaminen on turhaa olisivat jättäneet äänestämättä hyysäreitä

        EilaKännö ei niitä olisi päästänut hän oli näkijä

        maissiii!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HÄIRIKKÖ ALOITTAJNA aloittaja on sama häirikkö joka vainosi täältä kahta kirjoittajaa vaatien jotain muuta kuin kirjoitetaan

        kundi on sairas tyyppi joka nauttii siitä
        että saa kirjoittaa tyyliin

        xxx on kamalaa pahaa olisi lässyn lässyn jotain kivampaakin kirjoitettavaa kuin xxx aivan kamalia ihmisiä xxx mukavampaa olisi

        ja muuta puppugeneraattorilla tuotettua nollalässyä

        maissiii!!!!


    • Anonyymi

      Viiden vuoden sisällä Suomessa on yli 80-vuotiaita ja myös hoivan tarpeessa olevia
      enemmän kuin koskaan ja hoitajia vähemmin kuin koskaan.

      • Anonyymi

        Miten hoidat 80 kymppiset kun rastit kieltää maahanmuuttaja hoitajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten hoidat 80 kymppiset kun rastit kieltää maahanmuuttaja hoitajat.

        Onneksi viisaat hallituksessa ei hulluja kuuntele,
        mutta silti tekee tiukkaa, kuka hoitaa huonokuntoiset sairaat muutaman vuoden päästä
        ja myöhemmin. Rasistit eivät halua hoivaa iäkkäille sairaille, se on käynyt selväksi.
        Rasistit ilmeisesti vihaa vanhuksia. Haluavat että vanhukset jätetään hoitamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi viisaat hallituksessa ei hulluja kuuntele,
        mutta silti tekee tiukkaa, kuka hoitaa huonokuntoiset sairaat muutaman vuoden päästä
        ja myöhemmin. Rasistit eivät halua hoivaa iäkkäille sairaille, se on käynyt selväksi.
        Rasistit ilmeisesti vihaa vanhuksia. Haluavat että vanhukset jätetään hoitamatta.

        Persut ei halua hoitajia. Persut välittää vain itsestään ja puoluetuesta.
        Jos Suomen maahanmuuttajataustaiset hoitajat lähtisivät, tuhannet kotihoidon asiakkaat olisivat kriisissä, jäisivät ilman hoitoa. Persumieliset ei sitä pysty ajattelemaan
        eikä muuten mitään muutakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi viisaat hallituksessa ei hulluja kuuntele,
        mutta silti tekee tiukkaa, kuka hoitaa huonokuntoiset sairaat muutaman vuoden päästä
        ja myöhemmin. Rasistit eivät halua hoivaa iäkkäille sairaille, se on käynyt selväksi.
        Rasistit ilmeisesti vihaa vanhuksia. Haluavat että vanhukset jätetään hoitamatta.

        Tyypillinen TROLLI TÄSSÄ HÄRIKKÖ JOKA VIIS VEISAA HOITAJISTA VAAN TROLLAA


    • Anonyymi

      Aloittaja kysyi onko mukavaa että rasistit pilaavat jokaisen ketjun.
      Vastaan siihen: Ei ole. Rasismi on kuvottavaa.

    • Anonyymi

      Oli 1980 kun suomen hallitus tilasi Kenialaisesta yliopistosta oppilaita testaamaan kansalaisien kohtaamisen ulkolaisiin. He kirjoittivat aika ei ole sopiva ottaa ulkomaalaisia, erityisesti vanhat naiset olivat vihamielisiä.

      • Anonyymi

        "Erityisesti vanhat naiset olivat vihamielisiä".
        Ja ovat edelleen. Entistä vihamielisempiä.


    • Anonyymi

      HÄIRIKKÖ ALOITTAJNA aloittaja on sama häirikkö joka vainosi täältä kahta kirjoittajaa vaatien jotain muuta kuin kirjoitetaan

      kundi on sairas tyyppi joka nauttii siitä
      että saa kirjoittaa tyyliin

      xxx on kamalaa pahaa olisi lässyn lässyn jotain kivampaakin kirjoitettavaa kuin xxx aivan kamalia ihmisiä xxx mukavampaa olisi

      ja muuta puppugeneraattorilla tuotettua nollalässyä

    • Anonyymi

      Tosiaankin, Ohisalo jäänyt tänään haukkumatta. No, ehtii nytkin..Muka "sairas" kun ei uskalla tulla eduskunnan kyselytunnille,,eli LINTsAA,,pelkuri,,kauhuissaan jos joutuisi vastaamaan vaikeisiin kysymyksiin.

    • Anonyymi

      Mitä rasistit luulevat saavansa aikaan tänne kirjoittamisella ?
      Täysin pöljää. Ei tämä ole eduskunta. Täällä ei päätetä valtion asioita.
      Täällä ei päätetä mistään asioista.

      Persuilijat huutavat tuuleen täällä vuodesta vuoteen.
      Kaksi vinkkiä teille:
      1)menkää lääkäriin, teitä voi e h k ä auttaa
      2) menkää rajalle astalon kanssa odottelemaan seuraavaa maahantulijaa
      niin pääsette suoraan hoitoon.

      Sekä vaihtoehto 1 että 2 olisi ilo tälle palstalle.

      • Anonyymi

        Oletko ollut jo kauan irti lepositeistä, kun keuhkoot kummasti?


      • Anonyymi

        Totuus persuja on koko suomen kansa ja suuri osa EU:tä näin on totuus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus persuja on koko suomen kansa ja suuri osa EU:tä näin on totuus!

        Jumalan kiitos niin ei ole. Sinun "totuutesi" on sinun vain "totuutesi".
        Jos se olisi totta, meillä ei olisi persut oppositiossa.


    • Anonyymi

      Mitä suvakit luulevat saavansa aikaan loputtomalla (ja toivottomalla) matujen kehumisella ajoittain itse keksimillään "hienoilla asioilla" joita mukamasti matut tehneet? Kun käytäntö on osoittanut niiden pystyvän vain raiskaamaan ja murhaamaan!

      • Anonyymi

        maissiii!!!!


    • Anonyymi

      Toisessa jonossa sama trolli kalastaa aikaanne näin ""Veri, veri häpi.
      Aim rits män än ai hav plenti of mani.
      Mai vaif is sou bjuutifol voman!
      In garaash is tuu Maserati än van Rolsroise.
      Sou ai äm häpi, häpi, häpii!""
      Sama trolli kuin tässä jonossa

    • Anonyymi

      Jäätyään kiinni huijaajatrolli toisessa jonossa aloittaa mukakeskustelunstelu trollatakseen lisää""Mikä helvetin trolli?Laitoin ihan huvikseni aloituksen, kun ei ollut järkevämpää tekemistä.
      Kommentit osoittavat vain teidän tosikkomaisuutenne.Tämähän on pelkkä ajanviettopalsta!::" Tämätrolli on piinannut täällä 2kirjoittajaa myös

      • Anonyymi

        "Dont vori, bii häpi!"


      • Anonyymi

        Rasisti sekoaa omaan vainoharhaisuuteensa.


    • Anonyymi

      Rasistiksi nimittelykin on rasismia.
      Se on varmaan oikeanlaista syrjintää. Jos pitää oman maansa ja kansansa puolia on rasisti aloittajan mielestä.
      En ole rasisti, mutta ei maamme pysty ottamaan määrättömästi pakolaisia tai maahanmuuttajia, muuten olemme kohta samassa tilanteessa kuin tulokkaiden lähtömaassa. Eivät he osaa olla sotimatta täälläkään kunhan kotiutuvat, hiedän kotimaissaan on sodittu aina, miksi se muuallakaan muuttuisi.

    • Anonyymi

      Rasistiksi nimittelykin on rasismia.
      Se on varmaan oikeanlaista syrjintää. Jos pitää oman maansa ja kansansa puolia on rasisti aloittajan mielestä.
      En ole rasisti, mutta ei maamme pysty ottamaan määrättömästi pakolaisia tai maahanmuuttajia, muuten olemme kohta samassa tilanteessa kuin tulokkaiden lähtömaassa. Eivät he osaa olla sotimatta täälläkään kunhan kotiutuvat, hiedän kotimaissaan on sodittu aina, miksi se muuallakaan muuttuisi.

      • Anonyymi

        Ketä vastaan maahanmuuttaja Suomessa alkaisi sotimaan ?
        No, ehkä rasisteja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä vastaan maahanmuuttaja Suomessa alkaisi sotimaan ?
        No, ehkä rasisteja...

        No Ruotsissa maahanmuuttajat näyttävät sotivan poliisia, palokuntaa, ambulanssihenkilökuntaa ja tavallisia kanta-ruotsalaisia vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä vastaan maahanmuuttaja Suomessa alkaisi sotimaan ?
        No, ehkä rasisteja...

        Keskenäänkin osaavat sotia.
        Heti väität että rasistien syy kun eivät saa rauhaa aikaiseksi Lähi-Idässä ja Afrikassa.


    • Anonyymi

      Joku Husu Hassan totesi, että kaikki perussuomalaiset ovat rasisteja.
      Ei saanut syytettä. Ei se ole rikos, mutta vihapuhe on rikos ja toimiminen rasistisesti.

    • Anonyymi

      Hei rasisti alottaja 70

      miksi sitten tulit rasistisine ajatuksinesi taas tälle palstalle ,,,
      haukkumaan suomalaisia,

      kerrohan nyt rehellisesti MIKSI OLET RASISTI suomalaisia kohtaan ?

      oleppakerranki rehellinen rasisti, äläkä kieroi, äläkä vääristele asiaa,

      • Anonyymi

        Sinä ymmärrät ihan nurinperin aloituksen.
        Täysin väärin, mutta ei sille mitään voi,
        jos ihmisen ajattelulla on rajoituksensa.

        Aloittaja nimenomaan toteaa että
        olisi mukavampaa kun rasistit eivät tunkisi joka ketjuun.
        Aloittaja tuntuu olevan ainoa joka EI ole rasisti 70 plussassa,
        koska kukaan ei ole samaa mieltä hänen kanssaan tai
        sitten ei katso aiheelliseksi ottaa kantaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ymmärrät ihan nurinperin aloituksen.
        Täysin väärin, mutta ei sille mitään voi,
        jos ihmisen ajattelulla on rajoituksensa.

        Aloittaja nimenomaan toteaa että
        olisi mukavampaa kun rasistit eivät tunkisi joka ketjuun.
        Aloittaja tuntuu olevan ainoa joka EI ole rasisti 70 plussassa,
        koska kukaan ei ole samaa mieltä hänen kanssaan tai
        sitten ei katso aiheelliseksi ottaa kantaa.

        heh, lueppa uudelleen ja uudeleen alotuksesi, se nimenomaan koskee rasistisia kannanottoja,
        oletko täysin sokea itsesi kohtaan kun et halua myöntää että sinä nimenomaan olet yksi rasisti joka tunkee tällekkin palstalle, tekee jopa alotuksen rasismista ja sen olemassa olosta,
        voi vain nauraa sinun yrityksellesi syyllistää v a i n muita rasismista kun itse olet juuri sitä samaa, muuten et olsi tällä molaamassa suomalaisia,
        tai palstan komentoijia,

        vanha sanonta
        " ota ensi HIRSI omasta silmästäsi pois
        ennekuin moitit pientä roskaa toisen silmässä"

        joten katsoppa peiliin ja tuijota pitkään,
        näet totuuden ja rasistin joka tuijottaa sinua itteäsi,


      • Anonyymi

        "Suomalainen on ry55än ja ihmisen risteytys."

        - Martti Innanen, 1931- 2014


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        heh, lueppa uudelleen ja uudeleen alotuksesi, se nimenomaan koskee rasistisia kannanottoja,
        oletko täysin sokea itsesi kohtaan kun et halua myöntää että sinä nimenomaan olet yksi rasisti joka tunkee tällekkin palstalle, tekee jopa alotuksen rasismista ja sen olemassa olosta,
        voi vain nauraa sinun yrityksellesi syyllistää v a i n muita rasismista kun itse olet juuri sitä samaa, muuten et olsi tällä molaamassa suomalaisia,
        tai palstan komentoijia,

        vanha sanonta
        " ota ensi HIRSI omasta silmästäsi pois
        ennekuin moitit pientä roskaa toisen silmässä"

        joten katsoppa peiliin ja tuijota pitkään,
        näet totuuden ja rasistin joka tuijottaa sinua itteäsi,

        Kommentoin 11:34,
        mutta en ole aloittaja, enkä näe todellakaan aloituksessa merkkiäkään rasismista.
        Hoopo näkee tietysti missä vain ihan mitä haluaa, mutta en välitä hourupäitten
        kommenteista. Kyllä sen huomaa, kellä on "viimeinen käyttöpäivä" tai "parasta ennen"
        päiväys jo mennyt mitä ajatteluun tulee.
        Se ei ole iästä kiinni.


    • Anonyymi

      Palsta on mennyt pipariksi kun persuilijat ei hillitä itseään.

    • Anonyymi

      Ylläpito ei muuten poista kuin parin ihmisen mielestä epämiellyttäviä kommentteja
      ja ne häipyy myös alta aikayksikön. Niillä on pikayhteys "yläkertaan"tms :DDDDDD

    • Anonyymi

      On hauska seurata sivusta kun muutama ns. Suvakki vedättää rasisteja mennen tullen.

      • Anonyymi

        Hm..."Yksniittisen" suvakin käsitys tuosta asiasta..


      • Anonyymi

        Rasistin äo on alle 50.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rasistin äo on alle 50.

        Ei rasismi hauskaa ole, olen itsekin kohdannut sitä. Siksi pysyn Suomessa, onhan sitä pikku paikkakunta rasismia täälläkin. Maailmaa ei olla nähty kuten merimiehet aikoinaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rasistin äo on alle 50.

        No jos niin on niin olkoon, mutta onhan se kuitenkin selvästi parempi kuin suvakin 30


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei rasismi hauskaa ole, olen itsekin kohdannut sitä. Siksi pysyn Suomessa, onhan sitä pikku paikkakunta rasismia täälläkin. Maailmaa ei olla nähty kuten merimiehet aikoinaan.

        Ooksää mustalaine? Selitäs tuota "rasismia" minkä kohteeksi oletkaan joutunut..


    • Mitä aloittaja tarkoittaa rasisteilla. Hänellä näyttää olevan hyvin kapea-alainen elämän asenne.
      Mielestään vain hänen mielipiteensä on oikea, jos on vähänkin eri mieltä on rasisti.

    • Anonyymi

      Rasistilla ajattelu on kapeaa.... Jos sitä onkaan, mutta sillä ei suuressa kuvassa ole mitään merkitystä. Rasistit ei ikinä pääse päättämään tärkeistä asioista. Tämän palstan merkitys on tasan nolla.

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      141
      1725
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1345
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1212
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1147
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      191
      937
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      83
      915
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      94
      867
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      829
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      778
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      138
      722
    Aihe