Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
liekko
profiilit
liekko
liekko
Vapaa kuvaus
Kaveri toi nätin kukan. Toivottavasti kestää kaua nmaljakossa.
Aloituksia
47
Kommenttia
3044
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Näin on.
Mietin mistä meille tulee tietoisuus, se että olemme olemassa ja ymmärrämme ajan kulumisen ja opimme kaikenlaista.
En sano että en usko tuonpuoleiseen, sekin on yhtä mahdollista kuin se että kuolemme pois ja se oli siinä.
19.03.2024 15:12
Samapa tuo näillä kymmenillä.
Turha miettiä muuta kuin sitä että on taas päässyt uuteen päivään.
En ole ottanut Panacodia pitkään aikaan, jos on maha sekaisin niin toimii takuu varmasti.
Tuli mieleen hoitaja joka otti kuusikin tablettia kerralla että toimikohan vatsa :D
19.03.2024 15:08
Kyllä toivoo että rakasta ihmistä vielä näkisi kuoleman jälkeen. Se toive tulee surun myötä, on niin vaikea sisäistää kuoleman lopullisuutta.
Mieleen tuli, jos näkee tuntemiaan ihmisiä tuonpuoleisessa niin tuleeko vastaan sellaisiakin joita ei välittäisi nähdä.
Ei ole pilkan tekoa vaan ihan oikeasti tuli mieleen että ajatteleekohan kukaan tällaista mahdollisuutta.
14.03.2024 21:02
En ota kantaa politiikkaan.
Mutta ihmetyttää, onko 70+ palsta politiikalle omistettu kokonaan. Ei täältä muuta löydy.
Ei ihme jos kirjoittajat siirtyvät 80+ palstalle tai johonkin muualle.
14.03.2024 18:07
Minullakin on kädet alkaneet oireilla virkkaamisen takia.
Voisin kokeilla kutomista välillä.
Isoäidin neliöitä on mukava tehdä, niistä saa monenlaista.
13.03.2024 15:02
En kuulu ikäryhmään 60+.
Täytän Elokuussa 80v.
Ei ole hätää, tykkään nousta aamulla ylös uuteen päivään ilman mitään velvoitteita, niitä on ollut tosi paljon elämäni aikana. Olen terve, mitä nyt vähän kipuja.
Kai järkikin juoksee, itse sen kyllä viimeisenä huomaa??
Toivon että saan elää vielä vuosia tässä kunnossa.
En silti pelkää kuolemaa, se on luonnollinen loppu ainakin ikäiselleni.
Lapseni saattaminen hautaan on ollut pahinta mitä olen kokenut.
Mutta viimeistään silloin kuoleman pelko hävisi Haluan elää, mutta kuoltavakin on ennen pitkää joten tulkoon viikatemies kun haluaa.
12.03.2024 22:20
https://www.youtube.com/watch?v=jAQQ1Vlk1nE
Pitihän tämä vielä kuunnella.
12.03.2024 21:49
En ihan vielä ala nukkumaan. Harvakseltaan otan läppärin käyttöön niin otan nyt kaiken irti.
Ajattelin kuunnella musiikkia mutta olenkohan tullut vanhaksi kun ei oikein huvita?
Minusta on mukava kuunnella Dean Martinin laulavan Mambo Italiano, siksi että tuo mieleen muiston.
Elin uskovaisessa kodissa, pikkutyttönä kävelin paikallisen ravintolan ohi, ovi oli auki ja joku esiintyjä lauloi tätä.
Ajattelin että ovat syntisiä, eivät pääse taivaaseen.
Nyt en pidä laulua syntisenä, enkä edes ravintolassa oloa.
12.03.2024 21:45
Istuin kissan kanssa ulkona, nostin äkillisesti kättäni ja kissani seurasi samalla intensiivisesti lintua läheisellä oksalla. Kissa iski hampaansa ranteeseeni, tämä jo edesmennyt kissa oli kova saalistamaan. Mutta tämä on totta, kissa osaa olla pahoillaan. Kun huomasi mitä oli tehnyt niin kieri jalkojeni juuressa maha ylöspäin, olisi pyytänyt anteeksi jos olisi osannut puhua, selvästi katui.
Aamulla käsi oli turvoksissa, piti syödä antibiootit, sillä selvittiin.
12.03.2024 20:47
Kissallani oli virtsaamisvaivoja, käytin päivystävällä eläinlääkärillä.
Onneksi sain sen verran annettua antibioottia että on ollut terve jo toista kuukautta.
Tablettina oli turha edes yrittää, soitin tutulle eläinlääkärille, hän kirjoitti nestemäisen antibiootin.
Löysin tahnaa josta kisu tykkää, sen avulla lääkettä meni sen verran että parani.
Nytkin tuijottaa paheksuvasti tuolin vieressä että etkö huomaa että minäkin olen tässä, mitä se naputtelee tuollaista kun senkin ajan voisi suoda kissalle.
On se tärkeä perheen jäsen.
Katselin kissanruokien kilohintoja, ovat paljon kalliimpia kun ihmisten ruuat.
Ostan lihaa ja tarjoan sitä, syö kyllä mutta kyllästyy helposti. Kanan tai porssan file on paljon halvempaa kilohinnaltaan kuin kissanruoka.
Minulla on ollut kissoja, kun asuimme naapurikunnassa niin eräs emäntä antoi leikkaamattoman kissansa tehdä pentuja latoon lähellämme. Kissa tykkäsi minusta ja toi pentunsakin meille. Käytin kissan sterilisoitavana, minulla oli parhaimmillaan kuin Vilkkilässä kissoja, onneksi tuttu eläinlääkäri leikkasi pennut ilmaiseksi. Olenkin kirjoittanut asiasta aikaisemmin. mutta tulkoon uudelleen.
12.03.2024 20:38
Minä tykkään olla itseni vanhanakin.
On luonnollista että tulee ryppyjä ja ei näytä samalta kuin nuorena.
Mutta sama on kaikilla edessä jos elävät vanhaksi.
Noin nelikymppisenä oli ikäkriisi, katselin huolestuneena peilistä onko jo ryppyjä, paino oli jatkuva huolenaihe.
Olen sopeutunut, en ole ruma eikä kukaan ikä-ihminen ole.
Jos on iloinen ilme niin sekin kaunistaa ryppyistä naamaa. Ja muutama liikakilo auttaa ryppyihin :)
Kipuja ja kremppoja on, mutta vielä niiden kanssa pärjään.
12.03.2024 19:36
Olen kyllästynyt nettiin. Saattaa mennä viikko että en avaa läppäriä.
Tabletista katselen aamulla mitä maailmalla on tapahtunut aamiaista syödessäni, en juuri käy silläkään keskustelupalstoilla..
En oikein tykkää kirjoitella puhelimella, sormet ovat aika kankeat tulee paljon virheitä.
Kun avaan tietokoneen niin silloin käyn myös Suomi 24 sivuilla.
Minulla on päässyt aika pahaksi tuon virkkaamisen kanssa. Aika menee virkatessa ja äänikirjoja kuunnellessa. Nyt on mukava istua parvekkeella virkkaamassa kun aurinko paistaa, siirrän lasit sivuun niin tulee D-vitamiinit auringosta samalla.
Eikö näillä kymmenillä pidäkin tehdä kaikkea mistä tykkää tai kohta on myöhäistä?
12.03.2024 18:51
Katsoin mitä kallis juoma sisältää. Samat aineet voi saada halvemmallakin jos näkee vähän vaivaa.
12.03.2024 18:36
Olin näköjään jo vastannut viime kesänä. Saman tyyliset on mietteet vieläkin. En huomannut edellistä vastaustani siksi laitoin tämän uuden.
11.03.2024 17:33
Harvempi, jos kukaan 80+ nainen etsii eroottisessa mielessä seuraa.
Vaan mistäpä minä tiedän.
On kumppani, vankka ystävyys on suhteemme kulmakivi.
En kyllä sietäisi että tuntematon tyyppi alkaisi kpeloimaan "eroottisessa mielessä". Siis jos ainut syy tapaamiseen olisi eroottinen kiinnostus.
11.03.2024 17:27
Istuin parvekkeella virkkaamassa. Siirsin lasit sivuun, mukava tuntea auringon lämpö kasvoillaan pitkästä aikaa.
05.03.2024 14:59
En lukenut ketjua kun vähän.
Väsyttää!
Minulla on helppo elämä, rahat riitää ainakin toistaiseksi. Viime kuussa meni toista tuhatta ylimääräistä. Nyt hajosi auto. Valmistauduin isoon remonttiin, siitä tulikin aika pieni lasku, toivottavati.
Mitä noista, jos riittää rahat, niin hyvä, jos ei, niin minkäs mahdan??
Turha murehtiminen ei ainakaan auta!!
04.03.2024 19:29
Mitä vanhemmaksi tulen, sen varmempi olen että viikatemies on unohtanut minut.
Toivotaan parasta. Vai mitä?
04.03.2024 18:11
Ostan pizzaa Ullan Shelliltä.
Olen ollut tyytyväinen.
04.03.2024 11:27
Olen kokenut sellaista mitä en osaa selittää järjellä.
Kuitenkaan en usko mihinkään yliluonnolliseen joten en vaivaa päätäni asialla.
En ainakaan halua uskoa, sain tarpeeksi henkimaailmoista helluntailaisessa kodissani lapsena.
02.03.2024 21:17
23 / 153