Keskustelua vai bloggausta?

Onko sinulla jokin erityistaito, ja etsit elämässäsi uutta suuntaa, harrastuksia, jotain aiemmasta poikkeavaa ovea.
Haluatko brändätä itseäsi ja osaamistasi.
Haluatko keskustelua mieleisistäsi asioista.

Mistä on kysymys keskustelusta vai bloggaamisesta?

261

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuvataanpa keskusteluja näin.
      -
      Joku tekee aloituksen pitkä-vartisista Villa-Sukista.
      Jos hän kommentoi päässeensä jo toisen Sukan puoli-väliin ja jatkavansa kutomista seuraavana päivänä.
      Ja että viikon-loppuna on Kanta-Pääkin valmista.
      Kertoo kuitenkin joutuvansa poikkeamaan ensin kaupoilla, ostaakseen uuden Sukka-Puikon katkenneen tilalle.
      Tuo on Blogaamista.
      -
      Jos taas näin:
      Onkohan se tosiaan totta, kun sanotaan että miesten villarit ovat parasta laatua mitä voi ostaa.
      Onkohan täällä ketään joka olisi aikoinaan kutonut niitä Sukkia Armeijalle?
      Olisi kivaa kuulla mitä se oikeasti oli.
      Tämä on hieno alku keskustelulle.
      -
      Jos taas löytyy vain yksi kommentti, ja hänen kanssaan alkaa keskustella Sukista.
      On kyseessä Tsätti.(Chat engl.)

      H.

      • Anonyymi

        Kyllä nettipalstojen nestori tietää, enimmän osan päivästään niillä jo kymmeniä vuosia viettänyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nettipalstojen nestori tietää, enimmän osan päivästään niillä jo kymmeniä vuosia viettänyt!

        Siinä hyvä parivaljakko aloittajan kanssa, ihan samaa kaliiperia ovat erityistaitoineen.


      • Jatkoin uniani koska jostain syynstä herödin jo seitsemän korvilla. Kun heräsin kysyin Jesseltä mitä tänään ja Jesse vastasi, koeta keksiä tekemistä. Avasin verhot ja tajusin, mitä Jesse tarkoitti. Oli alanut satamaan lunta keli siis tuheroinen ja ulkoilu jäisi auton viemiseen autohalliin.

        Hymyilin Jesselle ja kiitin, tulee otollinen päivä ottaa kädentaidot esille.

        Jesse nyökkäsi niin se nukkekotiprojekti, vai mitä?

        Mitä sinä päätit tehdä tänään kirjoitatko runoloita vai keskusteletko?


      • Anonyymi

        Eihän tuossa ole päätä eikä häntää, Huruksz.

        Esimerkeissäsi on vain 2 eri tavalla kirjoitettua/muotoiltua keskustelun avausta, molemmissa aiheena villasukat. Niistä kumpikaan ei tuollaisenaan ole "Blogaamista", molemmat ovat keskustelupalstalle tehtyjä aloituksia ja siis ihan yhtä "hienoja alkuja keskustelulle" molemmat.
        Jos aloitukseen vastaa vain yksi joka alkaa keskustella sukista ja aloittaja hänelle vastaa niin se ei todellakaan ole "Tsättiä".

        Bessie


      • Aloituksen alkulauseet ovat aloittelijoille, bloggaamisen oppaasta.

        "Onko sinulla jokin erityistaito, ja etsit elämässäsi uutta suuntaa, harrastuksia, jotain aiemmasta poikkeavaa ovea. Haluatko brändätä itseäsi ja osaamistasi."

        Ohjeistus bloggaamiseen sopii myös keskusteluun.

        Vaihdetaan ajatuksia osaamisistamme.
        Uuden suunnan etsiminen elämässä ei ole vielä mahdotonta. Kysymys on uskalluksesta hypätä turvallisesti tuntemattomaan. Harrastukset pitävät kiinni elämässä ja piristävät arkea.
        Tuntuuko, että voisit avata uuden oven, eli muuttaa vanhaa ja totuttua ajatuskuviotasi.
        Uskallatko olla oma itsesi, luottaa kykyihisi ja näyttää osaamisensi.

        Ei kilpalauleta.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Aloituksen alkulauseet ovat aloittelijoille, bloggaamisen oppaasta.

        "Onko sinulla jokin erityistaito, ja etsit elämässäsi uutta suuntaa, harrastuksia, jotain aiemmasta poikkeavaa ovea. Haluatko brändätä itseäsi ja osaamistasi."

        Ohjeistus bloggaamiseen sopii myös keskusteluun.

        Vaihdetaan ajatuksia osaamisistamme.
        Uuden suunnan etsiminen elämässä ei ole vielä mahdotonta. Kysymys on uskalluksesta hypätä turvallisesti tuntemattomaan. Harrastukset pitävät kiinni elämässä ja piristävät arkea.
        Tuntuuko, että voisit avata uuden oven, eli muuttaa vanhaa ja totuttua ajatuskuviotasi.
        Uskallatko olla oma itsesi, luottaa kykyihisi ja näyttää osaamisensi.

        Ei kilpalauleta.

        Aloituksesi ei avautunut minulle. Jos olisit laittanut kysymykseesi "Mistä on kysymys keskustelusta vai bloggaamisesta?" täsmennyksen, esim. kirjoittanut "Mistä yllä olevassa on kysymys, keskustelusta vai bloggaamisesta?" niin olisin vastannut "Bloggaamisesta".

        "Kysymys on uskalluksesta hypätä turvallisesti tuntemattomaan?" Tämähän on kaikille suunnilleen 70 ikäisille tarkoitettu yhteinen keskustelupalsta. Palstan nimi jo kertoo kaiken olennaisen. "Uskalluksesta hypätä turvallisesti tuntemattomaan" ei siis ole kysymys, eikä mielestäni saakaan olla.

        Bessie


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksesi ei avautunut minulle. Jos olisit laittanut kysymykseesi "Mistä on kysymys keskustelusta vai bloggaamisesta?" täsmennyksen, esim. kirjoittanut "Mistä yllä olevassa on kysymys, keskustelusta vai bloggaamisesta?" niin olisin vastannut "Bloggaamisesta".

        "Kysymys on uskalluksesta hypätä turvallisesti tuntemattomaan?" Tämähän on kaikille suunnilleen 70 ikäisille tarkoitettu yhteinen keskustelupalsta. Palstan nimi jo kertoo kaiken olennaisen. "Uskalluksesta hypätä turvallisesti tuntemattomaan" ei siis ole kysymys, eikä mielestäni saakaan olla.

        Bessie

        Uskallatko hypätä turvallisesti tuntemattomaan?

        Lauseella on monta ulottuvuutta.

        Mieleeni tuli raha. Uskallatko käyttää rahaa omiin mielihaluihin esim. matkailuun vai onko raha vielä säästämistä varten?

        Aloitukseni koski bloggaamista joksi keskustelujani on joidenkin kirjoittajien mielestä sisäistetty.

        En lue blogeja, taas on ikään kuin käänteinen reaktio. En itsekään lue "oikeita" blogeja, mutta täällä tykkään lukea esim. nimimerkki ramoonan ihastuttavia kuvauksia saaristoelämästä. Sinisirkun, ruokaohjeista myös tykkään ja jos ollaan sitä mieltä, että kirjoitukseni matkakokemuksistani ovat bloggausta, niin mitä ovat nämä muiden kuvaukset luonnosta tai päivittäisistä tekemisistä.

        Näihin kysymyksiin etsin vastausta.

        Korppis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskallatko hypätä turvallisesti tuntemattomaan?

        Lauseella on monta ulottuvuutta.

        Mieleeni tuli raha. Uskallatko käyttää rahaa omiin mielihaluihin esim. matkailuun vai onko raha vielä säästämistä varten?

        Aloitukseni koski bloggaamista joksi keskustelujani on joidenkin kirjoittajien mielestä sisäistetty.

        En lue blogeja, taas on ikään kuin käänteinen reaktio. En itsekään lue "oikeita" blogeja, mutta täällä tykkään lukea esim. nimimerkki ramoonan ihastuttavia kuvauksia saaristoelämästä. Sinisirkun, ruokaohjeista myös tykkään ja jos ollaan sitä mieltä, että kirjoitukseni matkakokemuksistani ovat bloggausta, niin mitä ovat nämä muiden kuvaukset luonnosta tai päivittäisistä tekemisistä.

        Näihin kysymyksiin etsin vastausta.

        Korppis

        Miksi et lue "oikeita" blogeja jos ja kun kerran tykkäät lukea esim. kuvauksia saaristolaiselämästä? Blogeja aiheesta lienee kymmenittäin, tässä äkkiseltään tulee mieleeni ainakin "Tuula's life". Ruoka- ja matkailuaiheisia ja erilaisia 'lifestyle' blogeja varmaan sadoittain ellei peräti tuhansia, suomenkielisiä siis.
        Uskalla hypätä mielenkiintoisia blogeja lukemaan!

        Jäi vähän epäselväksi mihin kysymyksiin etsit vastausta?
        Jos haluaisit keskustella aiheesta " Uskallatko hypätä turvallisesti tuntemattomaan?", niin tee ihmeessä siitä aloitus.

        Bessie


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et lue "oikeita" blogeja jos ja kun kerran tykkäät lukea esim. kuvauksia saaristolaiselämästä? Blogeja aiheesta lienee kymmenittäin, tässä äkkiseltään tulee mieleeni ainakin "Tuula's life". Ruoka- ja matkailuaiheisia ja erilaisia 'lifestyle' blogeja varmaan sadoittain ellei peräti tuhansia, suomenkielisiä siis.
        Uskalla hypätä mielenkiintoisia blogeja lukemaan!

        Jäi vähän epäselväksi mihin kysymyksiin etsit vastausta?
        Jos haluaisit keskustella aiheesta " Uskallatko hypätä turvallisesti tuntemattomaan?", niin tee ihmeessä siitä aloitus.

        Bessie

        Tällä hetkellä minulla ei ole kummoisia velvollisuuksia eikä tarkkaa päivärytmiä. Lisääntyneestä vapaa-ajasta huolimatta en jaksa nyt paneutua lukemiseen. Kiinnostukseni aiheet menevät vuodenaikojen mukaan. Edesmennyt Arto Paasilinna on lempikirjailijani ja hänen kirjojaan luen mielelläni. Yksinkertaista hauskaa se riittää minulle. En jaksa enää syventyä syvällisiin pohdintoihin saati tehda aloituksia niistä.

        Harrastan erilaisia kädentaitoja, joten seuraan facessa mielenkiintojeni ryhmiä, ne riittävät minulle.

        Kirjoitin jo, että eilen tutustuin nukketaiteilijoiden juhlanäyttelyyn. Innostukseni herää tällaisista upeista kokemuksista, joten olen aloittamassa vanhanaikaisen sekatavarakauppan tekoa.

        Bloggänko mielestäsi vai keskustelenko?


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Tällä hetkellä minulla ei ole kummoisia velvollisuuksia eikä tarkkaa päivärytmiä. Lisääntyneestä vapaa-ajasta huolimatta en jaksa nyt paneutua lukemiseen. Kiinnostukseni aiheet menevät vuodenaikojen mukaan. Edesmennyt Arto Paasilinna on lempikirjailijani ja hänen kirjojaan luen mielelläni. Yksinkertaista hauskaa se riittää minulle. En jaksa enää syventyä syvällisiin pohdintoihin saati tehda aloituksia niistä.

        Harrastan erilaisia kädentaitoja, joten seuraan facessa mielenkiintojeni ryhmiä, ne riittävät minulle.

        Kirjoitin jo, että eilen tutustuin nukketaiteilijoiden juhlanäyttelyyn. Innostukseni herää tällaisista upeista kokemuksista, joten olen aloittamassa vanhanaikaisen sekatavarakauppan tekoa.

        Bloggänko mielestäsi vai keskustelenko?

        "Bloggänko mielestäsi vai keskustelenko?"

        Ihanko tosissasi kysyit? No, bloggaamistahan tämä tässä ja nyt ei tietenkään ole, eli tähän on helppo vastata: ET BLOGGAA.
        Vähän vaikeampi on minun on vastata kysykseesi "keskustelenko?". Sehän on asia jonka lopulta vain sinä itse tiedät. Minun mielestäni me keskustelemme nyt, eli vastaukseni on: KESKUSTELET.

        Bessie


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Bloggänko mielestäsi vai keskustelenko?"

        Ihanko tosissasi kysyit? No, bloggaamistahan tämä tässä ja nyt ei tietenkään ole, eli tähän on helppo vastata: ET BLOGGAA.
        Vähän vaikeampi on minun on vastata kysykseesi "keskustelenko?". Sehän on asia jonka lopulta vain sinä itse tiedät. Minun mielestäni me keskustelemme nyt, eli vastaukseni on: KESKUSTELET.

        Bessie

        Joskus on heittäydyttävä, jotta saa rehellisiä vastauksia.😁

        Demeter teki yhteenvedon, käytämme kaikkea sekaisin keskustelemme, shattailemme ja bloggailemme.

        Olisikohan tämä tässä. Lähden myt lohen paistoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus on heittäydyttävä, jotta saa rehellisiä vastauksia.😁

        Demeter teki yhteenvedon, käytämme kaikkea sekaisin keskustelemme, shattailemme ja bloggailemme.

        Olisikohan tämä tässä. Lähden myt lohen paistoon.

        Korppis allekirjoittaa....


      • Onko ne iänikuiset pakastevihannekset lisukkeet sitten parempi aihe.
        Minunkaan mummoneliöt eivät lisääntyneet kuin yhdellä tänään, aikaa kuluu ja palstatilaa kunnes peitto on valmis.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Tällä hetkellä minulla ei ole kummoisia velvollisuuksia eikä tarkkaa päivärytmiä. Lisääntyneestä vapaa-ajasta huolimatta en jaksa nyt paneutua lukemiseen. Kiinnostukseni aiheet menevät vuodenaikojen mukaan. Edesmennyt Arto Paasilinna on lempikirjailijani ja hänen kirjojaan luen mielelläni. Yksinkertaista hauskaa se riittää minulle. En jaksa enää syventyä syvällisiin pohdintoihin saati tehda aloituksia niistä.

        Harrastan erilaisia kädentaitoja, joten seuraan facessa mielenkiintojeni ryhmiä, ne riittävät minulle.

        Kirjoitin jo, että eilen tutustuin nukketaiteilijoiden juhlanäyttelyyn. Innostukseni herää tällaisista upeista kokemuksista, joten olen aloittamassa vanhanaikaisen sekatavarakauppan tekoa.

        Bloggänko mielestäsi vai keskustelenko?

        Et kumpaankaan kykene.


    • Miten tärkeää sinulle hurunksz on että kaikki keskustelevat juuri sinun sääntöjesi mukaisesti?
      Meillä kaikilla on oma visiomme ja hahmotamme nämä keskustelut hieman eri tavalla.
      Minä en pidä noita sinun runojasi keskusteluna, mutta saat rauhassa runoilla niin paljon kuin sielu sietää, en tee ilmiantoa. En yksinkertaisesti lue niitä ja vältyn ärsyyntymästä.
      Chat on eräänlainen keskustelu, siis dialogi. Ei sekään ole väärin keskustelupalstalla, jos ei ole jatkuvaa eikä tule tavaksi.
      Se mitä sinä kutsut blogaamiseksi on enemmänkin kahvipirttitraditio täällä ja tuollaisia lyhyitä kuulumisia lukee mielellään, vaikka ne ei aina herätä keskustelua.
      ***
      Minä pidän keskusteluista jotka lähtevät jonkun omakohtaisen huomion, elämyksen, itsekoetun asian pohjalta ja josta sitten asia laajenee mahdollisesti muitakin kiinnostavaksi keskustelunaiheeksi.
      ***
      Huonoin keskustelunaloitus on joku heitto, tokaisu jolla ei ole yleispätevyyttä ja jota ei edes käsitä jos ei ole lukenut juuri samaa lööppiä, katsonut samaa suomalaista ohjelmaa. Jos haluaa keskustelua jostain lehtiartikkelista niin olisi tärkeää linkittää.

      (En etsi uutta suuntaa. Englanninkielinen versio kirjastani on veljentyttären luettavana. Hän tarkistaa sen kieliasua. Sitten julkaisen e-kirjana. Rikosromaanini Trumpetinsoittajan elämä ja kuolema on oikolukuvaiheessa ja julkaisen sen tämän vuoden aikana, todennäköisesti ennen kesää. Lukupiirissäni luetaan mm. Lempeitä tuulia ja odotellaan seuraavaa kirjaani, joka on mielestäni onnistuneempi. Loppuvuodelle tulee sitten omat kuvionsa pojan muuton kanssa ja mahdollisesti yritän taas kerran saada taloni kaupaksi)

      • "Paloma.se01"

        Riimi-aloituksissani keskustellaan tunteilla.
        Tunteilla jotka sanoilla heräävät henkiin.
        Olen pahoillani, jos tunnet olevasi niihin kykenemätön.
        Kommentissani vastasin aloituksen otsikon kysymykseen.
        En siis siinä keskustellut.
        Tämä kommenttini on keskustelua.

        H.


      • Anonyymi
        huruksz kirjoitti:

        "Paloma.se01"

        Riimi-aloituksissani keskustellaan tunteilla.
        Tunteilla jotka sanoilla heräävät henkiin.
        Olen pahoillani, jos tunnet olevasi niihin kykenemätön.
        Kommentissani vastasin aloituksen otsikon kysymykseen.
        En siis siinä keskustellut.
        Tämä kommenttini on keskustelua.

        H.

        Riimipötkön tasoisiin tunteen ilmauksiin pystyy kuka tahansa, sivusta katsoja saattaa tuntea myötähäpeää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Riimipötkön tasoisiin tunteen ilmauksiin pystyy kuka tahansa, sivusta katsoja saattaa tuntea myötähäpeää.

        "Anonyymi"

        Käytä vaan nimmariasi.
        "Olen pahoillani, jos tunnet olevasi niihin kykenemätön."
        Niinpä.
        Ohi-menneet tunteet asetetaan aina naurettavaksi.
        Itketään sitten illalla vasta.

        H.


      • huruksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        Käytä vaan nimmariasi.
        "Olen pahoillani, jos tunnet olevasi niihin kykenemätön."
        Niinpä.
        Ohi-menneet tunteet asetetaan aina naurettavaksi.
        Itketään sitten illalla vasta.

        H.

        Edellinen ei ollut minun. (anonyymi)
        En periaatteesta kirjoita koskaan anonyyminä jos olen kirjautunut.
        Ei taida olla montakaan jotka pystyvät kommunikoimaan tunteilla, anonyymipalstalla. Eivät tunne siihen tarvetta tai löydä siinä mielekkyyttä. En koe sitä tosin naurettavana myöskään, mutta sen tason kommunikointi ei jotenkin hahmotu keskustelupalstalla. Riimeistäsi en tiedä enkä ota kauheesti kantaa. Jaa, vähän kuitenkin: jotenkin lieromaisia.
        Onhan sinulla seuraajasi täällä ja fän clubisi, ole siitä iloinen.


      • Anonyymi

        Onko jonkun kasvispihvin vääntö yleispätevä ja kiinnostusta herättävä aloitus ? Vastaisitko jos joku muu kuin ystäväsi tekisi sellaisen aloituksen ? Entä jonkun reissu poikaystävän huusholliin ? Onko se yleispätevää , laajasti kiinnostusta herättävää ?
        Kauppaat täällä kirjojasi ja kohta siis taloasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko jonkun kasvispihvin vääntö yleispätevä ja kiinnostusta herättävä aloitus ? Vastaisitko jos joku muu kuin ystäväsi tekisi sellaisen aloituksen ? Entä jonkun reissu poikaystävän huusholliin ? Onko se yleispätevää , laajasti kiinnostusta herättävää ?
        Kauppaat täällä kirjojasi ja kohta siis taloasi.

        Vastaan periaatteessa kaikkiin asiallisiin kommentteihin jotka ovat osoitettu minulle ja sitten kommentoin keskusteluihin jotka käsittelevät jotain minua kiinnostavaa aihetta, kenen tahansa tekemiä.
        Korpikirjailija teki sellaisen aloituksen tässä, johon halusin osallistua. Kasvispihveihin en ole kommentoinut. Matkustaminen kiinnostaa. Koen sekä ruuanlaiton, että matkustamisen yleispätevinä aiheina, samoin harrastukset ja suunnitelmat tälle vuodelle. Kaikki laajasti kiinnostusta herättävää. Paljon enemmän kuin jotkut puolivillaiset tositv-julkkikset tai paikalliset lahjakkuudet.

        Kirjojani en sen kummemmin kauppaa; tilanne tiedoitushan tämä oli vain; mitä on ja mitä on tulossa. Taloani en kauppaa täällä, se on sikäläisellä meklarilla, mutta jos kaupat sattuisi tulemaan, joudun matkustamaan.


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Vastaan periaatteessa kaikkiin asiallisiin kommentteihin jotka ovat osoitettu minulle ja sitten kommentoin keskusteluihin jotka käsittelevät jotain minua kiinnostavaa aihetta, kenen tahansa tekemiä.
        Korpikirjailija teki sellaisen aloituksen tässä, johon halusin osallistua. Kasvispihveihin en ole kommentoinut. Matkustaminen kiinnostaa. Koen sekä ruuanlaiton, että matkustamisen yleispätevinä aiheina, samoin harrastukset ja suunnitelmat tälle vuodelle. Kaikki laajasti kiinnostusta herättävää. Paljon enemmän kuin jotkut puolivillaiset tositv-julkkikset tai paikalliset lahjakkuudet.

        Kirjojani en sen kummemmin kauppaa; tilanne tiedoitushan tämä oli vain; mitä on ja mitä on tulossa. Taloani en kauppaa täällä, se on sikäläisellä meklarilla, mutta jos kaupat sattuisi tulemaan, joudun matkustamaan.

        Paikalliset lahjakkuudet ei siis kiinnosta. Onkos se kajaanin nukkekotia pykäävä laajastikkin tunnettu, edes Suomessa saati ulkomailla. Aika paikallinen sinunkin kirjasi taitaa olla. Kyllä taitaa olla niin, että enemmän meinaa sinullekkin kuka sanoo kuin mitä sanoo.


      • Paloma.se01 kirjoitti:

        Edellinen ei ollut minun. (anonyymi)
        En periaatteesta kirjoita koskaan anonyyminä jos olen kirjautunut.
        Ei taida olla montakaan jotka pystyvät kommunikoimaan tunteilla, anonyymipalstalla. Eivät tunne siihen tarvetta tai löydä siinä mielekkyyttä. En koe sitä tosin naurettavana myöskään, mutta sen tason kommunikointi ei jotenkin hahmotu keskustelupalstalla. Riimeistäsi en tiedä enkä ota kauheesti kantaa. Jaa, vähän kuitenkin: jotenkin lieromaisia.
        Onhan sinulla seuraajasi täällä ja fän clubisi, ole siitä iloinen.

        "Paloma.se01"

        Kommenttini oli osoitettu Anonyymille.
        Anteeksi, jos kommenttini kolahti sinuunkin jotenkin.

        H.


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Vastaan periaatteessa kaikkiin asiallisiin kommentteihin jotka ovat osoitettu minulle ja sitten kommentoin keskusteluihin jotka käsittelevät jotain minua kiinnostavaa aihetta, kenen tahansa tekemiä.
        Korpikirjailija teki sellaisen aloituksen tässä, johon halusin osallistua. Kasvispihveihin en ole kommentoinut. Matkustaminen kiinnostaa. Koen sekä ruuanlaiton, että matkustamisen yleispätevinä aiheina, samoin harrastukset ja suunnitelmat tälle vuodelle. Kaikki laajasti kiinnostusta herättävää. Paljon enemmän kuin jotkut puolivillaiset tositv-julkkikset tai paikalliset lahjakkuudet.

        Kirjojani en sen kummemmin kauppaa; tilanne tiedoitushan tämä oli vain; mitä on ja mitä on tulossa. Taloani en kauppaa täällä, se on sikäläisellä meklarilla, mutta jos kaupat sattuisi tulemaan, joudun matkustamaan.

        Miten tärkeää sinulle Paloma
        on että kaikki keskustelevat juuri sinun sääntöjesi mukaisesti?

        Sen mitä minä olen palstoja lukenut (60-80 v), niin sinä olet se, joka eniten on aloituksia ja kirjoituksia arvostellut.


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Vastaan periaatteessa kaikkiin asiallisiin kommentteihin jotka ovat osoitettu minulle ja sitten kommentoin keskusteluihin jotka käsittelevät jotain minua kiinnostavaa aihetta, kenen tahansa tekemiä.
        Korpikirjailija teki sellaisen aloituksen tässä, johon halusin osallistua. Kasvispihveihin en ole kommentoinut. Matkustaminen kiinnostaa. Koen sekä ruuanlaiton, että matkustamisen yleispätevinä aiheina, samoin harrastukset ja suunnitelmat tälle vuodelle. Kaikki laajasti kiinnostusta herättävää. Paljon enemmän kuin jotkut puolivillaiset tositv-julkkikset tai paikalliset lahjakkuudet.

        Kirjojani en sen kummemmin kauppaa; tilanne tiedoitushan tämä oli vain; mitä on ja mitä on tulossa. Taloani en kauppaa täällä, se on sikäläisellä meklarilla, mutta jos kaupat sattuisi tulemaan, joudun matkustamaan.

        "Paljon enemmän kuin jotkut puolivillaiset tositv-julkkikset tai paikalliset lahjakkuudet, kirjoittaa Paloma", joka ei taida tajuta, että tämä on Suomalainen keskustelupalsta ja on aivan luonnollista, että täällä sitten jotkut kirjoittaa Suomalaisista enemmän, kuin Shakirasta tai Kolumbialaisista potkupallonpelaajista.

        Tämä palsta ei myöskään ole Tori.fi, missä omia tekeleitä mainostetaan ja kaupitellaan eli kyllä se taannoin oli sinulta kauppamista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paikalliset lahjakkuudet ei siis kiinnosta. Onkos se kajaanin nukkekotia pykäävä laajastikkin tunnettu, edes Suomessa saati ulkomailla. Aika paikallinen sinunkin kirjasi taitaa olla. Kyllä taitaa olla niin, että enemmän meinaa sinullekkin kuka sanoo kuin mitä sanoo.

        En ole yleensäkään kiinnostunut julkkiksista enkä tositv-tähtösistä, enkä muustakaan tyyppi kioskiviihteestä. Olisi kai pitänyt laittaa se "paikallisista lahjakkuuksista" sitaatteihin, koska se oli tarkoitettu viittaamaan juuri näihin mitääntekemättömiin, lahjattomiin lööppityrkkyihin, en oikeisiin lahjakkuuksiin. Nukkekodin tekeminen vaatii jonkinlaista luovaa lahjakkuutta ja sorminäppäryyttä; kädentaidot ovat aina kiinnostavampia kuin riisuuuntumiset tai seksiseikkailut tv-kameroiden edessä.

        Elikkä kriteerinä on mielenkiinto, mielekkyys, samaistuminen. Ei paikallisuus tai miten tunnettu henkilö on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Paljon enemmän kuin jotkut puolivillaiset tositv-julkkikset tai paikalliset lahjakkuudet, kirjoittaa Paloma", joka ei taida tajuta, että tämä on Suomalainen keskustelupalsta ja on aivan luonnollista, että täällä sitten jotkut kirjoittaa Suomalaisista enemmän, kuin Shakirasta tai Kolumbialaisista potkupallonpelaajista.

        Tämä palsta ei myöskään ole Tori.fi, missä omia tekeleitä mainostetaan ja kaupitellaan eli kyllä se taannoin oli sinulta kauppamista.

        Vaan oli se Välilihameren Hempeät Huulet kyllä outo viritelmä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten tärkeää sinulle Paloma
        on että kaikki keskustelevat juuri sinun sääntöjesi mukaisesti?

        Sen mitä minä olen palstoja lukenut (60-80 v), niin sinä olet se, joka eniten on aloituksia ja kirjoituksia arvostellut.

        Ja tulen arvostelemaan tulevaisuudessakin, jos katson sen aiheelliseksi.
        Minulla ei ole omia sääntöjä.
        Pitäydyn ylläpidon laatimien sääntöjen raamien sisällä.
        Minun puolestani saatte blogata, runoilla, chattailla, keskustella jokainen oman taitonsa ja taipumustansa mukaan.
        Olen kritikoinut palstalla ajoittain esiintyvää vihamielisyyttä ja tiettyjen nimimerkkien jahtaamista ja vainoamista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Paljon enemmän kuin jotkut puolivillaiset tositv-julkkikset tai paikalliset lahjakkuudet, kirjoittaa Paloma", joka ei taida tajuta, että tämä on Suomalainen keskustelupalsta ja on aivan luonnollista, että täällä sitten jotkut kirjoittaa Suomalaisista enemmän, kuin Shakirasta tai Kolumbialaisista potkupallonpelaajista.

        Tämä palsta ei myöskään ole Tori.fi, missä omia tekeleitä mainostetaan ja kaupitellaan eli kyllä se taannoin oli sinulta kauppamista.

        Hmmm…miksi sitten kysyt minulta, kun et kuitenkaan halua hyväksyä vastaustani?


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        En ole yleensäkään kiinnostunut julkkiksista enkä tositv-tähtösistä, enkä muustakaan tyyppi kioskiviihteestä. Olisi kai pitänyt laittaa se "paikallisista lahjakkuuksista" sitaatteihin, koska se oli tarkoitettu viittaamaan juuri näihin mitääntekemättömiin, lahjattomiin lööppityrkkyihin, en oikeisiin lahjakkuuksiin. Nukkekodin tekeminen vaatii jonkinlaista luovaa lahjakkuutta ja sorminäppäryyttä; kädentaidot ovat aina kiinnostavampia kuin riisuuuntumiset tai seksiseikkailut tv-kameroiden edessä.

        Elikkä kriteerinä on mielenkiinto, mielekkyys, samaistuminen. Ei paikallisuus tai miten tunnettu henkilö on.

        Kukaan täällä ei ole tositvseksityrkyistä kirjoittanut, tuskin tiedetään mitä ovat, koska ei katsota niitä ohjelmia eikä lueta sellaisia lehtiä. Palomalle tuntuu olevan kyllä tuttu alue kun ne tänne vertauskohdaksi tuo. Et ole oikea henkilö täällä oikeista lahjakkuuksista puhumaan. Kyllä lastentarhalainenkin on luova, kun tekee tontun vessapaperihylsystä, mutta lahjakkuus on eri asia. Näppäryys ei ole vielä lahjakkuutta eikä luovuutta. Eikä omakustannus julkaisukaan.


      • huruksz kirjoitti:

        "Paloma.se01"

        Kommenttini oli osoitettu Anonyymille.
        Anteeksi, jos kommenttini kolahti sinuunkin jotenkin.

        H.

        Saat anteeksi. Käytit samoja sanoja kuin aikaisemmin minulle osoitetussa kommentissa, joten kuvittelin sinun virheellisesti olettaneen että kirjoitin anonyyminä.


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Ja tulen arvostelemaan tulevaisuudessakin, jos katson sen aiheelliseksi.
        Minulla ei ole omia sääntöjä.
        Pitäydyn ylläpidon laatimien sääntöjen raamien sisällä.
        Minun puolestani saatte blogata, runoilla, chattailla, keskustella jokainen oman taitonsa ja taipumustansa mukaan.
        Olen kritikoinut palstalla ajoittain esiintyvää vihamielisyyttä ja tiettyjen nimimerkkien jahtaamista ja vainoamista.

        Paloma arvostelee, muut samaa tehdessään vainoavat, jos arvostelu kohdistuu omaan tai kaverin kirjoituksiin. Silti hän jalosti antaa luvan jokaiselle kirjoittaa omalla tavallaan. Päätä jo ! Koko ajan suollat ristiriitaisuuksia ja pyörrät puheitasi. Ja naurettavan puolueellinen olet !


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        En ole yleensäkään kiinnostunut julkkiksista enkä tositv-tähtösistä, enkä muustakaan tyyppi kioskiviihteestä. Olisi kai pitänyt laittaa se "paikallisista lahjakkuuksista" sitaatteihin, koska se oli tarkoitettu viittaamaan juuri näihin mitääntekemättömiin, lahjattomiin lööppityrkkyihin, en oikeisiin lahjakkuuksiin. Nukkekodin tekeminen vaatii jonkinlaista luovaa lahjakkuutta ja sorminäppäryyttä; kädentaidot ovat aina kiinnostavampia kuin riisuuuntumiset tai seksiseikkailut tv-kameroiden edessä.

        Elikkä kriteerinä on mielenkiinto, mielekkyys, samaistuminen. Ei paikallisuus tai miten tunnettu henkilö on.

        Oletpa hyvin perillä moisista tyrkyistä vaikka olet Ruotsalainen. Minä en tiedä moisista mitään, mutta mulla onkin ikkunat merelle päin.


      • Anonyymi
        huruksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        Käytä vaan nimmariasi.
        "Olen pahoillani, jos tunnet olevasi niihin kykenemätön."
        Niinpä.
        Ohi-menneet tunteet asetetaan aina naurettavaksi.
        Itketään sitten illalla vasta.

        H.

        Mitä nimmsria? Nimmarini on "anonyymi" ja se on presiis yhtä hyvä ja luvallinen kuin huruksisi.


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Vastaan periaatteessa kaikkiin asiallisiin kommentteihin jotka ovat osoitettu minulle ja sitten kommentoin keskusteluihin jotka käsittelevät jotain minua kiinnostavaa aihetta, kenen tahansa tekemiä.
        Korpikirjailija teki sellaisen aloituksen tässä, johon halusin osallistua. Kasvispihveihin en ole kommentoinut. Matkustaminen kiinnostaa. Koen sekä ruuanlaiton, että matkustamisen yleispätevinä aiheina, samoin harrastukset ja suunnitelmat tälle vuodelle. Kaikki laajasti kiinnostusta herättävää. Paljon enemmän kuin jotkut puolivillaiset tositv-julkkikset tai paikalliset lahjakkuudet.

        Kirjojani en sen kummemmin kauppaa; tilanne tiedoitushan tämä oli vain; mitä on ja mitä on tulossa. Taloani en kauppaa täällä, se on sikäläisellä meklarilla, mutta jos kaupat sattuisi tulemaan, joudun matkustamaan.

        Kauppaat siis taloaSI, tuon mukaan se on vain sinun omistama. Juurihan olet hehkuttanut miten ihana se on , puutarha ja kaikki ja hyvä sijainti. Onko lusikat menossa jakoon ? Itse halusit kertoa talosi myynnistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauppaat siis taloaSI, tuon mukaan se on vain sinun omistama. Juurihan olet hehkuttanut miten ihana se on , puutarha ja kaikki ja hyvä sijainti. Onko lusikat menossa jakoon ? Itse halusit kertoa talosi myynnistä.

        En toki kauppaa tätä taloa, vaan taloani Kolumbiassa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paikalliset lahjakkuudet ei siis kiinnosta. Onkos se kajaanin nukkekotia pykäävä laajastikkin tunnettu, edes Suomessa saati ulkomailla. Aika paikallinen sinunkin kirjasi taitaa olla. Kyllä taitaa olla niin, että enemmän meinaa sinullekkin kuka sanoo kuin mitä sanoo.

        Oikeitten kirjailijoitten kirjoja ottavat kustannusyhtiöt kustannettavakseen.
        Lahjattomat kirjoittajat joutuvat maksamaan itse kirjansa painatuksen
        ja niitä ostavat vain tutut ja sukulaiset - säälistä.

        Omakustannekirjoittajat lahjoittavat kirjojaan kirjastoille
        oikeitten kirjailijoitten kirjojen sekaan pantavaksi,
        mutta paska ei muutu hunajaksi vaikka sen hunajapurkkiin tunkisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan oli se Välilihameren Hempeät Huulet kyllä outo viritelmä.

        Surkea tekele. Ihminen jonka ajatukset pyörivät epäolennaisissa yksityiskohdissa
        ei osaa kuljettaa yksinkertaistakaan tarinaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeitten kirjailijoitten kirjoja ottavat kustannusyhtiöt kustannettavakseen.
        Lahjattomat kirjoittajat joutuvat maksamaan itse kirjansa painatuksen
        ja niitä ostavat vain tutut ja sukulaiset - säälistä.

        Omakustannekirjoittajat lahjoittavat kirjojaan kirjastoille
        oikeitten kirjailijoitten kirjojen sekaan pantavaksi,
        mutta paska ei muutu hunajaksi vaikka sen hunajapurkkiin tunkisi.

        Kumpaa lajia "suuren kirjailijan" kirja on ?


    • Anonyymi

      Loistava analyysi, huruksz, blogin ja keskustelun eroista. Konkreettisin esimerkein valaistu.

      Tuntuu, että blogaaminen on täysin syrjäyttänyt keskustelun, siitä on tullut meidän minäkeskeisen kulttuurin yleisin tapa kommunikoida. Kaikki blogaavat, jopa kirjailijat. En lue blogeja, joten voin olla väärässä, mutta minusta blogit ovat aina jonkinlaista itsensä ja taitojensa esittelyä, ja sisältävät oletuksen oman egon ainutlaatuisuudesta, jota sitten saatu huomio, plussat ja seuraajat vahvistavat.

      Keskustelussa taas ego on pienemmässä roolissa, se avautuu ulospäin. etsii uutta eikä välttämättä hae vahvistusta omille käsityksilleen. Siinä voi myös jättää asioita auki, eikä siinä kilpailla viimeisen sanan sanomisesta.

      • Anonyymi

        No niin. Taas kirjaus petti. Demeter1 sii kirjoitti tuon edellisen.


    • Anonyymi

      Ploma "Elikkä kriteerinä on mielenkiinto, mielekkyys, samaistuminen. Ei paikallisuus tai miten tunnettu henkilö on""

      Tuntemattomat mielenkiintoiset. Ploma, kun olet asunut Andeilla ja USAssa niin et silti ole kiinnittänyt TÄÄLLÄ kai koskaan huomiota siihen että Ruotsissa ja Suomessa jne sosialidemokratiassa siis on sensuuri kiinnostukselle, eli peitellään skurkit ja rikolliset ihan myös riippumatta siitä, ovatko matu- tai kantaskurkkeja tai tuntematon. Vedotaan että tuomio ei ole lainvoimainen eikä rikos paha tms. Näin EI OLE MUUALLA vaikka tavikset täällä ehkä luulevat

      Eli entisissä kotimaissasi kerrotaan nimet ja osoitteet ilman, että tuomioita on edes ajateltu vielä tai tuleeko niitä ja valokuvat ja haastattelut päälle,
      toisin kuin nykyisessä kotimaassasi Ruotsissa

      Eikö se rasita uutisten lukija Plomaa, että halpa lehtimies pimittää älykköä ideologisesta syystä, sosialidemokratiasta?

      Esim. minua rasittaa niin, että valtaosan ajankohtaisohjelmia jätän Suomessa katsomatta, kun niissä vain pyöritellään eikä asiasta saa selvää

      Nyt päälle on annettava hyvä ajankohtainen kansainvälinen esimerkki. 6 turistia jäi kiinni pkantamisesta Machu Picchun Auringontemppeliin lauantiyönä kello 23, ei vain pka ole esitteillä vaan myös turistit nimineen ja kotimaineen ja ikineen

      • "Eli entisissä kotimaissasi kerrotaan nimet ja osoitteet ilman, että tuomioita on edes ajateltu vielä tai tuleeko niitä ja valokuvat ja haastattelut päälle,
        toisin kuin nykyisessä kotimaassasi Ruotsissa"
        kirjoittaa Haho
        Identiteettisuoja on todellakin lähes olematon Latinalaisen Amerikan maissa, tai ainakin niissä joista minulla on kokemusta. Nimet ja kuvat vain lehtiin, vaikka kysymys on vain epäilystä. Ihmisen elämä voidaan pilata vähemmälläkin. Kolumbiassa journalisti (Hollman Morris) kun itse presidentti (Alvaro Uribe) alkoi syyttämään häntä julkisesti sissien kanssa veljeilystä. Ilman mitään todisteita, muuta kuin että hän onnistui saamaan haastatteluja ja tekemään reportaasin sissileiriltä.
        Mutta palatakseni vielä linkittämääsi uutiseen. Luin artikkelin ja minulle ei tullut selväksi olivatko ne kaikki kuusi saaneet kakkoshädän samaan aikaan (latinalaisissa maissa eufemismi "käydä presidentin puhuttelussa" on aika kuvaavaa siitä kunnioituksesta mitä maan johtoa kohtaan tunnetaan.)


    • Anonyymi

      Ehtoopäivää@

      Löytyhän se ainut ja oikea keskustelun oikea muoto.
      Se on henkilökohtaisuuksiin meneminen. Eikä se ole keskustelua, ei blokkausta vaan shattailua monikossa.

      Odotinkin jo blokkauksen asiantuntijaa antamaan lausuntonsa. No, mitään uutta ei demeterin viesti minulle antanut. Empatiaa takariviin 😁

      Oi kuinka mun syömmeni sykkimään sai, (tunnetta pelissä). Niin mikäkö...
      Kainuun museon Aikamatkalla, Suomen nukketaiteilijat 20. vuotta juhlanäyttely. Ainutlaatuinen ja näkemisen arvoinen, käykää ihmeessä jos Korpeen eksytte.

      Kuuntelin ikäistäni pariskuntaa, jotka huokailivat, voi kuinka me saisimme lapsenlapsemme innostumaan nukkemaailman ihanuuksista.

      No, nyt syön, ennen kuin jatkan kun tuo kaupunkireissu venyi ja nälkä yllätti.

      Siis keskustelkaa näyttäkää esimerkkiä, että oppisin keskustelemaan.

      Korppis

      • Anonyymi

        Eikös nuo kaksi antaneet ohjeita, hunkki ja paloma. Ovat kuin kaksi marjaa. :)


      • En ole koskaan ollut epävarma mistä kirjoitan. Yleensä menee tarinoimiseksi, joissa itselläni on viihtyisää, ja lopulta ruokajuttuihin.

        Juuri palasin H:san reissulta, missä ystävättäreni kanssa kävimme Kaivopuiston Café Ursulassa lohikeitolla. Me vanhat ruutanat verestimme kaikkia lapsuutemme ihania muistoja, joimme hyvät croisanttikahvit päälle, ja sitten viikonloppuostoksille.

        Muistelimme miten istuimme Kaivarin kallioilla aurinkoa ottamassa, ja pari nuorta poikaa kiipesi ylös meitä katsomaan. Minä kuiskasin Leilalle, *ei kai mun tukka ole suoristunut* ? koko yön kun makasin märkä tukka letitettynä. Olemme pitäneet yhteyttä koko ikämme 3 v. lähtien, nyt molemmat leskinä vaalimme yhä ystävyyttämme!

        Ruokaostokset viikonlopuksi oli tehtävä, ja löysin nätin palvipotkan nahalla oikein,..tykään tuosta possunnahasta kuin hullu puurosta,.moi!


      • Anonyymi
        sini-sirkku kirjoitti:

        En ole koskaan ollut epävarma mistä kirjoitan. Yleensä menee tarinoimiseksi, joissa itselläni on viihtyisää, ja lopulta ruokajuttuihin.

        Juuri palasin H:san reissulta, missä ystävättäreni kanssa kävimme Kaivopuiston Café Ursulassa lohikeitolla. Me vanhat ruutanat verestimme kaikkia lapsuutemme ihania muistoja, joimme hyvät croisanttikahvit päälle, ja sitten viikonloppuostoksille.

        Muistelimme miten istuimme Kaivarin kallioilla aurinkoa ottamassa, ja pari nuorta poikaa kiipesi ylös meitä katsomaan. Minä kuiskasin Leilalle, *ei kai mun tukka ole suoristunut* ? koko yön kun makasin märkä tukka letitettynä. Olemme pitäneet yhteyttä koko ikämme 3 v. lähtien, nyt molemmat leskinä vaalimme yhä ystävyyttämme!

        Ruokaostokset viikonlopuksi oli tehtävä, ja löysin nätin palvipotkan nahalla oikein,..tykään tuosta possunnahasta kuin hullu puurosta,.moi!

        Hyvä sinisirkku ! Sinua on ilo lukea, reipas lady , kuuluisan taiteilijan vaimona ollut ja itsekkin taiteilija etkä mikään pelkkä askartelijapaskartelija. Sinun ruuatkin on huippua. Kumma kun olet vielä vapaalla jalalla. Tai oletkohan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös nuo kaksi antaneet ohjeita, hunkki ja paloma. Ovat kuin kaksi marjaa. :)

        Höpö höpö.
        Minä koskaan ole antanut ohjeita miten keskustella, kunhan vain puhutaan ihmisiksi ja ei hypätä kaulavaltimolle heti kun joku on eri mieltä tai kemiat ei satu kohdilleen. Nimittelyt ja henkilöön kohdistuvat hyökkäykset ovat näiden palstojen pohjasakkaa.


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Höpö höpö.
        Minä koskaan ole antanut ohjeita miten keskustella, kunhan vain puhutaan ihmisiksi ja ei hypätä kaulavaltimolle heti kun joku on eri mieltä tai kemiat ei satu kohdilleen. Nimittelyt ja henkilöön kohdistuvat hyökkäykset ovat näiden palstojen pohjasakkaa.

        Korppis eilen meni henkilöön nimeltä kris... joten kor on pohjasakkaa , paloma sen todistaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Korppis eilen meni henkilöön nimeltä kris... joten kor on pohjasakkaa , paloma sen todistaa.

        Sinä mainitsit kolme palstalaista puolentoista rivin kommentissasi. Kaikki negatiivisessa sävyssä.
        (Korpikirjailija on nimimerkiltä kaikkein vainotuin palstakirjoittaja ja hän teki julkisen ilmiannon stalkkaajastaan. Se ei ole ad hominem.)
        Niin kauan kuin keskustelemme toisista palstalaisista sen sijaan että keskustelisimme asioista teemme karhunpalvelusta palstan keskustelukulttuurille.


      • Anonyymi

        Sinähän olet asiantuntija henkilökohtaisuuksiin menemisessä.
        Onko täällä ketään, jota et olisi nälvinyt pois lukien nöyriä lakeijoitasi
        paloma ja Tellu ?


    • Kun astuin aikoinaan Kahvipirttiin tykästyin sen tyyliin keskustella. Siellä kukin kertoi arjen tapahtumista. Harvoin siellä vastattiin, joten keskusteluksi en ketjua alkuunkaan sisäistänyt, mutta tyyli sopi minulle, kirjoittelin päivieni kulusta kuten muutkin, luin muiden kommentteja keräten tietoa mm. puutarhanhoidosta, ruokien valmistuksesta, vanhoista tavoista ja historiasta.

      Alku tuntui lupaavalta, mutta sitten nimimerkkini Korpikirjailija ja tekstini alkoivat hiertää, kirjailija joka ei keskustellut vaan bloggasi.

      Minulla on julkinen kuvablogi johon kirjoitan eläkeläisenä elämästäni, täällä tykkään keskustella. Se, että nimimerkkini on korpikirjailija ei tee minusta kirjailijaa.

      Uskon, että selväjärkiset pystyvät erottamaan tosiasiat.

    • Eikös sitä ole täällä vähän niinkuin sekaisinkin, tuota keskustelua ja blogaamista.
      Mitäpä sen sitten niin nokonnuukaa on.
      Sellaisiin keskusteluihin otan osaa, silloin kun otan, mistä jotain tietää, eli on mielipide.
      Myös aiheen täytyy kiinnostaa.
      Joskus käy niinkin, että otsikko olisi mielenkiintoinen, mutta, kun avaa ketjun, kommentit on ihan jotain muuta, kun mitä aloittaja on tarkoittanut. Silloin tökkää.

      • Olen samaa mieltä tästä(kin) asiasta kanssasi. Ei ole kenenkään intressien mukaista pilata tätä kirjoitusalustaa arvostelemalla koko ajan muiden tapaa kommunikoida, niin kauan kuin ei mennä henkilökohtaisuuksiin ja aleta nimittelemään ja käyttämään alatyylisiä ilmaisuja muista kirjoittajista.


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Olen samaa mieltä tästä(kin) asiasta kanssasi. Ei ole kenenkään intressien mukaista pilata tätä kirjoitusalustaa arvostelemalla koko ajan muiden tapaa kommunikoida, niin kauan kuin ei mennä henkilökohtaisuuksiin ja aleta nimittelemään ja käyttämään alatyylisiä ilmaisuja muista kirjoittajista.

        Alla on esimerkki laadukkaasta kirjoituksesta. Oletko samaa mieltä, Paloma?

        "Joskus tuntuu siltä että tänne palstalle on eksynyt aivan liian monta erakoitunutta, ystävätöntä, sosiaalisesti syrjäytynyttä yksilöä, joiden "perhetutut" löytyvät vain television ruudusta tai tietokoneelta…..ja iltalehtien lööpeistä. Oikeat, aidot aikuisten keskeiset ystävyydet ovat ikään kuin mahdottomia ja jopa omiin lapsiin ja sisaruksiin pidetään välimatkaa. Tuntuu surulliselta ajatella että joku mieluummin kommentoi jonkun tuntemattoman mukamasjulkkiksen elämää, kuin kysyy hei kaveri, miten on mennyt?"


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Olen samaa mieltä tästä(kin) asiasta kanssasi. Ei ole kenenkään intressien mukaista pilata tätä kirjoitusalustaa arvostelemalla koko ajan muiden tapaa kommunikoida, niin kauan kuin ei mennä henkilökohtaisuuksiin ja aleta nimittelemään ja käyttämään alatyylisiä ilmaisuja muista kirjoittajista.

        Ketkä saavat mennä henkilökohtaisuuksiin ja keillä on oikeus poiketa noista säännöistäsi paloma ? Eturivin eevoilla ilmeisesti, koska moitit vain takariviläisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alla on esimerkki laadukkaasta kirjoituksesta. Oletko samaa mieltä, Paloma?

        "Joskus tuntuu siltä että tänne palstalle on eksynyt aivan liian monta erakoitunutta, ystävätöntä, sosiaalisesti syrjäytynyttä yksilöä, joiden "perhetutut" löytyvät vain television ruudusta tai tietokoneelta…..ja iltalehtien lööpeistä. Oikeat, aidot aikuisten keskeiset ystävyydet ovat ikään kuin mahdottomia ja jopa omiin lapsiin ja sisaruksiin pidetään välimatkaa. Tuntuu surulliselta ajatella että joku mieluummin kommentoi jonkun tuntemattoman mukamasjulkkiksen elämää, kuin kysyy hei kaveri, miten on mennyt?"

        Kyllä.
        Ihan laadukasta analyysia osasta palstalle kirjoittelevista anonyymeista. Miksei joistakin rekisteröityneistäkin. Sosiaalisen verkoston puuttuminen johtaa siihen että iltalehtien lööppien ja televisio-ohjelmien mainostamat "julkkikset" tulevat ikään kuin perhetutuiksi, korvaavat oikeat sosiaaliset kontaktit ja ystäväverkoston ja heidän tulemisiaan ja menemisiään, erojaan ja huumeidenkäyttöään seurataan ja kommentoidaan. Poikkeavasta, epäsosiaalisesta käyttäytymisestä on tullut uusi normi.
        Pidän edelleenkin ylläolevaa kommenttiani selvästi lukemisen arvoisena. Luultavasti se on tehnyt kipeää totuudenmukaisuudellaan, mutta kenenkään loukkaaminen ei ollut tarkoituksena.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ketkä saavat mennä henkilökohtaisuuksiin ja keillä on oikeus poiketa noista säännöistäsi paloma ? Eturivin eevoilla ilmeisesti, koska moitit vain takariviläisiä.

        En minä moiti ketään erityisesti ja nuo nimitykset eivät ole minun asettamiani. Rima on korkeammalla henkilökohtaisuuksiin menemisessä rekisteröityneillä/kirjautuneilla tai vakinikillä kirjoittaville ja siksi otan Korpikirjailijan tekemän ilmiannon vakavasti. Anonyymejä on vaikea saada vastuuseen kirjoituksistaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alla on esimerkki laadukkaasta kirjoituksesta. Oletko samaa mieltä, Paloma?

        "Joskus tuntuu siltä että tänne palstalle on eksynyt aivan liian monta erakoitunutta, ystävätöntä, sosiaalisesti syrjäytynyttä yksilöä, joiden "perhetutut" löytyvät vain television ruudusta tai tietokoneelta…..ja iltalehtien lööpeistä. Oikeat, aidot aikuisten keskeiset ystävyydet ovat ikään kuin mahdottomia ja jopa omiin lapsiin ja sisaruksiin pidetään välimatkaa. Tuntuu surulliselta ajatella että joku mieluummin kommentoi jonkun tuntemattoman mukamasjulkkiksen elämää, kuin kysyy hei kaveri, miten on mennyt?"

        Heh...palstan "eliitti" napit vastakkain! Aloitus ja sen yksinpuhuja, vastaa täysin kuvauksen henkilöä. Yksinäinen, sosiaalisesti rajoittunut henkilö, joka aloittaa kukon laulun aikaan ja laskeutuu kontalleen sängyn vieressä puolen yön jälkeen.

        Kristiina/siili/leski kolmikko😁


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Heh...palstan "eliitti" napit vastakkain! Aloitus ja sen yksinpuhuja, vastaa täysin kuvauksen henkilöä. Yksinäinen, sosiaalisesti rajoittunut henkilö, joka aloittaa kukon laulun aikaan ja laskeutuu kontalleen sängyn vieressä puolen yön jälkeen.

        Kristiina/siili/leski kolmikko😁

        Siinä taas klo 13 käydään henkilöiden kimppuun. Mitenkäs ne solvaaja-korppiksen omat asumisolot ja perhekuviot ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä taas klo 13 käydään henkilöiden kimppuun. Mitenkäs ne solvaaja-korppiksen omat asumisolot ja perhekuviot ?

        Paloma esitti hyvän analyysin kuinka ihmiset samaistuvat sosiaalisien kontaktien puutteessa julkkiksiin. Se pisti miettimään osuuttani sinun elämässä. Olenko se henkilö, johon samaistat kokemuspohjaasi ihmisistä, jotka alistivat sinua elämäsi polulla, osoittivat käytöksellään sinun kuuluvan takariviin?

        Asumisoloni tällä hetkellä, käytössäni hulppeat 134 m2, kahdessa kerroksessa. Perhekuviot, kahden ihanan pojan äiti, jotka jo lentäneet helmoistani. Seurustellut kohta 14-vuotta kihlattuni kanssa, joka jäi vielä Hollantiin odottamaan lumien sulamista täältä pohjoisesta.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Paloma esitti hyvän analyysin kuinka ihmiset samaistuvat sosiaalisien kontaktien puutteessa julkkiksiin. Se pisti miettimään osuuttani sinun elämässä. Olenko se henkilö, johon samaistat kokemuspohjaasi ihmisistä, jotka alistivat sinua elämäsi polulla, osoittivat käytöksellään sinun kuuluvan takariviin?

        Asumisoloni tällä hetkellä, käytössäni hulppeat 134 m2, kahdessa kerroksessa. Perhekuviot, kahden ihanan pojan äiti, jotka jo lentäneet helmoistani. Seurustellut kohta 14-vuotta kihlattuni kanssa, joka jäi vielä Hollantiin odottamaan lumien sulamista täältä pohjoisesta.

        Aijjai. Jopas on pitkä kihlaus. Eikö jo hääkellot pian soi ? Olisi se asuminenkin sitten turvatumpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijjai. Jopas on pitkä kihlaus. Eikö jo hääkellot pian soi ? Olisi se asuminenkin sitten turvatumpaa.

        Sinulta se vuosikymmeniä erossa elänyt aviopuoliso kuolikin pois kuleksimasta.

        Miksipä tämä meidänkään yhteiselämä papinaamenella muuttuusi, ei miksikään.

        Korppis💍


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Paloma esitti hyvän analyysin kuinka ihmiset samaistuvat sosiaalisien kontaktien puutteessa julkkiksiin. Se pisti miettimään osuuttani sinun elämässä. Olenko se henkilö, johon samaistat kokemuspohjaasi ihmisistä, jotka alistivat sinua elämäsi polulla, osoittivat käytöksellään sinun kuuluvan takariviin?

        Asumisoloni tällä hetkellä, käytössäni hulppeat 134 m2, kahdessa kerroksessa. Perhekuviot, kahden ihanan pojan äiti, jotka jo lentäneet helmoistani. Seurustellut kohta 14-vuotta kihlattuni kanssa, joka jäi vielä Hollantiin odottamaan lumien sulamista täältä pohjoisesta.

        Kiva kun käyttöoikeus on ainakin toistaiseksi sinulla.


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Kyllä.
        Ihan laadukasta analyysia osasta palstalle kirjoittelevista anonyymeista. Miksei joistakin rekisteröityneistäkin. Sosiaalisen verkoston puuttuminen johtaa siihen että iltalehtien lööppien ja televisio-ohjelmien mainostamat "julkkikset" tulevat ikään kuin perhetutuiksi, korvaavat oikeat sosiaaliset kontaktit ja ystäväverkoston ja heidän tulemisiaan ja menemisiään, erojaan ja huumeidenkäyttöään seurataan ja kommentoidaan. Poikkeavasta, epäsosiaalisesta käyttäytymisestä on tullut uusi normi.
        Pidän edelleenkin ylläolevaa kommenttiani selvästi lukemisen arvoisena. Luultavasti se on tehnyt kipeää totuudenmukaisuudellaan, mutta kenenkään loukkaaminen ei ollut tarkoituksena.

        Minä olen tuo, joka kopio tuon tekstisi toisesta ketjusta tänne.

        Mielestäni se on kaukana laadukkaasta tekstistä. Se on etovaa tekstiä, kun vielä ottaa huomioon sen kaiken, mitä sinä olet täällä itsestäsi kirjoittanut.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Heh...palstan "eliitti" napit vastakkain! Aloitus ja sen yksinpuhuja, vastaa täysin kuvauksen henkilöä. Yksinäinen, sosiaalisesti rajoittunut henkilö, joka aloittaa kukon laulun aikaan ja laskeutuu kontalleen sängyn vieressä puolen yön jälkeen.

        Kristiina/siili/leski kolmikko😁

        Sinun kannattaisi vaihtaa ne hieromasauvan patterit kristallipalloosi, että saisit tosiasiat selville, etkä syyttelisi viattomia.
        Aloitus on minun ja yhtään kommenttia en siihen ole laittanut.

        "Yksinäinen, sosiaalisesti rajoittunut... jne..."
        Älä yritä edes verrata minua itseesi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kannattaisi vaihtaa ne hieromasauvan patterit kristallipalloosi, että saisit tosiasiat selville, etkä syyttelisi viattomia.
        Aloitus on minun ja yhtään kommenttia en siihen ole laittanut.

        "Yksinäinen, sosiaalisesti rajoittunut... jne..."
        Älä yritä edes verrata minua itseesi!

        Jokainen vähänkin terveesti ajatteleva yhtyy aloittajan huomioihin.Säälin tunne vain vahvistuu lukijoilla tuota eturiviin rimpuilevaa kohtaan.


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Olen samaa mieltä tästä(kin) asiasta kanssasi. Ei ole kenenkään intressien mukaista pilata tätä kirjoitusalustaa arvostelemalla koko ajan muiden tapaa kommunikoida, niin kauan kuin ei mennä henkilökohtaisuuksiin ja aleta nimittelemään ja käyttämään alatyylisiä ilmaisuja muista kirjoittajista.

        Tao se korppiksenkin päähän.


    • Anonyymi

      Ruotsi on avoin valtio sitä ei ole Suomi, jos Ruotsissa kirjoittaa hlö oikean nimen tulee kaikki esille henkilöstä ei tule Suomessa näin monessa asiassa.

      Australia on myös suljettu valtio.

      Hyvää jatkoa kaikille kirjoittajille.

    • Minulla on ollut vaikeuksia osallistumiseni kanssa, mutta haitanneeko tuo ? ..))

      Tuo on hyvä havainto, Eliaana, että täällä kirjoittavat "bloggaajat"ovat mukana myös keskusteluissa, miksei chattailuissakin. Jokainen kirjoittaja saattaa tehdä niitä kaikkia, joten ehkä luokittelu on turhaa ja rajat veteen piirrettyjä.

      Siitä ei mielestäni päästä, että ahkerasti kirjoittavat, rekatut nimimerkit saavat paljon palautetta, ikävääkin, mutta se kai sitten on se hinta minkä maksamme "näkyvyydestä" kuten sekin että avoimuus kostautuu. Se on kuin antaisi aseen tuntemattoman käsiin.
      Onhan tuota yritetty korjata, kai osin tällä palstauudistuksellakin, mutta on taidettu vain mennä ojasta allikkoon.

      Tarja Halonen, katsoin vain TV-haastattelun loppua, näki, että tämä meidän vihapuhekulttuuri alkoi siitä, kun "suoraan sanomisesta" tuli luvallista. suorastaan hyve, tapa, mitä ihailtiin. Minusta siinä on perää. Jos aikoo olla yhteisössä, joutuu aina jollakin tavalla typistämään itseään, ottamaan muut huomioon, sooloilla saa, mutta siitä joutuu maksamaan. Niin, että lupa olla oma itsensä, tehdä mitä haluaa, on kyllä aika paljon luvattu, vaikka se meidän "perusoikeuksiin" kuuluisikin.

      • Anonyymi

        Hyvä kommentti Demeter. Olen kakarasta asti ollut suorasanainen joten tuttua on ihmisten tyrmistyneet reaktiot. Jopa toisella käyttämälläni kielelläkin onnistun saamaan hölmistyneen ilmeen
        valheita latelevan ihmisen kasvoille 😁

        Avoimuudella on hyvätkin puolensa. Ystäviksi ei tuppaa jonninjoutavat lätisijät.

        Tänään on sellainen sopiva laiskan akan päivä jonninjoutaville ätinöille😊

        Korppis.


    • Sattuikin somasti kun katselin Esa Saarisen haastattelua telkkarista (Flinkkilä&Tastula 17.10).
      Entinen valtakunnan narsisti ja linssilude, puhui nyt toista. Näki,että tähteys sulkee pois sellaista, minkä tavoittaa vain silloin kun pysyy "tavallisena", sinä takarivin Tyynenä ?..)) Myös suomalaisuus ja sen hienot puolet tulivat tunnustetuiksi. Arjen sankaruus ei sekään taida nauttia kovin suurta arvostusta kun se ei näy, senkin Saarinen osasi hienosti tuoda esille.

      Niin, että kaikki "näkymättömät", takarivin tyynet katsomaan ohjelmaa ja miksei eturiviläisetkin yhtä hyvin..)) Olisi kiva kuulla mielipiteitä, jos kuka ohjelman katsoi.
      demeter1

      • Anonyymi

        Hyvä demeter kun naureskelet noille eturivi-eetloiksi itsensä nostaneille . Olkoot vaan palstan keisarinnoja, me muut ollaan oman elämän tähtiä ja aurinkoja rakkaillemme.


      • Ei tullut katsottua. Tulee vissiin uusintana, jos sitten huomaisi.
        Olin tuohon aikaan sängyllä kijaa lukemassa, kissa kainalossa.
        Olen kyllä joskus vuosikymmeniä sitten työn puolesta ollut hänen luennollaan.
        Vaan taitaa olla mies ihan toisenlainen tänäpäivänä kun silloin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä demeter kun naureskelet noille eturivi-eetloiksi itsensä nostaneille . Olkoot vaan palstan keisarinnoja, me muut ollaan oman elämän tähtiä ja aurinkoja rakkaillemme.

        En kyllä tahtonut naureskella mitenkään. Jos jotakin, niin tahdoin sanoa että "arvon mekin ansaitsemme", emme halveksuntaa tai aliarvostusta. Siis me takariviläiset..))

        Ja kuten sanot, Anonyymi 19.19, tähteyttä on monenlaista. Tuli lämmittää silloinkin kun se palaa hiljaisella liekillä..))


      • Eliaana kirjoitti:

        Ei tullut katsottua. Tulee vissiin uusintana, jos sitten huomaisi.
        Olin tuohon aikaan sängyllä kijaa lukemassa, kissa kainalossa.
        Olen kyllä joskus vuosikymmeniä sitten työn puolesta ollut hänen luennollaan.
        Vaan taitaa olla mies ihan toisenlainen tänäpäivänä kun silloin.

        Minä kuuntelin Saarista viimeksi kymmenkunta vuotta sitten joillakin terveysmessuilla.
        Melkein surku tuli, kun aika moni yleisöstä poistui salista kesken luennon..
        Tähteydellä on aikansa, sitäkin hän tilitti tuossa ohjelmassa.


    • Anonyymi

      Korppis millaisia asiakkaasi velkaneuvonnassa olivat kerro kovin esimerkki jonka ratkaisit

      • Naurun pärkeeet lensi näytölle ; )

        Istuin pitkän tovin läppärilläni. yleensähän kommunikoin kännykälläni. Onneksi läppäri suostui monen kuukauden toimettomana olemisen jälkeen toimimaan. Nyt se suorastaan laukkaa.

        Menin läppärin sisuksiin arkistoimiini keskusteluihin ja löysin mielenkiintoisia kommentteja vuodesta 2009 alkaen. Löysin samanlaisia ilkeilykommentteja kuin saan tänä päinänäkin. Selkeästi saman ihmisen kirjoittamia. Jänskä yksityiskohta, ensimmäinen samoja sanontoja käyttänyt oli nimimerkki Friidu, toinen Lusiina-nimimerkki. Myöhemmin kuvaan samoilla kommentoinneilla astui Leski,

        Lisäksi yksi kirjoittaja jonka nimimerkkiä en nyt mainitse kirjoittaa samantyyppisiä omituisia tulkintoja kirjoituksistani. Mehän emme pysty vaikka yrittäisimme muuttamaan täysin kirjoitusten tyyliasua tai käyttämiämme sanontoja.

        Nimimerkkini korpikirjailija ärsytti heti kirjautumiseni jälkeen. Liian näkyvä, liian mahtipontinen valinta, jota en tullut ajatelluksi, joten minusta tuli heti alkumetreillä tikkataulu.. No, nyt voin vain hymähtää valinnalleni, olisiko ollut niin, että astuin vahingossa kirjailija-alun varpaille, Runothan olivat friidun mieleinen alue.

        Vuosien saatossa on yksi ja sama henkilö talkannut minua. Mikään ei ole muuttunut kommentit ovat samaa ala-arvoista kirjoituksieni vääristelyä. On siis aivan turha kuvitella, että selkäni takana on monen kirjoittajan salaliitto.

        Nimimerkki Kristiinan kanssa on ollut yhteenottoja koko palstahistoriani ajan.

        Tähän loppuun kirjoitan kommenttini, jonka kirjoitin vuosia sitten, mutta jonka allekirjoitan vieläkin.

        "Lainaan terrori-iskussa nuoren vaimonsa ja pienen lapsensa äidin menettäneen miehen sanoja. Vihaani ette saa. Ette saa, mutta anteeksi en anna."


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Naurun pärkeeet lensi näytölle ; )

        Istuin pitkän tovin läppärilläni. yleensähän kommunikoin kännykälläni. Onneksi läppäri suostui monen kuukauden toimettomana olemisen jälkeen toimimaan. Nyt se suorastaan laukkaa.

        Menin läppärin sisuksiin arkistoimiini keskusteluihin ja löysin mielenkiintoisia kommentteja vuodesta 2009 alkaen. Löysin samanlaisia ilkeilykommentteja kuin saan tänä päinänäkin. Selkeästi saman ihmisen kirjoittamia. Jänskä yksityiskohta, ensimmäinen samoja sanontoja käyttänyt oli nimimerkki Friidu, toinen Lusiina-nimimerkki. Myöhemmin kuvaan samoilla kommentoinneilla astui Leski,

        Lisäksi yksi kirjoittaja jonka nimimerkkiä en nyt mainitse kirjoittaa samantyyppisiä omituisia tulkintoja kirjoituksistani. Mehän emme pysty vaikka yrittäisimme muuttamaan täysin kirjoitusten tyyliasua tai käyttämiämme sanontoja.

        Nimimerkkini korpikirjailija ärsytti heti kirjautumiseni jälkeen. Liian näkyvä, liian mahtipontinen valinta, jota en tullut ajatelluksi, joten minusta tuli heti alkumetreillä tikkataulu.. No, nyt voin vain hymähtää valinnalleni, olisiko ollut niin, että astuin vahingossa kirjailija-alun varpaille, Runothan olivat friidun mieleinen alue.

        Vuosien saatossa on yksi ja sama henkilö talkannut minua. Mikään ei ole muuttunut kommentit ovat samaa ala-arvoista kirjoituksieni vääristelyä. On siis aivan turha kuvitella, että selkäni takana on monen kirjoittajan salaliitto.

        Nimimerkki Kristiinan kanssa on ollut yhteenottoja koko palstahistoriani ajan.

        Tähän loppuun kirjoitan kommenttini, jonka kirjoitin vuosia sitten, mutta jonka allekirjoitan vieläkin.

        "Lainaan terrori-iskussa nuoren vaimonsa ja pienen lapsensa äidin menettäneen miehen sanoja. Vihaani ette saa. Ette saa, mutta anteeksi en anna."

        No nyt söit omat sanasi


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Naurun pärkeeet lensi näytölle ; )

        Istuin pitkän tovin läppärilläni. yleensähän kommunikoin kännykälläni. Onneksi läppäri suostui monen kuukauden toimettomana olemisen jälkeen toimimaan. Nyt se suorastaan laukkaa.

        Menin läppärin sisuksiin arkistoimiini keskusteluihin ja löysin mielenkiintoisia kommentteja vuodesta 2009 alkaen. Löysin samanlaisia ilkeilykommentteja kuin saan tänä päinänäkin. Selkeästi saman ihmisen kirjoittamia. Jänskä yksityiskohta, ensimmäinen samoja sanontoja käyttänyt oli nimimerkki Friidu, toinen Lusiina-nimimerkki. Myöhemmin kuvaan samoilla kommentoinneilla astui Leski,

        Lisäksi yksi kirjoittaja jonka nimimerkkiä en nyt mainitse kirjoittaa samantyyppisiä omituisia tulkintoja kirjoituksistani. Mehän emme pysty vaikka yrittäisimme muuttamaan täysin kirjoitusten tyyliasua tai käyttämiämme sanontoja.

        Nimimerkkini korpikirjailija ärsytti heti kirjautumiseni jälkeen. Liian näkyvä, liian mahtipontinen valinta, jota en tullut ajatelluksi, joten minusta tuli heti alkumetreillä tikkataulu.. No, nyt voin vain hymähtää valinnalleni, olisiko ollut niin, että astuin vahingossa kirjailija-alun varpaille, Runothan olivat friidun mieleinen alue.

        Vuosien saatossa on yksi ja sama henkilö talkannut minua. Mikään ei ole muuttunut kommentit ovat samaa ala-arvoista kirjoituksieni vääristelyä. On siis aivan turha kuvitella, että selkäni takana on monen kirjoittajan salaliitto.

        Nimimerkki Kristiinan kanssa on ollut yhteenottoja koko palstahistoriani ajan.

        Tähän loppuun kirjoitan kommenttini, jonka kirjoitin vuosia sitten, mutta jonka allekirjoitan vieläkin.

        "Lainaan terrori-iskussa nuoren vaimonsa ja pienen lapsensa äidin menettäneen miehen sanoja. Vihaani ette saa. Ette saa, mutta anteeksi en anna."

        Ei sinua korppikotka kukaan vihaa. Sääliä saat täällä osaksesi, sen ansaitset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinua korppikotka kukaan vihaa. Sääliä saat täällä osaksesi, sen ansaitset.

        Kerro ihan omin sanoin, miksi säälit minua, olisi kiva tietää?


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Kerro ihan omin sanoin, miksi säälit minua, olisi kiva tietää?

        Kaikki vähäosaiset saavat säälin heräämään. Jaxuhalit sinulle korppis sinne korven yxinäisyyteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki vähäosaiset saavat säälin heräämään. Jaxuhalit sinulle korppis sinne korven yxinäisyyteen.

        Vähäosaisuus?

        Kun otan siveltimen käteeni ja maalaan se vie minut värien kauniiseen maailmaan, luon uutta.En ole yksinäinen. Kun vaihdan siveltimen saveen se vie minut kolmiuloitteeseen maailmaani, luon uutta. En ole yksinäinen. Kun istun koneella luen erilaisten ihmisten erilaisista elämistä. Sääliä, en tunne ketään kohtaan. En mässäile suruilla jotka synnyttää sääliä.
        Kun lähden maailmalle, matkat vie minut seikkailuihin, näen ja koen uutta ennen kokematonta. En ole yksinäinen. Rakastan matkustamista, nytkin sulattelen Singaporea, Thaimaata, Kambotzaa, Vietnamia, HongKongia ja Hollantia.
        Aina kun palaan korven rauhaan teen kuvakolaaseja matkoistamme ja kirjoitan blogia. Olen myös aloittanut taideharrastuksieni parissa. Meillä on hieno ryhmä, taitavia tekijöitä.
        Ihaninpana koen elämässäni valinnan vapauden, En jaksaisi vai kutoa sukkia, lukea kirjoja, maalata tauluja, muotoilla savea. vaan saan valita mitä milloinkin tekee mieli tehdä. Nukkekotiharrastus tarvitsee siveltimen käyttötaitoa ja keramiikan teon tekniikan osaamista. Matkoilta kerään mukaani nukkekotiin tavaraa. Kevät etenee, jos jäät kestävät pääsen pisn aurinkoiselle järven jäälle pilkille. Kun kevät kesäksi etenee, aloitan maan möyhennyksen mökkilläni. Ihanaa tulee uusi kesä, rantasauna, laituriterassi ja grilli-illat.
        KIiitos haleista sain juuri virtuaali suukkosia mieheltäni. En ole yksinäinen en säälittävä vaan vapaa korppi, taivaanlintu.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Vähäosaisuus?

        Kun otan siveltimen käteeni ja maalaan se vie minut värien kauniiseen maailmaan, luon uutta.En ole yksinäinen. Kun vaihdan siveltimen saveen se vie minut kolmiuloitteeseen maailmaani, luon uutta. En ole yksinäinen. Kun istun koneella luen erilaisten ihmisten erilaisista elämistä. Sääliä, en tunne ketään kohtaan. En mässäile suruilla jotka synnyttää sääliä.
        Kun lähden maailmalle, matkat vie minut seikkailuihin, näen ja koen uutta ennen kokematonta. En ole yksinäinen. Rakastan matkustamista, nytkin sulattelen Singaporea, Thaimaata, Kambotzaa, Vietnamia, HongKongia ja Hollantia.
        Aina kun palaan korven rauhaan teen kuvakolaaseja matkoistamme ja kirjoitan blogia. Olen myös aloittanut taideharrastuksieni parissa. Meillä on hieno ryhmä, taitavia tekijöitä.
        Ihaninpana koen elämässäni valinnan vapauden, En jaksaisi vai kutoa sukkia, lukea kirjoja, maalata tauluja, muotoilla savea. vaan saan valita mitä milloinkin tekee mieli tehdä. Nukkekotiharrastus tarvitsee siveltimen käyttötaitoa ja keramiikan teon tekniikan osaamista. Matkoilta kerään mukaani nukkekotiin tavaraa. Kevät etenee, jos jäät kestävät pääsen pisn aurinkoiselle järven jäälle pilkille. Kun kevät kesäksi etenee, aloitan maan möyhennyksen mökkilläni. Ihanaa tulee uusi kesä, rantasauna, laituriterassi ja grilli-illat.
        KIiitos haleista sain juuri virtuaali suukkosia mieheltäni. En ole yksinäinen en säälittävä vaan vapaa korppi, taivaanlintu.

        Säälittävin tällä palstalla.
        Tasapainoinen ja onnellinen ihminen ei tee itseään naurettavaksi luetteloimalla
        elämäänsä tänne nukkekotiaan (!) myöten,
        mikä vie viimeisenkin uskottavuuden vanhuudenseniililtä ihmiseltä.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Vähäosaisuus?

        Kun otan siveltimen käteeni ja maalaan se vie minut värien kauniiseen maailmaan, luon uutta.En ole yksinäinen. Kun vaihdan siveltimen saveen se vie minut kolmiuloitteeseen maailmaani, luon uutta. En ole yksinäinen. Kun istun koneella luen erilaisten ihmisten erilaisista elämistä. Sääliä, en tunne ketään kohtaan. En mässäile suruilla jotka synnyttää sääliä.
        Kun lähden maailmalle, matkat vie minut seikkailuihin, näen ja koen uutta ennen kokematonta. En ole yksinäinen. Rakastan matkustamista, nytkin sulattelen Singaporea, Thaimaata, Kambotzaa, Vietnamia, HongKongia ja Hollantia.
        Aina kun palaan korven rauhaan teen kuvakolaaseja matkoistamme ja kirjoitan blogia. Olen myös aloittanut taideharrastuksieni parissa. Meillä on hieno ryhmä, taitavia tekijöitä.
        Ihaninpana koen elämässäni valinnan vapauden, En jaksaisi vai kutoa sukkia, lukea kirjoja, maalata tauluja, muotoilla savea. vaan saan valita mitä milloinkin tekee mieli tehdä. Nukkekotiharrastus tarvitsee siveltimen käyttötaitoa ja keramiikan teon tekniikan osaamista. Matkoilta kerään mukaani nukkekotiin tavaraa. Kevät etenee, jos jäät kestävät pääsen pisn aurinkoiselle järven jäälle pilkille. Kun kevät kesäksi etenee, aloitan maan möyhennyksen mökkilläni. Ihanaa tulee uusi kesä, rantasauna, laituriterassi ja grilli-illat.
        KIiitos haleista sain juuri virtuaali suukkosia mieheltäni. En ole yksinäinen en säälittävä vaan vapaa korppi, taivaanlintu.

        Ootko joku ns. jälkeenjäänyt. . . ?


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Kerro ihan omin sanoin, miksi säälit minua, olisi kiva tietää?

        Ei sua voi kun sääliä, mutta olen armelias sinulle, en kerro miksi.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Naurun pärkeeet lensi näytölle ; )

        Istuin pitkän tovin läppärilläni. yleensähän kommunikoin kännykälläni. Onneksi läppäri suostui monen kuukauden toimettomana olemisen jälkeen toimimaan. Nyt se suorastaan laukkaa.

        Menin läppärin sisuksiin arkistoimiini keskusteluihin ja löysin mielenkiintoisia kommentteja vuodesta 2009 alkaen. Löysin samanlaisia ilkeilykommentteja kuin saan tänä päinänäkin. Selkeästi saman ihmisen kirjoittamia. Jänskä yksityiskohta, ensimmäinen samoja sanontoja käyttänyt oli nimimerkki Friidu, toinen Lusiina-nimimerkki. Myöhemmin kuvaan samoilla kommentoinneilla astui Leski,

        Lisäksi yksi kirjoittaja jonka nimimerkkiä en nyt mainitse kirjoittaa samantyyppisiä omituisia tulkintoja kirjoituksistani. Mehän emme pysty vaikka yrittäisimme muuttamaan täysin kirjoitusten tyyliasua tai käyttämiämme sanontoja.

        Nimimerkkini korpikirjailija ärsytti heti kirjautumiseni jälkeen. Liian näkyvä, liian mahtipontinen valinta, jota en tullut ajatelluksi, joten minusta tuli heti alkumetreillä tikkataulu.. No, nyt voin vain hymähtää valinnalleni, olisiko ollut niin, että astuin vahingossa kirjailija-alun varpaille, Runothan olivat friidun mieleinen alue.

        Vuosien saatossa on yksi ja sama henkilö talkannut minua. Mikään ei ole muuttunut kommentit ovat samaa ala-arvoista kirjoituksieni vääristelyä. On siis aivan turha kuvitella, että selkäni takana on monen kirjoittajan salaliitto.

        Nimimerkki Kristiinan kanssa on ollut yhteenottoja koko palstahistoriani ajan.

        Tähän loppuun kirjoitan kommenttini, jonka kirjoitin vuosia sitten, mutta jonka allekirjoitan vieläkin.

        "Lainaan terrori-iskussa nuoren vaimonsa ja pienen lapsensa äidin menettäneen miehen sanoja. Vihaani ette saa. Ette saa, mutta anteeksi en anna."

        Naurun pärskeet lentää aina näytölle kun lukee sinun ja lakeijoittesi surkeita söperryksiä.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Vähäosaisuus?

        Kun otan siveltimen käteeni ja maalaan se vie minut värien kauniiseen maailmaan, luon uutta.En ole yksinäinen. Kun vaihdan siveltimen saveen se vie minut kolmiuloitteeseen maailmaani, luon uutta. En ole yksinäinen. Kun istun koneella luen erilaisten ihmisten erilaisista elämistä. Sääliä, en tunne ketään kohtaan. En mässäile suruilla jotka synnyttää sääliä.
        Kun lähden maailmalle, matkat vie minut seikkailuihin, näen ja koen uutta ennen kokematonta. En ole yksinäinen. Rakastan matkustamista, nytkin sulattelen Singaporea, Thaimaata, Kambotzaa, Vietnamia, HongKongia ja Hollantia.
        Aina kun palaan korven rauhaan teen kuvakolaaseja matkoistamme ja kirjoitan blogia. Olen myös aloittanut taideharrastuksieni parissa. Meillä on hieno ryhmä, taitavia tekijöitä.
        Ihaninpana koen elämässäni valinnan vapauden, En jaksaisi vai kutoa sukkia, lukea kirjoja, maalata tauluja, muotoilla savea. vaan saan valita mitä milloinkin tekee mieli tehdä. Nukkekotiharrastus tarvitsee siveltimen käyttötaitoa ja keramiikan teon tekniikan osaamista. Matkoilta kerään mukaani nukkekotiin tavaraa. Kevät etenee, jos jäät kestävät pääsen pisn aurinkoiselle järven jäälle pilkille. Kun kevät kesäksi etenee, aloitan maan möyhennyksen mökkilläni. Ihanaa tulee uusi kesä, rantasauna, laituriterassi ja grilli-illat.
        KIiitos haleista sain juuri virtuaali suukkosia mieheltäni. En ole yksinäinen en säälittävä vaan vapaa korppi, taivaanlintu.

        Juntin perusolemus ilmenee tässä kirjoituksessa.


    • Anonyymi

      Kaikki vanhat nimimerkrillä ovat hyviä---korpis-paloma-hunks-telluk---da-så-


      så skall de vara.

    • Ei hätää.
      Katselin Linkolaa sillä aikaa kun kaveri viipyili mökki-saunassa.
      Linkola on oikea pessimistin perikuva, ei juuri sympatioita heru ihmiskunnalle.
      Joten kannattako tässä suuremmin välittää siitä, mitä minusta ajatellaan, tai tykätäänkö minusta.
      Olen onnellinen ja tyytyväinen juuri nyt, huomisesta en pysty sanomaan mitään.
      Jos joku ei tykkää, niin ei tykkää, minkä sille voi.

      • Tiedän olet rakastettu, niin minäkin. Minua rakastaa kolme miestä 😊 Niin ja pidän livessä hajurajan sellaisiin ihmisiin joiden kanssa kemiat ei kohtaa. Jos minusta ei tykätä en tuppaa väkisin seuraan.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Tiedän olet rakastettu, niin minäkin. Minua rakastaa kolme miestä 😊 Niin ja pidän livessä hajurajan sellaisiin ihmisiin joiden kanssa kemiat ei kohtaa. Jos minusta ei tykätä en tuppaa väkisin seuraan.

        Miksi olet sitten täällä ?
        Tuppaat itseäsi tänne,
        vaikka täältäpäin yritetään pitää hajurakoa sinuun,
        sinä tunget hajuraon yli tänne väkisin.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Tiedän olet rakastettu, niin minäkin. Minua rakastaa kolme miestä 😊 Niin ja pidän livessä hajurajan sellaisiin ihmisiin joiden kanssa kemiat ei kohtaa. Jos minusta ei tykätä en tuppaa väkisin seuraan.

        Kyllä lapset yleensä äitiään rakastaa. En vaan koskaan käytä sanontaa, että neljä miestä ja kaksi naista rakastaa minua, minulla kun on kolme poikaa, kaksi tytärtä ja aviomies. Ai niin, onhan minulla kolme miniääkin ja kaksi vävyä ja jo aikuisia lastenlapsia. Puhumattakaan siskoista ja veljistä. Kaikkihan me naiset ja miehetb toisiamme rakastetaan ja lisäksi niitä lapsen iässä oleviakin, ja niitä suloisuuksia kaikkein eniten. Nyt pitääkin ottaa sormien lisäksi varpaat käyttöön kehuessani, moniko nainen ja mies rakastaa minua. :)))))))))))))


    • Anonyymi

      Kuinka nyt tuonkin tulkitsee, siis jos sinusta ei tykätä, niin et tupaudu seuraan.

      Miksi siis täällä meuhkaat jatkuvasti ja arvostelet toisia kirjoittajia tunnetuilla nikeillään ja loput kohdistat anonyymeihin, vaikka sinulahan on tunnetusti vain se yksi stalkkaaja (ei siis talkaaja), jonka tunnet vainoavan sinua.

      Aika useita nimeät kuitenkin mielialasi (viinin määrästä riipuen) mukaan ja taltioit heidän viestejään sinne kotiarkistoosi, josta kaivelet niitä sitten vuosien takaa.

    • Anonyymi

      Luonnehäiriöisellä itsellään ei ole ongelmatiedostusta.
      Sairas mikä sairas.

      • Anonyymi

        Luonnehäiriöinen ei myöskään voi parantua koskaan, koska ei tajua sairauttaan.
        Samoin aivovamman saanut ei tajua, että hänellä mitään vammaa onkaan.
        Surullista, mutta se on lääketieteellinen totuus.


    • Anonyymi

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16213433/nyt-on-tylsia-ketjuja#comment-100637271



      2lesken
      Tänään 16:18
      UUSI
      Hiukka hianoo, että älysivät ikänsä ja lähtivät muualle.
      Siellähän melskaavat ja leveilevät.
      Siinä mielessä tämä on parempi.
      Ei maailmanmatkaajaa, ruotsalaista tähtikirjailijaa tai mopinheiluttajaa.
      Ei suureläkeläistä sähköpyöräilijää, eikä paria näsäviisasta kissamummua.

      • Anonyymi

        Anteeksi kuka on ruotsalainen tähtikirjailija ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi kuka on ruotsalainen tähtikirjailija ?

        Paloma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paloma

        "Tähtikirjailija" jonka kirjaa ei huolinut yksikään kustantaja,
        itse joutui maksamaan sen painattamisen.
        Lahjattomille kirjoittajille käy niin.
        Joku tuttu tai sukulainen säälistä voi ostaa sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paloma

        ....IIIIHHH....TYRSK!.....


    • Anonyymi

      4 viestiä poistettu, jotka eivät "miellyttäneet" eliittiä. Kihi.

      • Anonyymi

        Eliitti rimmaa hyvin eturiviin. Sitähän se on aina mainostanut olevansa. Eturivin eliitti epätoivoinen eetla. aijai kun hienoo.


    • Anonyymi

      Mollaajapikkupaskiainen hoitelee sairauttaan hajuraossaan eikä pysty pysymään poissa älyvapaine ininöineen

      Tätä paskasakkia on suomi24 - palstoilla muillakin valittamassa tylsämielisillä toistoillaan

      Opiksi kannattaa ottaa se että jos luonnossa kohtaa tylsämielisen marisijan kannattaa nopeasti ottaa askelia pitkiä ja vastakkaiseen suuntaan

      • Anonyymi

        Juntti kainuusta on herännyt !


    • Anonyymi

      Junttiushan sen ongelma onkin
      Juntti kärsii junttiudestaan.
      Juntti tuntee alemmuutta, junttius "syö" junttia.

      Vain pieni-itsetuntoinen itsekritiikitön juntti
      kehuu ja ylistää itseään
      ja luettelee tekemisiään ja
      listaa "erinomaisen elämäänsä" muille ja jopa julkisuuteen.
      (onks tukka hyvin, näkyyks kello, se ranta-rolex)

      Fiksu, sivistynyt ja kultivoitunut ihminen on hillitty ja
      pitää matalaa profiilia yksityiselämästään.
      Ei koskaan "mainosta" itseään.

      Visa-vingutus-matkat ja ruosteisen ammeen raahaminen pitkin pihaa
      taiteellisuuden nimissä ei junttia tee paremmaksi.
      Juntti on juntti ja pysyy junttina.

      • Ei minulla ole mitään sitä vastaan, että olen juntti. Mieluummin juntti kuin juppi 😊


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Ei minulla ole mitään sitä vastaan, että olen juntti. Mieluummin juntti kuin juppi 😊

        Nuo on noita sairaalloisen määritelmiä
        joita soveltamalla näkee että Alex Stubb - melskaaja on juntti

        Eilen illalla poikkeuksellisesti vähän luin ikäpalstoja kun mainitsit sanat friidu ... leski ...
        Todellakin täällä on vuosia kestänyt taustanälvintä ilman asiaa pelkkää toistoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo on noita sairaalloisen määritelmiä
        joita soveltamalla näkee että Alex Stubb - melskaaja on juntti

        Eilen illalla poikkeuksellisesti vähän luin ikäpalstoja kun mainitsit sanat friidu ... leski ...
        Todellakin täällä on vuosia kestänyt taustanälvintä ilman asiaa pelkkää toistoa

        Olet oikeassa, sairaalloisen yksi määritelmä voi olla todellakin juntti.
        Junttiudessahan on kysymys henkisestä alemmuudentunnosta ja
        sen teettämistä ongelmista ihmiselle, joka jputuu naurunalaiseksi,
        kun yrittää epätoivoisesti todistaa olevansa jotain muuta
        epäonnistuen surkeasti kerta kerran jälkeen.
        Itseään jatkuvasti epärealistisesti kehuva ihminen
        vie pohjan uskottavuudeltaan ihmisenä.


    • Anonyymi

      Juntin vastakohta ei ole juppi.
      Juntti ja juppi kuuluvat ihan samaan kastiin.
      Molemmilla "lyö yli", viiraa vintissä.

    • Anonyymi

      Jupin ja juntin ero on se, että jupilla on fyrkkaa yrittääkseen korvata sillä pientä itsetuntoaan. Molemmat alemmuudentuntoiset, juntti ja juppi,
      hakevat ja tarvitsevat kipeästi toisten arvostusta.

      Fyrkka antaa enemmän mahdollisuuksia toteuttaa pätemisentarvettaan.
      Henkinen taso ei nouse kummallakaan, oli rahaa tai ei.

      Toisaalta mitä pienempi itsetunto ja mitä enemmän persaukinen
      sen suurempi on tarve rehennellä ja sen suureellisemmat elkeet.

      • Anonyymi

        Se on säälittävintä, kun rehennellään jopa muiden omistamilla asunnoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on säälittävintä, kun rehennellään jopa muiden omistamilla asunnoilla.

        Sepä se. Alemmuudentunto on ongelma ihmiselle itselleen(kin).
        Kehittyvä ja analyyttinen ihminen pääsee kuitenkin
        jo nuoremmassa elämässään irti
        siitä "taudista" ja kykenee kasvamaan tasapainoiseksi
        tai ainakin tasapainoisemmaksi.

        Henkilö, joka ei kykene henkiseen kasvuun,
        jää satimeen alemmuudentuntonsa kanssa.
        Se teettää jos mitä, kun joka päivä täytyy pitää yllä illuusiota,
        että olen parempi kuin muut.
        Alemmuudentuntoiselle ei useinkaan riitä,
        että on todistaisi olevansa yhtä hyvä kuin muut.

        Ns. normaalin tasapainoisen, terve-itsetuntoisen ihmisen
        ei tarvitse todistaa mitään itselleen eikä kellekään,
        ei "leikkiä" hienompaa, parempaa tai rikkaampaa kuin on,
        ei kehuskella millään eikä tuoda itseään esille.
        Hän luottaa itseensä ja siihen, että kelpaa sellaisenaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sepä se. Alemmuudentunto on ongelma ihmiselle itselleen(kin).
        Kehittyvä ja analyyttinen ihminen pääsee kuitenkin
        jo nuoremmassa elämässään irti
        siitä "taudista" ja kykenee kasvamaan tasapainoiseksi
        tai ainakin tasapainoisemmaksi.

        Henkilö, joka ei kykene henkiseen kasvuun,
        jää satimeen alemmuudentuntonsa kanssa.
        Se teettää jos mitä, kun joka päivä täytyy pitää yllä illuusiota,
        että olen parempi kuin muut.
        Alemmuudentuntoiselle ei useinkaan riitä,
        että on todistaisi olevansa yhtä hyvä kuin muut.

        Ns. normaalin tasapainoisen, terve-itsetuntoisen ihmisen
        ei tarvitse todistaa mitään itselleen eikä kellekään,
        ei "leikkiä" hienompaa, parempaa tai rikkaampaa kuin on,
        ei kehuskella millään eikä tuoda itseään esille.
        Hän luottaa itseensä ja siihen, että kelpaa sellaisenaan.

        "Anonyymi"

        Vaan asia ei mene noin.
        Tarinasi kertoo enemmän itsestäsi, kuin toisista.
        -
        Otetaanpa vaikka minut.
        Olen varakas, tasa-painoinen mies.
        Olen kieli-taitoinen, maailmaa paljon katsellut.
        Pidän kyllä ihmisille kirjoittamisesta.
        Kehunkin itseäni aina kun näen siihen aihetta.
        Ja joo.
        Olen useasti parempi kuin monet muut.
        -
        Ei siis pidä kirjoittaa, kuten kommentissasi kirjoitit.
        Se saa sinut tuntumaan kauhean ala-maisena.
        Jotenkin typeränä jankuttajana.

        H.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä se. Alemmuudentunto on ongelma ihmiselle itselleen(kin).
        Kehittyvä ja analyyttinen ihminen pääsee kuitenkin
        jo nuoremmassa elämässään irti
        siitä "taudista" ja kykenee kasvamaan tasapainoiseksi
        tai ainakin tasapainoisemmaksi.

        Henkilö, joka ei kykene henkiseen kasvuun,
        jää satimeen alemmuudentuntonsa kanssa.
        Se teettää jos mitä, kun joka päivä täytyy pitää yllä illuusiota,
        että olen parempi kuin muut.
        Alemmuudentuntoiselle ei useinkaan riitä,
        että on todistaisi olevansa yhtä hyvä kuin muut.

        Ns. normaalin tasapainoisen, terve-itsetuntoisen ihmisen
        ei tarvitse todistaa mitään itselleen eikä kellekään,
        ei "leikkiä" hienompaa, parempaa tai rikkaampaa kuin on,
        ei kehuskella millään eikä tuoda itseään esille.
        Hän luottaa itseensä ja siihen, että kelpaa sellaisenaan.

        Mitä pieni-itsetuntoinen saa siitä, että palstoilla tuntemattomille rehvastelee ?
        Onko se tyhmäkin kaiken päälle ?


      • Anonyymi
        huruksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        Vaan asia ei mene noin.
        Tarinasi kertoo enemmän itsestäsi, kuin toisista.
        -
        Otetaanpa vaikka minut.
        Olen varakas, tasa-painoinen mies.
        Olen kieli-taitoinen, maailmaa paljon katsellut.
        Pidän kyllä ihmisille kirjoittamisesta.
        Kehunkin itseäni aina kun näen siihen aihetta.
        Ja joo.
        Olen useasti parempi kuin monet muut.
        -
        Ei siis pidä kirjoittaa, kuten kommentissasi kirjoitit.
        Se saa sinut tuntumaan kauhean ala-maisena.
        Jotenkin typeränä jankuttajana.

        H.

        Tuli lisää omakehupaskanhajua palstalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä se. Alemmuudentunto on ongelma ihmiselle itselleen(kin).
        Kehittyvä ja analyyttinen ihminen pääsee kuitenkin
        jo nuoremmassa elämässään irti
        siitä "taudista" ja kykenee kasvamaan tasapainoiseksi
        tai ainakin tasapainoisemmaksi.

        Henkilö, joka ei kykene henkiseen kasvuun,
        jää satimeen alemmuudentuntonsa kanssa.
        Se teettää jos mitä, kun joka päivä täytyy pitää yllä illuusiota,
        että olen parempi kuin muut.
        Alemmuudentuntoiselle ei useinkaan riitä,
        että on todistaisi olevansa yhtä hyvä kuin muut.

        Ns. normaalin tasapainoisen, terve-itsetuntoisen ihmisen
        ei tarvitse todistaa mitään itselleen eikä kellekään,
        ei "leikkiä" hienompaa, parempaa tai rikkaampaa kuin on,
        ei kehuskella millään eikä tuoda itseään esille.
        Hän luottaa itseensä ja siihen, että kelpaa sellaisenaan.

        Liian älykäs kirjoitus jos se sivuaa ihmistä, jolle sanapari "henkinen kasvu" on täysin vieras.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian älykäs kirjoitus jos se sivuaa ihmistä, jolle sanapari "henkinen kasvu" on täysin vieras.

        Eiköhän se ole osoitettu ihmiselle, jolle henkinen kasvu pysähtyi jos alkoikaan.


    • Anonyymi

      Kivasti jaksoit juntin ja jupin eroja mietiskellä.
      Pääasia, että sinulla oli jotain tekemistä. Mikäpä hänessä. En kuitenkaan usko kuuluvani kumpaankaan ryhmään.

      Vanha nainen olen, en tosin ihan normaali kuten olet jo useaan otteeseen maininnutkin useassa eri kommentissasi.

      Olen ymmärtänyt, että normaali ikäiseni nainen käy kerran kuussa kampaajalla koska kynityt lyhyet hiukset vaativat huoltoa, muutenhan l
      näyttöisivät kuin päätä olisi lehmä nuollut.

      Meillä pitkähiuksisilla ei tuota huolta ole, vai mitä? Mustatukkaisilla on tosin huoli harmaista ja juurikin näkyy aika pian jos ei juurta käsitellä säännöllisesti. Mustaksi värjätty kuontalo on vanhalla naisella kuin myös vanhalla miehellä luonnottoman näköinen,

      Vaaleahko pitkä hiuskuontalo pysyy sut kuosissaan puoli vuotta.

      Normaali vartaloinen toki olen, eikä ole ryntäitä joka kuten itse kerroit houkuttelee miehiä.

      No, enhän enää mikään miesten nielijä ole kun on tämä yksi ja sama kumppani ja se riittää.

      Niin ja koska olet huolissasi hulluudestani voin lohduttaa, että kumppanini on tällaisten vinksahtaneiden parissa töitä tehnyt ja eläkkeensä ansainnut.

      Olenhan toki erilainen, sellainen, joka herättää "koko palstan" keskustelemaan minusta olenko tyhmä vai vähemmän viisas. Moniko siihen ylettyy? Moniko on sinusta juttua edes yrittänyt tehdä?

      Ei takarivistä koskaan hulluja nouse. Kyllä ne on eturivistä esille pääsee.

      Nyt tuli blogattua itestäni, se ei ole onneksi mitään uutta.

      Korppis jälleen livenä 🤓

      • Anonyymi

        Kenelle korppis tuossa puhuu ? On näkevinään ilmeisesti jonkun naisen jolla on lyhyt mustaksi värjätty tukka harmaalla juurikasvulla ja isot tissit ja niistä kertonut miesten tykkäävän ? Kyllä pitää olla hyvä kristallipallo vai olisko ihan yliluonnollisia kykyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle korppis tuossa puhuu ? On näkevinään ilmeisesti jonkun naisen jolla on lyhyt mustaksi värjätty tukka harmaalla juurikasvulla ja isot tissit ja niistä kertonut miesten tykkäävän ? Kyllä pitää olla hyvä kristallipallo vai olisko ihan yliluonnollisia kykyjä.

        Mistä luit lyhyttukkainen mustahiuksinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle korppis tuossa puhuu ? On näkevinään ilmeisesti jonkun naisen jolla on lyhyt mustaksi värjätty tukka harmaalla juurikasvulla ja isot tissit ja niistä kertonut miesten tykkäävän ? Kyllä pitää olla hyvä kristallipallo vai olisko ihan yliluonnollisia kykyjä.

        Se oli perusjuntin juttua korppikselta. Ehkä siinä on kommenttia eri henkilöille,
        eri anonyymeille, joita hän ei pysty erottamaan. Sekava kommentti. Oma vartalonsa nyt hänen kiinnostuksensa kohteena. Ulkonäkö-ongelma päällä, mutta omapahan on ongelmansa. En ole sattunut huomaamaan kenenkään hänen ulkonäöstään kirjoittaneen,
        mutta en kaikkea luekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle korppis tuossa puhuu ? On näkevinään ilmeisesti jonkun naisen jolla on lyhyt mustaksi värjätty tukka harmaalla juurikasvulla ja isot tissit ja niistä kertonut miesten tykkäävän ? Kyllä pitää olla hyvä kristallipallo vai olisko ihan yliluonnollisia kykyjä.

        Olet sinä hauska pakkaus. Ei tarvitse kuin napsauttaa tuolta yläkulmasta ja siirtyä plus 60-pslstalle ja samat tekstit tulee eteen, samat itselleen vastaamiset ja muiden kirjoittajien haukkumiset kuin täälläkin. Samat oletukset kuka ano puskasta jne. Liian läpinäkyvää Leski. Yritä edes peittää jälkesi.

        Leski...
        Minäkö Carmen. Hyvä roolihahmo.
        Minä sanon jopa härregod.
        En ole koskaan istunut paikallisessa enkä käynyt ulkomailla.
        Pitkässä tukassa on musta väri ja komeat tankkerit ovat etuvarustuksena miehiä härnäämässä.

        korp 😊


      • Anonyymi

        Aniharvalla on tarve tai halua täällä keskustella itsestään. Sus siunakkoon,
        kamala ajatuskin !!! Viisaat pitää henkilökohtaiset asiat omanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sinä hauska pakkaus. Ei tarvitse kuin napsauttaa tuolta yläkulmasta ja siirtyä plus 60-pslstalle ja samat tekstit tulee eteen, samat itselleen vastaamiset ja muiden kirjoittajien haukkumiset kuin täälläkin. Samat oletukset kuka ano puskasta jne. Liian läpinäkyvää Leski. Yritä edes peittää jälkesi.

        Leski...
        Minäkö Carmen. Hyvä roolihahmo.
        Minä sanon jopa härregod.
        En ole koskaan istunut paikallisessa enkä käynyt ulkomailla.
        Pitkässä tukassa on musta väri ja komeat tankkerit ovat etuvarustuksena miehiä härnäämässä.

        korp 😊

        Mukavaksi muuttuihe ilmojen pitely tämän päivän osalta. Meillä Vt-5 alkupäässä lämpötila ei varjossa noussut kuin nimeksi nollan yläpuolelle.
        Yksinpuhelulle hyvä päivä. Autojen pörinöitä kyllä kuluu, mutta kotimetsään lentävän Corvus coraksen rauhallinen ääni oli mieluisaa kuultavaa. Näinkin sen.

        Soppamade on haettava kaupasta kuten viime talvikautenakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aniharvalla on tarve tai halua täällä keskustella itsestään. Sus siunakkoon,
        kamala ajatuskin !!! Viisaat pitää henkilökohtaiset asiat omanaan.

        Jos ja kun ei ole mistä kertoa ei sitten ole ja näin ollen puutut toisten elämään. Hyvin yksinkertaista Leski. Sinun päiväsi ovat toinen toisensa näköisiä. Pitäisikö minun ymmärtää sinua? Minulla ei ole kykyä samaistua sinun ongelmiisi. Empatiakykyni ei riitä sinun käyttäytymiselle. Olet kateellinen, katkera ja ilkeä muille kirjoittajille. Nimittelet ketjuohisi osallistujia ylimielisyytesi kuvottaa. Ajat pois kirjoittajia, olit törkeä liekolle, joka kommentoi ketjuusi. Lieko ei ole ketään loukannut.

        Valitat kun kuuskymppisissä on tylsää. Uskon sinua, tylsää on kävin lukemassa.

        Kaikki hyvät aktiivikirjoittajat ovat siirtyneet seitenkymppisiin.

        Sinä haluat jotain mitä en ymmärrä, siksi voinkin pitää itseäni tyhmänä kun en tiedä miksi haluat kirjoittajille pahaa ja häipyvän palstalta.

        Jos olet saanut ohjeet ylläpidolta alas ajaa vanhimmat ikäryhmät silloin ymmärrän muuten en pysty motiveitasi ymmärtämään.

        Tämä nyt on turhaa, ei sinun kilpesi sisään kukaan pääse. Sivuhahmoillasi on samat ongelmat, ei ole mitä kertoa. Jos perehdyt kirjoituksiin täällä kirjoitetaan omasta elämästä, kokemuksista, ruuista, matkoista. Ei kukaan esitä mitään muuta kuin mitä ovat. Vain sinä pään sisäisten "tukijoukkoinesi" kanssa esität eri rooleja. Petät vai itseäsi, et minua joka kirjoitan ajatukseni suoraan. Viisaat vaikenevat.

        Korppis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ja kun ei ole mistä kertoa ei sitten ole ja näin ollen puutut toisten elämään. Hyvin yksinkertaista Leski. Sinun päiväsi ovat toinen toisensa näköisiä. Pitäisikö minun ymmärtää sinua? Minulla ei ole kykyä samaistua sinun ongelmiisi. Empatiakykyni ei riitä sinun käyttäytymiselle. Olet kateellinen, katkera ja ilkeä muille kirjoittajille. Nimittelet ketjuohisi osallistujia ylimielisyytesi kuvottaa. Ajat pois kirjoittajia, olit törkeä liekolle, joka kommentoi ketjuusi. Lieko ei ole ketään loukannut.

        Valitat kun kuuskymppisissä on tylsää. Uskon sinua, tylsää on kävin lukemassa.

        Kaikki hyvät aktiivikirjoittajat ovat siirtyneet seitenkymppisiin.

        Sinä haluat jotain mitä en ymmärrä, siksi voinkin pitää itseäni tyhmänä kun en tiedä miksi haluat kirjoittajille pahaa ja häipyvän palstalta.

        Jos olet saanut ohjeet ylläpidolta alas ajaa vanhimmat ikäryhmät silloin ymmärrän muuten en pysty motiveitasi ymmärtämään.

        Tämä nyt on turhaa, ei sinun kilpesi sisään kukaan pääse. Sivuhahmoillasi on samat ongelmat, ei ole mitä kertoa. Jos perehdyt kirjoituksiin täällä kirjoitetaan omasta elämästä, kokemuksista, ruuista, matkoista. Ei kukaan esitä mitään muuta kuin mitä ovat. Vain sinä pään sisäisten "tukijoukkoinesi" kanssa esität eri rooleja. Petät vai itseäsi, et minua joka kirjoitan ajatukseni suoraan. Viisaat vaikenevat.

        Korppis

        Oletko ollenkaan huomannut, että vain sinä ja paloma kirjoitatte
        omasta elämästänne, ruoistanne ja matkoistanne ja sukulaistanne
        ja seuralaisistanne ?
        Sen kun kirjoitatte, kun ette muitten ketjuihin niitä itsekeskeisiä
        kommenttejanne tunge väkisin
        ja sinä et näköjään lakkaa koskaan haukkumasta ihmisiä !!!

        Kun haukut ja nimittelet jotain "Leskeä" se kuulostaa kuin itsestäsi kirjoittaisit:
        kateellinen, katkera, ilkeä muille kirjoittajille jne.
        Kirjoitat Leskelle: "Ylimielisyytesi kuvottaa!"
        Niin kuvottaa sinunkin ylimielisyytesi.
        Olet ollut itse törkeä ja loukkaava monille.
        Oletko ihan sokea itsesi suhteen ?

        Muut keskustelisivat yleiskiinnostavista asioista,
        mutta sinä tunget riitaa haastamaan,
        ylimielisyytesi ja ilkeytesi aiheuttaa riitaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ja kun ei ole mistä kertoa ei sitten ole ja näin ollen puutut toisten elämään. Hyvin yksinkertaista Leski. Sinun päiväsi ovat toinen toisensa näköisiä. Pitäisikö minun ymmärtää sinua? Minulla ei ole kykyä samaistua sinun ongelmiisi. Empatiakykyni ei riitä sinun käyttäytymiselle. Olet kateellinen, katkera ja ilkeä muille kirjoittajille. Nimittelet ketjuohisi osallistujia ylimielisyytesi kuvottaa. Ajat pois kirjoittajia, olit törkeä liekolle, joka kommentoi ketjuusi. Lieko ei ole ketään loukannut.

        Valitat kun kuuskymppisissä on tylsää. Uskon sinua, tylsää on kävin lukemassa.

        Kaikki hyvät aktiivikirjoittajat ovat siirtyneet seitenkymppisiin.

        Sinä haluat jotain mitä en ymmärrä, siksi voinkin pitää itseäni tyhmänä kun en tiedä miksi haluat kirjoittajille pahaa ja häipyvän palstalta.

        Jos olet saanut ohjeet ylläpidolta alas ajaa vanhimmat ikäryhmät silloin ymmärrän muuten en pysty motiveitasi ymmärtämään.

        Tämä nyt on turhaa, ei sinun kilpesi sisään kukaan pääse. Sivuhahmoillasi on samat ongelmat, ei ole mitä kertoa. Jos perehdyt kirjoituksiin täällä kirjoitetaan omasta elämästä, kokemuksista, ruuista, matkoista. Ei kukaan esitä mitään muuta kuin mitä ovat. Vain sinä pään sisäisten "tukijoukkoinesi" kanssa esität eri rooleja. Petät vai itseäsi, et minua joka kirjoitan ajatukseni suoraan. Viisaat vaikenevat.

        Korppis

        Muista nyt omat vinoilusi Liekolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista nyt omat vinoilusi Liekolle.

        Kelle se harppu ei olis v*ttuillut ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ja kun ei ole mistä kertoa ei sitten ole ja näin ollen puutut toisten elämään. Hyvin yksinkertaista Leski. Sinun päiväsi ovat toinen toisensa näköisiä. Pitäisikö minun ymmärtää sinua? Minulla ei ole kykyä samaistua sinun ongelmiisi. Empatiakykyni ei riitä sinun käyttäytymiselle. Olet kateellinen, katkera ja ilkeä muille kirjoittajille. Nimittelet ketjuohisi osallistujia ylimielisyytesi kuvottaa. Ajat pois kirjoittajia, olit törkeä liekolle, joka kommentoi ketjuusi. Lieko ei ole ketään loukannut.

        Valitat kun kuuskymppisissä on tylsää. Uskon sinua, tylsää on kävin lukemassa.

        Kaikki hyvät aktiivikirjoittajat ovat siirtyneet seitenkymppisiin.

        Sinä haluat jotain mitä en ymmärrä, siksi voinkin pitää itseäni tyhmänä kun en tiedä miksi haluat kirjoittajille pahaa ja häipyvän palstalta.

        Jos olet saanut ohjeet ylläpidolta alas ajaa vanhimmat ikäryhmät silloin ymmärrän muuten en pysty motiveitasi ymmärtämään.

        Tämä nyt on turhaa, ei sinun kilpesi sisään kukaan pääse. Sivuhahmoillasi on samat ongelmat, ei ole mitä kertoa. Jos perehdyt kirjoituksiin täällä kirjoitetaan omasta elämästä, kokemuksista, ruuista, matkoista. Ei kukaan esitä mitään muuta kuin mitä ovat. Vain sinä pään sisäisten "tukijoukkoinesi" kanssa esität eri rooleja. Petät vai itseäsi, et minua joka kirjoitan ajatukseni suoraan. Viisaat vaikenevat.

        Korppis

        Olisitpa sinäkin viisas ja vaikenisit tällä palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ja kun ei ole mistä kertoa ei sitten ole ja näin ollen puutut toisten elämään. Hyvin yksinkertaista Leski. Sinun päiväsi ovat toinen toisensa näköisiä. Pitäisikö minun ymmärtää sinua? Minulla ei ole kykyä samaistua sinun ongelmiisi. Empatiakykyni ei riitä sinun käyttäytymiselle. Olet kateellinen, katkera ja ilkeä muille kirjoittajille. Nimittelet ketjuohisi osallistujia ylimielisyytesi kuvottaa. Ajat pois kirjoittajia, olit törkeä liekolle, joka kommentoi ketjuusi. Lieko ei ole ketään loukannut.

        Valitat kun kuuskymppisissä on tylsää. Uskon sinua, tylsää on kävin lukemassa.

        Kaikki hyvät aktiivikirjoittajat ovat siirtyneet seitenkymppisiin.

        Sinä haluat jotain mitä en ymmärrä, siksi voinkin pitää itseäni tyhmänä kun en tiedä miksi haluat kirjoittajille pahaa ja häipyvän palstalta.

        Jos olet saanut ohjeet ylläpidolta alas ajaa vanhimmat ikäryhmät silloin ymmärrän muuten en pysty motiveitasi ymmärtämään.

        Tämä nyt on turhaa, ei sinun kilpesi sisään kukaan pääse. Sivuhahmoillasi on samat ongelmat, ei ole mitä kertoa. Jos perehdyt kirjoituksiin täällä kirjoitetaan omasta elämästä, kokemuksista, ruuista, matkoista. Ei kukaan esitä mitään muuta kuin mitä ovat. Vain sinä pään sisäisten "tukijoukkoinesi" kanssa esität eri rooleja. Petät vai itseäsi, et minua joka kirjoitan ajatukseni suoraan. Viisaat vaikenevat.

        Korppis

        Hyi kun häijy ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ollenkaan huomannut, että vain sinä ja paloma kirjoitatte
        omasta elämästänne, ruoistanne ja matkoistanne ja sukulaistanne
        ja seuralaisistanne ?
        Sen kun kirjoitatte, kun ette muitten ketjuihin niitä itsekeskeisiä
        kommenttejanne tunge väkisin
        ja sinä et näköjään lakkaa koskaan haukkumasta ihmisiä !!!

        Kun haukut ja nimittelet jotain "Leskeä" se kuulostaa kuin itsestäsi kirjoittaisit:
        kateellinen, katkera, ilkeä muille kirjoittajille jne.
        Kirjoitat Leskelle: "Ylimielisyytesi kuvottaa!"
        Niin kuvottaa sinunkin ylimielisyytesi.
        Olet ollut itse törkeä ja loukkaava monille.
        Oletko ihan sokea itsesi suhteen ?

        Muut keskustelisivat yleiskiinnostavista asioista,
        mutta sinä tunget riitaa haastamaan,
        ylimielisyytesi ja ilkeytesi aiheuttaa riitaa.

        Olen sitä mieltä, että syytöksille pitää esittää faktaa. Nyt heitit , että olen ollut törkeä ja loukkaava. Jos olmi loukkasi sinua, mutta horo ja huora, harppu , sugerbaby jne. eivät loukkaa vaikka painivat täysin eri sarjassa. En ole ikinä näppäimiltäni noin iljettävää ulos heitellyt. Ja jos olen, lyö todisteita pöytään. Jos puollat leskeä ja olet joku muu kuin leski olet hänen kanssaan samaa mieltä, johtaa hänen käytöksensä palstan alas ajoon.

        Minun ylimielisyys on kuvitelmaasi. Ilkeä olen ja kukapa ei olisi jos joutuisi viikko tolokulla lukemaan vääristeltyä totuutta kirjoittamisistaan, huorittelua ja läheisten loukkauksia. Kun loukkaajalla ei ole läheisiä ei perhettä, josta kirjoittaa, mikä pitää Lesken osalta paikkansa samoin muutaman hänen sivupersoonankin osalta. Silloin muiden täällä kirjoittamat päivän tapahtumien kertaukset ovat liian paljastavia.

        Kuka muuko ei kerro itsestään kuin paloma ja minä? Olen kirjoitellut palstalle toistakymmentä vuotta ja lukenut monen ihmisen elämän tarinoita. Aikoinaan olin myös kirjeenvaihdossa vieläkin kirjoittavavien kanssa. Yhden osalta olen miettinyt, oliko ja onko vieläkään rehellinen.

        Leskikin kirjoittaa kuuskymppisissä yleiskiinnostavaa. Vai oletko kanssani erimieltä.

        Kahvipirtti ja sinne kirjoittavat kertoivat avoimesti elämästään, lapsistaan, kodistaa, matkoistaan jne. Heillä oli mitä kertoa, onko sinulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sitä mieltä, että syytöksille pitää esittää faktaa. Nyt heitit , että olen ollut törkeä ja loukkaava. Jos olmi loukkasi sinua, mutta horo ja huora, harppu , sugerbaby jne. eivät loukkaa vaikka painivat täysin eri sarjassa. En ole ikinä näppäimiltäni noin iljettävää ulos heitellyt. Ja jos olen, lyö todisteita pöytään. Jos puollat leskeä ja olet joku muu kuin leski olet hänen kanssaan samaa mieltä, johtaa hänen käytöksensä palstan alas ajoon.

        Minun ylimielisyys on kuvitelmaasi. Ilkeä olen ja kukapa ei olisi jos joutuisi viikko tolokulla lukemaan vääristeltyä totuutta kirjoittamisistaan, huorittelua ja läheisten loukkauksia. Kun loukkaajalla ei ole läheisiä ei perhettä, josta kirjoittaa, mikä pitää Lesken osalta paikkansa samoin muutaman hänen sivupersoonankin osalta. Silloin muiden täällä kirjoittamat päivän tapahtumien kertaukset ovat liian paljastavia.

        Kuka muuko ei kerro itsestään kuin paloma ja minä? Olen kirjoitellut palstalle toistakymmentä vuotta ja lukenut monen ihmisen elämän tarinoita. Aikoinaan olin myös kirjeenvaihdossa vieläkin kirjoittavavien kanssa. Yhden osalta olen miettinyt, oliko ja onko vieläkään rehellinen.

        Leskikin kirjoittaa kuuskymppisissä yleiskiinnostavaa. Vai oletko kanssani erimieltä.

        Kahvipirtti ja sinne kirjoittavat kertoivat avoimesti elämästään, lapsistaan, kodistaa, matkoistaan jne. Heillä oli mitä kertoa, onko sinulla?

        Korppis allekirjoittaa 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korppis allekirjoittaa 😊

        Viisaat ei omasta elämästään kerro, koska ei se ketään kiinnosta
        ne asiat jaetaan ystävien kanssa.
        Oletko erehtynyt luulemaan, että täällä on ystäviä ?
        Omapa on silloin vikasi jos lunta tupaa tulee.
        Syytä itseäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korppis allekirjoittaa 😊

        Annat erittäin huonon kuvan itsestäsi. Vastuu on sinulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annat erittäin huonon kuvan itsestäsi. Vastuu on sinulla.

        Ihmisestä saa sen kuvan, minkä se itse antaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisaat ei omasta elämästään kerro, koska ei se ketään kiinnosta
        ne asiat jaetaan ystävien kanssa.
        Oletko erehtynyt luulemaan, että täällä on ystäviä ?
        Omapa on silloin vikasi jos lunta tupaa tulee.
        Syytä itseäsi.

        Älä kehtaa, itse olet kertonut kännisekoilusi avioliittosi, lapsettomuutesi, aviopuolisosi kuoleman jne...paraski onnen piilottaja 😁 En syytä itseäni sinä syytät.

        Korppis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annat erittäin huonon kuvan itsestäsi. Vastuu on sinulla.

        Se on on haileen mitä annan ja mitä en anna sinulle. Tiedätkös minne ajattelimme jos luoja elon päiviä suo matkustaa keväällä 2021 .....arvaa 😁

        Korppis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on on haileen mitä annan ja mitä en anna sinulle. Tiedätkös minne ajattelimme jos luoja elon päiviä suo matkustaa keväällä 2021 .....arvaa 😁

        Korppis

        Mikähän siinä on kun joku tykkää olla reissun päällä. Minulla on ihana oma koti ja puoliso. Minnekkään ei kaivata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sitä mieltä, että syytöksille pitää esittää faktaa. Nyt heitit , että olen ollut törkeä ja loukkaava. Jos olmi loukkasi sinua, mutta horo ja huora, harppu , sugerbaby jne. eivät loukkaa vaikka painivat täysin eri sarjassa. En ole ikinä näppäimiltäni noin iljettävää ulos heitellyt. Ja jos olen, lyö todisteita pöytään. Jos puollat leskeä ja olet joku muu kuin leski olet hänen kanssaan samaa mieltä, johtaa hänen käytöksensä palstan alas ajoon.

        Minun ylimielisyys on kuvitelmaasi. Ilkeä olen ja kukapa ei olisi jos joutuisi viikko tolokulla lukemaan vääristeltyä totuutta kirjoittamisistaan, huorittelua ja läheisten loukkauksia. Kun loukkaajalla ei ole läheisiä ei perhettä, josta kirjoittaa, mikä pitää Lesken osalta paikkansa samoin muutaman hänen sivupersoonankin osalta. Silloin muiden täällä kirjoittamat päivän tapahtumien kertaukset ovat liian paljastavia.

        Kuka muuko ei kerro itsestään kuin paloma ja minä? Olen kirjoitellut palstalle toistakymmentä vuotta ja lukenut monen ihmisen elämän tarinoita. Aikoinaan olin myös kirjeenvaihdossa vieläkin kirjoittavavien kanssa. Yhden osalta olen miettinyt, oliko ja onko vieläkään rehellinen.

        Leskikin kirjoittaa kuuskymppisissä yleiskiinnostavaa. Vai oletko kanssani erimieltä.

        Kahvipirtti ja sinne kirjoittavat kertoivat avoimesti elämästään, lapsistaan, kodistaa, matkoistaan jne. Heillä oli mitä kertoa, onko sinulla?

        Saat ihan itse kaivaa kirjoituksesi, mutta kerrankin kirjoitit mahtailevasti
        siihen suuntaan,
        että sinä hallitset tätä palstaa miten haluat,
        pyörittelet ihmisiä
        miten haluat (siis sinun mielestäsi mitättömiä ihmisiä)
        ja taisit tällä viikolla kirjoittaa, että "jyräämien jatkuu taukoamatta".
        Näyttää jatkuvan.

        Olet nimitellyt ihmisiä lahopäiksi ja ties miksi.
        Olet mitätöinyt ihmisiä ja loukkannut.
        Mitä oikein odotit saavasi ?
        Hurraa-huutoja vai ?

        Kyllä se on niin, että niin metsä vastaa sinulle
        kuin olet itse sinne ensin huutanut.
        Kaikki on lähtöisin sinusta itsestäsi.

        En tunne ketään leskiä, en ota kantaa, nyt on kysymys sinun ilkeilyistäsi,
        joita valikoiva muistisi ei rekisteröi ollenkaan.
        Ymmärrätkö ?

        Jos kanttisi ei kestä katsoa peiliin,
        voithan "ajaa palstan alas" niinkuin uhkasit.
        Ylläpitoon taas itkemään marttyyrina kuin pikkulapsi.
        Siitä vaan.
        Niin sinun uhrisikin olisivat voineet tehdä,
        mutta he ovat aikuisia, eivät ole armoa pyytäneet sinulta
        eikä ylläpidolta.

        Koitahan huomenna aloittaa uudella ihmisarvoa muille antavalla tyylillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän siinä on kun joku tykkää olla reissun päällä. Minulla on ihana oma koti ja puoliso. Minnekkään ei kaivata.

        🤣🤣🤣🤣Reissun päällä, kun on oma koti ja puoliso, sinullako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän siinä on kun joku tykkää olla reissun päällä. Minulla on ihana oma koti ja puoliso. Minnekkään ei kaivata.

        Sehän se, yhteinen oma koti on maailman paras paikka. On kaikki ihanat yhteiset muistot ja odotuksissa tulevat päivät ja viihtyy ihan kotipiirissä . Ei tiedä paljonko yhteistä aikaa vielä suodaan, pian 50 v on yhdesä taivallettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on on haileen mitä annan ja mitä en anna sinulle. Tiedätkös minne ajattelimme jos luoja elon päiviä suo matkustaa keväällä 2021 .....arvaa 😁

        Korppis

        Varmaankin taas sille Kela:n kustantamalle virkistysreissulle, jolla olet aina ernnenkin käynyt.
        Ei sen puoleen, kyllähän vähävaraisia pitää yhteiskunnan auttaa, jos mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣🤣Reissun päällä, kun on oma koti ja puoliso, sinullako?

        Noin kovillekko ottaa, kun aika monilla muilla on oma koti ja aviopuoliso ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat ihan itse kaivaa kirjoituksesi, mutta kerrankin kirjoitit mahtailevasti
        siihen suuntaan,
        että sinä hallitset tätä palstaa miten haluat,
        pyörittelet ihmisiä
        miten haluat (siis sinun mielestäsi mitättömiä ihmisiä)
        ja taisit tällä viikolla kirjoittaa, että "jyräämien jatkuu taukoamatta".
        Näyttää jatkuvan.

        Olet nimitellyt ihmisiä lahopäiksi ja ties miksi.
        Olet mitätöinyt ihmisiä ja loukkannut.
        Mitä oikein odotit saavasi ?
        Hurraa-huutoja vai ?

        Kyllä se on niin, että niin metsä vastaa sinulle
        kuin olet itse sinne ensin huutanut.
        Kaikki on lähtöisin sinusta itsestäsi.

        En tunne ketään leskiä, en ota kantaa, nyt on kysymys sinun ilkeilyistäsi,
        joita valikoiva muistisi ei rekisteröi ollenkaan.
        Ymmärrätkö ?

        Jos kanttisi ei kestä katsoa peiliin,
        voithan "ajaa palstan alas" niinkuin uhkasit.
        Ylläpitoon taas itkemään marttyyrina kuin pikkulapsi.
        Siitä vaan.
        Niin sinun uhrisikin olisivat voineet tehdä,
        mutta he ovat aikuisia, eivät ole armoa pyytäneet sinulta
        eikä ylläpidolta.

        Koitahan huomenna aloittaa uudella ihmisarvoa muille antavalla tyylillä.

        Kirjoita sinä, minä pidän sinulle seuraa. Sovitaanko, että faktaa pöytään sen jälkeen otan vastuun jos sitä löytyy, vaan kun tiedän, että ei löydy. Voit urputtaa hamaan hautaan karmeista traumoistasi vuokseni. On sinulla vaikeeta kun vielä muutkin sairautesi mukaan laitetaan. Ota rauhallisesti. Ajattele.kuten minä...onneksi en ole Meghan ja Harry siispä voin huomenna istua kaikessa rauhassa savea vääntämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat ihan itse kaivaa kirjoituksesi, mutta kerrankin kirjoitit mahtailevasti
        siihen suuntaan,
        että sinä hallitset tätä palstaa miten haluat,
        pyörittelet ihmisiä
        miten haluat (siis sinun mielestäsi mitättömiä ihmisiä)
        ja taisit tällä viikolla kirjoittaa, että "jyräämien jatkuu taukoamatta".
        Näyttää jatkuvan.

        Olet nimitellyt ihmisiä lahopäiksi ja ties miksi.
        Olet mitätöinyt ihmisiä ja loukkannut.
        Mitä oikein odotit saavasi ?
        Hurraa-huutoja vai ?

        Kyllä se on niin, että niin metsä vastaa sinulle
        kuin olet itse sinne ensin huutanut.
        Kaikki on lähtöisin sinusta itsestäsi.

        En tunne ketään leskiä, en ota kantaa, nyt on kysymys sinun ilkeilyistäsi,
        joita valikoiva muistisi ei rekisteröi ollenkaan.
        Ymmärrätkö ?

        Jos kanttisi ei kestä katsoa peiliin,
        voithan "ajaa palstan alas" niinkuin uhkasit.
        Ylläpitoon taas itkemään marttyyrina kuin pikkulapsi.
        Siitä vaan.
        Niin sinun uhrisikin olisivat voineet tehdä,
        mutta he ovat aikuisia, eivät ole armoa pyytäneet sinulta
        eikä ylläpidolta.

        Koitahan huomenna aloittaa uudella ihmisarvoa muille antavalla tyylillä.

        Sinulta tuo ihmisarvo pohjainen kirjoittelu ei onnistu kuitenkaan. Vaan jos näytät esimerkkiä ja pysyt lupauksessasi kunnioittaa ihmisarvoani en tule hyppimään silmillrsi. Jos taas paskan heitto jatkuu kakkareet lähetän saman tien takaisin.

        Hyvää yötä tämä oli nyt tässä.

        Korppis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sitä mieltä, että syytöksille pitää esittää faktaa. Nyt heitit , että olen ollut törkeä ja loukkaava. Jos olmi loukkasi sinua, mutta horo ja huora, harppu , sugerbaby jne. eivät loukkaa vaikka painivat täysin eri sarjassa. En ole ikinä näppäimiltäni noin iljettävää ulos heitellyt. Ja jos olen, lyö todisteita pöytään. Jos puollat leskeä ja olet joku muu kuin leski olet hänen kanssaan samaa mieltä, johtaa hänen käytöksensä palstan alas ajoon.

        Minun ylimielisyys on kuvitelmaasi. Ilkeä olen ja kukapa ei olisi jos joutuisi viikko tolokulla lukemaan vääristeltyä totuutta kirjoittamisistaan, huorittelua ja läheisten loukkauksia. Kun loukkaajalla ei ole läheisiä ei perhettä, josta kirjoittaa, mikä pitää Lesken osalta paikkansa samoin muutaman hänen sivupersoonankin osalta. Silloin muiden täällä kirjoittamat päivän tapahtumien kertaukset ovat liian paljastavia.

        Kuka muuko ei kerro itsestään kuin paloma ja minä? Olen kirjoitellut palstalle toistakymmentä vuotta ja lukenut monen ihmisen elämän tarinoita. Aikoinaan olin myös kirjeenvaihdossa vieläkin kirjoittavavien kanssa. Yhden osalta olen miettinyt, oliko ja onko vieläkään rehellinen.

        Leskikin kirjoittaa kuuskymppisissä yleiskiinnostavaa. Vai oletko kanssani erimieltä.

        Kahvipirtti ja sinne kirjoittavat kertoivat avoimesti elämästään, lapsistaan, kodistaa, matkoistaan jne. Heillä oli mitä kertoa, onko sinulla?

        Korppis, kirjoitat seuraavasti : "Kahvipirtti ja sinne kirjoittavat kertoivat avoimesti elämästään, lapsistaan, kodistaan matkoistaan jne. Heillä oli mitä kertoa, onko sinulla?"

        Kyllä olisi, mutta en ole niin pölvästi ole, että suurin surminkaan kertoisin palstoille henkilökohtaisia asioitani.

        Suurin osa palstasta ei kuulu mihinkään kahvipirttiin
        eikä todellakaan halua kertoa
        pientä pihahdustakaan yksityiselämästään,
        mutta koska sinulla ei ole kykyä
        tehdä johtopäätöksiä,
        ajattelet, että niillä, jotka eivät yksityiselämästään kerro,
        e i o l e yksityiselämää
        ja seuraavaa ajatuksesi on,
        että he ovatkin sitten mitättömiä ihmisiä,
        jotka elävät mitätöntä elämää - toisin kuin sinä.

        Tämän kuvan olet itse riittävän monesti antanut,
        mutta ne ihmiset, joita mitätöit, ovat liian älykkäitä sinulle !
        He eivät provosoidu sittenkään kertomaan elämästään täällä,
        vaikka itse rehentelisit kuinka.

        Olet vetänyt väärän johtopäätöksen ja erehtynyt muutenkin:
        Jokainen elää arvokasta ja sisältörikasta elämää omien arvojensa mukaan !

        Vaikka kuinka leveilisit ja isottelisit,
        sinun elämäsi ei ole millään mittarilla mitattuna tai näkökannalta katsottuna
        sen arvokkaampaa kuin kenenkään muunkaan.

        Luulenpa, että sivistyneitten ihmisten elämä ,
        jotka eivät asioitaan paapata julki kaikelle maailmalle
        on kaikin puolin rikkaampaa, koska heillä on itsetunto kunnossa,
        se antaa pohjan onnelliselle ja tasapainoiselle elämälle.

        Toivotan sitä sinullekin.
        Todellisten arvojen löytämistä, tasapainoa ja mielenrauhaa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kehtaa, itse olet kertonut kännisekoilusi avioliittosi, lapsettomuutesi, aviopuolisosi kuoleman jne...paraski onnen piilottaja 😁 En syytä itseäni sinä syytät.

        Korppis

        Puolisoni on kyllä elossa vielä enkä nauti alkoholia ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on on haileen mitä annan ja mitä en anna sinulle. Tiedätkös minne ajattelimme jos luoja elon päiviä suo matkustaa keväällä 2021 .....arvaa 😁

        Korppis

        Älä tee itsestäsi naurettavampaa kuin jo olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaankin taas sille Kela:n kustantamalle virkistysreissulle, jolla olet aina ernnenkin käynyt.
        Ei sen puoleen, kyllähän vähävaraisia pitää yhteiskunnan auttaa, jos mahdollista.

        Kelan kustantamat reissut on paikallaan vähäosaisille.
        Me veronmaksajat voimme auttaa vähävaraisia saamaan virkistystä elämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin kovillekko ottaa, kun aika monilla muilla on oma koti ja aviopuoliso ?

        Oletkin myös pikkusielu. Ketä yrität tässä loukata ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sitä mieltä, että syytöksille pitää esittää faktaa. Nyt heitit , että olen ollut törkeä ja loukkaava. Jos olmi loukkasi sinua, mutta horo ja huora, harppu , sugerbaby jne. eivät loukkaa vaikka painivat täysin eri sarjassa. En ole ikinä näppäimiltäni noin iljettävää ulos heitellyt. Ja jos olen, lyö todisteita pöytään. Jos puollat leskeä ja olet joku muu kuin leski olet hänen kanssaan samaa mieltä, johtaa hänen käytöksensä palstan alas ajoon.

        Minun ylimielisyys on kuvitelmaasi. Ilkeä olen ja kukapa ei olisi jos joutuisi viikko tolokulla lukemaan vääristeltyä totuutta kirjoittamisistaan, huorittelua ja läheisten loukkauksia. Kun loukkaajalla ei ole läheisiä ei perhettä, josta kirjoittaa, mikä pitää Lesken osalta paikkansa samoin muutaman hänen sivupersoonankin osalta. Silloin muiden täällä kirjoittamat päivän tapahtumien kertaukset ovat liian paljastavia.

        Kuka muuko ei kerro itsestään kuin paloma ja minä? Olen kirjoitellut palstalle toistakymmentä vuotta ja lukenut monen ihmisen elämän tarinoita. Aikoinaan olin myös kirjeenvaihdossa vieläkin kirjoittavavien kanssa. Yhden osalta olen miettinyt, oliko ja onko vieläkään rehellinen.

        Leskikin kirjoittaa kuuskymppisissä yleiskiinnostavaa. Vai oletko kanssani erimieltä.

        Kahvipirtti ja sinne kirjoittavat kertoivat avoimesti elämästään, lapsistaan, kodistaa, matkoistaan jne. Heillä oli mitä kertoa, onko sinulla?

        Lähde jäähylle täältä pitkäksi aikaa. Parempi sulle. Sulla on pasmat ihan sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulta tuo ihmisarvo pohjainen kirjoittelu ei onnistu kuitenkaan. Vaan jos näytät esimerkkiä ja pysyt lupauksessasi kunnioittaa ihmisarvoani en tule hyppimään silmillrsi. Jos taas paskan heitto jatkuu kakkareet lähetän saman tien takaisin.

        Hyvää yötä tämä oli nyt tässä.

        Korppis

        Kritiikki ei ole "paskanheittoa", et vain halua katsoa totuutta silmiin,
        selität sen itsellesi "paskanheittona".


    • Anonyymi

      Aina voi harjoitella
      Nynny narisee
      Osaaja ottaa
      Kirjoitustilan palstalta
      milloin mitäkin
      Nynny inisee ja nuolee näppejään jos niitäkään

      • Anonyymi

        Siinähän iniset.


    • Anonyymi

      Nythän mä hokasinkin, että korppis ei osaa hahmottaa olennaista kirjoituksista,
      sen takia kommentit menee ihan ohi ja on käsittämättömiä.
      On sitäpaitsi epäilyttävästi ..........vainoharhainen ?

      • Anonyymi

        Epäilemättä.
        Kohtahan se nähdään, sillä menen entisen työkaverin luokse viikoksi talvilomaa viettämään
        Hänellä on kämppä tuolla "kansantaiteilijan" kotinurkilla.
        Voi tulla mielenkiintoinen reissu, kun arkistot avautuvat.


      • Anonyymi

        Ihminen ei koskaan ole liian vanha lomailemaan.
        Jos sen tekee talvella, niin ei sitä varmaan voi kesälomaksikaan sanoa.


      • Anonyymi

        Voi et oli tyhmä kysymys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen ei koskaan ole liian vanha lomailemaan.
        Jos sen tekee talvella, niin ei sitä varmaan voi kesälomaksikaan sanoa.

        Vastoin sääntöjä🤣🤣🤣🤣🤣, poistettu lause..... vieläkö olet talvilomaikäinen?, että oli rumasti sanottu ihan ihteäkin ilettää. Taitaa sittenkin olla oinasteluissani perää, että ylläpito ohjaa tätä laivaa kohti jäävuorta.

        Korppis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilemättä.
        Kohtahan se nähdään, sillä menen entisen työkaverin luokse viikoksi talvilomaa viettämään
        Hänellä on kämppä tuolla "kansantaiteilijan" kotinurkilla.
        Voi tulla mielenkiintoinen reissu, kun arkistot avautuvat.

        Ilmoita kun tulet, kutsun varrmasti vieraakseni. Voisimme viettää High tea iltapäivän. Näkisitte kaikki kauniit minimaailmani talot ja niiden asukkaat. Tutustuisitte tauluihini ja keramiikkaani. Käyttäisin teitä mökillänikin ja voitas lämmittää vaikka rantasauna. Matkalla ostettais Prismasta vinkkua ja kaljaa. Minä olisin kuskina niin saisitte rentoutua ja avata sanaiset arkkunne.Siitä tulisi ikimuistoinen korppis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmoita kun tulet, kutsun varrmasti vieraakseni. Voisimme viettää High tea iltapäivän. Näkisitte kaikki kauniit minimaailmani talot ja niiden asukkaat. Tutustuisitte tauluihini ja keramiikkaani. Käyttäisin teitä mökillänikin ja voitas lämmittää vaikka rantasauna. Matkalla ostettais Prismasta vinkkua ja kaljaa. Minä olisin kuskina niin saisitte rentoutua ja avata sanaiset arkkunne.Siitä tulisi ikimuistoinen korppis

        Sinulla taitaa tosiaan olla henkinen umpisolmu ja lisääntyvä sekopäisyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmoita kun tulet, kutsun varrmasti vieraakseni. Voisimme viettää High tea iltapäivän. Näkisitte kaikki kauniit minimaailmani talot ja niiden asukkaat. Tutustuisitte tauluihini ja keramiikkaani. Käyttäisin teitä mökillänikin ja voitas lämmittää vaikka rantasauna. Matkalla ostettais Prismasta vinkkua ja kaljaa. Minä olisin kuskina niin saisitte rentoutua ja avata sanaiset arkkunne.Siitä tulisi ikimuistoinen korppis

        Lainaako se P asuntoaan siihen tarkoitukseen ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmoita kun tulet, kutsun varrmasti vieraakseni. Voisimme viettää High tea iltapäivän. Näkisitte kaikki kauniit minimaailmani talot ja niiden asukkaat. Tutustuisitte tauluihini ja keramiikkaani. Käyttäisin teitä mökillänikin ja voitas lämmittää vaikka rantasauna. Matkalla ostettais Prismasta vinkkua ja kaljaa. Minä olisin kuskina niin saisitte rentoutua ja avata sanaiset arkkunne.Siitä tulisi ikimuistoinen korppis

        Prismasta vinkkua. Haha, köyhät on eväät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmoita kun tulet, kutsun varrmasti vieraakseni. Voisimme viettää High tea iltapäivän. Näkisitte kaikki kauniit minimaailmani talot ja niiden asukkaat. Tutustuisitte tauluihini ja keramiikkaani. Käyttäisin teitä mökillänikin ja voitas lämmittää vaikka rantasauna. Matkalla ostettais Prismasta vinkkua ja kaljaa. Minä olisin kuskina niin saisitte rentoutua ja avata sanaiset arkkunne.Siitä tulisi ikimuistoinen korppis

        Sulla heitättää ja pahasti.
        Etkö tosiaan ymmärrä, kuinka naurettavan kuvan annat itsestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmoita kun tulet, kutsun varrmasti vieraakseni. Voisimme viettää High tea iltapäivän. Näkisitte kaikki kauniit minimaailmani talot ja niiden asukkaat. Tutustuisitte tauluihini ja keramiikkaani. Käyttäisin teitä mökillänikin ja voitas lämmittää vaikka rantasauna. Matkalla ostettais Prismasta vinkkua ja kaljaa. Minä olisin kuskina niin saisitte rentoutua ja avata sanaiset arkkunne.Siitä tulisi ikimuistoinen korppis

        "ilmoita kun tulet"

        Jos et tajunnut sitä, niin ei hän sinun luoksesi ole tulossa.
        Varmasti kiertää mahdollisimman kaukaa koko läävän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilemättä.
        Kohtahan se nähdään, sillä menen entisen työkaverin luokse viikoksi talvilomaa viettämään
        Hänellä on kämppä tuolla "kansantaiteilijan" kotinurkilla.
        Voi tulla mielenkiintoinen reissu, kun arkistot avautuvat.

        Onko kansantaiteilija hyvinkin tunnettu maineestaan paikallisesti ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ilmoita kun tulet"

        Jos et tajunnut sitä, niin ei hän sinun luoksesi ole tulossa.
        Varmasti kiertää mahdollisimman kaukaa koko läävän.

        Minne on korppis ensi vuoden matkaa suunnitellut? Olisiko vuorossa Bora-Bora.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minne on korppis ensi vuoden matkaa suunnitellut? Olisiko vuorossa Bora-Bora.

        EVVK. Ei voisi vähempää kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla taitaa tosiaan olla henkinen umpisolmu ja lisääntyvä sekopäisyys.

        Sanat henkinen ja korppis ei mahdu samaan lauseeseen. Sekopää kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lainaako se P asuntoaan siihen tarkoitukseen ?

        Eikö korppiksella olekkaan omaa asuntoa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kansantaiteilija hyvinkin tunnettu maineestaan paikallisesti ?

        Kohtahan se asiaa selviää, kun se talvilomailija on reissunsa tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prismasta vinkkua. Haha, köyhät on eväät

        Vieraat joutuvat ne juomat itse hakemaan, sillä taivaanrannantapiseeraajalle ei siellä varmasti mitään myydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minne on korppis ensi vuoden matkaa suunnitellut? Olisiko vuorossa Bora-Bora.

        Ehkä sitten kun viimeisen reissun visanvingutukset on maksettu,
        ellei sosiopaatti hyväksikäyttäjä "hukannut" visaansa ja maksattanut jollain muulla
        reissunsa. Toivottavasti lähtee - ihan mihin vaan. Ja pian.


    • Anonyymi

      Korppis olet kertonut tulleesi mukaan 24-keskusteluihin kirjoitamaan syöpäpotilaisiin. Palsta on syöpään sairastuneiden yhteisiä tuntoja kirjoittamalla jakava tukiverkosto.
      Korppis, olet myös kertonut saaneesi siellä niskaan ilkeitä arvosteluja! Miksi ihmeessä, mistä ihmeestä se voi johtua?

      • Anonyymi

        Sain hyvän vastaanoton toisin kuin sinä siili joka kirjoitit nimimerkillä Lusiina. Itse kirjoitin nimimerkillä Nelly62. Kirjoitin syöpäpotilaat-palstalla joulun jälkeen 2009 ja keväällä 2010. kirjoituksemme niin sinun luin minun voi tarkistaa arkistosta.

        Laitoitko tukisukat heti aamusta, mietin jos ne kiristää.

        Korppis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain hyvän vastaanoton toisin kuin sinä siili joka kirjoitit nimimerkillä Lusiina. Itse kirjoitin nimimerkillä Nelly62. Kirjoitin syöpäpotilaat-palstalla joulun jälkeen 2009 ja keväällä 2010. kirjoituksemme niin sinun luin minun voi tarkistaa arkistosta.

        Laitoitko tukisukat heti aamusta, mietin jos ne kiristää.

        Korppis

        Ai tunnet anonyymin niin hyvin että tiedät hänen tukisukistaan
        vai oliko kirjoitus etukäteen sovittu juttu maineesi parantamiseksi ?
        Kerjättyä kehumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain hyvän vastaanoton toisin kuin sinä siili joka kirjoitit nimimerkillä Lusiina. Itse kirjoitin nimimerkillä Nelly62. Kirjoitin syöpäpotilaat-palstalla joulun jälkeen 2009 ja keväällä 2010. kirjoituksemme niin sinun luin minun voi tarkistaa arkistosta.

        Laitoitko tukisukat heti aamusta, mietin jos ne kiristää.

        Korppis

        Hullunratas alkoi taas pyöriä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain hyvän vastaanoton toisin kuin sinä siili joka kirjoitit nimimerkillä Lusiina. Itse kirjoitin nimimerkillä Nelly62. Kirjoitin syöpäpotilaat-palstalla joulun jälkeen 2009 ja keväällä 2010. kirjoituksemme niin sinun luin minun voi tarkistaa arkistosta.

        Laitoitko tukisukat heti aamusta, mietin jos ne kiristää.

        Korppis

        Loistavaa kehitystä korppis !!! Aikaisemmin et ole erottanut ainuttakaan anonyymiä toinen toisistaan, ne ovat olleet sinulle yksi ja sama anonyymi.
        Nyt satojen joukosta tunnistit yhden heti !
        Toivottavasti ne tukisukat ei kiristä ;))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hullunratas alkoi taas pyöriä...

        Vain taivas on rajana!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain hyvän vastaanoton toisin kuin sinä siili joka kirjoitit nimimerkillä Lusiina. Itse kirjoitin nimimerkillä Nelly62. Kirjoitin syöpäpotilaat-palstalla joulun jälkeen 2009 ja keväällä 2010. kirjoituksemme niin sinun luin minun voi tarkistaa arkistosta.

        Laitoitko tukisukat heti aamusta, mietin jos ne kiristää.

        Korppis

        Ei pidä kysyä asianomaiselta saiko hyvän vastaanoton
        vaan mitä mieltä tuettavat olivat, mutta sehän kävi jo aika selväksi
        ja syykin on tiedossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä kysyä asianomaiselta saiko hyvän vastaanoton
        vaan mitä mieltä tuettavat olivat, mutta sehän kävi jo aika selväksi
        ja syykin on tiedossa.

        Mitkä tuettavat? Olin ite toipumassa rintasyövästä ja sivustolta sain vertaistukea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Loistavaa kehitystä korppis !!! Aikaisemmin et ole erottanut ainuttakaan anonyymiä toinen toisistaan, ne ovat olleet sinulle yksi ja sama anonyymi.
        Nyt satojen joukosta tunnistit yhden heti !
        Toivottavasti ne tukisukat ei kiristä ;))

        Etkö ole Demeter huomannut, että olen täkännyt Leski/siili/kristiina/yhteen


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Mitkä tuettavat? Olin ite toipumassa rintasyövästä ja sivustolta sain vertaistukea.

        Pilasit sielläkin ilmapiirin kuulemma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pilasit sielläkin ilmapiirin kuulemma.

        Menin syöpäpotilaat palstalle syötin Nelly62 ja kuinka mahtavaa oli lukea keskusteluja. Uppoutua aikaan kun olin syöpäsairas. Se oli itseasiassa valoisaa aikaa, olin tervehtymässä, elämä hymyili sain ystäviä. Suruakin koin, menetin yhden kirjoittajaystävän. Positiivinen asenteeni elämään sai kiitosta. Kehoitan sinuakin lukemaan, kuulopuheet ovat kuulopuheita. Sieltä voit lukea faktaa.

        Korppis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menin syöpäpotilaat palstalle syötin Nelly62 ja kuinka mahtavaa oli lukea keskusteluja. Uppoutua aikaan kun olin syöpäsairas. Se oli itseasiassa valoisaa aikaa, olin tervehtymässä, elämä hymyili sain ystäviä. Suruakin koin, menetin yhden kirjoittajaystävän. Positiivinen asenteeni elämään sai kiitosta. Kehoitan sinuakin lukemaan, kuulopuheet ovat kuulopuheita. Sieltä voit lukea faktaa.

        Korppis

        Olet pelkkä sosiopaatti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menin syöpäpotilaat palstalle syötin Nelly62 ja kuinka mahtavaa oli lukea keskusteluja. Uppoutua aikaan kun olin syöpäsairas. Se oli itseasiassa valoisaa aikaa, olin tervehtymässä, elämä hymyili sain ystäviä. Suruakin koin, menetin yhden kirjoittajaystävän. Positiivinen asenteeni elämään sai kiitosta. Kehoitan sinuakin lukemaan, kuulopuheet ovat kuulopuheita. Sieltä voit lukea faktaa.

        Korppis

        Lainasin yhden kirjoittajan tekstiä, - palautetta postitiivisesta asenteestasi... (tämä sitä faktaa, mitä aina huudat todisteeksi...)

        ”minääääääääääää
        10.04.2010 23:12
        Kaikenlaisia kirjoitti:
        ””Aivan niin, kyse ei ole positiivisuudesta vaan aivan muusta:

        ”Miksikö,...siksi, että kun itse on onnellinen ja elämä kantaa ei oikein inspaa lukea syövän uusiutumisen pelosta tai pitemmän tien kautta käyneiden kärsimyksistä."

        tuossa yllä on lainaus eli ei oikein inspaa muiden pelot ja valitukset

        Täällä on lupa valittaa ja kipuilla, olitpa Nelly mitä mieltä tahansa. Mitäs luet kun ei inspaa...
        "kun itse on onnellinen ja elämä kantaa ei oikein inspaa lukea syövän uusiutumisen pelosta tai pitemmän tien kautta käyneiden kärsimyksistä. "

        Tämä lause sai minunkin "karvani pystyyn". Ei AINAKAAN mistään empatiasta kerro. Lähinnä pöyristyttävää itsekeskeisyyttä. Ja hmmmmmmmmmmmmmmmmm, jos on onnellinen ja elämä kantaa ja ei jaksa lukea toisten kärsimyksistä, miksi ihmeessä tulla tänne? Tuntuu kyllä lähinnä oudolta. muutoin ihan kiva että joku paranee ja kertoo siitä,se tuo lohtua ja toivoa toisillekin, mutta että tulla tänne kertomaan ettei inspaa kuunella toisten kärsimyksistä, on boy””


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lainasin yhden kirjoittajan tekstiä, - palautetta postitiivisesta asenteestasi... (tämä sitä faktaa, mitä aina huudat todisteeksi...)

        ”minääääääääääää
        10.04.2010 23:12
        Kaikenlaisia kirjoitti:
        ””Aivan niin, kyse ei ole positiivisuudesta vaan aivan muusta:

        ”Miksikö,...siksi, että kun itse on onnellinen ja elämä kantaa ei oikein inspaa lukea syövän uusiutumisen pelosta tai pitemmän tien kautta käyneiden kärsimyksistä."

        tuossa yllä on lainaus eli ei oikein inspaa muiden pelot ja valitukset

        Täällä on lupa valittaa ja kipuilla, olitpa Nelly mitä mieltä tahansa. Mitäs luet kun ei inspaa...
        "kun itse on onnellinen ja elämä kantaa ei oikein inspaa lukea syövän uusiutumisen pelosta tai pitemmän tien kautta käyneiden kärsimyksistä. "

        Tämä lause sai minunkin "karvani pystyyn". Ei AINAKAAN mistään empatiasta kerro. Lähinnä pöyristyttävää itsekeskeisyyttä. Ja hmmmmmmmmmmmmmmmmm, jos on onnellinen ja elämä kantaa ja ei jaksa lukea toisten kärsimyksistä, miksi ihmeessä tulla tänne? Tuntuu kyllä lähinnä oudolta. muutoin ihan kiva että joku paranee ja kertoo siitä,se tuo lohtua ja toivoa toisillekin, mutta että tulla tänne kertomaan ettei inspaa kuunella toisten kärsimyksistä, on boy””

        Sehän on sosiopaatti. Ei sosiopaateilla ole minkäänlaisia tunteita eikä pienintäkään
        empatiakykyä. Sosiopaatti on ikäänkuin "aivokuollut" tunteittensa puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menin syöpäpotilaat palstalle syötin Nelly62 ja kuinka mahtavaa oli lukea keskusteluja. Uppoutua aikaan kun olin syöpäsairas. Se oli itseasiassa valoisaa aikaa, olin tervehtymässä, elämä hymyili sain ystäviä. Suruakin koin, menetin yhden kirjoittajaystävän. Positiivinen asenteeni elämään sai kiitosta. Kehoitan sinuakin lukemaan, kuulopuheet ovat kuulopuheita. Sieltä voit lukea faktaa.

        Korppis

        Positiivinen asenteesi ??? Älä imartele itseäsi !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lainasin yhden kirjoittajan tekstiä, - palautetta postitiivisesta asenteestasi... (tämä sitä faktaa, mitä aina huudat todisteeksi...)

        ”minääääääääääää
        10.04.2010 23:12
        Kaikenlaisia kirjoitti:
        ””Aivan niin, kyse ei ole positiivisuudesta vaan aivan muusta:

        ”Miksikö,...siksi, että kun itse on onnellinen ja elämä kantaa ei oikein inspaa lukea syövän uusiutumisen pelosta tai pitemmän tien kautta käyneiden kärsimyksistä."

        tuossa yllä on lainaus eli ei oikein inspaa muiden pelot ja valitukset

        Täällä on lupa valittaa ja kipuilla, olitpa Nelly mitä mieltä tahansa. Mitäs luet kun ei inspaa...
        "kun itse on onnellinen ja elämä kantaa ei oikein inspaa lukea syövän uusiutumisen pelosta tai pitemmän tien kautta käyneiden kärsimyksistä. "

        Tämä lause sai minunkin "karvani pystyyn". Ei AINAKAAN mistään empatiasta kerro. Lähinnä pöyristyttävää itsekeskeisyyttä. Ja hmmmmmmmmmmmmmmmmm, jos on onnellinen ja elämä kantaa ja ei jaksa lukea toisten kärsimyksistä, miksi ihmeessä tulla tänne? Tuntuu kyllä lähinnä oudolta. muutoin ihan kiva että joku paranee ja kertoo siitä,se tuo lohtua ja toivoa toisillekin, mutta että tulla tänne kertomaan ettei inspaa kuunella toisten kärsimyksistä, on boy””

        Anonyymi 21:30 Kiitos sinulle laittamastasi tekstistä !
        Suunnilleen on arvattukin minkälaisesta ihmisestä on kysymys,
        kun ei koskaan hyvää sanaa mistään lukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet pelkkä sosiopaatti.

        Soon sykopaatti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lainasin yhden kirjoittajan tekstiä, - palautetta postitiivisesta asenteestasi... (tämä sitä faktaa, mitä aina huudat todisteeksi...)

        ”minääääääääääää
        10.04.2010 23:12
        Kaikenlaisia kirjoitti:
        ””Aivan niin, kyse ei ole positiivisuudesta vaan aivan muusta:

        ”Miksikö,...siksi, että kun itse on onnellinen ja elämä kantaa ei oikein inspaa lukea syövän uusiutumisen pelosta tai pitemmän tien kautta käyneiden kärsimyksistä."

        tuossa yllä on lainaus eli ei oikein inspaa muiden pelot ja valitukset

        Täällä on lupa valittaa ja kipuilla, olitpa Nelly mitä mieltä tahansa. Mitäs luet kun ei inspaa...
        "kun itse on onnellinen ja elämä kantaa ei oikein inspaa lukea syövän uusiutumisen pelosta tai pitemmän tien kautta käyneiden kärsimyksistä. "

        Tämä lause sai minunkin "karvani pystyyn". Ei AINAKAAN mistään empatiasta kerro. Lähinnä pöyristyttävää itsekeskeisyyttä. Ja hmmmmmmmmmmmmmmmmm, jos on onnellinen ja elämä kantaa ja ei jaksa lukea toisten kärsimyksistä, miksi ihmeessä tulla tänne? Tuntuu kyllä lähinnä oudolta. muutoin ihan kiva että joku paranee ja kertoo siitä,se tuo lohtua ja toivoa toisillekin, mutta että tulla tänne kertomaan ettei inspaa kuunella toisten kärsimyksistä, on boy””

        Tämä ihminen oli kertoamansa saanut itse vertaistukea,
        muttei laita hyvää kiertämään. Tuskin pystyisikään, mutta ei tule edes mieleen.
        Tunnetussa laulussa lauletaan jotenkin näin:
        "Joka itse apua saa
        se tajuaa sitä myös antaa - - -"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ihminen oli kertoamansa saanut itse vertaistukea,
        muttei laita hyvää kiertämään. Tuskin pystyisikään, mutta ei tule edes mieleen.
        Tunnetussa laulussa lauletaan jotenkin näin:
        "Joka itse apua saa
        se tajuaa sitä myös antaa - - -"

        po. kertomansa mukaan saanut itse vertaistukea


    • Anonyymi

      Sosiopaatti on lähellä narsistia, rajat ovat häilyvät psykiatriassa,
      voi olla narsistinen sosiopaatti tai sosiopaattinen narsisti.
      Sosiopaatti on kylmäverinen itseään täynnä oleva ihminen,
      joka ei muista piittaa,
      muut ovat olemassa vain hänen etuaan, tarkoitusperiään
      ja hyväksikäyttöään varten.
      Hän manipuloi ihmisiä saadakseen itselleen hyötyä.
      Siinä lyhyesti sosiopaatin olemus.
      Ei sosiopaatilta heru sympatiaa kellekään,
      hän on ihmisenä julma ja kykenemätön sympatiaan tai empatiaan.

      • Anonyymi

        Jonkun verran on narsistia mukana kun on kuin turha julkkis,
        luulee että on suosiossa kun hänestä puhutaan
        vaikkei koskaan kellään ole mitään positiivista sanottavaa.


    • Anonyymi

      Sosiopaatti voi olla hyvin sosiaalinen henkilö ja hän käyttää sosiaalisuuttaan hyväksi
      saadakseen ihmisen /ihmisten luottamuksen ja sitten
      antaa palaa !
      Kun on yhden sosiopaatin tuntenut on helpompi tunnistaa seuraavat.

    • Anonyymi

      Kun sosiopaatti on saanut ihmisen/ihmisten luottamuksen
      aloittaa sosiopaatti manipuloinnin,
      tai yrityksen, ei se aina onnistu, ihmiset eivät ole tyhmiä
      ja ennenpitkää kuitenkin jokainen
      sosiopaatti paljastuu siksi mikä hän on.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Tuo ketju on lievimmästä päästä.
        Kävin vilkaisemassa syöpäpalstaa ja näytti siellä olevan enemmän vähän imartelevampaa palautetta.
        Turha tulla itseään puolustelemaan.

        Sinähän menit jo tunti sitten nukkumaan!
        Vaivaako omatunto niin pahasti, että täytyy unissaankin tulla selittelemään tekemisiään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ketju on lievimmästä päästä.
        Kävin vilkaisemassa syöpäpalstaa ja näytti siellä olevan enemmän vähän imartelevampaa palautetta.
        Turha tulla itseään puolustelemaan.

        Sinähän menit jo tunti sitten nukkumaan!
        Vaivaako omatunto niin pahasti, että täytyy unissaankin tulla selittelemään tekemisiään.

        No, pitääkö linkittää lisää asiakeskusteluja.?

        Et taida löytää kuin joitakin yksittäisiä kommemtteja jotka eivät ole samaa mieltä kanssani ja sehän on normaalia keskustelua. Tämä taas täällä käyty keskustelu on jonninjoutavaa lätinää, mutta mikäpä hänessä.

        Korppis💞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, pitääkö linkittää lisää asiakeskusteluja.?

        Et taida löytää kuin joitakin yksittäisiä kommemtteja jotka eivät ole samaa mieltä kanssani ja sehän on normaalia keskustelua. Tämä taas täällä käyty keskustelu on jonninjoutavaa lätinää, mutta mikäpä hänessä.

        Korppis💞

        Mene jo mökkiisi maate, ennen kuin teet itsesi täysin naurunalaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ketju on lievimmästä päästä.
        Kävin vilkaisemassa syöpäpalstaa ja näytti siellä olevan enemmän vähän imartelevampaa palautetta.
        Turha tulla itseään puolustelemaan.

        Sinähän menit jo tunti sitten nukkumaan!
        Vaivaako omatunto niin pahasti, että täytyy unissaankin tulla selittelemään tekemisiään.

        Sehän valitsi sen ketjun, jossa kehui oloaan hollannin keväässä. Siellä se sen ikänestorikaverinsa parvekkeella istutteli kukkia ja paistatteli päivää. Muut syöpäsairaat kertoivat, miten ei ole mahdollista ja jaksamista edes aina pihallaan ulkoilla, kun on niin huono vointi ja rankat hoidot. Pitkä sairaus heikentää taloudenkin, harvalla on tuollainen siivellä matkustelu mahdollista, tuskin haluaisikaan. Jos tuo on korpiksen parasta tukea muille syöpäpotilaille , mitä paskaa ne muut jutut. Ei niitä voi lukea, tämäkin etoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän valitsi sen ketjun, jossa kehui oloaan hollannin keväässä. Siellä se sen ikänestorikaverinsa parvekkeella istutteli kukkia ja paistatteli päivää. Muut syöpäsairaat kertoivat, miten ei ole mahdollista ja jaksamista edes aina pihallaan ulkoilla, kun on niin huono vointi ja rankat hoidot. Pitkä sairaus heikentää taloudenkin, harvalla on tuollainen siivellä matkustelu mahdollista, tuskin haluaisikaan. Jos tuo on korpiksen parasta tukea muille syöpäpotilaille , mitä paskaa ne muut jutut. Ei niitä voi lukea, tämäkin etoo.

        Vastenmielistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastenmielistä.

        Herättää vastenmielisyyttä aina kun sen pläsinkin (naaman) näkee palstalla.
        Se on minun tuntemukseni.


    • Anonyymi

      Ihimeparantajan kykyä harjottelen. Kokoan matkarahaa Nepaliin ja Kamputseaan saadakseni perustietoo alasta. Sen verran tiiän, jotta parantajan kyky häviää, jos sillä rikkautta havitellaan. Jokasesa suomen läänissä on kuulemma alan taitajia, mutta ne ei luovuta tietojaan.

      • Anonyymi

        Nepalin vuorilla on iso vaara sairastua ohuen ilman vuoksi. Toiset ovat alttiimpia ilmeisesti, ja pahimmillaan hengenvaara.
        Vaatii myös hyvää kuntoa, jota monillakaan ryppyjen rutistamilta ei enää ole.
        Huuhaata löytyy lähempää, kuten Lentiirasta.


      • Anonyymi

        Nepalin vuorilla on iso vaara sairastua ohuen ilman vuoksi. Toiset ovat alttiimpia ilmeisesti, ja pahimmillaan hengenvaara.
        Vaatii myös hyvää kuntoa, jota monillakaan ryppyjen rutistamilta ei enää ole.
        Huuhaata löytyy lähempää, kuten Lentiirasta.


    • Anonyymi

      Psykopaatti/sosiopaatti vääntää kaiken mieleisekseen.
      Hän ei koskaan ole tehnyt mitään väärää,
      ei koskaan ole sanonut mitään väärää.
      Muut ovat.
      Ei hän.
      Mutta ei hänen jutut mene läpi muille, vaikka hän niin uskoo.

    • Huomenta@

      Aloitukseni kasvaa, vaikkakin orapihlaja-aitaa, mutta antaa tämä voimiakin kohdata muita vajaavaisia arjessa. Ajatella jos tapaisin, livenä jonkun, joka uskaltaisi minulle pahasti sanoa niin ottaisin palautteen rauhallisesti. Mikäpä hänessä ajattelidin. Eihän minulle uskalleta tulla face to face mitään sanomaan, mikähän lie syynä 😁

      Tänä aamuna kun hain aamulehden postilaatikosta, neljän taloyhtiön osakkaan postilaatikkojen päältä oli joku yöllä sataneet lumet pyyhkinyt, niin paitsi minun.

      No, onhan minulla toki yksi hyvä ystävä tässä taloyhtiössä. Sama kaava näyttää toteutuvan livessä kuin täällä, että tämä viehättävä vanha sairas leskirouva, jonka kanssa teemme kauppareissuja on saanut tuta mitätöimistä kahden osakkeenomistajan osalta ja vain koska hän on ystäväni.

      Taidan lähteä lumitöihin, kolaan lumet oveni edestä jatkaen postilaatikoille, puhdistan vain oman postilaatikon edestä lumet.

      Jatketaan valittamista. Inhoittava pitkä viikonloppukin edessä. 😁

      • Anonyymi

        En kyllä ole yhtään yllättynyt....


      • Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä ole yhtään yllättynyt....

        No, lumityöt tehty. Kolattu postilaatikkojen ja roskalaatikkojen edustat kuten myös vierasparkkipaikka ja oman sisääntuloni edustst. Samoin portilta lumiauran työntämät lumet pois, että päästään ajamaan ongelmitta pihaan. Hiekoitin myös kolaamani alueet. Näin minulla on tapanani "kostaa". Niin uskon, että ystävärouvan poika, joka näytti tulleen äitiään katsomaan oli käynyt puhdistamassa postilaatikkoni päältä lumet. Ei saa kostaa, ajatella saa, mutta pahan teot eivät paranna elämän laatua. Hyvä mieli ja positiivinen suhtautuminen kantaa.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        No, lumityöt tehty. Kolattu postilaatikkojen ja roskalaatikkojen edustat kuten myös vierasparkkipaikka ja oman sisääntuloni edustst. Samoin portilta lumiauran työntämät lumet pois, että päästään ajamaan ongelmitta pihaan. Hiekoitin myös kolaamani alueet. Näin minulla on tapanani "kostaa". Niin uskon, että ystävärouvan poika, joka näytti tulleen äitiään katsomaan oli käynyt puhdistamassa postilaatikkoni päältä lumet. Ei saa kostaa, ajatella saa, mutta pahan teot eivät paranna elämän laatua. Hyvä mieli ja positiivinen suhtautuminen kantaa.

        Siinäpä taas asianomainen paasaa vastoin kuin itse tekee.
        Sokea itselleen.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        No, lumityöt tehty. Kolattu postilaatikkojen ja roskalaatikkojen edustat kuten myös vierasparkkipaikka ja oman sisääntuloni edustst. Samoin portilta lumiauran työntämät lumet pois, että päästään ajamaan ongelmitta pihaan. Hiekoitin myös kolaamani alueet. Näin minulla on tapanani "kostaa". Niin uskon, että ystävärouvan poika, joka näytti tulleen äitiään katsomaan oli käynyt puhdistamassa postilaatikkoni päältä lumet. Ei saa kostaa, ajatella saa, mutta pahan teot eivät paranna elämän laatua. Hyvä mieli ja positiivinen suhtautuminen kantaa.

        Nyt sen uusi muotisana on kantaa. Kanna nyt alkajaisiksi ahterisi ylös siitä penkistä vai vieläkö petissä lojut. Toiseksi käy jostain sivistyssanakirjasta tarkistamassa, mitä tarkoittaa sana positiivinen. Se on valitettavan tuttua, että vinksahtaneet saa hyvän mielen hyvinkin sairaista asioista. Muistele mitä olet kirjoittanut tänne naapureistasi, ei ihme että vihaavat sinua.


      • Anonyymi

        Melkoinen paljastus itsestäsi.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        No, lumityöt tehty. Kolattu postilaatikkojen ja roskalaatikkojen edustat kuten myös vierasparkkipaikka ja oman sisääntuloni edustst. Samoin portilta lumiauran työntämät lumet pois, että päästään ajamaan ongelmitta pihaan. Hiekoitin myös kolaamani alueet. Näin minulla on tapanani "kostaa". Niin uskon, että ystävärouvan poika, joka näytti tulleen äitiään katsomaan oli käynyt puhdistamassa postilaatikkoni päältä lumet. Ei saa kostaa, ajatella saa, mutta pahan teot eivät paranna elämän laatua. Hyvä mieli ja positiivinen suhtautuminen kantaa.

        "Pahat teot eivät paranna elämän laatua"
        "Hyvä mieli ja positiivinen suhtautuminen kantaa"
        Lässynlässyn teennäisiä juttujasi, kun yrität esittää
        maailmaasyleilevää hyvää ihmistä.
        Miten falski voitkaan olla !


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        No, lumityöt tehty. Kolattu postilaatikkojen ja roskalaatikkojen edustat kuten myös vierasparkkipaikka ja oman sisääntuloni edustst. Samoin portilta lumiauran työntämät lumet pois, että päästään ajamaan ongelmitta pihaan. Hiekoitin myös kolaamani alueet. Näin minulla on tapanani "kostaa". Niin uskon, että ystävärouvan poika, joka näytti tulleen äitiään katsomaan oli käynyt puhdistamassa postilaatikkoni päältä lumet. Ei saa kostaa, ajatella saa, mutta pahan teot eivät paranna elämän laatua. Hyvä mieli ja positiivinen suhtautuminen kantaa.

        "Pahat teot eivät paranna elämän laatua"
        "Hyvä mieli ja positiivinen suhtautuminen kantaa"
        Lässynlässyn teennäisiä juttujasi, kun yrität esittää
        maailmaasyleilevää hyvää ihmistä.
        Miten falski voitkaan olla !


    • Anonyymi

      8 viestiä poistatettu. Liikaa totuuksia aloittajalle.

      • Anonyymi

        Pitäähän sen poistattaa myös niitä asioita, joissa on lausunut kahdenlaisia "totuuksia".


    • Nostin ahterini sängystä, laitoin nastalenkkarit jalkaan, pukeuduin lämpimästi ja lähdin sauvomaan kirkolle.

      Käväisin intersportit isossa alessa, etsiessäni kevyttoppahousuja. Halvimmat 50 % alessa 60 ekee. Annoin olla jatkoin sauvomista. Olin ylittämässä katua kun kadun toisella puolen oleva nainen viittoili minulle.

      Nainen oli mustatukkainen, meikattu, noin 60 - 65-vuotias, silmälasit vinossa. Hän alkoi kertomaan minulle kuinka Osuuspankista ei saanut tiliotetta. kuinka pankit ei palvele ja, että kuinka ne ovat menossa nurin. Kuuntelin osaanottavasti, on se niin väärin.

      Jatkoin matkaani samoin nainen. Kyllä hullut hullun tuntee ajattelin ja kiiruhdin autohalliin.

      Tiesin, että Tokmannilla on hyvä laatuisia halpoja vaatteita, sinne. Avasin tavaratalon oven. Ja siinä heti nenän edessä oli trekki, jossa etsimiäni housuja 19, 95 ekua. Housut rullalle ja ostoskoriin.

      Ajoin kotiin, traktorimies oli käynyt hoitamassa loput lumet pois joten, pistin 0,50 e hernesoppa purkin lämpiämään.

      Siinä syödessäni katsoin kuinka naapuri yritti ottaa hiekkaa hiekkalaatikosta. No, ei ollut enää hiekkaa kun käytin viimeiset aamupäivällä postilaatikkojen etu hiekotellessani.

      Nyt sulattelen hernesoppaa. Jännä seurata mitä tuleman pitää. Taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja möi asuntonsa ja häippäsi. Asunnon ostajat ovat koiraihmisiä. Joka päiväisestä koiran räksytyksestä ja itkun ulinasta päätellen heillä on pieni koiranpentu yksin päivät huoneistossa.

      Tänne päätyhuoneistoon äänet kantautuvat laimeina, mutta miten lie kahdella naapurin rouvalla, joiden asuntojen välissä olevassa huoneistossa tämä uusi tulokas haukkuu.

      Tällaisia aatoksia tässä maatessani bloggasin.

      • Anonyymi

        Voisitko kertoa vähän tarkemmin ? Jäi joka aukko asioihin, joista niistäkään emme ole kiinnostuneet.


      • Anonyymi

        Jos naapurit ovat äänistä päätelleet, että sinullakin on koiranpentu yksin kotona...


      • Anonyymi

        Sun ahterinnosto sängystä-jutut ei kiinnosta ketään.
        Alkaa voimaan pahoin kun ajatteleekin.


      • Anonyymi

        Jaxuhalit sinne yxinäiseen viikonloppuusi korppis, tarkkailessasi yxin niitä asunnon omistajan naapureita. Miten on lumet otettu tai jätetty.


    • Anonyymi

      Kannattaa ehdottomasti kirjoittaa tänne, että syödessään
      on katsonut, kun naapurin mies yritti nostaa hiekkaa hiekkalaatikosta.

      Ja, että tien yli käveli nainen joka viittoili.

      Ja että avasit oven.

      Jos ei oltais koskaan saatu tietää
      meidän elämä ois voinut alkaa mennä päin helvettiä.

      • Anonyymi

        Ei tässä taloyhtiössä asu kuin yksi mies ja hän on nyt Hollannissa. Akkojen touhua, sen leskirouvan mies oli kiva. Tulin hyvin toimeen näiden edesmenneiden miesten kanssa. Miehillä on näet putkiaivot kuten minulla ja naisilla pääsääntöisesti piparkakkuaivot.

        Oletko muistanut syödä ja käydä ulkona?

        Korppis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä taloyhtiössä asu kuin yksi mies ja hän on nyt Hollannissa. Akkojen touhua, sen leskirouvan mies oli kiva. Tulin hyvin toimeen näiden edesmenneiden miesten kanssa. Miehillä on näet putkiaivot kuten minulla ja naisilla pääsääntöisesti piparkakkuaivot.

        Oletko muistanut syödä ja käydä ulkona?

        Korppis

        Ei saatana...muori kyylää palstalla....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä taloyhtiössä asu kuin yksi mies ja hän on nyt Hollannissa. Akkojen touhua, sen leskirouvan mies oli kiva. Tulin hyvin toimeen näiden edesmenneiden miesten kanssa. Miehillä on näet putkiaivot kuten minulla ja naisilla pääsääntöisesti piparkakkuaivot.

        Oletko muistanut syödä ja käydä ulkona?

        Korppis

        Kuolleet ei puhu.
        Ei kuulu sulle pätkän pätkää mitä teen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saatana...muori kyylää palstalla....

        Kyllä muorit kyylää !
        Joka paikassa on ainakin yksi kyylä, kyttääjä, joka pilaa ilmaston muilta.
        Rivitalokyyttäjä.
        Kerrostalokyttääjä.,
        joilla on kykyjä heilutella verhoja, kurkkia niitten välistä jne.

        Sen täytyy olla Jumalan antava tehtävä vain Hänen "valituille" paimenilleen,
        koska paimenet niin uskollisesti täyttävät tehtävänsä.

        Mitään asia ei mene heidän silmiensä ja korvienasa ohi,
        millä ei naapurin elämän voisi tehdä helvetiksi ja aiheuttaa riitoja.
        Herran uskolliset paimenet luulevat saavansa kirkkaan kruunun,
        mutta loppujen lopuksi ne ajetaan pois tai muut muuttaa pois.
        EI kieroja selkäänpuukottajia kauaa katella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä taloyhtiössä asu kuin yksi mies ja hän on nyt Hollannissa. Akkojen touhua, sen leskirouvan mies oli kiva. Tulin hyvin toimeen näiden edesmenneiden miesten kanssa. Miehillä on näet putkiaivot kuten minulla ja naisilla pääsääntöisesti piparkakkuaivot.

        Oletko muistanut syödä ja käydä ulkona?

        Korppis

        Nyt selvisi syy, miksi olet niin epänaisellinen putkiaivo, tuollainen iso ja jätkämäinwn. Ilmankos ei kukaan suomalainen mies kelpuuttanut . Olet varmasti hyvä työihminen ja pidät rautaisessa otteessa ne naapurisi, hollantilaisen omistaman kiinteistön valvojana. Kyllä siinä tarkkana kyylän silmä saa ollakkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt selvisi syy, miksi olet niin epänaisellinen putkiaivo, tuollainen iso ja jätkämäinwn. Ilmankos ei kukaan suomalainen mies kelpuuttanut . Olet varmasti hyvä työihminen ja pidät rautaisessa otteessa ne naapurisi, hollantilaisen omistaman kiinteistön valvojana. Kyllä siinä tarkkana kyylän silmä saa ollakkin.

        Kun äidinkieli ei ole yhteinen, ei pysty ymmärtämään toisen ihmisen todellista tasoa, minkälainen pönttö rääväsuu sosiopaatti toinen on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun äidinkieli ei ole yhteinen, ei pysty ymmärtämään toisen ihmisen todellista tasoa, minkälainen pönttö rääväsuu sosiopaatti toinen on.

        Ulkomaalainen, kuka hyvänsä, ei pysty ollenkaan ymmärtämään,
        mistä naapuririidat tai mikä hyvänsä aiheutuvat, kun ei maan kieltä osaa.
        Ulkomaalaiselle voi asiat selittää ihan miten vain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun äidinkieli ei ole yhteinen, ei pysty ymmärtämään toisen ihmisen todellista tasoa, minkälainen pönttö rääväsuu sosiopaatti toinen on.

        jätkämäinwn?


    • Anonyymi

      Onneks nyt tiedetään, että vaan sun elämä menee päin helvettiä
      siellä käpykylässä ja siksi yrität antaa vahingon kiertää,
      ajattelet että kun sinäkin kärsit niin kärsikööt muutkin,
      ja joka aamu heräät vittuilee suoli24:ään.

      • Anonyymi

        Huomenta seinähullu. Toivottavasti sait nukuttua. minulla kävi huonommin. Naapurissa koiranpentu haukkui aina kello puoli kahteen yöllä. No sen jälkeen mukuin Nyt aamiaiselle. Koeta jasaa päivystää, muuta tekemistähän sinulla ei olekaan päärynä perseinen pullero.

        Korppis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta seinähullu. Toivottavasti sait nukuttua. minulla kävi huonommin. Naapurissa koiranpentu haukkui aina kello puoli kahteen yöllä. No sen jälkeen mukuin Nyt aamiaiselle. Koeta jasaa päivystää, muuta tekemistähän sinulla ei olekaan päärynä perseinen pullero.

        Korppis

        Hahhahhahaa, et itse kestä ollenkaan kommentteja, joita heittelet muille.
        Pienikin provo saa sivistyksesi liukenemaan kiljuun (?) alta aikayksikön.

        Kielioppiohjeeksi sinulle, kun seuraavan kerran haukut ihmistä,
        niin korjaa virheesi:
        päärynä perseinen pullero
        kirjoitetaan
        päärynäperseinen pullero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta seinähullu. Toivottavasti sait nukuttua. minulla kävi huonommin. Naapurissa koiranpentu haukkui aina kello puoli kahteen yöllä. No sen jälkeen mukuin Nyt aamiaiselle. Koeta jasaa päivystää, muuta tekemistähän sinulla ei olekaan päärynä perseinen pullero.

        Korppis

        Tässähän alkaa vihdoin tulla esiin se, minkä olemme jo tienneetkin.
        Ei juntilla mitään sivistystä ole.
        Eihän se muuten pieni-itsetuntoinen juntti olisikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässähän alkaa vihdoin tulla esiin se, minkä olemme jo tienneetkin.
        Ei juntilla mitään sivistystä ole.
        Eihän se muuten pieni-itsetuntoinen juntti olisikaan.

        Kylmää totuutta vai kylmätotuus?


    • Anonyymi

      On se ilimoja pidelly. Muutes. En nähnyt tuossa korppiksen tekstissä mitää provosoivaa. Päinvastoin, jouhevaa kerrontaa. Jatkoon, sanoisin.

      • Anonyymi

        Mikä on motiivi kirjoittaa tänne tyhjänpäiväisyyksiään ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on motiivi kirjoittaa tänne tyhjänpäiväisyyksiään ?

        Motiivi on kai se, että pitää tunkea itseään koko ajan esille.


    • Anonyymi

      Iltaan kääntyy tämäkin päivä. Kun tällä ikää tekee puolipäivätyötä, päivän jälkeen tuntuu kuin on tehnyt kokopäivätyön. Söin juuri ja nyt sulattelen kerros-kasvis-juustohampurilaista. Hyvää oli kun itse tein.

      Napsautan kohta saunan tulille. Hain Prisman alkosta pullon valkkista.

      Katsoitko eilen ykköseltä
      Van der Valk, kanavakaupungin kyttä. No, minä katsoin, kun se naapurin koira piti hereillä.
      Hyvä sarja, tutut maisemat.

      Olihan minulla mielessä tänä viikonloppuna mökkisauna lämmittää, mutta kun tuli tämä keikka niin kahdesta hyvästä.vaihtoehdosta piti valita se mikä tuottaa pätäkkää, eikä kuluta sitä.

      Kyllähän se niin on, että jos sen energian, jonka pistää kommenttien oikolukemiseen, käyttäisi tuottavaan työhön voisi tienata vaikka Tallinnan risteilyn kansipaikoin.

      Niin, jotta se on moro😁

      Korp

      • Anonyymi

        Jaxuhalit sinne korven ankeuteen ja yksinäisyyteen. Iloitsen puolestasi, että saat edes kiukaan lämpöä tuntea vuokraisäntäsi saunassa. Myös se kylmä valkkaripullo saa säälin tunteet aikaan. Keittäisit vaikka teetä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaxuhalit sinne korven ankeuteen ja yksinäisyyteen. Iloitsen puolestasi, että saat edes kiukaan lämpöä tuntea vuokraisäntäsi saunassa. Myös se kylmä valkkaripullo saa säälin tunteet aikaan. Keittäisit vaikka teetä

        Nukuin pari tuntia päivällisen jälkeen. Herättyäni valmistelin huomisen lohikeiton raaka-aineet. Kuorin perunat, lantun, porkkanat ja pilkoin ne veteen. Samalla tein lohisalaatin tälle illalle, saunan jälkeen.

        Kiva kun vastailet kommentteihini. Sinähän kiellät muita huomioimasta ja vastaamasta minulle. Et kai vain ole mustis, no ole vaan, kannattaa olla.

        Kumppanini soitti juuri. Heemstedessä noin 5-6 plussa-astetta. Flunssa helpottaa kuten itsellänikin. Minulle ei koskaan nouse kuumetta, joten tunnistan sairastaneeni lunssan vasta jälkeenpäin huomatessani väsymyksen ja alavireen lähteneen.

        Nyt saunaan halit 🤓

        Korppis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nukuin pari tuntia päivällisen jälkeen. Herättyäni valmistelin huomisen lohikeiton raaka-aineet. Kuorin perunat, lantun, porkkanat ja pilkoin ne veteen. Samalla tein lohisalaatin tälle illalle, saunan jälkeen.

        Kiva kun vastailet kommentteihini. Sinähän kiellät muita huomioimasta ja vastaamasta minulle. Et kai vain ole mustis, no ole vaan, kannattaa olla.

        Kumppanini soitti juuri. Heemstedessä noin 5-6 plussa-astetta. Flunssa helpottaa kuten itsellänikin. Minulle ei koskaan nouse kuumetta, joten tunnistan sairastaneeni lunssan vasta jälkeenpäin huomatessani väsymyksen ja alavireen lähteneen.

        Nyt saunaan halit 🤓

        Korppis

        .....IIIIIHHHHH......TYRSK!!!...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nukuin pari tuntia päivällisen jälkeen. Herättyäni valmistelin huomisen lohikeiton raaka-aineet. Kuorin perunat, lantun, porkkanat ja pilkoin ne veteen. Samalla tein lohisalaatin tälle illalle, saunan jälkeen.

        Kiva kun vastailet kommentteihini. Sinähän kiellät muita huomioimasta ja vastaamasta minulle. Et kai vain ole mustis, no ole vaan, kannattaa olla.

        Kumppanini soitti juuri. Heemstedessä noin 5-6 plussa-astetta. Flunssa helpottaa kuten itsellänikin. Minulle ei koskaan nouse kuumetta, joten tunnistan sairastaneeni lunssan vasta jälkeenpäin huomatessani väsymyksen ja alavireen lähteneen.

        Nyt saunaan halit 🤓

        Korppis

        .....IIIIIHHHHH......TYRSK!!!...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        .....IIIIIHHHHH......TYRSK!!!...

        Saunan jälkeen avasin telkkarin, ajattelin haluan yksinäiseen iltaani musiikkia.

        Suomi Love, P.n ja minun lemppariohjelma. Tarinoita, jotka koskettavat omia kokemuksiamme. Upeeta...Nyt unimaan, yötä💞

        Korppis


    • Anonyymi

      Totuudenkieltäjä elää piiritettynä omien valheittensa verkossa.

    • Anonyymi

      Mitä suurempi rappio moraalissamme on,
      sen hyveellisempänä esiinnymme.

    • Iltapäivään on tämäkin päivä pyörähtänyt. Aurinko laskenut horisontiin jättäen kauniin sadekehän taivaanrannalle.

      Ihana ulkoilupäivä. Tein pitkän sauvakävelylenkin verestäen vanhoja muistoja. Ohitin Kansanpirtin, tanssipaikan, jossa nuoruudessa perjantaisin konkareissa humpattiin.

      Keskuskansakoulu vielä paikallaan, jotain uusia siipiä rakennettu sitten kouluaikani.

      Raatihuoneentori, muistan osuuskaupan massiivisen kivijalan ympäri kaunista puurakennusta, sekä viereisen keltaisen puisen kaupparakennuksen, josta ostin joululahjoja vanhemmilleni ja sisaruksilleni, ovelta ovelle myymistäni eläinaiheisista pesusienistä saamillani rahoilla.

      Ohitin vanhan kauniin kaupungin teatterimme, jossa lapsena eurasin Lintu sininen näytelmää.

      Aurinko paistoi silmiini, tiirailin hyppyrimäelle, alueelle, missä hiihdeltiin ja treffailtiin prikaatin sotapoikia.

      Ohitin luistinratan, jonka vanha pukuhuoneosa on vielä tallella. Sen sisällä oli kioski, josta ostettiin pennin nallekarkkeja. Luistelijoita oli kentällä kuten nuoruudessanikin. Vaikka oli pakkasta, siellä viihdyttiin illat pitkät kavereiden kanssa. Siihen aikaan järjestettiin rusettiluistelutapahtumia. Ne olivat jänniä iltoja, piti etsiä pari omalle rusettinumerolle. Joskus löytyi joku, josta ei pidetty silloin rusetti laitettiin taskuun piiloon.

      Kajaanin Lukio ja Ammattioppilaitos nyt, mutta ennen rehtori Kivelän kauppakoulu. Siellä suoritin YO-merklnomin tutkinnon.

      Kajaani on kotikaupunkini, täynnä muistoja. Olen asunut muualla noin 15-vuotta. Aina olen tänne palannut.

      Tätä naputellessani valmistui lohisoppa.

      Mitä sinä olet touhuillut. Kävitkö lukemassa blogiani? Blogitilastoni mukaan se on ollut suosittu viime aikoina. Sehän on avoin, joten siellä saa vierailla. 😊

      Nyt lohisopan kimppuun.

      • Anonyymi

        Olisiko sinun jo aika lopettaa tuo provosointi?
        On tehty hyvin selväksi, että et ole palstalla tervetullut kirjoittelija.
        Luulisi vähemmästäkin ymmärtävän asian ja pysyttelevän ainakin hetken aikaa poissa.

        Mikä ihmeen vimma sinulla on kylvää tuota itsekeskeistä ja ärsyttävää raportointia elämastäsi, kun se ei täällä ketään kiinnosta pätkääkään.
        Kannattaisi vain pysytellä siellä blogipuolella, jos kerran on niin suosittu.


      • Anonyymi

        Korppis, onpa hieno homma, kun jaksat kirjoittaa oikein uhallakin tänne ja saada nämä "palstarakit" räksyttämään urakalla. Niitä kyllä suututtaa. Tuokin yksi PYRSK, jonka tunnistaa mm . tuosta köhäisystä, hän taitaa olla täällä yksi pahasisuisimmista eukoista.
        Jatka vaan edelleen Korppis, niin saadaan jotain huvia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korppis, onpa hieno homma, kun jaksat kirjoittaa oikein uhallakin tänne ja saada nämä "palstarakit" räksyttämään urakalla. Niitä kyllä suututtaa. Tuokin yksi PYRSK, jonka tunnistaa mm . tuosta köhäisystä, hän taitaa olla täällä yksi pahasisuisimmista eukoista.
        Jatka vaan edelleen Korppis, niin saadaan jotain huvia!

        Ja huviahan tästä kyllä saadaan!
        Kun vanha ihminen saattaa itsensä tahallaan naurunalaiseksi, on se viihdettä parhaimmillaan.

        Vai että suututtaa?
        Porukkahan naurusta vääränä usuttaa muorinkeunaa vaahtoamaan ja esittelemään itsestään parhaat puolensa.
        Eikä se onneton tajua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korppis, onpa hieno homma, kun jaksat kirjoittaa oikein uhallakin tänne ja saada nämä "palstarakit" räksyttämään urakalla. Niitä kyllä suututtaa. Tuokin yksi PYRSK, jonka tunnistaa mm . tuosta köhäisystä, hän taitaa olla täällä yksi pahasisuisimmista eukoista.
        Jatka vaan edelleen Korppis, niin saadaan jotain huvia!

        Olet siis samaa ilkeää ja pahansuopaa porukkaa kuin korppis
        jonka mielestä on oikein v*ttuilla joka päivä vuosia muille palstan kirjoittajille.
        Menkää molemmat sinne korppiksen niin "suosittuun" blogiin.
        Ei kaivata kumpaakaan teistä tänne.
        Pysykää pahanilmanliinnut poissa täältä.
        Noita-akkoja ei tarvita kuin pääsiäisenä postikorteissa.


    • Anonyymi

      Tee vihdoinkin palvelus: Pysy blogissasi. Poissa täältä.

    • Oletko huomannut kenen aloitukseen kommentoit ahkerasti?

      Tottahan pidän huolen siitä, että vastaan seuraajilleni aloitukdessani. Olisi epäkohteliasta mitätöidä kommenttisi.

      Shattailen tässä samalla toisella foorumilla vaihtoehtoisista hoitomenetelmistä. Jahka kerään tietoa yritän auttaa sinut pois aloituksestani ja antaa ohjeita tressisi hoitoon.

    • Anonyymi

      Olet siis se lähes 80-vuotias naishenkilö Kainuusta, joka tänään esitteli kalsareitaan
      palstalla.

      • Anonyymi

        Mitä muuta se on tehnyt
        häpäistääkseen itsensä. Kertokaa olen utelias !!!


    • Anonyymi

      Kalsari-Olga ei taida olla ihan ok...

    • Anonyymi

      10 kommenttia poistettu. Korppistako alkoi hävettää eiliset kännikommenttinsa
      vai ottiko päähän muitten kommentit.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      320
      7264
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2204
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1449
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      113
      1162
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1026
    8. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      885
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      873
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe