Vapaa kuvaus

Tämän kesän kukkasia.

Aloituksia

48

Kommenttia

3174

1. "On henkisesti huonossa jamassa.
    Kävelisi ulkona ja hoitaisi asuntonsa siistiksi ym. Tapaisi muita.
    Pakenee yksinoloa."
    Olen sen verran käynyt hoitopaikoissa että tiedän monen käyvän siellä myös siksi että näkevät muita ihmisiä, monia sellaisia jotka kaipaavat juttukaveria. Heistä on iloa ja hyötyä muillekin kuin omaiselle.
    Minulla on nyt matalapaine menossa, Borrelioosin sain punkista.
    Nukkuisin vaikka koko päivän, en jaksa tehdä mitään.
    Tuo kävelemään ja siivoamaan patistaminen ei oikein ole mielestäni hyvä juttu.
    Kaikki eivät tykkää noista kummastakaan, itsekin kuulun heihin. Kävelen kun on käveltävä ja siivoan kun on siivottava.
    Ajelen kyllä sähköpyörällä, paitsi nyt en jaksa sitäkään.
    Aikaisemmin kerroin että ikknan pesu siirtyi siihen kun koivun siitepölyaika loppuu. Ikkunat on vieläkin pesemättä.
    Otin yhteyttä Ukrainalaiseen naiseen hän on käynyt joskus siivoamassa minulle. Hän käy pesemässä ikkunat. Oikein ihana ihminen.
    Olen vähän sellainen että on vaikea myöntää sellaista että ei jaksa tai pysty. Mutta kyllä siperia opettaa, niin sanoi joku poliitikkokin.
  2. Ei nyt ihan noinkaan, onhan meillä ilon aiheitakin. Just makailin ulkona ja tuijottelin taivaalle, koivut ovat vihreät ja Tuomi kukkii.
    Kaikenlaista kremppaa on, eikä ne varmasti vähene, päinvastoin.
    Mutta tänään olen elossa.
    Lähden ajamaan keskustaan kauppaan ja apteekkiin. Eivät ole vielä vieneet ajakorttia. Pyöräilykin onnistuu, ostin uuden sähköpyörän, vanha on mökkipyöränä.
    Eihän kukaan tiedä päiviensä määrää, nuorempikaan.
    Poikamme, oikean terveyden perikuva, sairastui syöpään joka vei hänet meiltä.
    Jos olisi jokin korkeampi voima jonka kanssa tehdä kauppaa, olisin lähtenyt mielelläni hänen sijastaan.