Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
liekko
profiilit
liekko
liekko
Vapaa kuvaus
Tämän kesän kukkasia.
Aloituksia
48
Kommenttia
3173
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minäkin+ikävöin+häntä.+Hän+on+korvaamaton.
https://www.youtube.com/watch?v=vv12vxWrd7A
01.02.2020 22:35
Kyllä+rahaa+on+hyvä+olla+vielä+70++,+ainakin+tarpeellista.
https://www.youtube.com/watch?v=CofN4q_qv0o
01.02.2020 20:58
Mukavimmat+unohtui.+
Kun+on+ihan+tavallinen,+oma+itsensä.+
Elää,+ja+antaa+muiden+elää.
31.01.2020 18:24
Minä+en+tykkää+kiusaajista.+Koulu-ja+työpaikkakiusaajat+ovat+kammotuksia.
Enkä+ihmisistä+joille+juoruilu+antaa+elämänvoiman.+
Saatan+itsekin+olla+jonkun+mielestä+ärsyttävä,+olen+kuullut+että+olen+ylimielinen,+mutta+käsi+sydämellä,+en+ainakaan+tarkoituksella+ole+sellainen.
31.01.2020 18:23
Minusta+aika+kuluu+liian+nopeasti.
En+pahemmin+välitä+mitä+touhuni+minulle+antavat+tai+hyödyttävät.+Tärkeintä+elämän+viimeisen+neljänneksen+aikaan+on+että+tykkää+siitä+mitä+tekee.+Tietenkin+jos+tuntee+saavansa+jotain+tärkeää+harrastaessaan+niin+aina+parempi.+Tyttären+perhe+on+tärkeä,+olemme+läheisiä+vaikka+välimatkaa+onkin.
Minä+en+suoraan+sanoen+harrasta+oikein+mitään.+Heti+kun+kelit+sallii+ajelen+pyörällä+jopa+monta+kertaa+päivässä.+Sähköpyörä+oli+parhaimpia+ostoksia+mitä+olen+tehnyt.+
Luen+ja+kuuntelen+äänikirjoja.+Kuntoilen+jonkin+verran+joka+päivä.+Olen+kova+leipomaan+ja+tekemään+ruokaa,+siivoaminen+on+pakkopullaa,+vaikkakin+on+tärkeää+että+viihtyy+ympäristössään.+Aloin+virkkaamaan+isoäidin+neliöitä,+pidän+paussia+kun+vaurioitunut+olkapää+ärsyyntyi.+
En+ole+sosiaalinen,+nuorempana+olin+enemmän.+Viikko+menee+ihan+mukavasti+kissan+kans+näkemättä+muita+ihmisiä.
Olenkohan+erakko+kissamummo+:)
Kaveri+joka+käy+vapaillaan+ja+tyttären+perhe+käy+aina+kun+töiltään+pääsevät.
31.01.2020 12:47
Luin+molemmista+aamulla.+
En+juuri+välitä+huumetouhuilijoista,+toivottavasti+saavat+ansaitsemansa+tuomion.+He+ovat+edesauttaneet+monen+ihmisen+elämän+pilaamista.+
Virus+etenee+omaa+tahtiaan,+kunhan++päästäisiin+mahdollisemman+pienin+menetyksin.
30.01.2020 12:02
Saman+tyyppistä+asiaa+olen+kuunnellut+tänään.
Täyttä+asiaa+on+nämä+Paloheimon+jutut.
https://www.youtube.com/watch?v=r5x7klHx3HQ&fbclid=IwAR1a8DRu82YB2AI0fSZlsLJOqxVdy_5mNA-lWE2lKmJ_glN6WICXqP5dFDA
29.01.2020 21:27
Tämän+jälkeen+lopetan+"ajatusten+vaihdon"+kanssasi+tällä+erää.+
Olen+vastannut+kopion+kirjoittajalle.+Kerroit+taaempana+että+muita+ei+haittaa+ikäni+kuin+minua+itseäni,++koska+minulla+on+ikäkriisi,+oikeasti+minua+ei+ikä+haittaa+lainkaan.+Saman+suuntaisia+käskyjä+painua+nuorempien+palstalta+pois+on+tullut+hyvin+monia+samalta+henkilöltä.+Siksi+kopsasin+tuon+kun+väitit+että+ketään+ei+kiinnosta+ikäni.+
Tykkään+olla+hyvin+säilynyt+"vanha+rouva",+sitä+olen+vaikka+itse+sanonkin,+juuri+eräs+henkilö+sanoi+että+eipä+sinua+voi+mummoksi+kutsua.+Viimeinen+lause+olisi+saanut+jäädä+pois,+mutta+tekee+mieli+ärsyttää.
29.01.2020 15:19
Onko+Pitkä+Taneli+lopetetu.+
Ollaan+joskus+otettu+lippu+Kajaanin+teatteriin+ja+kytkykauppana+hotellihuone.+Teatterista+Tullessa+poikettiin+pitkään+Taneliin+katsomaan+eteisessä+lasikaapissa+seisovaa+Tanelia.
Kansankuppila+se+oli,+ihan+sanan+varsinaisessa+merkityksessä.+
Seurailtiin+kanta-asiakkaiden+touhuja.+Värikästä+porukkaa.+Karaokessa+oli+oikein+hyviäkin+laulajia.+
Jännää+kuinka+hyvin+eräskin+nainen+lauloi+vaikka+ei+jalat+tahtoneet+kantaa+esiintymään+mennessä.+
Nyt+on+aikaa+kun+on+viimeksi+tullut+käytyä,+ravintoloita+en+harrasta+kotipuolessa,+on+niin+työlästä+pukeutua+ja+pyntätä.+Tyttären+kanssa+joskus+kävimme,+hänkin+on+tullut+"vanhaksi"+kun+ei+enää+ole+yhtä+innokas+lähtemään.
29.01.2020 14:56
"En+halua+sellaista+ihmistä+ketjuuni,+varsinkin+kun+et+kuulu+tänne.
Mene+80+kymppisiin.
Siellä+on+kovaa+huutoa+kissa+ja+mökki+ja+joku+ukon+rääpäle.
Mene+pois."
Tällaista+olen+saanut+lukea+kerta+toisensa+jälkeen.+
Isketään+vyön+alle+kun+keinot+loppuu.+Omaishoitajuutenikin+mitätöitiin.+
Sain+kuulla+monelta+taholta+kuinka+hyvin+hoidin+sen+pestin,+joten+on+hyvä+omatunto+siitä+asiasta.+
Keksi+nyt+jotain+oikein+piristävää,+et+saa+minua+uskomaan+että+olen+huono+ihminen,+ei+edes+leski+saanut.+Jos+myönnän+mieliksesi+että+olen+ihan+kamala+kuten+olet+ilmaissut+palautteessasi+niin+sekään+ei+ole+hyvä.+Jos+puolustaudun,+saat+uutta+vettä+myllyysi.+Odotan+mielenkiinnolla.
29.01.2020 14:09
Jos+ei+ole+muuta+tekemistä+niin+olen+myös+kokeillut+kuinka+kauan+kiusaaja+jaksaa,+hän+kyllä+jaksaa.+
Ihmettelen+kuin+ikäni+on+monelle+hirveän+kova+pala.+Jos+kerron+ikäni+täällä,+se+seuraa+minua+niin+kauan+kunnes+poistun,+ylläpidolle+ilmoitin+oikean+ikäni+kun+rekisteröidyin.+Minua+ei+kenenkään+ikä+kiinnosta,+paitsi+jos+on+yli+satavuotias,+se+on+jo+hieno+saavutus.+
Äidin+täti+eli+106-vuotiaaksi,+se+on+paljon.
29.01.2020 09:53
Enkö+olekin+kamala+ja+vielä+mariseva+ja+loukkaantunut.+
Kuinkahan+osaisin+olla+ettet+saisi+jotain+huomauttamista.+
Minun+ikäni+on+todella+tärkeä+asia,+kaikki+kommenttini+viittaavat+yli-ikäisyyteen,+jopa+seniiliyteen.
28.01.2020 18:05
Tuli+tuplaten.
28.01.2020 17:53
Katsoin+keihäsmatkat.+
Nolo+tunne+tuli.+En+ole+ollut+keihäsmatkoilla,+hyvä+vain+jos+olivat+tuollaisia.+
Kerran+tulin+turkista,+paluulennolla+oli+melkein+samanlaista+kun+noilla+keihäsmatkalaisilla.+En+muista+mikä+matkatoimisto+oli.+En+kulkenut+joukon+mukana+joten+jäin+varmaan+paljosta+paitsi,+sentään+tulomatkalla+oli+elämää.+Suoraan+sanottuna+oli+elämäni+pisin+ja+kamalin+lento.
Katsoin+keihäsmatkat.+
Nolo+tunne+tuli.+En+ole+ollut+keihäsmatkoilla,+hyvä+vain+jos+olivat+tuollaisia.+
Kerran+tulin+turkista,+paluulennolla+oli+melkein+samanlaista+kun+noilla+keihäsmatkalaisilla.+En+muista+mikä+matkatoimisto+oli.+En+kulkenut+joukon+mukana+joten+jäin+varmaan+paljosta+paitsi,+sentään+tulomatkalla+oli+elämää.+Suoraan+sanottuna+oli+elämäni+pisin+ja+kamalin+lento.
Sovitaan+sitten+niin,+olen+lyhytnokkainen++:)+
Nyt+vastasin+sinulle+joten+en+sitten+lukeudu+keisarikuntaan+tai+kiusaajiinkaan.
28.01.2020 17:47
Onhan+minua+yritetty+kiusata,+olen+ottanut+huumorin+kannalta.+
Eräälle+kirjoittajalle+ikäni+on+kova+paikka.+Vaikka+hän+ei+edes+tiedä+kuinka+vanha+olen+niin+on+häätämässä+palstalta.+Olen+päättänyt+että+en+kerro+ikääni+koska+se+ei+kuulu+kenellekään.+Olen+lukenut+ja+kirjoitellut+50-80+vuoden+ikäisiin.+Varsinkin+80-vuotiassa+ihmetyttää+kuinka+hyvin+joillakin+on+netin+käyttö+hallussa,+seitsenkymppisistä+lähtien+alkaa+erot+kunnossa+ja+muistissa+olla+selkeitä.+Moni+kuusikymppinen+on+todellakin+nuori+vielä+kun+vertaa+muutaman+kymmenen+vuoden+takaiseen+aikaan.
Parasta+olla+vastaamatta+ja+lukematta+niin+kai+kiusaaja+joskus+kyllästyy.+
Joskus+olen+ajan+kuluksi+saattanut+kokeilla+mihinkä+kaikkeen+kiusaja+viitsii+ja+jaksaa+alentua.+
En+ole+luonteeltani+kiusaaja,+joten+tuollainen+alkaa+nopeasti+kyllästyttää.
28.01.2020 15:59
Pentti+Hietanen+on+tehnyt+hyvän+sovituksen,+osan+laulusta+on+äitinsä+äänittänyt+Pentin+ollessa+lapsi.
Hän+on+ammattilainen+joten+tulos+on+hyvä.
https://www.youtube.com/watch?v=F6hkDl4ac6k
28.01.2020 15:49
Olen+joskus+haaveillut+asuntoautosta.+Kun+katselin+hintoja+ja+käyttökuluja+niin+innostus+laski.
Mieluummin+vuokraan+kesällä+vaikka+kuukaudeksi,+halvemmaksi+sekin+tulee.+
Olen+kerran+vuokrannut+asuntoautoa,+en+pystyisi+asumaan+siinä+kovin+kauan,+sähkön+saaminenkin+on+hankalaa+jos+ei+mene+leirialueelle.
27.01.2020 17:44
Vihreä.+Ihan+hyvä+väri.
27.01.2020 15:25
139 / 159