Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Emberizi
profiilit
Emberizi
Emberizi
Vapaa kuvaus
Keski-ikäinen keskustelija ja sinkkuäiti Länsi-Uudeltamaalta.
Aloituksia
18
Kommenttia
1763
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo,+tai+ei.+😉+Paremmin+sattaa+onnistua+kun+käyttää+maalaisjärkeä,+kohtelee+vastapuolta+hyvin,+unohtaa+palstaopit,+on+aito+oma+itsensä+(jos+ei+kelpaa+sellaisenaan+ei+voi+mitään).+Näin+ainakin+luulisin.+😉
Ja+jos+tykkää+kirjoittaa+muistelmia,+kirjoittaa+vain+mistä+ruuasta+itse+pitää.+😁
04.05.2022 21:45
Maailma+on+täynnä+suhteita,+joissa+ei+ole+käynyt+hyvin.+Tosin+tällä+parilla+oli+kyllä+ihan+omia+epätyypillisiä+ero-erikoisuuksia,+kuten+kirjoitan+kirjan,+joka+myy+ex+arkierikoisuuksilla+ja+sitten+asiaa+hoidetaan+oikeusteitse.+😁
Joo,+eipä+kävisi+mielessä+kutsua+miestä+kylään+tekemään+ilmaiseksi+kodin+kunnostusta!+Näen+ettei+läheistä+ihmissuhdetta+rakenneta+hyötymismielessä+vaan+rakkauden+ja+luottamuksen+takia.+Jos+tarvitsee+ensisijaisesti+remppamiehen,+sen+saa+rahalla.+
Osalla+miehiä+on+toki+kohtuullisen+tapana+osoittaa+tunteita+auttamalla.+Jos+mies+itse+haluaa+niin+tehdä+omasta+aloitteestaan+ja+omasta+halusta,+se+on+toki+ihan+eri+asia.
04.05.2022 21:06
Ethän+sinä+ole+kauan+täällä+olla,+ainakaan+kirjautuneena?+Ja+mielitietty+jo+löytynyt?
04.05.2022 20:01
Hah+hah!+Jos+siis+joskus+vielä+tässä+elämässä+saan+kutsun+jonkun+miehen+kotiin,+pitääkin+kysyä+vaivihkaa+et+kai+ole+juuri+käynyt+ikeassa.+😁
04.05.2022 20:00
Kysyisin+AP:lta+oletko+kiinnostunut+naisesta+itse?+Kuinka+kauan+sinusta+pitää+tapailla,+että+voi+mennä+kylään+toisen+luo+tai+vaikka+olla+lähekkäin?+Kahvilassa+kontakti+jää+kädestä+pitämiseen+ja+silmiin+katsomiseen+parhaimmillakin.
Pitäisin+itse+aika+outona,+jos+kuukauden+tutustumisen+jälkeen+ei+olla+tasolla,+jossa+voidaan+kyläillä+ilman,+että+pitää+miettiä+onko+turvallista+mennä+kylään.+Jos+intuitio+huutaa+punaisena+varoituksia+tuossa+kohtaa,+ehkä+ei+kannata+edes+edetä.+Ja+taas+jos+kuukauden+jälkeen+ei+läheisyys+tunnu+luontevalta,+eipä+se+miksikään+sen+jälkeenkään+muutu.+Tästä+poissuljen+tietysti+tilanteet,+jossa+kokemattomuus+aiheuttaa+paineita+tai+ex-suhteen+arvet+on+auki.+Kokemuksia+ei+saa+kuin+uskaltamalla+ja+arpiin+ei+auta+kuin+aika.
04.05.2022 19:57
😁+Mites+me+naiset,+jotka+osamme+koota+Ikeat+itse?
04.05.2022 19:49
En+itse+elä+noin+kateellisessa+maailmassa+kuin+mitä+kuvaat+00.05.+Ehkä+johtuu+siitä,+että+työkaverit+on+poikkeuksetta+fiksuja+ja+suhteellisuudentajuisia.+He+osaavat+jo+etukäteen+arvoida+esim.+kuka+on+pätevin+johonkin+hommaan+(ainakin+valinta+tulee+kaikkien+tietoon)+ja+alunperinkin+hommaa+on+saatettu+hakea+siltä+varalta+ettei+se+pätevin+hae+ja+tuodakseen+ilmi+että+on+kiinnostunut+kehittymään.
04.05.2022 19:46
Tunnetut+hahmot+helposti+aiheuttaa+tarvetta+kiusata+osassa.+Varmaan+siksi,+että+kun+vähän+edes+tietää+mihin+osuu,+on+osuminen+helpompaa.+Tunnettu+kohde+on+helpoimpi.+Ja+on+ihmisiä,+jolle+härnääminen+on+ainoa+iloa+ja+ainoa+tapa+tuntea+itsensä+edes+vähän+paremmaksi.+Eniten+säälin+tuota+jälkimmäistä+porukkaa!+
Terve+tasapainoinen+ihminen+ei+saa+mitään+muiden+tarkoituksellisesta+kiusaamisesta,+vaan+hyvä+mieli+tulee+kivasta+keskustelusta+tai+siitä,+että+voi+vaikka+stempata+muita.+
Periaatteessa+olen+sitä+mieltä,+että+ilmaiskoon+kukin+tunteensa+niin+kuin+parhaalta+tuntuu.+Silti+itse+näen,+että+tunteet+muodostuu+oikeassa+elämässä.+Täällä+voi+kiinnostua+tai+pienesti+ihastuakin,+mutta+kuitenkin+se+mihin+tunne+kantaa+näkee+vain+palstan+ulkopuolella.
04.05.2022 19:41
Ihminen+ajatuksineen+voi+tehdä+palstalla+vaikutuksen.+Saman+aaltopituuden+kyllä+huomaa+kohtuullisen+nopeasti.+Silti+ilman+oikeaa+tapaamista,+tunteet+voi+olla+luultavasti+lähinnä+ihastumista+ajatuksiin.+Sama+aaltopituus+ei+ole+pöllömpi+pohja+ystävyydelle+tai+parisuhteelle.+Jälkimmäinen+vaatii+kuitenkin+myös+molemminpuolista+oikean+elämän+kolahdusta.++Ihon+oikea+tuoksu+(geneettinen+sopivuus)+on+kiinnostuksessa+merkittävä+tekijä,+jota+on+vaikea+ohittaa+oli+toinen+kuinka+ihana+vaan.+
En+itse+julistaisi+rakkautta+pelkän+viestittelyn+perusteella.+Enkä+ainakaan+palstalla.+Jos+kiinnostaa,+sitten+kannattaa+tavata+irl+ja+katsoa+rauhassa+miten+tunteet+kehittyy,+jos+kehittyy.+Jos+palstamielitietty+on+jo+tuttu+oikeassakin+elämässä,+kuten+Pujis+ja+Pirpana,+voi+toki+tunteita+julistaa+kaksin+tai+palstan+iloksi+ihan+niin+kuin+parhaiten+näkee.+😁
03.05.2022 23:21
Rakkaus+on+makeita+suomalaisia+mansikoita+tummaan+suklaaseen+kastettuna+ja+kuplivaa+shampanjaa.+Rakkaus+on+suolaista+chilillä+maustettua+herkkutattirisottoa+ja+espanjalaista++Riojaa.+Rakkaus+on+hapankorpun+päälle+sipaistua+keijua+kivennäisvedellä+ja+pinaattikeittoa+munan+puolikkaalla.+
Joskus+yksinkertaisempi+arkimeininki+riittää+hyvin,+joskus+mennään+enemmän+juhlan+puolelle.
02.05.2022 21:59
Eikö+täällä+ole+kohtuullinen+osa+töissä?
02.05.2022 18:56
Eihän+täällä+olo+tarkoita,+ettei+muuta+elämää+ole.+Välillä+palsta+sopii+ohjelmaan,+ja+välillä+on+muuta.+
Vaihdan+palstan+mielellään+lasten+kanssa+puuhailuun,+puutarhahommiin,+liikuntaan+tai+miehen+kanssa+puuhailuun+(jos+sellainen+olisi+omasta+takaa).+Sen+sijaan+mielummin+postaan+palstalle+ja+keskustelen+kuin+istun+baarissa+iskemässä+miehiä+lasi+kourassa.+Baarissa+tai+oikeammin+keikalla+on+kiva+käydä+kunhan+se+on+harvinainen+herkku+eikä+joka+viikkoinen+riesa.
02.05.2022 18:52
Sama+juttu.+Muutenkin+hyvin+vähän,+jos+koskaan+raportoin+elämääni+someen.+Lähes+kaikki+mitä+löytyy+on+ammatillista.
01.05.2022 23:08
Jos+rakastettu+kokee+tarvetta+panna+kymmeniä+tai+satoja+muita,+ei+hän+taatusti+tunne+samoin,+vaikka+sanoisi+ajattelevansa+mitä+vaan.+Sen+sijaan,+jos+ei+olla+vielä+suhteessa+eikä+tapailuvaiheessa,+eikä+mitään+velvoitteita+kumpaakaan+suuntaan+ole+ja+kun+tilannne+on+vielä+hyvin+epävarma+(ei+tietoa+toisen+kiinnostuksesta/tunteista),+en+tuomitsisi+lohdutuksen+tarpeen+ja+turhautumiseen+seurauksena+sorruttuun+yhteen+tai+pariin+yhden+illan+juttuun.+Olen+sitä+mieltä,+että+ennen+kuin+ollaan+yhdessä,+ei+vastapuolelta+voi+vaatia+uskollisuutta+millään+tasolla.+Jos+haluaa+yksinoikeuden,+pitää+uskaltaa+se+myös+ilmaista+jotenkuten.+Jos+rakastumisen+kohde+aloittaa+uuden+suhteen+jonkun+toisen+kanssa,+se+on+selvä+merkki+ettei+mahdollisuuksia+mihinkään+ole.+Kunnioittaisin+rakastetun+tunteita+ja+valintaa,+ja+vetäytyisin+taka-alalle+perään+huutelemassa.+
Itse+hyvin+harvoin+harrastan+yhden+illan+juttuja.+Kymmenen+vuoteen+mahtuu+yksi,+Osa+syy+on,+että+ne+harvoin+tarjoaa+mitään+kovin+kummoista+menoa+ja+toinen,+että+olen+ollut+1-2v+sinkkuna++pitkien+suhteiden+välissä,+Nyt+tosin+2.5v+jo+täynnä.+Kuitenkin,+jos+on+kovin+rakastunut+ja+sitten+saa+pakit+tai+muusta+huomaa+ettei+mahdollisuuksia+ole+ja+turhauma+iskee,+on+paljon+altiimpi+yhden+illan+jutulle,+jos+joku+mies+sinnikkäästi+yrittää.+Sellaisessa+tilanteessa+voi+päätyä+lohduttajan+syliin,+vaikka+vielä+syvästi+tuntisi+toista+kohtaan.+
Parisuhteessa+pettäminen+ei+ole+ok.+Kuitenkin,+jos+toinen+pettää+tai+miettii+pettämistä,+parisuhde+harvoin+voi+kovin+hyvin.+Henkinen+tai+fyysinen+läheisyys+voi+puuttua+ja+läsnäolosta+on+voinut+tulla+löyhää+ilmaa,+tai+keskinäinen+arvostus+ja+kunnioitus+on+hävinnyt.+Jos+pettämistä+sattuu,+on+hyvä+katsoa+myös+omaan+peiliin+ja+jos+päädytään+jatkamaan,+on+kummankin+haluttava+muuttaa+omaa+osuuttaan.+
Ihminen+voi+hakea+toisesta+ihmisestä+myös+puuttuva+henkistä+läheisyyttä+ja+puuttuvaa+samaa+aaltopituutta.+Tätä+kutsuisin+kuitenkin+ystävyydeksi+enkä+pettämiseksi.+Vastakkaista+sukupuolta+olevat+ystävät+ei+ole+uhka,+jos+luottamusta+löytyy.+En+myöskään+näe+viatonta+flirttiä+vaarallisena+kunhan+sitä+ei+tee+toisen+silmien+tai+yhteisten+tuttavien+silmien+alla.+Toki+jokainen+parisuhde+on+omanlaisensa.+Jos+vastapuoli+haluaa+tiukkoja+sääntöjä+vaikka+viattoman+flirtin+suhteen,+se+ei+ole+mikään+ongelma.
01.05.2022 22:39
Kaveri+on+selkeästi+psykoosissa,+maallikkokin+pystyy+sen+näkemään.+Pelkkää+Vappuskumppaa+juomalla+ei+tuohon+kuntoon+päädy.++++Psykoosi+toki+voi+olla+huumeista+johtuvaa,+mutta+todennäköisesti+skitsofreniaa,+maniaa+tai+muuta+mielen+järkkymisestä+johtuvaa.+
Surullista,+ettei+ihmiset+saa+hoitoa+tai+heitä+ei+voida+pakottaa+hoitoon+ennen+kuin+itse+tai+muut+on+vaarassa.+Avohoito+ei+riitä+kun+ihminen+on+tarpeeksi+sekaisin.
01.05.2022 19:32
C)+Olisin+pettynyt+ja+surisin+aikani,+mutta+hyväksyisin+silti+pakit+mukisematta.+En+näe,+että+pakkeja+jaetaan+toista+tylyttääkseen+vaan,+koska+ihminen+ei+kolahda+tai+elämäntilanne+ei+sovi.+Ei+noille+asioille+kumpikaan+mitään+voi,+niin+kuin+ei+rakastumisellekaan.++En+olisi+katkera+enkä+vihainen,+ja+menisin+eteenpäin+kun+jonain+päivänä+olisin+siihen+valmis.+Riippuu+ihmisestä+ja+tunteistani+viekö+se+viisi+vuotta,+viisi+kuukautta+vai+viisi+päivää,
01.05.2022 18:43
Laitoin+nyt+Spotifyyn+soimaan.+😊+Yllättäin+Jyrkin+paras+veto+on+yksistä+yksityistilaisuudesta.+Herra+lauloi+yllättäin+iskelmää+koko+illan,+Olen+suomalainen+oli+todella+vakuuttava+veto.+Ääni+taipuisi+muuhunkin+kuin+omaan+genreen.
30.04.2022 22:25
Pidin+tosta+toisesta+ja+päädyin+sen+innoittamana+kelaamaan+69+eyes+tuotantoa.+Jyrkin+ääni+on+aivan+täydellinen.
30.04.2022 22:07
Yksi+suhteellisen+nolo+opiskelijavappu+löytyy.+Kaksi+niin+noloa+kohtaa,+ettei+viitsi+julkisesti+muistella.+😂+Opin+kerrasta,+ei+siis+ole+koskaan+toistunut+ja+yritin+korjata+tilannetta+lähtemällä+kotiin+ennen+puolta+yötä.+Kun+bussia+olisi+joutunut+odottamaan,+otin+bussin+102+Otaniemeen+teekkarien+bussilla+ja+päätin+kävellä+vikat+pari+kilsaa+opiskeluaikaiseen+kämppään.+Suunnitelmassa+oli+vain+yksi+mutta…+Kehä+I+piti+ylittää+(ei+ole+mitään+pikku+tie)+ja+silloin+vielä+tien+reunassa+oli+2m+oja.+Alkoholilla+oli+sen+verran+tekemistä+illan+loppumisen+kanssa,+että+yliarvioin+kykyni+hypätä+vauhditonta++pituushyppyä+ja+päädyin+ojaan+vyötäröön+asti+opiskelijahaalarissa…+Olin+täysin+mudan+peitossa.
30.04.2022 22:04
Suurin+este+on+omaan+arvomaailman+sopimaton+asenne+(sovinismi,+fanaattisuus,+rasismi,+yksisilmäisyys).+Sitten+seuraavaksi+suurin+este+omaan+arvomaailmaan+sopimaton+tapa+kohdata+ihmisiä+(huonosti+kohtelu,+rumasti+puhuminen,+väkivalta,+huono+käytös,+häikäilemättömyys).
Kolmas+este+on+omaan+arvomaailmaan+sopimaton+tapa+elää+(huumeet,+alkoholin+runsas+käyttö,+jatkuva+biletys,+rikollisuus).Neljäs+este+on+vakavat+henkiset+ongelmat+(bipolaarisuus,+persoonallisuushäiriöt,+skitsofrenia,+keskivaikea+masennus,+epävakaa).+Koska+minulla+on+lapsia,+en+voi+ottaa+sairasta+hoidettavaksi+lapsien+lisäksi.+Silti+vaikka+vanha+burnout+ei+ole+este,+ihan+niin+kuin+ei+nuoruuden+satunnainen+pössyttelykään.+
Myös+erityispiirteet+(asperger+ja+ADHD,+jossa+on+voimakkaita+ongelmia+impulsiivisuuden+hallinnan+kanssa)++suljen+pois,+koska+olen+jo+kokeillut+miten+elämä+sujuu+erityisen++puolison+kanssa+ja+todennut,+että+se+ei+ole+minua+varten,+
Kumppaniksi+ei+valitettavasti+riitä+ettei+mikään+turn+off+-listalla+täyty,+vaan+suhteeseen+vaaditaan+molemmin+puolinen+turn+on.
30.04.2022 21:32
36 / 89