Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Perhosvaikutus
Perhosvaikutus
Perhosvaikutus
Vapaa kuvaus
”Nobody gets out the Bermuda Triangle, not even a vacation. Everyone knows that.”
Liittynyt 4v sitten
55
aloitusta ·
434
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tämä+oli+järkyttävää+katseltavaa.+Ei+sen+takia,+että+tuntisin+itseni+yhtään+paremmaksi,+vaan+sen+takia+että+joku+hirveä+ihmisolento+on+viitsinyt+löydä+lyötyä+ja+kuvata+heikossa+asemassa+olevia+(levittää+tällaista+materiaalia+heistä+Internettiin).+Todella+julmaa.+
Ehkä+hänellä+on+itsellään+jotain+henkilökohtaisia+patoutumia+koskien+aiheeseen,+lähipiiriin+yms.+On+nähnyt+läheltä+ehkä+miten+tuohon+pisteeseen+ajaudutaan+tai+ollut+itse+siinä+-+sen+takia+halveksuu+heitä?+
Jos+jotain+hyvää+pitäisi+löytää+tuosta,+niin+ehkä+sitten+se+että+joku+heistä+näkee+itse+tuon+videon,+havahtuu+sitten+ongelmaan+ja+haluaa+muuttaa+kurssia.+Toisaalta+joku+hauras+ei+kestä+enää+yhtään+tuon+jälkeen.+Tiedä+sitten,+mikä+oli+videon+tarkoitus?
02.02.2022 15:13
Sinä+voisit+rukoilla+pelastusta+Jeesukselta.
02.02.2022 14:59
Onhan+tuo+jo+kunniamaininta,+eikö?+Kuka+sinä+olet?+Olet+yksi+haukkuva+anonyymi+muiden+joukossa.+Sinua+ei+voi+edes+nimitellä+hulluksi,+neroksi,+vajaaksi+eikä+miksikään+muuksikaan,+kun+et+edes+erotu+muista+anonyymeistä+millään+muotoa.
02.02.2022 14:55
Eipä+mitään,+ole+hyvä+vain.+En+ole+itseassa+varma+lankesinko+vai+mitä+actuaalista+hittoa,+mutta+sen+tiedän+että+voin+ainakin+tehdä+parhaani+että+tieto+leviää.
02.02.2022 14:48
Tai+sitten+et+vai+ymmärrä+spirituaalisesti+vahvasti+kokevaa+ihmistä.+Koen+asioita+monin+verroin+vahvemmin+kuin+yksikään+tavis,+mutta+kuten+huomaat+tuo+hengellinen+vaihe+menee+yhtä+nopeasti+ohi+kuin+tulee.+
En+ole+hullu,+mutta+en+ole+kuten+muut,+joten+saatan+näyttää+hullulle+kun+vertaa+minua+kaikkiin+muihin+tuntemiisi+ihmisiin.+Meitä+saman+kaltaisia+on+promille+väestöstä.
02.02.2022 04:30
Ja+tämä+viesti+oli+siis+minulta.
02.02.2022 04:25
Kyllähän+se+aika+koittaa,+ymmärrän+kyllä+että+sinä+tarvitset+todisteita+vain,+mutta+samalla+kun+sille+tielle+lähtee+niin+menettää+palan+sielua.+Tiedäthän+hyvän+ja+pahan+tiedon+puun,+kun+Eeva+ja+Aatami+haukkasi+palan+kiellettyä+hedelmää.+Se+houkutus,+johon+saatana+heidät+houkutteli+ns.lankeaminen.+
Sinulle+laitan+saman+kuin+Kekke-papalle
https://youtu.be/Rl6fyhZ0G5E
02.02.2022 04:22
Löysin+siihen+kuitenkin+seuraavat+kaavat:
Kulmakiihtyvyys,+rata-ja+kulma+nopeus,+sekä+tasaisesti+muuttuva+pyörimisliike
01.02.2022 20:42
Minä+en+osaa+laskea+tuota+pyörimisliikettä,+varsinkaan+kun+maan+kiertorata+ei+ole+suora.
01.02.2022 20:28
Tietysti+voin.+Logiikalla+ajateltuna+ensin+pitää+laskea+pallon+tilavuus+(joka+oli+vahingossa+ympyrä+pallon+sijaan)+ja+saada+siitä+halkaisija/säde,+sitten+Maapallon+massa,+jonka+saa+selville+putoamiskiihtyvyys+kaavalla.
Sitten+meillä+on+maapallon+kehän+nopeus+ja+akselin+kallistuskulma+jo+selvillä.+Ja+tarvitsemme+vielä+pyörimisliikkeen.
01.02.2022 20:19
Missä+kohtaa+Raamatussa+Maan+sanotaan+olevan+Pallo,+Maapallo?
01.02.2022 17:39
Avaimella+lukittavat+vaipat+ja+avain+annettava+rokottamattomille!
01.02.2022 17:30
Kuunnelkaa+tätä+musiikkia,+jos+haluat+yhteyden+suojelusenkeliinne.+https://youtu.be/Tq9tYaQEnzI
01.02.2022 16:07
Tunsin+äsken+kun+verihyytymä+kulki+kaulavaltimooni.+Kaulallani+tuntuu+painetta.+Jos+kuolen+tähän+tänään,+niin+se+on+Jumalan+tahto+ja+otan+sen+nöyrästi+vastaan.+Aamen.+🤍
01.02.2022 16:02
Lentokoneen+lentonopeus+on+noin+500km/tunnissa+tuulisella+säällä.+Lentokone+voi+lentää+500-1000km/h.+Viittaatko+että+aiot+heittää+minut+lentokoneesta+alas+merenrannalle+vai+mistä+on+kyse?+
Vai+yritätkö+sanoa,+että+lentokone+lentää+samaa+vauhtia+kuin+maapallo+pyörii?
01.02.2022 14:58
Minä+en+ole+mitään+todistanut.+Pyysin+teitä+todistamaan,+mutta+hiljaista+on+ollut.
01.02.2022 14:39
Mikä+siinä+sitten+on+ettet+vaikuta+yhtään+vahvemmalta+kuin+minä+olen,+vaikka+olet+kokenut+enemmän+kuin+minä?+Minä+en+haukkuisi+ketään+henkisesti+sairaaksi+ja+mieleltään+vajaaksi,+kuten+sinä+teet.
01.02.2022 14:15
Eipä+kyllä+yllätä+minua+yhtään.
01.02.2022 09:31
Minulla+on+Kekke+sinulle+hyvä+video,+josta+tulet+sinä+mieleen.+Laitoin+tämän+Venäjäksi,+koska+olen+lukenut+että+olet+sinnepäin+kallellaan.+
https://youtu.be/2ajun8y6j38
01.02.2022 08:54
Paha+osaa+laittaa+kapuloita+rattaisiin,+eikä+sota+hyvän+ja+pahan+välillä+ole+helppo,+mutta+tulee+päättymään+hyvän+voittoon+eli+Jumalan+eduksi.+Tämä+on+käsikirjoitettu+ennalta.+
Onhan+meitä+Jumalan+puolella+olleita+leimattu+hulluiksi,+teurastettu+julmasti,+lavastettu+syylliseksi+kuten+Jeesus+Kristus+aikoinaan,+mutta+täällä+me+silti+edelleen+ollaan.
01.02.2022 08:26
11 / 22