Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
liekko
profiilit
liekko
liekko
Vapaa kuvaus
Tämän kesän kukkasia.
Aloituksia
48
Kommenttia
3172
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miksi+ei+saa+näyttää+ikäiseltään.+
Minulla+on+äitini+perintönä+aika+sileä+iho,+nuorena+oli+sekaiho,+paikoin+rasvainen,+ei+silti+ollut+finnejä+joten+aika+sileä+naama+on.+
Veljilläni+on+myös+melko+rypytön+naama.+
Mutta+on+turha+luulla+että+sileä+naama+ja+kiristykset+auttaa+vanhenemiseen,+tavalla+tai+toisella+se+tulee+esiin+väkisinkin.+Kaikille+ennenpitkään.
17.01.2020 23:10
Ostin+omaishoito+aikaan+miehelle.+Sänky+on+ollut+lähes+käyttämätön+miehen+huoneessa+kuoleman+jälkeen.+Ei+hän+ehtinyt+siinä+paljon+nukkua.
Sain+kaverilta+joululahjaksi+hierovan+patjan,+siinä+on+niskahieronnalle+oma+paikkansa.+En+ole+paljon+kerinnyt+kokeilla,+sen+huomasin+että+infrapunalämmitin+lämmittää+mukavasti+selkää.+
Pitäisi+kai+siirtää+moottorisänky+omaan+makkariin+ja++käyttöön,+siinä+saa+jalat+ja+muun+kropan+haluamaansa+asentoon.+Joskun+nukun+siinä+kun+miehen+huone+on+kesällä+viileämpi.+Tytär+käydessään+tykkää+nukkua+siinä.
16.01.2020 18:02
Olen+100%+samaa+mieltä,+kuten+jo+kirjoitin,+tuollainen+pitäisi+kieltää+lapsilta.
Kärsin+lapsena+voimakkaista+pelkotiloista+kun+kokouksissa+puhuttiin+henkivalloista+jotka+ottavat+ihmisen+haltunsa.+Kielilläpuhuminen+ei+ainakaan+parantanut+asiaa.
13.01.2020 10:15
En+ymmärtänyt+mitä+puhuin"kielillä".+Pelottavaa+se+oli,+kerran+koulussa+meinasin+väkisin+alkaa+kielilläpuhumisen,+olin+silloin+toisella+luokalla,+mitähän+opettaja+olisi+sanonut.+Kun+ensimmäisen+kerran+onnstuu+niin+on+helpompi+uusia.+
Äitini+oli+pitkään+vieraantunut+helluntailaisista,+vähän+ennen+kuolemaansa+alkoi+taas+puhumaan+kielillä.+Arvasin+kun+hoitajat+kysyivät+minulta+että+osaako+äitisi+puhua+venäjää,+sitten+kuulin+saman+itsekin.+Ei+äiti+mitään+kieliä+osannut,+ei+varmasti+ymmärtänyt+mitä+puhui.+Äidin+puhe+kuulosti+Veenäjältä,+mutta+en+usko+sen+olleen+oikeata.
Kun+kerran+saa+itsensä+tilaan+että+kielilläpuhuminen+onnistuu,+niin+sen+jälkeen+se+käy+aina+helpommin.
Itse+pysyttelen+noista+hommista+etäällä.+
Muistelen+että+helluntailasiet+sanoivat+kielilläpuhumisen+olevan+keskustelua+jumalan+kanssa.+En+usko+että+kukaan+on+puhunut+mitään+ymmärrettävää+kieltä,+niitä+on+nauhoitettu+ja+kuunneltu,+tietääkseni+ei+kukaan+ole+ymmärtänyt.
13.01.2020 09:46
Hyvää+kun+yritän,+niin+priimaa+pukkaa+tulemahan.+
Kyllä+pohjalainen,+kuten+minäkin+olen,+alkaa+äkkiä+olemaan+itsevarma++:)
11.01.2020 21:12
Kun+olin+9-10-vuotias,+vanhempani+olivat+Helluntilaisia.
Silloin+puhuttiin+kielillä+koko+porukka.+Äiti+neuvoi+että+kun+tarpeeksi+kauan+hoet+samaa+hokemaa+"Kiitos+Jeesus"+niin+alat+vähitellen+puhua+kielillä.+
Niin+kävi+minullekin,+kymmenvuotiaalle.+Se+oli+pelottavaa,+kun+siihen+lisättiin+henkivallat+ja+riivaajat.+En+soisi+sitä+kenelekkään+lapselle.
Siksi+toivoin+kaikki+uskovaiset+kauas+pois+minusta.+En+muista+uskovaisia+hyvällä.
Olen+sitä+mieltä+että+"kielilläpuhuminen"+on+itsensä+suggerointia.+
Yleensäkin+lahkot+pitäisi+kieltää+lapsilta.
11.01.2020 21:05
Ei+kai+tupakasta+helposti+pääse+eroon+koska+yksi+ikäiseni+ystävätär+kuoli+keuhkoahtaumaan+ja+toinen+tekee+kuolemaa,+silti+polttaa.+
Ostin+lääkettä+nenän+tukkoisuuteen,+ei+aiheuta+kuulemma+riippuvuutta+kuten+nuhasuihkeet+yleensä.+Suihkuttelin+sitä+pari+viikkoa,+nenän+sisäpuoli+alkoi+punoittamaan,+sellaista+ei+ole+koskaan+ennen+tapahtunut.+
Nyt+osti+Sibicortia+jos+nenä+paranisi.
11.01.2020 19:34
En+varmasti+vaadi,+tykkään+pärjätä+ilman+muiden+apua.+Jos+joku+yrittää+vaatia+minulta+liikaa+niin+häviän+kuvioista+vähin+äänin,+en+jaksa+päällepäsmäreitä.
11.01.2020 16:41
Juuri+samanlaista+olen+miettinyt+kuin+aloittaja.+
Vuosi+vuodelta+vain+enemmän+peilistä+näkyy+äitini.+Se+on+lievästi+ärsyttävää,+ei+voi+mitään.+
Tyttäreltä+en+ole+kysynyt+näkeekö+hän+minun+piirteitäni+peilikuvassaan.+On+tullut+enemmän+isänsä+sukuun,+saa+nähdä+sitten+kun+vuosia+kuluu+alkaako+muistuttaa+minua+enemmän.+
Moni+kyllä+sanoo+että+meissä+tyttären+kanssa+on+paljon+samaa.
11.01.2020 16:38
Otan+osaa.
Olen+menettänyt+poikani+syövälle,+siitä+tulee+Maaliskuussa+kymmenen+vuotta.+Vieläkään+ei+mene+tuntiakaan+ettei+olisi+mielessä.+
Lapsen+menetys+on+pahinta+mitä+äidille+voi+sattua.+
Jaksamista+Sinulle.
10.01.2020 19:00
En+ole+vihainen,+enkä+edes+äreä.
Minulla+on+asiat+niin+hyvin+kuin+voin+yleensä+toivoa.+Aina+on+sellaisia+joilla+menee+paremmin,+mutta+ei+se+minua+häiritse.
Ei+ole+terveellistä+olla+aina+piikit+pystyssä+ja+puolustuskannalla.+
Kävin+viisi+vuotta+lähes+päivittäin+syöttämässä+miestäni+hoitopaikassa,+kotihoito+alkoi+muuttua+mahdottomaksi+kun+kunto+huononi.+
Vaikka+miehen+kuolemasta+on+aikaa,+olen+edelleen+iloinen+kun+näen+jonkun+hoitohenkilökunnasta,+kun+näemme+kenen+tahansa+kanssa+niin+halataan,+pyytävät+käymään+kahvilla.+
Sielläkin+käydessä+olisi+voinut+etsiä+vikoja+ja+valittaa+milloin+mistäkin,+asiasta+sanoin+asiallisesti,+mutta+en+jatkanut+sen+kummemmin.+
Kyllä+minustakin+vikoja+löytyy,+ehkä+enemmän+kuin+monesta+muusta,+pitää+lisätä+että+ei+mene+itsekehuksi+koko+viesti.
09.01.2020 19:41
En+minäkään+nauti+ulkoilusta+talvella.+Nytkin+sataa+vettä+taivaan+täydeltä.+Yleensä+on+tähän+aikaan+vuodesta+ollut+kovat+pakkaset.
Kissan+kanssa+kävellään+pieni+lenkki+päivittäin,+kissakaan+ei+tykkää+kun+tassut+kastuu+tai+niitä+palelee,+silti+haluaa+tehdä+päivittäisen+lenkin.+
Marmatan+joskus+kissalle+kun+odottelee+malttamattomana+oven+edessä,+hyvähän+sinun+on+lähteä+ulos+kun+ei+tarvitse+pukea+päälleen+ennen+lähtöä.
08.01.2020 11:54
Minulla+on+ollut+vuokralaisia,+kyllä+asunto+sijoituksena+on+ihan+hyvä+jos+saa+kunnon+vuokralaiset.+
Kolme+viimeistä+vuokralaista+oli+surkeita,+eivät+maksaneet+vuokriaan,+asunnonkin+jättivät+aika+huonoon+kuntoon.
Möin+pois,+eipä+tarvitse+huolehtia+enää+niistä.
Asun+kerrostalossa,+myisin+asunnon+jos+joku+ostaisi,+täällä+ei+asunnot+tee+kauppaansa.
Jos+onnistun+myymään+asunnon+niin+en+enää+osta+asuntoa,+muutan+vuokralle.+On+huoletonta+asumista,+voi+muuttaa+halutessaan+paikkaa+jos+kyllästyttää.+
En+huolehdi+siitä+miten+paljon+tuottua+saan+mistäkin.+Tärkeintä+että+rahat+riittävät+kohtuulliseen+elämiseen.
07.01.2020 16:38
Meillä+ei+juuri+bussit+kulje,+mitä+koululaiskyydit.+
Mökkireissujen+takia+pitää+olla+auto,+on+niin+paljon+kuljettamista+kissa+mukaanluettuna+että+muutenkaan+ei+bussilla+pääsisi.+
Sitä+mieltä+minäkin+että+auto+on+iso+kuluerä.+Kun+se+päivä+koittaa+että+en+enää+jaksa+mökkeillä+niin+hävitän+myös+auton+pois.+
Verottaja+on+hanakasti+eläkkeeni+kimpussa,+onneksi+siitä+jää+vähän+minullekin.
07.01.2020 10:49
Olen+samaa+mieltä+puhe+on+epäselvää.
Jos+on+oikein+mielenkiintoinen+ohjelma+niin+laitan+kuulokkeet+ja+äänen+kovalle,+hyvällä+onnella+voi+puheesta+saada+vähän+paremmin+selvää.+
Ihmettelen+kuinka+asiaan+ei+ole+puututtu.
04.01.2020 22:47
Hyvä+aloitus.+
Käytiin+kaupungissa,+syötiin+Pizzat,+kalorien+laskeminen+jäi+myöhäisempään.+
Ostin+pienen+höyrypesurin+punaisen+ristin+kontista,+sillä+on+hyvä+putsata+vc-pöntön+vaikeat+paikat,+on+sopivan+mallinen+suutin.+Isompi+pesuri+minulla+onkin,+on+jäänyt+vähälle+käytölle.+
Sauna+on+lämpiämässä,+vaihteeksi+ihan+kaupunki+oloissa.
04.01.2020 18:44
En+muista+hyvällä+tätä+toria.+Ostin+uuden+kassin+ja+sen+lähes+täyteen+tavaraa+jälkikasvulle+tuliaisiksi.
Ostin+limsaa+ja+maksamisen+ajaksi+laskin+kassin+jalan+viereen+maahan,+kun+yrtin+ottaa+kassia+käteeni+se+olikin+kadonnut.
02.01.2020 14:51
On+se+Markus+vain+niin+lutunen++:)
02.01.2020 14:49
Pohjanmaalla+sanotaan+hia.
01.01.2020 11:26
Taas+teen+lupauksen+että+laihdutan+5kg.+
Joka+vuosi+sama+juttu,+joskus+onnistuu+paremmin,+joskus+huonommin,silti+ennenpitkää+olen+päässyt+tavoitteeseen.
+Pimeä+kaamosaika+saa+minut+herkuttelemaan,+jos+ei+laske+painoa+kovin+ylös+niin+on+helpompi+päästä+taas+normaaliin.
Harrastan+jonkin+verran+liikuntaa+päivittäin,+ehkä+lisään+ulkoilua,+liukkaat+tiet+mökillä+eivät+juuri+houkuttele.+
Pitäisi+ostaa+kenkiin+liukuesteet,+en+vain+ole+saanut+aikaiseksi.+
Huomenna+lähden+kissan+kans+taas+kylille,+siellä+on+helpompi+ulkoilla.
01.01.2020 11:16
142 / 159