Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
liekko
profiilit
liekko
liekko
Vapaa kuvaus
Kaveri toi nätin kukan. Toivottavasti kestää kaua nmaljakossa.
Aloituksia
47
Kommenttia
3044
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olet oikeassa.
Mutta vieläkin intän.
Jos homous otetaan luontevasti niin voisi mielestäni ihan hyvin kysyä oletko homo ilman ilman sarvia ja hampaita. Eikä siihen tarvitsisi kuulua mitään taka-ajatuksia.
Tiedän että äärimmäisen harvoin, jos koskaan tulee sellaista tilannetta että kysymys on aiheellinen.
02.02.2024 10:02
Suhtatumisen pitäisi saada luontevaksi, Nämä kulkueet tekevät heistä väkisinkin muista erottuvia.
Tämä on minun mielipiteeni.
Suklaisissa on monenlaisia, en heidän käydessään edes muista ajatella että onko mies tai naispari. Se vaikuttaa millaisia ihmisiä ovat muuten.
En usko että homofobia loppuu kulkeiden avulla, saattaa pahentaa kun kulkueissa on aika kumman näköisesti pukeutuneita ja puolialastomia.
On ihmisiä joiden mielipidettä ei väkisin muuteta, kunhan nämä sukupolvet ovat haudassa niin uskoisin että asia korjaantuu sillä.
02.02.2024 09:48
Erillinen näppäimistö koneella on vanha, ei aina tule kaikki kirjaimet näkyviin.
Kamalaa jos et ymmärtänyt mitä tarkoitin :(
Katson ensi kerralla kirjoittamaani että en pahoita mieltäsi.
02.02.2024 09:41
Kattini kanssa eläminen on ollut yhtä taistelua.
Ei ota millään tablettia, olen murskannut ja sekoittanut herkkuihin, sain tahnaa jota kissat eivät voi vastustaa johon sekoitin, kyllä minun kissani vastusti hyvin tarmokkaasti.
Sai antibioottia eläinlääkäriltä pistoksena silloin käydessä, se saattoi auttaa kun nyt näyttää terveeltä.
Puhuin puhelimessa eläinlääkärin kanssa, sanoi että pitäisi saada kuuri syötettyä, kokeillaan vielä nestemäistä antibioottia jonka sekoitan johonkin "mitä kissa ei voi vastustaa".
En ole itsekään oikein kunnossa, muutaman päivän olen ollut väsynyt ja niveliä kolottaa, lisäksi päätä särkee.
Mutta oikeita flunssan oireita ei ole.
Marmatin kissalle että olet kiittämätön elukka, rahaa menee kamalasti ja parastasi yritän, mutta saan osakseni ylimielisen kohtelun.
Katti katsoi silmiin ja näytti miettivän että mitähän se taas höpöttää.
02.02.2024 09:36
En voi edes kuvitella kuinka asiani olisivat jos kaikki olisi ollut maassamme yhtä hyvin kuin nyt.
Olen hyvin tyytyväinen ja onnekas kun saan elää nykysuomessa.
Aika kultaa muistot, käytiin uimassa läheisessä suolammessa. Lampi oli syvä, varmaan kaksi metriä jo rannalta. Mutta siitä vain sukelsin pää edellä ja kiersin uimalla lammen jopa kuusi kertaa.
Oli aina oma kasvimaa, olin hyvin kiinnostunut kasveista, se on säilynyt tähän ikään asti.
Olen aina tykännyt eläimistä, mutta vanhempani eivät. Kerran ottivat koiranpennun, valvoin yöt että pentu ei häiritsisi muita, ei auttanut, antoivat pois. Nyt minulla on aina kissa, koirakin oli, ihana pikinokka Lapin pystykorva. Kamalinta on että lemmikkien elämä on lyhyempi kuin meidän.
Olen yksin viihtyvä, kissastani on seuraa, se on sairastellut. Tänään toinen lääkärireissu, rahaa on mennyt jo yli 300 euroa, mutta turha miettiä rahan menoa jos lemmikin elämä on kyseessä.
Aamulla on kovat paikat, kissa ei taatusti ota lääkettään vapaa-ehtoisesti, saa nähdä....
31.01.2024 22:13
Entä kaikki pirde kulkueet, koko ajan pitää korostaa joko suuntautumista tai ihonväriä.
Tällainen on kaukana tasa-arvosta. Niin kauan kun noita kulkueita on tai puhutaan että joka paikassa pitää olla kaikenvärisiä ihmisä niin tasa -arvo on kaukana.
Jos joku on johonkin paikkaan sopiva, niin ei kannata katsoa ihonväriä tai seksuaalista suuntautumista.
Mutta kun valitaan presidentti, miksi ei voi sanoa että hänen puolisonsa on mies. Ei se nykyisin niin yleistä ole etteikö asiaa voisi huomioida.
31.01.2024 21:55
Oletkohan väärällä palstalla.
/0+ ihmiset ajattelevat kaikkia ymmärtäen. Sinä pauhaat vain omaa agendaasi.
31.01.2024 21:28
Osaat sanaoa asian paremmin kuin minä.
Olen 100% samaa mieltä.
31.01.2024 21:19
Miksi olet noin alentuva?
Enhän minäkään sano sinulle höpö, höpö...
31.01.2024 21:05
Sinä suutut heti jos ei ole heti hehkuttamassa kaikkea mikä on mieleesi. Ota huomioon että on toisenlaisia mielipiteitä.
Yhtä suvaitsevia, mutta ajattelevat asioista vähän eri tavalla.
Sinäkin olet suvaisematon, et sidä pienintäkään eroavaisuutta omasta mielipiteestäsi.
En edes viitsi puhua homoista, tai montako sukupuolista käyttäytymistä onkaan. Ne ovat jokaisen oman yksityisyyden piirin kuuluvia. Paitsi se että presidenttiehdokas on naimisissa miehen kanssa., ei ole ysityisasia.
31.01.2024 20:48
Niinpä niin, ei minua haittaa jäädä toiseksi.
Näistä asioista puhuminen on kuin tuuleen huutamista. Vaikka ei olisi vastaan, niin ei saa esittää tippaakaan kritiikkiä.
Suvussamme on homoja ja lesboja, kuten varmaan kaikkien suvuissa. Ei kukaan mieti mitä he edustavat. Mukavia fiksuja ihmisiä.
31.01.2024 20:11
Samapa tuo. Kyllä asia on sellainen että siitä voi puhua. Kukaan, tai jokunen ikäihminen voi jättää äänestämättä Haavistoa suuntautumisen takia.
Kun se on kaikkien tiedossa niin ei kai siitä haittaakaan ole jos asiasta puhutaan.
Monelle iäkkäämmälle asia ei ole ihan itsestään selvyys.
Tuo liiallinen ärhäkkyys vain tekee ihmissistä enemmän vastaan hangoittelevia.
Olen syntynyt 40-luvulla, vasta 70-luvulla homous tuli lailliseksi.
Hyvä että tuli, en ole homoja vastaan, päinvastoin, mutta nuo praidit ja liputtamiset saattavat ärsyttää monia. Nekin osittavat että haluavat eritys
huomiota.
31.01.2024 20:06
Eipä juuri kiinnosta vaalit eikä lakot.
Katsoin eilen vaalikeskustelun, sitä samaa.
Jokainen on omasta mielestään oikeassa, minäkin, mutta en sano missä asiassa olen oikeassa, ainakin omasta mielestäni :D
31.01.2024 19:57
Eihän se pakko ole. Mutta monesti kysytään, oletko naimisissa, naimaton, ym...Miksi ei yhtä hyvin voi kysyä onko hetero vai homo?
Ei sen luulisi loukkavan ketään.
Ollaan kuin siilit piikit pystyssä ihan turhaan. Eikä neutraali suhtautuminen siihen mitä edustaa olisi tasa-arvoa.
31.01.2024 19:53
En lukenut ketjua, vähän aloitusta.
En ole sitä mieltä että aina olisi niin että tarkoitus pyhittää keinot.
Asioissa on monia puolia, ja on paljon sellaisia juttuja joissa ei voi sanoa varmasti kuinka on.
Pitäisi katsoa asioita hyvin laajasti jos voi sanoa että tarkoitus pyhittää keinot.
Koskaan, tai hyvin harvoin on niin selkeää asiaa että ainakaan minä osaisin sanoa miten oikeasti on.
31.01.2024 19:44
Miksi ei voi kertoa seksuaalisista suuntautumisista.
Jos sanoo että on hetero niin kukaan ei oli millänkään.
Eikö tuo ole aika kummallista tasa-arvoakin ajatellen, jos heteroista voi puhua mutta homoista ei.
31.01.2024 19:27
Minä jaksaisin kävellä mutta jalat on kipeät. Varpaita ja jalkateriä on leikattu ainakin 5 kertaa. Ei parane ainakaan leikkauksilla.
Tykkään ajella sähköpyörällä ja talvella poljen kuntopyörää.
27.01.2024 15:46
Minä katsoin vaaliehdokkaiden jutut kokonaan.
Alkaa kyllästyttämään, sitä samaa on kuultu moneen kertaan.
Kävin jo äänestämässä joten ei pystyisi muuttamaan mieltään vaikka haastaattelussa joku olisi tehnyt syvällisemmän vaikutuksen. Niin ei käynyt.
Joku näistä tulee valituksi, Niinistöön ollaan niin totuttu että vähän opettelua on tottua uuteen presidenttiin.
Aurinko paistaa, kohta pääsen istumaan parvekkeelle virkkausteni kanssa.
26.01.2024 12:13
Alkaa saada huvittavia piirteitä erakoitumiseni.
Siivooja oli tulossa eilen, etukäteen harmitti kun sotkee normaalin päivittäisen oloni.
Oltiin kissan kanssa kuin kissa pistoksissaan koko ajan.
Kiva nyt on olla siistissä kodissa, olis se sen arvoista.
25.01.2024 13:48
Olen yliherkkä kaikelle kärsimykselle. Ihmisten ja eläinten.
En voi katsoa enkä lukea asioista joissa kidutetaan tai kiusataan elävää olentoa.
Myös sairaus ja siitä johtuva kärsimys on vaikeaa seurata, mutt sekin kuuluu elämään.
25.01.2024 13:43
25 / 153