Kannattaako

Anonyymi

Palstalaiselle kertoa tunteistaan?

40

58

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jazulille kannattaa :)

      • Anonyymi

        Perustelut??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustelut??

        Jazu on niin lemmekäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jazu on niin lemmekäs.

        Hörh....


    • Anonyymi

      Kurppia kannattaa vältellä.

    • Anonyymi

      Miksei, eihän lukija edes tiedä kenelle se on osoitettu? Itekin okirjoittanut että juuri nyt tunnen suurta hellyyttä tätä kohtaan.

      • Anonyymi

        Jotain palstalaista kohtaan?


      • Anonyymi

        Sen voi tulkita miten haluaa eli laitoin että tunnen jostain syystä nyt mielettömän suurta hellyyttä sinua kohtaan. Se voi olla ihan kuka vaan. Oma ihastus jossain missä vain, jolle osoitettuja tunteita haluaa perkaa. Jos joku täällä sen omii, niin se on ihan oma häpeä, jos tunnisteet on tuota luokkaa. ;D


    • Anonyymi

      Ei täällä ole ketään sellaista jolle haluaisi tunteensa kertoa. Minulle tärkeä ihminen on sellainen, jonka kanssa olen jo tekemisissä. Hän on ainoa ketä haluan halata ja ainoa jonka kanssa loppuelämäni viettää. Tunnen hänet todella hyvin.

    • Anonyymi

      Vaikea arvata onko se erityisen kannattavaa, mutta miksi niistä ylipäätään pitäisi täällä kertoa,, niin se ainakin on täysin turhaa ja jopa tyhmääkin!?

      • Anonyymi

        Palsta on kaiken keskus 💗


    • Anonyymi

      Disse ainakin kertoo ja Touko Heinähanko.

      • No toissalta joo. Mä diggaan ellukettusta, jasua, pirppistä, puikkarii, pihallatipuista, linukkaa, wuppista, randomii, sergeitäkin ja trollikkaa, sit tykkäsin harmiksestakin ja jopa pertsasta, ennenkuin niiden kasetit sekos. Tykkään myös palstaneitosen jutuista ja tampereen likan jutuista. Just ilahduin kun Metu oli ilmestynyt taas.

        Litaniaa voisin jatkaa, mutta muisti on rajallinen...

        Kyllä hyviä ja huonoja tunteita palstalaiset pukkaa. Miksipäs en sitä sanoisi?


    • Ei suoraan palstalla. Kannattaa ensin löytää yksityinen väylä. Liikaa hörhöjä kommentoimaan löytyy täältä. Motiivi: unknow.

    • Ihminen ajatuksineen voi tehdä palstalla vaikutuksen. Saman aaltopituuden kyllä huomaa kohtuullisen nopeasti. Silti ilman oikeaa tapaamista, tunteet voi olla luultavasti lähinnä ihastumista ajatuksiin. Sama aaltopituus ei ole pöllömpi pohja ystävyydelle tai parisuhteelle. Jälkimmäinen vaatii kuitenkin myös molemminpuolista oikean elämän kolahdusta. Ihon oikea tuoksu (geneettinen sopivuus) on kiinnostuksessa merkittävä tekijä, jota on vaikea ohittaa oli toinen kuinka ihana vaan.

      En itse julistaisi rakkautta pelkän viestittelyn perusteella. Enkä ainakaan palstalla. Jos kiinnostaa, sitten kannattaa tavata irl ja katsoa rauhassa miten tunteet kehittyy, jos kehittyy. Jos palstamielitietty on jo tuttu oikeassakin elämässä, kuten Pujis ja Pirpana, voi toki tunteita julistaa kaksin tai palstan iloksi ihan niin kuin parhaiten näkee. 😁

      • Jotkut saattaa ajatella, että palstalla tapahtuneet kohtaamiset johtaisivat positiiviseen ja toiveita herättävään reaktioon, mutta lopulta kuitenkin ne kateelliset nousee ja jaksaa eniten mädättää ideaa, koska sitä vartenhan he ovat täällä.

        Ne positiivisrsti suhtautuvat vaan katselee vaikka mitä kivaa, ei ne jää kyttäämään mitään. Kyylät jää.

        Kyylät on olleet jasun, elisaketun, pujiksen ja pirppiksen kimpussa ja muistivat olla jiimanin ja lilliksenkin kimpussa, kunnes pari hiljeni. Mä tapasin paria naista kertoen niistä ja voi helkatti mikä poru alkoi.

        Ei täällä kannata kertoa mitään, että se oikeasti aiheuttaisi mitään nostattavaa, kyllä kyylät jaksaa kytätä ja ampuvat alas kaiken positiivisen.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Jotkut saattaa ajatella, että palstalla tapahtuneet kohtaamiset johtaisivat positiiviseen ja toiveita herättävään reaktioon, mutta lopulta kuitenkin ne kateelliset nousee ja jaksaa eniten mädättää ideaa, koska sitä vartenhan he ovat täällä.

        Ne positiivisrsti suhtautuvat vaan katselee vaikka mitä kivaa, ei ne jää kyttäämään mitään. Kyylät jää.

        Kyylät on olleet jasun, elisaketun, pujiksen ja pirppiksen kimpussa ja muistivat olla jiimanin ja lilliksenkin kimpussa, kunnes pari hiljeni. Mä tapasin paria naista kertoen niistä ja voi helkatti mikä poru alkoi.

        Ei täällä kannata kertoa mitään, että se oikeasti aiheuttaisi mitään nostattavaa, kyllä kyylät jaksaa kytätä ja ampuvat alas kaiken positiivisen.

        Siis mikään ajatus tuo nyt on, että joidenkin toisten kohtaaminen johtaisi positiiviseen tsemppireaktioon?

        En ymmärrä ollenkaan. Perisuomalainen perusluonteenpiirrehän on kateus. Ei siinä silloin toisen menestystä ja onnea kiitellä, päin vastoin, varsinkin netissä. Ikivanha suomalainen sanonta on, kellä onni on, se onnen kätkeköön.

        Jos töissä haetaan samaa ylennystä ja joku saa sen, ne seitsemän muuta eivät, niin reaalielämässä muodollisesti onnitellaan ylennyksen saanutta puolituttua työkaveria, jonka jälkeen ei ole juuri sanottavaa. Sitten mennään kotiin ja manataan se ylennyksen saanut veltto ja kusipää tapsa syvimpään tuuttiin. Hiljaa mielessä tietenkin. Töissä esitetään edelleen asiallista.

        Jos tällaista vastaavaa tapahtuu netissä, käytännössä tuntemattomien kesken, niin tuo manaaminen, puukottaminen ja sabotointi ei jää sinne hiljaa mielessä -tasolle.

        Tämähän on päivän selvä asia. Mitä te oikein uskotte suomalaisista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis mikään ajatus tuo nyt on, että joidenkin toisten kohtaaminen johtaisi positiiviseen tsemppireaktioon?

        En ymmärrä ollenkaan. Perisuomalainen perusluonteenpiirrehän on kateus. Ei siinä silloin toisen menestystä ja onnea kiitellä, päin vastoin, varsinkin netissä. Ikivanha suomalainen sanonta on, kellä onni on, se onnen kätkeköön.

        Jos töissä haetaan samaa ylennystä ja joku saa sen, ne seitsemän muuta eivät, niin reaalielämässä muodollisesti onnitellaan ylennyksen saanutta puolituttua työkaveria, jonka jälkeen ei ole juuri sanottavaa. Sitten mennään kotiin ja manataan se ylennyksen saanut veltto ja kusipää tapsa syvimpään tuuttiin. Hiljaa mielessä tietenkin. Töissä esitetään edelleen asiallista.

        Jos tällaista vastaavaa tapahtuu netissä, käytännössä tuntemattomien kesken, niin tuo manaaminen, puukottaminen ja sabotointi ei jää sinne hiljaa mielessä -tasolle.

        Tämähän on päivän selvä asia. Mitä te oikein uskotte suomalaisista?

        No mä ainakin jops ehdotin nuorempaa työkamua korkeempaan hommaan. Ja autan häntä siinä, vaikka olen hänen alainen.

        Kyllä mä uskon yhä hyvän ja paremmsn voittoon. Ja uskon, että moni pitää siitä, että joku saa jotain, vaikka ei itse saa. Mutta ei sitä tarvitsekaan buustata koko aikaa...

        Mutta kyylät kyllä jaksaa. Niiden toiminta perustuu siihen. Se tarvitsisi sisäistää...

        Ei jonkun pirppiksen ja pujiksen kannata tänne mitään laitella, miten menee...ei he buustaa mitään hyvää joihinkin epäuskoisiin enää. Ja me jotka tykkää, että he nauttivat, uskotaan niin. Ei sitä tule sanottua ja vaikeaa sitä on ilmaistakaan. Ei ainakaan jonkun kyylän marmatuksiin vastauksena...ne vaan vetää lisää vettä myllyyndä. 🤔


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No mä ainakin jops ehdotin nuorempaa työkamua korkeempaan hommaan. Ja autan häntä siinä, vaikka olen hänen alainen.

        Kyllä mä uskon yhä hyvän ja paremmsn voittoon. Ja uskon, että moni pitää siitä, että joku saa jotain, vaikka ei itse saa. Mutta ei sitä tarvitsekaan buustata koko aikaa...

        Mutta kyylät kyllä jaksaa. Niiden toiminta perustuu siihen. Se tarvitsisi sisäistää...

        Ei jonkun pirppiksen ja pujiksen kannata tänne mitään laitella, miten menee...ei he buustaa mitään hyvää joihinkin epäuskoisiin enää. Ja me jotka tykkää, että he nauttivat, uskotaan niin. Ei sitä tule sanottua ja vaikeaa sitä on ilmaistakaan. Ei ainakaan jonkun kyylän marmatuksiin vastauksena...ne vaan vetää lisää vettä myllyyndä. 🤔

        Niin mutta sinä et hakenutkaan sitä hommaa mihin häntä ehdotit. Siinä on vahva ero.
        Ihmisen itsekkyys on pohjaton voimavara, valitettavasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta sinä et hakenutkaan sitä hommaa mihin häntä ehdotit. Siinä on vahva ero.
        Ihmisen itsekkyys on pohjaton voimavara, valitettavasti.

        No tavallaan jos olisin halunnut, niin oisin saanut paikan. Toinen työkaveri loukkaantui mun puolesta, kun luuli, etten saanut paikkaa.

        Välillä jotkut ei edes ymmärrä, että joku toisen ihmisen saavuttama asia olisi jokin glooria... yleensä se onni, vaikka suhteen muodossa tai yleneminen työhommussa tuo vastuuta ja velvollisuuksia. Niitä ei edes mietitä... mä kyllä mietin..


      • Disseisback kirjoitti:

        No tavallaan jos olisin halunnut, niin oisin saanut paikan. Toinen työkaveri loukkaantui mun puolesta, kun luuli, etten saanut paikkaa.

        Välillä jotkut ei edes ymmärrä, että joku toisen ihmisen saavuttama asia olisi jokin glooria... yleensä se onni, vaikka suhteen muodossa tai yleneminen työhommussa tuo vastuuta ja velvollisuuksia. Niitä ei edes mietitä... mä kyllä mietin..

        Siis että se ei ole glooriaa...dääm...😄


      • Disseisback kirjoitti:

        Jotkut saattaa ajatella, että palstalla tapahtuneet kohtaamiset johtaisivat positiiviseen ja toiveita herättävään reaktioon, mutta lopulta kuitenkin ne kateelliset nousee ja jaksaa eniten mädättää ideaa, koska sitä vartenhan he ovat täällä.

        Ne positiivisrsti suhtautuvat vaan katselee vaikka mitä kivaa, ei ne jää kyttäämään mitään. Kyylät jää.

        Kyylät on olleet jasun, elisaketun, pujiksen ja pirppiksen kimpussa ja muistivat olla jiimanin ja lilliksenkin kimpussa, kunnes pari hiljeni. Mä tapasin paria naista kertoen niistä ja voi helkatti mikä poru alkoi.

        Ei täällä kannata kertoa mitään, että se oikeasti aiheuttaisi mitään nostattavaa, kyllä kyylät jaksaa kytätä ja ampuvat alas kaiken positiivisen.

        Tunnetut hahmot helposti aiheuttaa tarvetta kiusata osassa. Varmaan siksi, että kun vähän edes tietää mihin osuu, on osuminen helpompaa. Tunnettu kohde on helpoimpi. Ja on ihmisiä, jolle härnääminen on ainoa iloa ja ainoa tapa tuntea itsensä edes vähän paremmaksi. Eniten säälin tuota jälkimmäistä porukkaa!

        Terve tasapainoinen ihminen ei saa mitään muiden tarkoituksellisesta kiusaamisesta, vaan hyvä mieli tulee kivasta keskustelusta tai siitä, että voi vaikka stempata muita.

        Periaatteessa olen sitä mieltä, että ilmaiskoon kukin tunteensa niin kuin parhaalta tuntuu. Silti itse näen, että tunteet muodostuu oikeassa elämässä. Täällä voi kiinnostua tai pienesti ihastuakin, mutta kuitenkin se mihin tunne kantaa näkee vain palstan ulkopuolella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis mikään ajatus tuo nyt on, että joidenkin toisten kohtaaminen johtaisi positiiviseen tsemppireaktioon?

        En ymmärrä ollenkaan. Perisuomalainen perusluonteenpiirrehän on kateus. Ei siinä silloin toisen menestystä ja onnea kiitellä, päin vastoin, varsinkin netissä. Ikivanha suomalainen sanonta on, kellä onni on, se onnen kätkeköön.

        Jos töissä haetaan samaa ylennystä ja joku saa sen, ne seitsemän muuta eivät, niin reaalielämässä muodollisesti onnitellaan ylennyksen saanutta puolituttua työkaveria, jonka jälkeen ei ole juuri sanottavaa. Sitten mennään kotiin ja manataan se ylennyksen saanut veltto ja kusipää tapsa syvimpään tuuttiin. Hiljaa mielessä tietenkin. Töissä esitetään edelleen asiallista.

        Jos tällaista vastaavaa tapahtuu netissä, käytännössä tuntemattomien kesken, niin tuo manaaminen, puukottaminen ja sabotointi ei jää sinne hiljaa mielessä -tasolle.

        Tämähän on päivän selvä asia. Mitä te oikein uskotte suomalaisista?

        En itse elä noin kateellisessa maailmassa kuin mitä kuvaat 00.05. Ehkä johtuu siitä, että työkaverit on poikkeuksetta fiksuja ja suhteellisuudentajuisia. He osaavat jo etukäteen arvoida esim. kuka on pätevin johonkin hommaan (ainakin valinta tulee kaikkien tietoon) ja alunperinkin hommaa on saatettu hakea siltä varalta ettei se pätevin hae ja tuodakseen ilmi että on kiinnostunut kehittymään.


      • Emberizi kirjoitti:

        Tunnetut hahmot helposti aiheuttaa tarvetta kiusata osassa. Varmaan siksi, että kun vähän edes tietää mihin osuu, on osuminen helpompaa. Tunnettu kohde on helpoimpi. Ja on ihmisiä, jolle härnääminen on ainoa iloa ja ainoa tapa tuntea itsensä edes vähän paremmaksi. Eniten säälin tuota jälkimmäistä porukkaa!

        Terve tasapainoinen ihminen ei saa mitään muiden tarkoituksellisesta kiusaamisesta, vaan hyvä mieli tulee kivasta keskustelusta tai siitä, että voi vaikka stempata muita.

        Periaatteessa olen sitä mieltä, että ilmaiskoon kukin tunteensa niin kuin parhaalta tuntuu. Silti itse näen, että tunteet muodostuu oikeassa elämässä. Täällä voi kiinnostua tai pienesti ihastuakin, mutta kuitenkin se mihin tunne kantaa näkee vain palstan ulkopuolella.

        Joo. Ei täällä kannata kertoa mitään, mitä kulisseissa tapahtuu. Se kannattaa pitää kulisseissa ja nauttia siitä siellä.

        On täällä nähty myös aika karmeaa sanattelua myös parin keskenkin, että sellainenkin on aika rumaa.. 🙄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Joo. Ei täällä kannata kertoa mitään, mitä kulisseissa tapahtuu. Se kannattaa pitää kulisseissa ja nauttia siitä siellä.

        On täällä nähty myös aika karmeaa sanattelua myös parin keskenkin, että sellainenkin on aika rumaa.. 🙄

        💞💕💞💕


    • Anonyymi

      Ei kyllä lähtisi avautumaan. Täällä on paljon mukavia kirjoittajia, mutta tunteita on vain yhtä kohtaan oikeasti. Se on häilyvä hahmo, joka voi muuttaa muotoa silmänräpäyksessä. Se tuntee läsnäoloni, niin kuin minä senkin. Se voi nähdä minusta pienen vilauksen tässä kirjoituksessa. Eikö se ole ihan riittävästi ihmiselle.

      • Anonyymi

      • Ethän sinä ole kauan täällä olla, ainakaan kirjautuneena? Ja mielitietty jo löytynyt?


      • Emberizi kirjoitti:

        Ethän sinä ole kauan täällä olla, ainakaan kirjautuneena? Ja mielitietty jo löytynyt?

        En ole kauaa ollut eikä ole mielitietty ainakaan mulle vielä esittäytynyt.. Ystävällisen kommentin jättänyt ihminen on kirjaimellisesti anomuumi :-)


    • Anonyymi

      Aiai, te kaikki olette kuin omia lapsiani, rakkaita ja huolenpitoa kaipaavia.

    • Anonyymi

      Disse ja Molihamsteri palavat halusta kertoa.

      • Anonyymi

        Molihampsteri ❤️ Lillis2020


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molihampsteri ❤️ Lillis2020

        Sydämen voi korvata 💧


    • No, asiahan riippuu ja roikkuu.
      Ensinnakin siitä, että pystytko itse olemaan itsesi kanssa kertomatta ja toisekseen se, että kaduttaisiko jälkeenpäin kertomatta jättäminen.

      Kukaan meistä ei ole ajatustenlukija. Erittäin harva meistä tietää toisiamme irl. Joten sama se on mitä tänne palstalle suoltaa.. tavallaan.

      Minä sairastuin muutama vuosi sitten vakavasti ja alkuun luulin jopa kuolevani ennen aikojani. Kaksi kuukautta elämästäni meni tehden kuolemaa, kunnes pääsin tarvittaviin tutkimuksiin. Se opetti elämään.

      En välitä mitä muut ajattelevat siitä mitä sanon, teen tai miten elän. Mittapuuni menee siinä, mikä tuntuu hyvältä. Jos tuntuu, että haluan sanoa jollekin jonkin asian, sanon sen. Eipähän tarvitse kahta kertaa miettiä. Olen tätä nykyä jo lähes täysin häpeilemätön.

      Me eletään vain kerran tämä elämä. Miksi siis siitä ei ottaisi kaikkea irti? Sä olet yksi nanohiukkanen tässä universumissa, tuskin senkään vertaa. Me ollaan kaikki vain hetki ikuisuudessa ja siksi vain sinä voit vastata aloituksesi kysymykseen.

    • Anonyymi

      Riippuu siitä miten kertoisi ja millaisista tunteista.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Ei varmaankaan kaikkia elämän salisuuksia kannatya kertoa jollekin ylipainoiselle pallomaha-eu-möhmölle.

      Mutta otseöö'mo pm juv'. pm otse timtpa ka EGO. eml' pöe öis,iåerjeerst'. pm pm ,imaa ka åoååeöo'-

      Kaikille naisille on, riittävästikin, terve tuloa vain miehen seuraan.

    • Anonyymi

      En tee ikinä enää samaa virhettä. Sen jälkeen kaikki on vain vaikeaa. Yksityiselämässä kuin palstallakin. Olkoonkin että tunne oli rehellinen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mitä merkitystä sillä on ?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4750
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      277
      2884
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      210
      1458
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1071
    Aihe