Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Perhosvaikutus
Perhosvaikutus
Perhosvaikutus
Vapaa kuvaus
”Nobody gets out the Bermuda Triangle, not even a vacation. Everyone knows that.”
Liittynyt 5v sitten
55
aloitusta ·
434
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kuulepas,+kerroin+jo+syitä.+Mainitsin+syiksi+mm.+vakuutuspetoksen.+Toinen+syy+voi+olla+salaisen+materiaalin+hävittäminen+niin,+ettei+mitään+jää+jäljelle,+eikä+kukaan+tajua.+Kolmas+syy+voi+olla+miljardöörien+vedonlyönti+tai+aseiden+salakuljetus.+:)+Sillä+on+voitettu+rahaa+ja+lisää+rahaa.+Eli+mitä+syitä+pitää+vielä+luetella?
”Miksi+ei+kukaan+muu+ole+huomannut?”+On+huomannut.+Kyllä+aiheesta+on+kirjoitettu+vaikka+kuinka+ja+paljon+kirjoja,+tehty+videoita+jne.+On+huomattu,+en+ole+ainoa.
25.11.2021 21:17
Minkä+takia+olet+salaliittopalstalla+sitten?
24.11.2021 20:39
Ja+taisi+mennä+tunteisiin+nyt+tämä,+kun+täytyy+ihan+käyttää+voimasanoja.+:)+Osui+ja+upposi.
24.11.2021 18:23
Tämä+oli+vain+teoria.+Ja+salaliittoTEORIA+on+tämä+palsta.
24.11.2021 18:22
Onhan+niitä+dokumentteja+ennenkin+väärennetty.+Mielestäni+lukuisat+todisteet+puhuvat+enemmän+puolestaan,+eikä+motiivikaan+huono+ole.+;)+
Esim.+Titanicin+ja+Olympicin+nimi+on+vaihdettu+ja+tästäkin+on+todisteita.+Telakalta+otetuissa+kuvissa+nähdään+että+ikkunoiden+välissä+oleva+T-kirjain+ei+täsmää.+Kaikki+sisäkuva+Titanicista+on+oikeasti+otettu+Olympicista.+Jo+aiemmin+lähettämissäni+linkeissä+on+tästä+lisää+tietoa.+Epäilen+ettei+linkkejäni+ole+edes+avattu+saati+luettu,+joten+täytyy+tämäkin+vääntää+rautalangasta.
24.11.2021 18:20
Teoriani+mukaan+ihmiset+jäivät+Southamptonissa+satamaan,+jonka+jälkeen+Titaniciksi+kutsuttu+Olympic+jatkoi+lähes+tyhjänä+matkaa+kohti+Amerikkaa+ja+jäävuorta.+Kaikki+ihmiset+pelastuivat+pelastusveneisiin,+eikä+kukaan+oikeasti+kuollut.+Asiasta+oli+sovittu+ihmisten+kanssa,+tai+he+eivät+tajunneet+itse+asian+laitaa.
24.11.2021 11:43
Olet+oikeassa+että+Titanic+oli+ylellisin+sisarlaivoista.+On+kuitenkin+todisteita,+että+White+Star+Line+-yhtiö+olisi+tehnyt+muutoksia+juuri+Olympic-+laivan+sisustukseen+mm.+vaihdattanut+laivaan+kokolattiamattoa+ja+sun+muuta+remonttia,+juuri+ennen+Titanicin+ensiristeilyä.+Tällä+pyrittiin+jäljittelemään+Titanicin+sisustusta?+;)
24.11.2021 00:39
Oletko+itse+yksikertainen+kun+et+ymmärrä+kyseenalaistaa+asioita?+Oletko+yksinkertainen+kun+et+osaa+käyttää+saatavilla+olevaa+tietoa+aiheesta.+Jos+fiksut+ihmiset+on+tutkinut+ja+tehnyt+valmiiksi+aiheesta+paljon+taustatyötä+etkä+siltikään+epäile+annettua+virallista+totuutta+tapahtuneesta,+niin+en+lähtisi+haukkumaan+muita+vajakiksi.+
https://www.pinterest.co.uk/pin/556546466448135200/+
https://social.shorthand.com/TitanicMystery/jCPyIbzzPVc/did-the-titanic-really-sink-or-was-it-olympic
Suosittelen+vertailemaan+laivojen+kuvia+keskenään.+Aiheesta+löytyy+paljon+kuvia,+jos+jaksaa+etsiä.
24.11.2021 00:30
Olympic+ja+Titanic+vaihdettiin+toisiinsa.+Se+tehtiin+ennen+matkaa+salaisesti.+Ulkonäkö+näillä+laivoilla+oli+lähes+identtiset.+Ainoastaan+alusten+ikkunat+olivat+hieman+erilaisia,+jotka+nekin+täsmäävät+pohjassa+makaavaan+”Titaniciin”+siten,+että+alkuperäisessä+Titanicissa+ei+ollut+Olympicin+kaltaisia+ikkunoita/kansia.+
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Titanic_conspiracy_theories
Linkissä+yksityiskohtaisemmin+lisää+tästä+teoriasta.
Syynä+siis+vakuutuspetos,+jonka+avulla+on+tehty+moninkertainen+summa+rahaa.+Lisänä+myös+todistusaineiston+hävittäminen+laivan+mukana.+Voi+olla+myös+miljardöörien+vedonlyönti+uppoaako+todellakin+uppoamattomaksi+tehty+laiva?+Syitä+voi+olla+monia.
23.11.2021 20:29
Niin+varmasti+on.+Tämä+tapaus+on+vain+yksi+monista,+mutta+tämä+tapaus+kosketti+minua+kovasti.+Jos+uskoo+edellisiin+elämiin,+niin+olen+melkoisella+varmuudella+kokenut+laivan+mukana+hukkumisen.+Jo+pienenä+olin+kovin+kiinnostunut+juuri+Titanicista+ja+se+järkytti+minua+tavalla+jota+en+osaa+selittää.
23.11.2021 00:35
Korjaan:+Olympic+ja+Titanic+vaihdettiin+keskenään.+Ei+siis+Britannic.
23.11.2021 00:15
Kuinka+irstas+voi+nainen+olla+että+harrastaa+Siuntion+kanssa+seksiä+sakatissa?+Toiset+ei+ajattele+yhtään+eettisesti+asioita.+Hyi+että!
10.11.2021 18:41
Koululaitoksen+ei+ole+tarkoitus+avartaa+ihmisten+tietoisuutta+ja+opettaa+ajattelemaan+itsenäisesti+kuin+vain+tiettyyn+rajaan+asti.+Sen+tehtävä+on+tehdä/kasvattaa+meistä+kuuliaisia+kansalaisia.+Sen+toinen+tehtävä+on+valmistaa+meidät+johonkin+ammattiin,+jotta+osaamme+kirjoittaa+ja+lukea+ja+vähän+laskeakin.+Siinä+se.
10.11.2021 18:04
Kirkkoherran+sukulaisena+tiedät+varmaan+ainakin+jotakin+salaista+,+vaikka+et+varmastikaan+kaikkea,+riippuu+miten+pitkänlinjan+sukulainen+on+kyseessä.+
Muistutan+että+suullinen+tieto+muuttuu+hetkessä+toiseksi,+kuten+rikkinäisessä+puhelimessakin.++Saatat+olla+parempi+salaliittoilija+kuin+me+muut,+mutta+ei+kannata+aliarvioida+meidänkään+tietoa.
10.11.2021 17:49
Tämä+on+ehkä+oudoin+salaliittoteoria+aikoihin.
04.09.2021 22:45
Ketä+on+tämän+hypnoosin+takana+ja+miksi?
04.09.2021 21:40
No+tuohon+on+selvä+syy,+ettei+uskalla.+Suurin+osa+ihmisistä+on+laumaeläimiä.+Suurin+osa+ihmisistä+haluaa+olla+kuten+muut,+pukeutua+tietyllä+tavalla,+ajatella+tietyllä+tavalla,+olla+lauman+hyväksymiä+eikä+erottua+mitenkään.+Kun+suurin+osa+on+tuollaisia,+niin+ei+ole+mitenkään+heidän+mahdollista+herätä+ajoissa.+Vain+osa+meistä+alkaa+ymmärtää+mistä+on+kyse,+mutta+on+syytä+välttää+häiritsemästä++massoja,+jotka+ei+ole+valmiita+ymmärtämään+totuutta.+Tietyn+henkisten+ihmisten+kanssa+voi+jakaa+ajatuksiaan+esim.+täällä,+mutta+en+missään+nimessä+puhuisi+tästä+ääneen+arjessa,+sillä+löytäisin+itseni+hullujenhuoneelta+nopeammin+kuin+ehtisin+kissaa+sanoa.+Päälle+määrättäisiin+kunnon+dropit.+Näin+meitä+rangaistaan.
04.09.2021 21:11
Me+tiedettiin+jo+tämä.
04.09.2021 20:24
Kyllä+nuo+ihan+kaikki+on+olemassa,+hömppä!
04.09.2021 20:13
Jep.+Olen+nähnyt+itse+näitä.+:)
04.09.2021 20:11
21 / 22