Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
liekko
profiilit
liekko
liekko
Vapaa kuvaus
Kaveri toi nätin kukan. Toivottavasti kestää kaua nmaljakossa.
Aloituksia
47
Kommenttia
3044
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos <3 Tuli hyvä mieli.
24.01.2024 20:15
Uskokaa tai älkää.
Minulla on ollut lemmikki kyykäärme. Ei se asunut kodissamme mutta mökkimme ulkorakennuksen alla.
Kun otin aurinkoa, se tule kellottelemaan lähelle, ei pelännyt minua yhtään.
Kun tuli vieraita niin käärmettä ei näkynyt missään.
Varmaan olis purrut jos olisin vahingossa tallannut sen päälle.
En pelännyt sitä yhtään, vieraat paheksuivat, hyvä että uskalsivat tulla mökille.
Käärme ei pure jos ei tunne oloaan uhatuksi.
24.01.2024 19:30
Minulla kävi Ukrainalainen siivooja eka ketaa. Olen todella onnelinen että sain juuri hänet siivoamaan kotiani.
Kerran yritin toista siivouspalvelua mutta ei ollut hyvä.
Pitää alkaa myöntää että ajan hammas leikkaa minuakain. En jaksa, vaikka jaksaisin, en viitsi. Nämä loppuvuodet on parempi käyttää kaikkeen mistä oikeasti tykkää.
Kyllä maailma pyörii ennallaan vaikka poistuisin täältä.
Tärkeintä elämässä on läheisten kanssa hyvät välit.
Sitten on oma mukavuus, saa tehdä mitä huvittaa, tai olla tekemättä mitään.
24.01.2024 19:00
Ei kai Tinderissä ole yläikärajaa.
Harvempi 80v siellä käy, jos kukaan.
Itseäni ei kiinnosta, mutta hyväkuntoinen 80-vuotias voi tehdä samaa mitä nuoremmatkin, jos intoa riittää.
En oikein sulata vanhus sanaa kohdalleni vaikka syksyllä tulee pyöreät vuodet täyteen.
Ainakin omasta mielestäni en ole vielä vanhus.
23.01.2024 11:33
Olen tullut iän myötä kärsimättöämmäksi, saatan kiroillakin jos joku tippuu lattialle tai en saa kunnolla sukkia jalkaan.
En kuitenkaan muiden kuullen, paitsi ihan läheisten joita sellainen vain naurattaa.
Nyt sataa vettä vaihteeksi.
Tilasin huomiseksi siivoojan, saa nähdä, jännittää jo etukäteen. Pitäisi varmaan siivota vähän että ilkeää päästää kotiini :)
Ei minulla sotkuista ole, muuten, mattojen puistelu ei oikein onnistu kun kiertäjäkalvosin repesi.
Olen aina inhonnut siivoamista, jouduin vanhimpana lapsena ja tyttönä siivoamaan kotona heti kun kynnelle kykenin.
Pakkohan se on siivotakin kun en viihdy epäjärjestyksessä, pienet villakoirat eivät säikytä, mutta ei ne saa kasvaa isoiksi.
23.01.2024 11:21
Tiedän itseni, olen joskus yrittänyt osallistua kerhoihin ym...
Kyllästyn nopeasti, niissä on yleensä joku puhelias ja äänekäs viemässä koko hommaa. Muut kuuntelee tai myöntelee.
Anteeksi vain, tämä on kokemukseni, johtuu siitäkin että olen yksin viihtyvä, tai hyvin harvan päästän kovin lähelle.
Silti tykkään ihmisistä, en inhoa tai vihaa ketään. Tulen hyvälle tuulelle kauppareissulla jos näen jonkun tutun ja vaihdetaan kuulumisia.
Pahoin pelkään että saatan antaa kuvan että haluan olla enemmänkin tekemisissä, se on tehnyt olon vähän vaikeaksi.
En tunne olevani yksinäinen, jos niin kävisi, nähtävästi lähtisin ihmisten ilmoille.
Jos ihminen on luonnoltaan sosiaalinen niin hän varmasti kärsii jos joutuu olemaan yksin.
21.01.2024 17:47
Isän veli käytti kirotessaan: "Tanalauta pojat", naiset usein : "Voi iankaikkinen", nämä ovat muistoja pohjanmaalta.
Isän veli lyhensi kaksi kirosanaa nopeammin ilmaistavaksi.
21.01.2024 17:34
Miksihän näppäimistö jättää mielellä a-kirjaimen pois? Kai asia silti tulee selväksi.
Kirjoittelen harvemmin puhelimella tai tabletilla, tykkään että on kunnon näppäimistö kun sormet on menneet virkatessa kuin Joriinin juuriksi.
21.01.2024 17:23
Miten sen ottaa, olen syntyperäinen Etelä-Pohjalainen mutta asunut lähes koko elämäni susirajalla. Olen tietenkin pitänyt yhteyttä synnyinseutuun, lomat viettänyt siellä ja nyt eläkkeellä ollut useinkin.
Molemmissa maakunnissa on keljuja tyyppejä ja myös mukavia.
Pohjalainen saattaa olla varutuneempi, tai näyttää sen selvemmin.
21.01.2024 17:20
Se on totta, olen ollut joskus seiväsmatkoilla.
Mutta kuitenkin, en koskaan, siis koskaan haluaisi englantilaisten naapuriksi ainakaan turistirysässä.
Suomalaiset ovat hilajaisia ja nähtävästi äänekkäimmät sammuvat ajoissa.
Olen joutunut valvomaan aamuun saakka kunnes naapuri Bungalovissa hiljennyttiin.
21.01.2024 17:13
Älä viitsi, en näe aihetta tähän mielipiteeseen.
Mutta se on vain yksi mielipide monista?
21.01.2024 17:09
Ehkä se näkyy niin että suvaitsemme sellaistakin mikä ei ole hyväksi rasismin pelossa.
On tietysti niitäkin jotka eivät tykkää muista kuin meistä härmäläisistä.
Minusta suhtautumisen tänne tulleisiin pitäisi olla neutraali, ei paapoa kuin pikkulapsia, mutta ei myöskään syrjiä syntyperän takia.
Vaatia saman minkä kaiklta aikuisilta täysivaltaisilta ihmisiltä vaaditaan.
Tietenkin alkuun pitäisi opettaa maan tavoille.
21.01.2024 17:05
Ei me olla sen moukempia kun muutkaan.
Miksi pitää väheksyä ja mollata omia kansalaisia?
19.01.2024 20:59
Ostin paljon Kligeliltä mutta suomessa ei kauppaa enää ole. Tilalle olen ottanut
Bonprixin, se on edullinen ja mieleisiäni vaatteita löytyy.
Tämä Saksalainen firma ei ole tullut vastaan näiden ihmisiä hyvksikäyttäjien luetteloissa.
En ole kunnolla perehtynyt asiaan, lopetan ostamisen jos vaatteet teetetään ilmaiseksi ilman mitään lakeja.
19.01.2024 19:35
Usein sanon Terve kun tapaan tutun. Heippa monesti kun poistun.
19.01.2024 13:23
En ole koskaan poistanut tai poistattanut yhtään viestiä.
19.01.2024 12:17
Just noin minäkin usein ajattelen. Varsinkin jos joku tuttu tai lähipiiristä kuolee.
18.01.2024 11:05
Kuolema on yhtä luonnollinen tapahtuma kuin syntymä.
Tuli mieleen, missä olimme ennen syntymää, sielläkö mihin kuoltuamme päädymme?
Ehkä vain olemattomuuteen, tai sitten ei, kukaan ei tiedä, hyvä niin.
15.01.2024 11:47
Olin 6-vuotias kun muutimme isän työn perässä Etelä-Pohjanmaalta Pohjois-Karjalaan.
Se oli minulle traumaattinen kokemus. Asuimme isän kotipaikalla, Talossa oli kaksi puolta, me asuttiin toisella puolella ja isän äiti kaksi sisarta ja veli toisella puolella.
Muistan kun äitini odotti neljä vuotta nuorempaa veljeäni, kyselin äidiltä koska meille tuoraan se pikku vauva. Senkin muistan kun äiti joutui veljen syntymän jälkeen sairaalaan. Siltä ajalta on mahtavat ihanat lapsuusmuistot asuimme järven rannalla.
Kun muutimme tänne susirajalle niin tuntui kun olisimme tulleet ulkomaille, puhettakaan en tahtonut ymmärtää ja ikävä oli raastava.
Olen juuriltani ja sydämeltäni Pohjalainen, käyn siellä joka kesä, eläkkeelle päästyäni olen kuukauden kerrallaan.
14.01.2024 21:08
En periaatteessa osta tätä valmistetta.
Mainostaminen on päälle käyvää ja liioittelevaa.
Samoja vitamiineja sisältää mitä saa marketista paljon halvemmalla jos niitä tarvitsee. Talvella D-vitamiinia ja kalsiumia. Monivitamiinitabletti ajaa saman asian.
14.01.2024 20:44
26 / 153