Trump lupailee armahduksia Capitol-ryntääjille...

11

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tunnusti myös oman kaheliutensa se ei ole edes näyteltyä

    • Anonyymi

      Trumpin paras puoli on se ettei se osaa pitää turpaa kiinni.

      Juristit taas hyppi päällään ja varmaan ainakin osa irtisanoutui palveluksesta.

      Ja miten helvetissä toi sakki uskoisi että tällä kertaa hän tosiaan armahtaisi, kun lupasi jo kerran ENNEN kahakkaa että kaikille tulee armahdus.

      Toisin kuin 2024 (tai siis se virkakausi alkaisi Tammikuussa 2025) silloin vielä reilu vuosi sitten miehellä oli ihan viran puolesta auktoriteetti myöntää armahdukset niin halutessaan, ainut mitä vaadittiin oli että ottaa kynän käteen ja kirjoittaa.

      Mutta ei, ei ollut kiinnostunut armahtamaan.

      • Anonyymi

        Hintti kääk-kääk vihaa verisesti USA rebublikaaneja.
        Eiks lähempää löytyisi kohteita?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hintti kääk-kääk vihaa verisesti USA rebublikaaneja.
        Eiks lähempää löytyisi kohteita?

        Kekke-pappa, ajattelin sinua kun kuuntelin tätä. https://youtu.be/Lp2qcCrdBLA


      • Anonyymi
        Perhosvaikutus kirjoitti:

        Kekke-pappa, ajattelin sinua kun kuuntelin tätä. https://youtu.be/Lp2qcCrdBLA

        Sinulle oli vuosi sitten tärkeää ettei Trump erottanut Powelia eikä se varsinaisesti ollut lakitiimissä. Onko tämä asia jo ratkennut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle oli vuosi sitten tärkeää ettei Trump erottanut Powelia eikä se varsinaisesti ollut lakitiimissä. Onko tämä asia jo ratkennut?

        Mistä sinä puhut? En tiedä mitä tarkoitat.


    • Anonyymi

      Siinä meni Trumpin saumat virkaan. Ensimmäinen kausi tuli kun ihmiset halusivat kylähullun ja seuraavaa kautta ei tule kun huomaavat hänen olevan sittenkin tosissaan noissa ampumisjutuissaan.

    • Anonyymi

      Syyttömiä afroja on syytä päästellä vapaiksi, ilman helvetinmoista byrokratiaa ja laittaa mohikaanit lusimaan!!🤪🤪

    • Anonyymi

      Miksi Trumppa haluaa armahtaa Antifan, CIA.n ja muitten false flag kätyrit?

      • Anonyymi

        "Miksi Trumppa haluaa armahtaa Antifan, CIA.n ja muitten false flag kätyrit?"

        Saadakseeen luotettavia kätyreitä tuholaisprojektiinsa. Niitähän riittää: yksikin (jalkansa jo menettänyt) republikaanipoliitikko lupaa taistella asein Trumpin vastutajia vastaan.

        Ja tähän "vapauden ja demokratian " paskaläjään eurooppalaisten pitäisi turvautua kriisitilanteessa?


      • Anonyymi

        Tää on loistava pointti.

        Odotan pojilta vastausta.

        Miksi Trump haluaa armahtaa sakin joka teidän mukaan olikin siellä Demokraattien toimeksiannosta?

        Raivasin alle rajattomasti tilaa teidän selityksille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe