Vapaa kuvaus

Keski-ikäinen keskustelija ja sinkkuäiti Länsi-Uudeltamaalta.

Aloituksia

18

Kommenttia

1763

1. Vanhemmilla+miehillä,+jolla+on+sydän+ja+verisuonitauteja,+on+hyvin+yleisesti+potenssiongelmia.+Ja+taas+liikunta+ja+ravinto+vaikuttaa+hyvin+paljon+rasva-aineenvaihduntaan,+liikunta+hyvin+paljon.+Siis+tuossa+yhteydessä+hyvä+kunto+varmasti+vaikuttaa+myös+haluihin.+Nuoremmilla+ei+taida+samaa+yhteyttä+olla+samalla+lailla.
  2. Olen+ollut+pitkissä+parisuhteissa,+reilu+20v+löytyy+historiasta.+En+siis+koe,+että+minulla+on+ylittämättömän+suuri+vaikeus+pariutua.+Tällä+hetkellä+ongelma+on,+etten+ole+lähtenyt+seuran+hakuun,+koska+se+on+niin+turhauttavaa+touhua.+Sen+oikean+kohtaaminen+ei+ole+kovin+helppo+rasti.+Yhden+kohtasin+19v+ja+toisen+noin+4v+sitten+(parisuhteessa+ollessani,+ei+johtanut+mihinkään+suhteen+tapaiseen).Monen+sisäisen+asian+pitäisi+kohdata,+että+suhteeseen+lähtisi.+Päällimmäisenä+molemmin+puoliset+tunteet,+arvomaailma,+aaltopituus,+tunneyhteys+ja+älykkyys.+Olen+käynyt+eron+jälkeen+reilu+2.5v+aikana+kolme+kertaa+keikalla+ja+puhtaasti+baarissa+nolla+kertaa+.+Yksi+päättyi+yhteen+pitkään+yöhön,+siihen+ainoaan+hyvään+tai+sanotaan+loistavaan.+Kolmen+vuoden+selibaatin+(parisuhteessa)+jälkeen+olin+kyllä+tasan+sen+kaipeessa+ja+niin+oli+mieskin.+Eli+ihan+samaa+vaihetta+elämässä.+Pelkäsin+toisaalta+liian+pitkän+tauon+jälkeen+vierasta+ihmistä,+mutta+mies+osasi+olla+turvallinen.+Toisella+keikalla+olin+autolla+ulkofestareilla+yksin,+ja+tarkoituksella+vältin+mitään+kontaktia+kenenkään.+Siis+puhtaasti+musiikin+ilo+taka-ajatuksena.+Kolmas+kerta,+no+vähän+annoin+pussasin,+mutta+en+kuitenkaan+lähtenyt+miehen+mukaan,+vaikka+kuinka+yritti+katsoa+koiran+pennun+silmillä.+Jos+vanha+kurppa+kelpaisi+kunhan+vain+jollain+tavalla+on+sosiaalinen,+kertoo+siitä+ettei+yhdenillan+juttu+ole+älyttömän+haastavaa+ole+järjestää,+jos+sitä+haluaa.+Sama+kokemus+on+edellisellä+2v+pituisesta+sinkkukaudelta+10v+takaa.+En+ole+deiteissä+tai+Tinder+mukana.+En+ole+käynyt+vielä+sinkkutapahtumissa.+En+ole+käynyt+yhdelläkään+treffeillä.+En+tapaa+miehiä+kuin+töissä,+keskimäärin+olen+siellä+käynyt+1krt/2vko+koronan+ajan.+Ei+ole+kukaan+tullut+kotoa+hakemaan.+😂+En+siis+koe,+että+minulla+on+muuta+ongelmaa+kuin+se+etten+ole+aktiivinen+seuranhakija+enkä+ole+ITS+halunnut+edes+yrittää.+Se+miten+helppoa+tai+vaikeaa+on+löytää+sopiva+ihminen+ja+syttyykö+tunteet+näkee+vain+alkamalla+aktiiviseksi+ja+aloittaa+tapailu,+IRL.+Toisaalta+kun+täälläkin+on+keskustellut+useamman+fiksun+miehen+kanssa+(heitäkin+siis+on),+ehkä+suurin+angsti+alkaa+väistyä+vähitellen+ja+jossain+kohtaa+turhauma+pienee+niin+paljon,+että+aktivoidun.+Lähinnä+en+jaksa+lähteä+sarjatreffailuu+enkä+ole+vielä+ovulaatiosta+huolimatta+ylittänyt+sitä+kynnystä,+joka+motivoisi+minua+edes+aloittamaan.+Jos+nämä+tupla-oot+jatkuu+(toivottavasti+ei),+voi+olla+että+motivoidun+vähän+nopeammin+kuin+mitä+muuten+tapahtuisi.+😂+Tai+sitten+treenaan+itseni+maraton+kuntoon+sijaistoimintona.+😆
  3. Hmm….
  4. Jos+haluan+suppressoi+liikaa+(haluttoman+miehen+takia,+jotta+tulisi+toimeen+tilanteen+kanssa+jotenkin),+halut+kyllä+loppuu+tai+vähenee+melkein+minimiin.+Ei+tarvitse+juurikaan+edes+masturboida.+Se+itsesuppression+kääntöpuoli+vaan+on,+että+naiseus+alkaa+kadota,+puolison+seksikkyys+ja+viehättävyys+häviää+kokonaan+ja+lopulta+on+vaara+kadottaa+itsensä+(jos+on+tälläinen+paljon+läheisyyttä,+läsnäoloa+ja+seksiä+kaipaava).+Kokeilin+lyhyen+ajan+ja+totesin,+että+jos+puoliso+on+haluton,+miksi+minun+pitäisi+olla???+Lihoin+myös,+koska+korvasin+seksin+mielihyvän+herkuilla+ja+liikkumaan+en+päässyt+(toinen+mielihyvän+lähde).+Yritin+kyllä+ja+ilmoittaduin+liikuntaryhmään+kahdella+kaudella,+mutta+ex+olisi+pitänyt+kerran+viikossa+tulla+kotiin+klo+18+ja+jäädä+lasten+kanssa,+jotta+se+onnistuu.+Vuoden+yritin+ja+maksoin+turhaa+liikuntamaksua,+pääsemättä+kertaakaan.+Raha+on+ihan+sama,+mutta+omaa+hyvää+oloani+liikunta+olisi+tukenut.+Minulla+on+oikeus+pitää+naiseuteni.+Lopetin+kokeilun+muutaman+kuukauteen+ja+selkeästi+aloin+hehkumaan+aiempaan+verrattuna,+mikä+sitten+näkyi+myös+miten+vaikka+työkaverimiehet+minuun+suhtautui+arjessa.Nyt+ajattelen,+että+jos+olisi+suhde+ja+voisimme+vaikka+nähdä+kerran+viikossa,+en+pidättele+vaan+koen+halun+ihan+sellaisena+kuin+se+on.+Sittenpähän+on+paljon+intohimoa,+kun+pitkän+tauon+jälkeen+näkee.+Ei+arjen+rajoitteille+kovinkaan+paljon+voi.