Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Emberizi
profiilit
Emberizi
Emberizi
Vapaa kuvaus
Keski-ikäinen keskustelija ja sinkkuäiti Länsi-Uudeltamaalta.
Aloituksia
18
Kommenttia
1763
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vanhemmilla+miehillä,+jolla+on+sydän+ja+verisuonitauteja,+on+hyvin+yleisesti+potenssiongelmia.+Ja+taas+liikunta+ja+ravinto+vaikuttaa+hyvin+paljon+rasva-aineenvaihduntaan,+liikunta+hyvin+paljon.+Siis+tuossa+yhteydessä+hyvä+kunto+varmasti+vaikuttaa+myös+haluihin.+Nuoremmilla+ei+taida+samaa+yhteyttä+olla+samalla+lailla.
21.02.2022 22:31
Joo+ei+ole+lisääntyminen+mielessä!+Kaipaan+kyllä+rakkaudesta+rakastelua,+läheisyyttä,+kosketusta,+hellyyttä,+läsnäoloa+ja+tunneyhteyttä.+Ne+kaikkihan+siihen+samaan+komboon+kuuluu+parhaassa+tapauksessa.+
Niin+ja+fiksu+mies+olet.+Turha+on+itseään+alas+työntää.
21.02.2022 22:24
Joo,+sitä+2020-luvun+elämää+odotellessa.+😉+Kerään+angstia,+jotta+turhaudun+nykytilaan+niin+paljon,+että+se+voittaa+parin+etsimiseen+liittyvän+turhauman.+
Ja+onhan+minulla+ollut+enemmän+”vientiä”+irl+kuin+kymmeneen+vuoteen.+🤣+Huomaa+lainausmerkit!+25v+takainen+poikaystävä+soittelee+neljältä+aamuyöllä+(heräsin,+mutten+vastannut),++toteuttamaton+rakkauteni+kyselee+kuulumisia+viestillä+(varmaan+uteliaisuuttaan,+vaikka+asuu+nykyään+monen+sadan+kilsan+päässä)+(ilahduttavaa,+että+käyn+mielessä+edes+kaverimielessä)+ja+viimeisin+ex+on+hämmentävän+avulias.+😂+Eksät+on+perustellusta+syystä+exiä,+eikä+siis+paluu+ole+vaihtoehto.+Kuten+lainausmerkit+kertoo,+vienti+vielä+odottaa+omaa+aktiivisuutta.
21.02.2022 22:17
En+onneksi+tiedä+millaiset+kyseiset+tanssihousut+on.+Olen+kyllä+hamenaisia,+tai+olin,+ennen+koronaa+kun+piti+käydä+joka+päivä+toimistolla.
21.02.2022 21:52
Omakohtaisesti+kyllä+halun+saa+taltutettua+kovalla+liikunnalla.+Kroppa+on+niin+täynnä+mielihyvähormoneita,+ettei+vajetta+ole.
21.02.2022 21:50
Olen+ollut+pitkissä+parisuhteissa,+reilu+20v+löytyy+historiasta.+En+siis+koe,+että+minulla+on+ylittämättömän+suuri+vaikeus+pariutua.+
Tällä+hetkellä+ongelma+on,+etten+ole+lähtenyt+seuran+hakuun,+koska+se+on+niin+turhauttavaa+touhua.+Sen+oikean+kohtaaminen+ei+ole+kovin+helppo+rasti.+Yhden+kohtasin+19v+ja+toisen+noin+4v+sitten+(parisuhteessa+ollessani,+ei+johtanut+mihinkään+suhteen+tapaiseen).
Monen+sisäisen+asian+pitäisi+kohdata,+että+suhteeseen+lähtisi.+Päällimmäisenä+molemmin+puoliset+tunteet,+arvomaailma,+aaltopituus,+tunneyhteys+ja+älykkyys.+
Olen+käynyt+eron+jälkeen+reilu+2.5v+aikana+kolme+kertaa+keikalla+ja+puhtaasti+baarissa+nolla+kertaa+.+Yksi+päättyi+yhteen+pitkään+yöhön,+siihen+ainoaan+hyvään+tai+sanotaan+loistavaan.+Kolmen+vuoden+selibaatin+(parisuhteessa)+jälkeen+olin+kyllä+tasan+sen+kaipeessa+ja+niin+oli+mieskin.+Eli+ihan+samaa+vaihetta+elämässä.+Pelkäsin+toisaalta+liian+pitkän+tauon+jälkeen+vierasta+ihmistä,+mutta+mies+osasi+olla+turvallinen.+Toisella+keikalla+olin+autolla+ulkofestareilla+yksin,+ja+tarkoituksella+vältin+mitään+kontaktia+kenenkään.+Siis+puhtaasti+musiikin+ilo+taka-ajatuksena.+Kolmas+kerta,+no+vähän+annoin+pussasin,+mutta+en+kuitenkaan+lähtenyt+miehen+mukaan,+vaikka+kuinka+yritti+katsoa+koiran+pennun+silmillä.+Jos+vanha+kurppa+kelpaisi+kunhan+vain+jollain+tavalla+on+sosiaalinen,+kertoo+siitä+ettei+yhdenillan+juttu+ole+älyttömän+haastavaa+ole+järjestää,+jos+sitä+haluaa.+Sama+kokemus+on+edellisellä+2v+pituisesta+sinkkukaudelta+10v+takaa.+
En+ole+deiteissä+tai+Tinder+mukana.+En+ole+käynyt+vielä+sinkkutapahtumissa.+En+ole+käynyt+yhdelläkään+treffeillä.+En+tapaa+miehiä+kuin+töissä,+keskimäärin+olen+siellä+käynyt+1krt/2vko+koronan+ajan.+Ei+ole+kukaan+tullut+kotoa+hakemaan.+😂+
En+siis+koe,+että+minulla+on+muuta+ongelmaa+kuin+se+etten+ole+aktiivinen+seuranhakija+enkä+ole+ITS+halunnut+edes+yrittää.+Se+miten+helppoa+tai+vaikeaa+on+löytää+sopiva+ihminen+ja+syttyykö+tunteet+näkee+vain+alkamalla+aktiiviseksi+ja+aloittaa+tapailu,+IRL.+Toisaalta+kun+täälläkin+on+keskustellut+useamman+fiksun+miehen+kanssa+(heitäkin+siis+on),+ehkä+suurin+angsti+alkaa+väistyä+vähitellen+ja+jossain+kohtaa+turhauma+pienee+niin+paljon,+että+aktivoidun.+Lähinnä+en+jaksa+lähteä+sarjatreffailuu+enkä+ole+vielä+ovulaatiosta+huolimatta+ylittänyt+sitä+kynnystä,+joka+motivoisi+minua+edes+aloittamaan.+Jos+nämä+tupla-oot+jatkuu+(toivottavasti+ei),+voi+olla+että+motivoidun+vähän+nopeammin+kuin+mitä+muuten+tapahtuisi.+😂+Tai+sitten+treenaan+itseni+maraton+kuntoon+sijaistoimintona.+😆
21.02.2022 21:47
Hahhah,+tarkoitin+kyllä+sitä+edellistä+vuosista.+Vaihtuvat+niin+nopeasti,+että+helposti+jää+elämään+sitä+edellistä…+
Milleniaalit+on+jo+monessa+asiassa+erilaisia+kuin+me+selvemmin+semiboomerit+tai+boomerit.+Jäävät++ilolla+isyyslomalle,+miehet+on+monesti+aktiivisempia+vanhempia+kuin+äidit+ja+seksi+ei+ole+enää+tabu.+Teen+pääasiassa+milleniaalien+(fiksujen)+kanssa+töitä,+joten+kohderyhmä+on+tuttu.+Muutos+on+hyvästä!
21.02.2022 20:40
Ei+kai+nyt+kukaan+oikeaa+mailia+jaa?+Mitä+väliä+vailla+sinne+tulisi+sata+ei-toivottua+k-kuvaa,+jos+mailia+käyttää+vain+kertaluonteisesti+toisen+mailiosoiteen+jakamiseen+(joka+ei+sekään+tietenkään+olisi+se+oikea).+Saisihan+tännekin+vissiin+mailiosoitteen?
21.02.2022 20:31
Oliko+tuo+alku+taas+kopio-AV?+😂😆😁+Oli+niin+suoraa,+etten+osannut+edes+vastata.+Sinulla+näkyy+olevan+noita+haamukirjoittajia+useamminkin.+Välillä+muistan+sen+ja+välillä+en+muista+epäillä+kaikkea.+
Kuten+sanottu,+monen+on+vaikea+kohdata+niin+luonnollista+asiaa+kuin+joskus+tekee+mieli,+vaikka+on+nainen.+🤭+Ja+kun+vielä+asian+taustalla+on+noin+mystinen+asia+kuin+ovulaatio,+niin+johan+on+haastavaa!+Veikkaan,+että+saman+ongelma+(siis+sen+ensimmäisen)+kanssa+on+aika+moni+mies+joskus+paininut.+
Tervetuloa+2010-luvulle+(ei+sinulle+AV+vaan+osalle)!+Ja+samalla+kiitos+asiallisesti+vaikeistakin+aiheista+keskusteleville+niin+kuin+Jasu,+AV+ja+CG!
21.02.2022 20:04
Hmm….
21.02.2022 19:53
Hah,+näköjään+et+ole+ainoa.+😂😆🤣+Vaikea+tapahtuma+naisen+vartalossa+naisen+kestää+ja+miehen+kuulla.+Minkäs+teet.+Ehkä+nämä+loppuu+10+vuoden+sisällä…+Huoh!+
Suosittelen,+että+otat+sen+vaimon+kainaloon+ja+lupaat+suojella+Putinilta.+Ja+käytät+levottomuuden+vaimon+iloksi.+😉+Joskus+vaikka+flirtti+toimii+juuri+näin!+Ex+naapuri+joskus+sanoi+(mäyräkoiran+jälkeen,+kun+vaimo+ei+ollut+kuuloetäisyydellä)+että+vaimon+firman+pikkujoulut+on+vuoden+paras+juttu.+Vaimo+laittautuu+alusvaatteita+myöten+ja+kun+tulee+takaisin+on+aina+villeimmillään.
21.02.2022 19:52
Käskyä+saa+odotella+lopun+elämän+oli+sitten+kuka+vaan.+Oikeasti+kiinnostunut+mies+on+itse+aktiivinen,+muu+jää+flirtin+ja+vihjailuun+tasolle.+Ja+tapaaminen+edelleenkin+vaatii+puoleltani,+että+mies+on+valmis+juttelemaan+ensin+kahden+kesken.+
Sinänsä+minun+kriteerit+on+täällä+moneen+kertaan+esitelty+ja+niissä+ei+ole+tapahtunut+muutoksia.
21.02.2022 19:46
Niinhän+se+on+mennyt+vuosisadan+alussa.+
Te+miehet+haluatte+seksiä+inhoavan+neitsyen,+joka+muuttuu+vasta++teidän+tapaamisen+jälkeen+seksistä+pitäväksi,+mutta+silloinkin+seksin+pitää+olla+ällöä+paitsi+lisääntymistarkoituksessa+isäänmaan+puolesta,+miehen+aloitteesta.
Onneksi+nuorempi+sukupolvi+ei+enää+elä+vuosisadan+alun+tunnelmissa+ja+asenteet+tulevat+muuttumaan+vähitellen.
21.02.2022 19:40
Valitettavasti+Tinder+on+minulle+liian+pinnallinen.+Et+ole+selkeästi+lukenut+mitä+kirjoitan.+Tinder+ei+tarjoa+mitään+mitä+sapioseksuaali+hakee.+Ja+kun+nenä+(ihon+tuoksu)+ratkaisee+loppupeleissä+kiinnostuksen,+ei+liian+erilainen+geneettinen+tausta+aiheuta+mitään+värinöitä.+Olen+tuoltakin+osin+varsin+rajoittunut.+Bain+Suomi+ja+korkeintaan+Saksa-Hollanti-ehkä+Viro+käy.+Venäläiset+eikä+muut+pohjoismaalaiset+iske+ollenkaan.+
En+etsi+yhdenillan+seuraa,+ei+sellaisen+löytäminen+ole+vaikeaa,+jos+sitä+hakisi.+Keskimäärin+sellainen+kokemus+jättää+kylmäksi+ja+kärttyisäksi.
21.02.2022 18:55
Muistapa,+että+vaimosi+ei+välttämättä+tykkää+kovin+paljon,+jos+käyt+sapiohomissa+parisuhteen+ulkopuolella…+
En+olekaan+koskaan+tohtorimiehen+kanssa+seksiä+harrastanut,+älykkäiden+ja+yksinkertaisempien+kanssa+olen.++Tohtoreissa+on+suhteessa+hieman+enemmän+älykkäitä+kuin+vähemmän+koulutetuissa,+mutta+yksilön+erot+on+isommat+kuin+koulutuksen.+Koulutus+ei+siis+ole+omalla+”listallani”.
21.02.2022 18:44
Voi+APUA+teitä!+😳
Turha+huolehtia+puolestani!+Siivous+ja+sisustussuunnitelmat+ovat+auttaneet+(ja+aktiivinen+itse+itsensä+auttaminen+siinä+sivussa)+ovat+auttaneet+ja+suurin+puhti+on+tullut+purettua+muualle!+✌️Pitänee+aloittaa+se+maraton-kuntoilu+tai+alkaa+vaihdevuosi-ikäiseksi+niin+kuin+iän+puolesta+pitäisi+jo+melkein+olla+ja+itsesuggestoida+munasarjat+umpeen!+😳+Vähän+pahoin+pelkään,+ettei+tämä+valitettavasti+vielä+10+vuoteen+helpota.+Harvemmin+vaihdevuodet+alkaa+ilman+ennakkovaroituksia.+
Niin+kuin+sanottu+jo,+en+ole+suunnitellut+lisääntymistä.+Eikä+sen+pitäisi+tässä+iässä+edes+vahingossa+käydä.+😆+Ja+niin+kuin+taas+kerran+nähdään,+että+naisen+halu+on+edelleenkin+2010-luvulla+tabu.+Vaikea+vaikea+asia!+Melkein+yhtä+vaikea+asia+kohdata+kuin+miehen+haluttomuus.+Kumpaankin+on+paljon+oikeassa+elämässä.+Stereotypiat+on+peestä.+Ihan+kiusallaankin+puhun+jatkossakin+aiheesta,+ehkä+joku+päivä+asia+asian+pelottavuus+väistyy+ja+näistä+asioita+voi+ainakin+anonyyminä+puhua.
21.02.2022 18:33
Jos+haluan+suppressoi+liikaa+(haluttoman+miehen+takia,+jotta+tulisi+toimeen+tilanteen+kanssa+jotenkin),+halut+kyllä+loppuu+tai+vähenee+melkein+minimiin.+Ei+tarvitse+juurikaan+edes+masturboida.+Se+itsesuppression+kääntöpuoli+vaan+on,+että+naiseus+alkaa+kadota,+puolison+seksikkyys+ja+viehättävyys+häviää+kokonaan+ja+lopulta+on+vaara+kadottaa+itsensä+(jos+on+tälläinen+paljon+läheisyyttä,+läsnäoloa+ja+seksiä+kaipaava).+
Kokeilin+lyhyen+ajan+ja+totesin,+että+jos+puoliso+on+haluton,+miksi+minun+pitäisi+olla???+Lihoin+myös,+koska+korvasin+seksin+mielihyvän+herkuilla+ja+liikkumaan+en+päässyt+(toinen+mielihyvän+lähde).+Yritin+kyllä+ja+ilmoittaduin+liikuntaryhmään+kahdella+kaudella,+mutta+ex+olisi+pitänyt+kerran+viikossa+tulla+kotiin+klo+18+ja+jäädä+lasten+kanssa,+jotta+se+onnistuu.+Vuoden+yritin+ja+maksoin+turhaa+liikuntamaksua,+pääsemättä+kertaakaan.+Raha+on+ihan+sama,+mutta+omaa+hyvää+oloani+liikunta+olisi+tukenut.+Minulla+on+oikeus+pitää+naiseuteni.+Lopetin+kokeilun+muutaman+kuukauteen+ja+selkeästi+aloin+hehkumaan+aiempaan+verrattuna,+mikä+sitten+näkyi+myös+miten+vaikka+työkaverimiehet+minuun+suhtautui+arjessa.
Nyt+ajattelen,+että+jos+olisi+suhde+ja+voisimme+vaikka+nähdä+kerran+viikossa,+en+pidättele+vaan+koen+halun+ihan+sellaisena+kuin+se+on.+Sittenpähän+on+paljon+intohimoa,+kun+pitkän+tauon+jälkeen+näkee.+Ei+arjen+rajoitteille+kovinkaan+paljon+voi.
21.02.2022 14:23
Seksi+ilman,+että+molemmat+haluaa,+on+harvoin+vaivan+arvoista.+Ansaitsisit+kokea+naisrakastajan.+Itse+sinuna+en+lähtisi+pettämään,+mutta+yrittäisin+keskustella+avoimesti+ja+varovaisesti+puolison+kanssa,+mitä+hän+ajattelee+vapaasta+suhteesta.+Jos+hänkin+haluaa+pitää+lapsista+huolta+ja+pitää+perheen+kasassa,+voi+epäsovinnainen+ratkaisu+sopia+molemmille+(jos+kumpikaan+ei+koe+mustasukkaisuutta).+
Seksi+on+todellakin+erilaista,+jos+sitä+tekee+intohimosta+ja+syvästä+yhteyden+tunteista,+eikä+puoliksi+velvollisuudesta.+Ero+on+vähän+sama+kuin+vertaisi+kahta+sanaa+ja+niiden+syvempää+merkitystä:+pano+ja+rakastelu.+Se+miltä+nuo+kaksi+tuntuu,+on+aika+iso+ero.+Toinen+on+merkityksetön+nopea+toimitus+ja+toinen+taas+kahden+sielun+syvällinen+yhteen+liittyminen.+Tietysti,+ei+rakkaudellinenkaan+parisuhdeseksi+yllä+välttämättä+säännöllisesti+rakastelun+tasolle.+
En+itse+pysty+erottamaan+romanttista+kahden+ihmisen+välistä+rakkautta+ja+rakkaudesta+rakastelua.+Ne+on+saman+asian+eri+puolia.+Lähimmäisen+rakkaus+ja+välittäminen+on+itselle+täysin+eri+asia!++Niitäkin+suhteessa+on+ja+pitää+olla+mukana,+mutta+rakkauden+muoto+on+täysin+erilainen+kuin+mitä+löytyy+toisiaan+syvästi+rakastavan+parin+väliltä.
21.02.2022 14:04
Mieli+voi+tehdä,+vaikka+ei+ole+mahdollisuutta.+Kaksi+eri+asiaa,+Lapsiperheissä+on+tosiaan+ymmärrettävät+rajoitteensa.
21.02.2022 13:11
Ketjussa+on+3-4+halukasta+naista+ja+2+halukasta+miestä,+ja+yksi+pari+jota+ei+juuri+nyt+haluta,+mutta+joilla+on+kuitenkin+hyvä+seksielämä+(sen+kuvan+olen+saanut).+Muita,+enemmistöä,+ei+seksi+kauheammin+kiinnosta.+Ei+ainakaan+nyt.+
Onko+tämä+vain+palstasta+johtuva+tulos+vai+onko+keski-ikäiset+oikeasti+näin+haluttomia?+
Te+haluttomat,+haetteko+vähäseksistä+parisuhdetta?+Mitä+haette+parisuhteelta,+jos+seksi+ei+ole+tärkeä,+läheisyyttä+vai+oletteko+mielellänne+myös+ilman+läheisyyttä?+Omasta+näkökulmasta,+jos+parisuhteessa+ei+ole+seksiä+eikä+fyysistä+läheisyyttä,+se+ei+ole+kuin+parisuhteen+kulissi.+Parhaimmillaankin+suhde+jää+silloin+syväksi+ystävyydeksi.+Ystävyys+on+toki+arvostettava+asia,+mutta+onko+se+riittävä+parisuhteeksi.+Lisäski+ystävyys+vaatii+henkistä+läheisyyttä+ja+tunneyhteyttä.+Oma+kokemus+on,+että+kun+fyysisyys+jää+pois,+myös+henkinen+puoli+tahtoo+kuivua+helposti+hyvin+pintakohtaamiseksi.
21.02.2022 11:17
57 / 89