Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Emberizi
profiilit
Emberizi
Emberizi
Vapaa kuvaus
Keski-ikäinen keskustelija ja sinkkuäiti Länsi-Uudeltamaalta.
Aloituksia
18
Kommenttia
1763
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin+ja+vielä+jäi+sanomatta,+että+olen+samaa+mieltä,+että+parisuhdetta+pitää+huoltaa.+
Vuosihuolto+ei+ole+merkittävä,+vaan+päivittäinen+tai+viikottainen+huolenpito.+Tai+jos+tulee+remppaa,+pitää+asia+hoitaa+heti+aktiivisesti.+Ja+joskus+auto+on+itse+kunnossa,+niin+kuin+omaani+on+(on+uusi),+mutta+ajaa+tiellä+kauppaan+ja+rengas+pamahtaa,+niin+ettei+ilma+pysy+sisällä+edes+pumpulla.+Sattumaa,+jonka+voi+estää+vai+menemättä+samalle+tie+osuudella,+josta+kymmenkunta+muutakin+autoa+hinattiin+samassa+tilassa+pois+saman+päivänä….+Vika+ei+ole+auton+vaan+tien+kunnon.+Kun+vahinko+käy,+ei+voi+mitään,+mutta+seuraavan+kerran+pitää+muistaa+ajaa+toista+kautta.
21.02.2022 10:53
Itsekkyys+ei+ole+hyvä+piirre+parisuhteessa+eikä+ihmissuhteissa.+Kaikissa+meissä+on+itsekkyyttä,+ja+pitää+myös+olla,+mutta+kyse+on+tasapainosta+ja+siitä+miten+joustava+henkisesti+on.+Kun+tulee+virhe,+osaako+korjata+sen+ja+oppia,+vai+pitääkö+itsekkäästä+lähtökohdasta+tiukasti+kiinni+ja+osaako+olla+kuitenkin+kohtuullinen+isossa+mittakaavassa.+
Tuo+keskimmäinen+suhde+loppui+9kk+parisuhdeterapiaan.+Siis+olen+puinut+itseä,+toista+ja+kummankin+historiaa+ja+miten+ne+vaikuttaa+40-60h.+Olen+siis+pohjatyöt+tehnyt.+Lopussa+terapeutti+sanoi+minulle+(olin+yksin+viimeinen+kerta),+että+on+tilanteita,+jossa+on+paljon+parempi+luovuttaa+ja+pelastaa+itsensä.+Hän+ei+sitä+sanonut,+mutta+tilanteessa,+jossa+toinen+hukkuu+ei+auta+mitään,+että+antaa+hukkuvan+viedä+itsesi+mukana.+Yhden+kuolleen+sijasta+on+kaksi.+Jos+annat+hukkuvan+tarttua+kiinni,+hän+hukuttaa+sinut.+Jos+saat+ojennettua+pelastusrenkaan+ja+pystyt+pysymään+kaukana,+kumpikin+pelastuu.+Tiedän+myös,+etten+olisi+voinut+estää+sairastumista+mitenkään.+Valitettavasti+ihmisten+traumat+tahtoo+tulla+pintaan,+kun+saa+lapsia.
Olen+nyt+tukevasti+tasapainossa.+Siksi+en+lähde+ottamaan+elämäni+pöytään+kuin+jalkoja,+jotka+vakaita.+Oli+sitten+jalat+kuinka+rakastettavia+tahansa.+Olen+sen+lapsillekin+velkaa.+Kuitenkin+tiedostan,+että+tutustumisessa+pitää+olla+avoin+ja+sulkea+vain+pahimmat+asiat+pois+(alkoholismi,+vakavat+mt-ongelmat+yms.)
21.02.2022 10:36
Myrskyt+on+kauas+takana+päin+jo.+Jos+kertoisin+saman+naamakkain,+näkisit+sen+ilmeistä+ja+eleistä.+Kirjoituksessa+teksti+voi+näyttää+tunteellisesta,+koska+osa+viestinnästä+puuttuu+ja+kun+kokemukset+on+vaikeita,+lukija+helposti+liimaa+oman+reaktionsa+siihen+päälle.
Keskimmäinen++ero+ei+ole+kenenkään+vika.+Ex+ei+voinut+sairastumiselle+eikä+sille,+että+kyseinen+tauti+on+vähän+niin+kuin+ajaisi+120km/h+ilman+jarruja.+Huonostihan+siinä+käy.+Silloin+ei+vielä+ollut+hoitoon+myöntyväinen+(hyvin+tavallista),+vaan+omasta+mielestään+elämänsä+kunnossa,+ja+ei+silloin+paljon+voi+tehdä.+Pakkohoidon+kriteerit+ei+täyttyneet.+Häneltä+meni+loppujen+lopuksi+lähes++kaikki.+Minun+taas+oli+pelastettava+itseni+ja+erityisesti+lapset.+Tästä+on+jo+12v.+En+ole+katkera+tai+vihainen+ollut+enää+10-11+vuoteen.+Sääli+on+voimakkain+tunne.+Ei+elämää+voi+kontrolloida.+Se+vain+on+ja+pitää+pystyä+elämään+niillä+korteilla,+jotka+saa+mahdollisimman+hyvin.+
Viimeisen+eron+osalta+olen+itse+”syyllinen”.+En+olisi+juuri+itse+parisuhteessa+kovin+paljon+toimia+toisin+(kokeilin+kaikki+mitä+voin),+mutta+minun+olisi+pitänyt+olla+kriittisempi+alussa.+Kummassakaan+ei+ole+vikaa,+mutta+olemme+aivan+liian+erilaisia+persoonia.+Se+olisi+pitänyt+tajuta+jo+alussa.+Myös+läheisyys+ja+seksin+tarpeen+erilaisuudet+olisi+pitänyt+tajuta+alussa,+eikä+vain+ajatella+että+jos+alun+tilanteen+mukaan+mennään,+tämä+on+ok.+Suhteen+alun+”kanivaihe”+oli+hiljaisempi+kuin+muissa+suhteissa+lopussa.+Hän+oli+läsnä+paremmin,+mutta+ilmeisesti+vastoin+normaalia+omaa+itseään,+koska+tiesi+minun+hakevan+läheistä+suhdetta.+Kerroin+alussa+mitä+haen+ja+hän+kuvaili+itseään+hyvin+erilaiseksi+mitä+oikeasti+on.+Itsetuntemus+on+hänellä+hyvin+heikko.+Luulen,+että+aiemman+traumojen+takia+tyydyin+liian+vähään+(arvostin+pieniäkin+asioita)+ja+tunteiden+tasaisuus+tuntui+trauman+jälkeen+turvalliselta.+Hänen+puolustuksensa+taas+on+kokemattomuus+ja+harjoituksen+puute.+Olin+hänen+ensimmäinen+parisuhde+lyhyttä+kaukosuhdetta+teininä+lukuunottamatta.+Sinänsä+arvostan+kovasti,+että+hän+hoitaa+isyyden+moitteettomasti.+
Olen+oppinut.+En+enää+lähde+suhteeseen+ongelmaisten+kanssa+ja+katso+ongelmaa+sinisilmäisesti+ja+usko+elämän+järjestyvän.+En+tyydy+enää+vähään+enkä+ota+suhdetta,+jossa+joudun+aikuisen+pojan+äidiksi+tai+vastapuoli+ei+halu+samaa+kuin+minä.+Kukaan+ei+voi+oikeasti+anat+takuita+miten+suhteessa+käy,+mutta+lähtökohdan+pitää+ainakin+olla+hyvä,+että+syvempi+suhde+voi+olla+mahdollinen+(alun+tapailusuhde+tai+FWB+on+ihan+eri+juttuja).
21.02.2022 09:54
On+hän+selkeästi+pidempi+kuin+minä,+mutta+silti+lyhyt.
20.02.2022 22:49
Ensimmäinen+pitkä+suhde+oli+ennen+lapsia.+Kyseinen+kaveri+soittelee+vieläkin,.+Viimeksi+pari+yötä+sitten+klo+4+aamuyöllä…+Kivaa.+🤬+En+ole+vastannut,+pakko+on+varmaan+käytöstapojen+takia,+mutta+viivyttelen.+Perusongelmana+oli+arvomaailmojen+ero+(mies+oli+hyvin+rikkaan+perheen+vesa+ja+pyöri+piireissä.+Sen+verran+sillä+oli+pelisilmää,+että+kertoi+tavatessamme+opiskelijabileissä+olevansa+Kontulasta…+oma+ennakkoasenne+todellisen+asuinpaikan+nuorista+oli+aika+asenteellinen,+kiitos+pari+kilsaa+siitä+sivuun+asuneena).+Mies+vetosi,+koska+on+sanallisesti+hyvin+lahjakas+ja+keskustelu+toimi+ja+hänkin+oli+puuhakas+ja+piti+samoista+asioista+luin+itse.+Olisin+pystynyt+pyörittämään+miestä+miten+vaan+(olin+liian+kiltti+sitä+tehdäkseni)+ilman,+että+toinen+olisi+tajunnut+mitään+(=>huono+asia).+Olin+aivan+erilainen+kuin+sen+kaveripiirin+muut+”misukat”,+jotka+puhui+vain+aerobic’sta++ja+meikeistä.+Tai+no+oli+siellä+yksi+hyväsydäminen+fiksu+nainen+kyllä+reilun+kymmenen+joukossa.+Mies+ja+kaveripiiri+käytti+aika+paljon+alkoholia+ja+myös+joskus+huumeita.+Itse+taas+en+ole+edes+maistanut+edes+tupakkaa+saati+sitten+edes+kokeillut+huumeita.+Ei+vaan+sopinut+omaan+tapaan+elää.+Ei+reilu+20v+ajattele+vielä+seurustelua+lopun+elämän+juttuna.+
Toinen+suhde+(rakkaus+liitto)+loppui+kun+toisen+lapsen+syntyessä+ex+puhkesi+maanisdepressiivisyys.+Kauheita+raivokohtauksia,+ei+kuitenkaan+väkivaltaa,+maaniselle+lieveilmiöt+kuviossa+(haaremi+itä-eurooppalaisia+naisia,+reilua+voittoa+tehtäneen+yrityksen+konkurssi+jne).+Kävimme+9kk+parisuhdeterapiassa,+mutta+ei+se+auta+kun+juurisyy+on+sairaus.+Jäin+totaaliyksinhuoltajaksi+kahden+alle+3v+kanssa.+Elämä+helpottui+heti+kun+helvetistä+pääsi+pois.+Suhde+oli+kestänyt+7-8v+ennen+kuin+suostuin+lisääntymään,+intuitio+varoitti,+mutta+uskoin+”järkeä”.
Kolmannen+pitkä+suhde+oli+miehen+kanssa,+joka+on+edellisen+vastakohta.+Vaikka+olin+1.5v+täysin+miehistä+erossa+ennen+kuin+lähdin+edes+baariin,+silti+vanha+trauma+varmaan+painoin.+Hän+on+kunnollinen,+kiltti,+mutta+vähäeleinen,+vetäytyvä,+haluton,+puhumaton,+ujo,+kontaktia+välttävä.+Olin+suhteessa+se+aktiivinen,+ja+sain+95%+torjuntoja+(läheisyys.+seksi)+vaikka+tein+aloitteita+noin+10%+omista+tarpeista.+Tulin+raskaaksi+melkein+pyhällä+hengellä,+heti+kun+kiurukka+oli+otettu+pois.+.Jossain+kohtaa+kypsyin+ja+sanoin,+etten+halua+ahdistella+läheisyydellä+ja+seksillä.+Ei+suostunut+keskustelemaan,+omissa+haluissa+ei+ole+mitään+vikaa+enkä+minäkään+pysty+kuulemma+tekemään+mitään+asialle.+Sanoin,+että+nyt+vastuu+siirtyy+hänelle.+Sen+jälkeen+3v+ainoa+fyysinen+kontakti+oli+taputus+kerran+olalle.++Tässä+suhteessa+olin+se,+joka+yksipuolisesti+lähti.+Mielestäni+riittävistä+syistä.+Mies+ei+tietenkään+ollut+alussa+samanlainen+kuin+lopussa.+En+olisi+lopun+ehdoilla+suhdetta+edes+harkinnut.+Nyt+onneksi+hoitaa+lapsen+asioiden+hoitamisen+moitteettomasti.+
Sanoisin+siis,+että+jokaiseen+eroon+on+todelliset+syyt+ja+todelliset+ongelmat,+joihin+ei+kohtuudella+löydy+ratkaisua.+Ei+siis+voi+sanoa,+että+kelpaamisen+kriteerit+olisi+muuttuneet.+Onko+omalla+kohdallasi+käynyt+niin?
20.02.2022 22:48
Olen+nykyään+ehta+kurppa,+eipä+ole+enää+tuota+ongelmaa+muuta+kuin+hormonitoiminnan+osalta.+😆+Siskolle+kyllä+myytiin+kyllä+bussissa+lasten+lippu+(lippis+päässä)+yli+40v.+Nuorena+olin+lapsen++näköinen.+Kerran+kissanäyttelyssä+myyjämummo+ei+suostunut+myymään+minulle+aikuisen+lippua+(yli+12v),+vaikka+olin+yli+20v.+😬+Yleensä+tuossa+iässä+se+ei+niin+paljon+imartele.+😁
20.02.2022 21:53
Minulla+ei+ole+koskaan+ollut+vaikea+pariutua.+Minut+on+aina+valittu+sisäisien+asioiden+takia,+ja+nyt+taitaa+olla+pisin+aika+sinkkuna+putkeen+sitten+todellisen+ensirakkauden+19v.+Olen+ollut+kerran+1.5v+ja+kerran+2v+sinkkuna,+ja+nuorena+vain+lyhyitä+aikoja.+Nuorena+seurustelu+oli+aika+pinnallista,+riitti+kun+yhdessä+oli+mukavaa+puuhailla+kaikkea.+
+
Enemmistö+ex+on+ollut+älykköjä+(se+mitä+etsii+on+keskittyy+eri+asioihin+kuin+keskimäärin)++ja+ne+ketkä+eivät+ole+olleet,+on+ollut+muu+asia+on+miellyttänyt+ja+se+on+vaikuttanut+(sen+tarkemmin+selittämättä).+En+siis+epäile+kelpaavuuttani+yleisellä+tasolla.+Pitää+vaan+osua+oikeaan+kohderyhmään.+😉+Tiedän+myös+käytännössä,+että+olen+parisuhteessa+kelvannut+omana+itseäni.+Jos+en+kelpaisi,+en+lähtisi+kuvioon.
20.02.2022 21:32
Hei!+Olen+treenannut+silloin+>30h/vko+kestävyyslajia.+Ja+siitä+ajasta+on+30v+ja+olin+todella+pienessä+koossa+(aikuisten+pienemmät+koot+tahtoi+olla+liian+suuria,+muistan+yhdet+kokoa+128+olevat+uikkarit+n.15-16v).+Olin+fyysisesti+ihan+lapsi+25v+asti+(en+päässyt+baariin+sisään+kertaakaan+ilman+papereita,+vaikka+koko+muu+seurue+pääsi).+
+90-luvun+vaihteen+kamaa+on+tallessa+kuin+abihaalarit,+opiskelijahaalarit+ja+vanhojen+tanssipuku.+Keskimmäisen+mahdun+luultavasti,+vaikka+on+M-kokoa,+on+sen+verran+hehtaarihousut.+Pitäiskö+laittaa+haalarit+päälle+ja+muistella+nuoruutta?+Taitaa+olla+ainoa,+joka+mahtuisi+päälle,+vaikka+muuta+olisikin+tallessa.+😂Ihan+niitä+kaikkia+haalaribileitä+en+välittäisi+kyllä+muistaa.+🤣+Siis+ehkäpä+tuo+musiikin+kuuntelu+on+riittävä+juttu+tähän.+
Löysin+vaatekaapista+Casa+Caneval+Prosecco+doc+extra+dry++Christmass+edition.+Oli+hyvää,+korkkasin+eilen+pullon+kun+oli+ensin+jäähtynyt.+Tuonkin+saanut+lahjaksi+jossain+kohtaa.+Normaalisti+juon+hyvin+vähän,+osa+noista+pullosta+on+2010-luvun+alkupuolelta,+jolloin+matkustin+EU-kokouksissa+2-3+krt/v.+Ostin+aina+isoilta+kentiltä+13-20e+punaviinejä,+jotka+oli+saanut+jonkun+palkinnon+ja+jotka+on+alueelta,+jonka+rypäleistä+pidän.+Sen+mitä+on+avattu,+on+ollut+nappi+valintoja.+Näkyy+olevan+enää+~7pll+jäljellä+lahjapullojen+lisäksi.+En+tosin+inventoinut+mitä+pullot+on.
20.02.2022 21:03
En+vähätellyt+sinun+puutetilaasi.+😊😁+Poden+vain+omaani,+joka+kiusasi+todella+kunnes+keksin+aloittaa+tehdä+suursiivouksen+ja+samalla+vähän+sisustaa.+Hyvä+sijaistoiminto!
20.02.2022 20:30
Ja+näköjään+häviää+tämä+kärsimys+siivoamallakin,+kunhan+tarpeeksi+suursiivouslinjalle+menee+ja+kantaa+20kg+säkkejä+tms.+Ei+ehdi+ajatella+liikaa.+
Pitänee+aloittaa+se+kesäksi+kuntoon.+😂😆
20.02.2022 19:24
Tuo+ylittyy+helpohkosti,+kun+ottaa+laskuun+mukaan+alv+ja+muut+verot+mitä+ei+maksa+suoraan+palkata.
20.02.2022 18:44
Tarkoitaako+tämä+opiskeluajasta+maksettavaa+ja+äitiyslomalta+tulevaa+kertymää?+Maksetaanko+muuten+työttömyydestä+kertymää?+
Äitiysloman+kuvittelisi+maksavan+itsensä+takaisin+keskimäärin+jälkeläisten+kautta.+Opiskeluajan+ja+mahdollisen+työttömyydestä+kertyvän+eläkkeen+logiikkaa+en+ymmärrä.+Minua+saa+valistaa,+jos+koki+tietää+miksi+niitä+maksetaan+.
20.02.2022 18:40
Itse+tein+töitä+ka+20h/vko.
20.02.2022 18:34
No+nyt+on+höpö-hoplop-osastoa.+Kuka+nyt+minusta+mustasukkaiseksi+tulisi?+Ei+kukaan+minua+täällä+tunne+enkä+ole+kenellekään+tilivelvollinen.+Tilivelvollisia+ollaan+suhteessa!+En+itse+tapaile+kuin+yhtä+kerrallaan,+eli+itseäni+jo+seurustelun+tähtäävä+tapailu+sitoo,+mutta+en+edes+tapaile+ketään+oikeassa+elämässä.+Hmm…+oletko+sinä+mustasukkainen+vai+joku+muu+kun+kimpaannuit?
Olen+ollut+uskollinen+aina,+jos+yhtään+lohduttaa.+😉+Joskus+22-23v+tosin,+kun+en+vielä+tajunnut+omia+rajoja,+kerran+suutelin+miestä+(tilanne+ajautui+vähän+vahingossa),+Morkkis+oli+järjetön.+Mutta+sen+jälkeen+olen+tiennyt+rajani.+Kokemattomuutta.+
Yksi+ainoa+mies+on+treffejä+täällä+ehdottanut++(jonkin+aikaa+sitten).+Hänelle+sanoin,+että+en+tapaa+ketään+irl,+jos+ei+ensin+jutella+kahden+vaikka+tarkoitusta+vasten+tehdyllä+sähköpostilla+jo+turvallisuus+syistä.+Sellaista+mahdollisuutta+ei+ole+tullut,+siis+jutella+kahden.+Luulenpa,+että+jos+kiinnostusta+olisi+riittävästi+se+tilaisuus+olisi+jo+järjestynyt+(nimim.+realisti).+Sitä+paitsi+luulen,+en+tiedä,+etten+mahdu+kyseisen+herran+ulkonäköraamiin.+Tosin+ei+hänkään+sitä+tiedä,+koska+emme+ole+tavanneet.+😂+Sinänsä+ajatuksiltaan+kiinnostava+mies!+
Jos+olen+kestänyt+yli+2v+selibaatissa+omin+avuin,+olotiloista+huolimatta,+en+ole+mitään+epätoivoista+juttua+hakemassa+(=en+mene+baariin+iskemään+ketään+yhdeksi+illaksi+tai+en+etsi+tarkoitukseen+sopivalta+sivuilta+seuraa).+Silti+alan+kyllä+jo+ajatella+mitä+seuraavaksi+ja+meinaan+kyllä+aktivoitua+jotenkin+kevään+tai+kesän+aikana.+En+kirjoita+täällä+seuraa+löytääkseni,+enkä+koe+että+tämä+palsta+on+deittailuun+suuntautunut.+Rakkaus+voi+silti+osua+kohdalle+missä+vaan,+täälläkin.
20.02.2022 18:32
Eikä+eläke+makseta+palkasta+itse+erikseen+verojen+lisäksi+++kerätyn+rahan+tuottona?+Ei+valtio+sitä+käsittääkseni+maksa.
20.02.2022 17:53
Noilla+hinnoilla+mitä+esität+(joku+esitti)+hinta+on+8-9+te/v.+Sen+maksaa+veroina+kohtuullisen+nopeasti+takaisin+useimmilla+aloilla,+jos+on+töitä.+Sanoisin,+että+vastavalmistuneen+palkoilla+se+vie.+4-10v.+Moni+tekee+töitä+koko+opiskeluajan+(itsekin+olin+osa-aika+töissä+~20h/vko+alussa+asti,+ja+koko-päivätöissä+toisen+puoliskon+(hidasti+kyllä+vähän+valmistumista+aika+tavalla).
20.02.2022 17:51
Kun+seksi+EI+ole+vain+irrallinen+penis+tai+dildo!+Siis+itselle+ainakaan.+Jotta++se+olisi+hyvää+pitää+löytyä+hellyyttä,+kosketusta+ja+tunneyhteys.+Sellainen+on+istuu+harvoin+yhden+illan+jutussa.+Ensimmäisen+yhden+illan+olen+kokenut+vasta+n.26v+vasta+pitkän+parisuhteen+jälkeen+ja+muutenkaan+noita+ei+ole+kovin+montaa+kertynyt.+Silti+voin+sanoa,+että+kokemisen+arvoisia+nuo+on+harvoin.+Omasta+historiasta+löytyy+vain+yksi+sellainen+hyvä,+hellä,+aistillinen+ja+läsnäoleva+yö.+Sitä+irrallista+penistä+ilman+läsnäolevaa+miestä,+kyllä+löytäisi,+JOS+haluaisi.+
Ongelma+vaan+on,+että+yhdenillan+jutut+on+keskimäärin+aika+kurjia.+Dildo+voittaa+6-0.
20.02.2022 16:08
Jollekin+riittää,+jollekin+ei.+Jos+masturbointi+olisi+täysin+sama+kuin+(rakkaan+kanssa)+rakastelu,+suuri+osa+miehistä+ei+varmaan+olisi+parisuhteessa+tai+yrittäisi+epätoivoisesti+iskeä+naista+mukaan+baarissa+ennen+pilkkua.+Vai?+Oletko+sinä+valmis+luopumaan+seksistä+lopun+elämäsi+ja+nautiskelemaan+vain+omasta+kädestä?+
Tai+kyllä+oma-apu+toki+jollain+tasolla+auttaa,+hetkeksi.+Mutta+se+vaan+tuntuu+kiihdyttävän+eikä+sammuttavan+halua.+😂+Ei+ole+helppoa.
20.02.2022 15:54
Puhuukin+tästä+tilanteesta.+Kuka+tahansa+meistä+voi+sairastua+ja+se+vaikuttaa+asiaan.+Olen+hyvinvointiyhteiskunnan+kannattaja+ja+maksan+mielelläni+oman+osuuteni+(tosiaan+yli+sen+20te/v).+
Yksi+kollega+oli+vaihtamassa+työpaikkaa+ja+olisi+saanut+tonnin+korotuksen.+Kun+laski+mitä+jää+käteen+oli+summa+n.300e/kk.+Eli+ei+palkka+oikeasti+näy+kukkarossa+kovinkaan+paljon,+vaikka+se+olisi+hieman+parempi.+Lääkärikaverini+on+2-3kk/v+omalla+lomalla+(kun+ei+ole+vakituinen,+voi+valita),+koska+käytännössä+käteen+jäävä+raha+on+sama+tekeekö+töitä+vai+ei.+Itse+en+tee+ylitöitä,+vaan+kerään+saldoa,+koska+tilille+tuleva+summa+on+niin+pieni+ettei+siinä+ole+mitään+järkeä.+
Omat+vanhempani+ovat+myös+vielä+nettomaksajia,+vaikka+ovat+jo+>75v.+Terveys+on+pysynyt+ikään+nähden+hyvänä+tähän+asti+(kop-kop).+Se+ennustaa+tervettä+vanhuutta+minullekin,+mutta+toki+kukaan+ei+koskaan+tiedä+etukäteen+miten+käy.
20.02.2022 14:49
Ymmärtääkseni+suurin+osa+EI+tykkää,+mutta+on+vähemmistö,+joista+se+on+kiva.+Jos+treffaamani+mies+lähettelisi+kuvia,+kokisin+sen+hyvin+mauttomana.+Vähän+sama+kun+ei+kenestäkään+itseensä+paljastaja+ole+seksikäs+vaan+säälittävä+ja+osasta+vielä+inhottava.
Lupa+pitää+olla+aina,+jos+ei+ole+lähetys+on+ymmärrettävissä+seksuaaliseksi+ahdistelluksi.+
Jos+lähettää+kikkelin+kuvan+varoittamatta+tai+edes+ehdottaa+sitä+tökerösti,+korostan+samaa,+on+pelisilmä+todella+HUONO.+Todennäköisin+seuraus+on,+että+tulee+saamaan+pakit.+Kikkelikuvien+lähettäjä+ei+tajua+naisen+seksuaalisuudesta+mitään+eikä+tajua+ollenkaan+miten+naiset+saadaan+kuumaksi.
20.02.2022 14:34
58 / 89