Vapaa kuvaus

Tämän kesän kukkasia.

Aloituksia

48

Kommenttia

3174

1. Minullakin on tapana muokkailla kuvianai ihan aikani kuluksi. Jos julkaisen muokatun kuvan niin sanon että korjailin vähän.
    Mikähän siinä okin, ennen sai paljon parempia kuvia itsestään, vuosi vuodelta huononevat??
  2. Kissallani oli virtsaamisvaivoja, käytin päivystävällä eläinlääkärillä.
    Onneksi sain sen verran annettua antibioottia että on ollut terve jo toista kuukautta.
    Tablettina oli turha edes yrittää, soitin tutulle eläinlääkärille, hän kirjoitti nestemäisen antibiootin.
    Löysin tahnaa josta kisu tykkää, sen avulla lääkettä meni sen verran että parani.
    Nytkin tuijottaa paheksuvasti tuolin vieressä että etkö huomaa että minäkin olen tässä, mitä se naputtelee tuollaista kun senkin ajan voisi suoda kissalle.
    On se tärkeä perheen jäsen.
    Katselin kissanruokien kilohintoja, ovat paljon kalliimpia kun ihmisten ruuat.
    Ostan lihaa ja tarjoan sitä, syö kyllä mutta kyllästyy helposti. Kanan tai porssan file on paljon halvempaa kilohinnaltaan kuin kissanruoka.
    Minulla on ollut kissoja, kun asuimme naapurikunnassa niin eräs emäntä antoi leikkaamattoman kissansa tehdä pentuja latoon lähellämme. Kissa tykkäsi minusta ja toi pentunsakin meille. Käytin kissan sterilisoitavana, minulla oli parhaimmillaan kuin Vilkkilässä kissoja, onneksi tuttu eläinlääkäri leikkasi pennut ilmaiseksi. Olenkin kirjoittanut asiasta aikaisemmin. mutta tulkoon uudelleen.