Titanicin uppoaminen lavastettiin täysin rasvatyynellä merellä.
Titanic ei voinut upota jäävuoren kylkeen törmäämisen vuoksi, koska silloin laivan vettä hörpännyt puoli olisi kaatunut ja laiva olisi uponnut kylki edellä.
Se, että vedenpinta nousi tasaisesti ja laiva pysyi pystyssä oikeassa asennossa kulkusuuntaansa nähden kokoajan viittaa pohjassa olevaan vaurioon.
Ehkä höyrykattilan räjähdys konehuoneessa? Jos muutaman höyrykattilan varoventtiili suljettiin tahallisesti sillä olisi saatu aikaan useampi räjähdys jotka olisivat vaurioittaneet laivan pohjaa ja laiva olisi uponnut kerrotulla tavalla.
Upotettu laiva oli aiemmin 2-osastoa vedellä täyttyneenä mereltä takaisin telakalle saapunut Olympic, jonka kylkeen maalattiin Titanicin nimi.
Vaurioitunut Olympic lähetettiin "neitsytmatkalleen" Titanicina, joten varustamo sai jättikorvaukset vakuutuksista "uuden" laivan uppoamisesta.
Todellisuudessa säästettiin Olympicin korjauskulut, ja uusi vastavalmistunut laiva esiteltiin vanhana Olympicinä, eli Titanicin sisarlaivana. Täydellisenä kopiona uponneesta aluksesta.
Tässä virallista tarinaa Titanicista wikipediasta. Lukekaa ja naurakaa virallisille selityksille.
https://fi.wikipedia.org/wiki/RMS_Titanic
Titanic salaliitto aika paljastaa. Laiva upotettiin tahallaan.
27
2463
Vastaukset
Kun Titanic valmistui, niin se siis esiteltiin kansalaisille uudistettuna ja korjaustöistä valmistuneena Olympicinä. Laivan nimet oli helppo vaihtaa merellä kun uusi laiva oli telakan koeajossa ennen neitsytmatkaa ja vanha laiva palasi NewYorkista samaa reittiä jolloin laivat kohtasivat niin niiden nimet vaihdettiin keskenään.
- Anonyymi
Mites se väki laivoilla vaihtui?
Pohjaan meni ne jotka oli nousseet laivaan Englannissa, ja perille pääsi ne jotka oli nousseet laivaan New Yorkissa. Anonyymi kirjoitti:
Mites se väki laivoilla vaihtui?
Pohjaan meni ne jotka oli nousseet laivaan Englannissa, ja perille pääsi ne jotka oli nousseet laivaan New Yorkissa.Tätä eivät salkkarit ole vielä selittäneet, kuinka tämä "väestönvaihto" tehtiin.
Ajatelkaa nyt itsekin: tuhansia ihmisiä menossa New Yorkista Englantiin ja sitten vaan avomerellä kerrotaan kaikille, että nyt vaihdetaan paattia.
Eikä kukaan kerro sanaakaan, eikä kukaan ihmettele, että mites ne nyt noin seilaa...
- Anonyymi
Vai että tällaista tällä kertaa!
T: Pallopää - Anonyymi
Aloittajan ÄO on ehkä 12...
- Anonyymi
Aina kun näette "Delfinen" aloituksen, tai kirjoituksen, niin huomioikaa. Silloin tulee salaliittoteoriaa tuutin täydeltä.
Totuus, ja tutkittu tieto saa huutia niissä kommenteissa. Me tiedettiin jo tämä.
- Anonyymi
Itse en usko moista laivaa olleen edes olemassa. Taitaa olla hollywood keksintöä ja pelkkä HOAX.
- Anonyymi
oman elämänsä agentti tämä
- Anonyymi
Ei, kyllä oli Putin asialla.
- Anonyymi
Ihan hyvää viihdettä, odotan seuraavaa aloitusta...
- Anonyymi
"Titanic ei voinut upota jäävuoren kylkeen törmäämisen vuoksi, koska silloin laivan vettä hörpännyt puoli olisi kaatunut ja laiva olisi uponnut kylki edellä.
Se, että vedenpinta nousi tasaisesti ja laiva pysyi pystyssä oikeassa asennossa kulkusuuntaansa nähden kokoajan viittaa pohjassa olevaan vaurioon."
Jos vesi pääsee valumaan vapaasti niin tietenkin se asettuu keskelle laivan pohjaa, tuli se mistä tahansa. - Anonyymi
Mainittakoon vielä, sen lisäksi että tiedetään että Olympic lähti samaan aikaan Nykistä ja laivat oli yhdessä merellä, että laivoissa oli myös merkittäviä eroja.
Yksi osa sivu-kantta oli toisessa katettu, toisessa ei, kymmenien metrien matkalla.
Eron näkee siis paljain silmin.
Ehkä kannattaisi tutustua asiaan mistä vaahtoaa ennenkuin häpäisee itsensä?- Anonyymi
Mummuni aikoinaan osasi laulaa kokonaan tuon "Titanicin haaksirikko"-laulun. Hän sai lapsena tästä uutisoinnista trauman, eikä koskaan suostunut astumaan laivaan tai veneeseen.
Lisänä traumassa oli vieläpä höyrylaiva Kurun uppoaminen Näsijärvellä 1929:
https://fi.wikipedia.org/wiki/HL_Kurun_uppoaminen :
>>Höyrylaiva Kuru upposi Tampereen edustalla Näsijärvellä 7. syyskuuta 1929. HL Kurun uppoaminen on Suomen pahin sisävesillä tapahtunut vesiliikenneonnettomuus.
Uppoamattomaksi mainitun Kurun onnettomuudessa kuolleiden lukumääräksi on yleisimmin esitetty 138 henkeä, mutta Kurun kunnan historian kirjoittanut Erkki Laitinen on hukkuneiden ja kadonneiden luetteloiden läpikäynnin jälkeen päätynyt siihen, että uhrien lukumäärä olisi 136.<<
Tämä oli kemiläisen koulupojan, Juho Emil Huttusen tekemä 30-säkeistöinen "Titanicin haaksirikko":
https://www.youtube.com/watch?v=1I3X0CuCCgs
Tästä laulusta löytyy netissä enemmänkin tietoa. Esim:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/10575053/laulu-titanicista
* - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mummuni aikoinaan osasi laulaa kokonaan tuon "Titanicin haaksirikko"-laulun. Hän sai lapsena tästä uutisoinnista trauman, eikä koskaan suostunut astumaan laivaan tai veneeseen.
Lisänä traumassa oli vieläpä höyrylaiva Kurun uppoaminen Näsijärvellä 1929:
https://fi.wikipedia.org/wiki/HL_Kurun_uppoaminen :
>>Höyrylaiva Kuru upposi Tampereen edustalla Näsijärvellä 7. syyskuuta 1929. HL Kurun uppoaminen on Suomen pahin sisävesillä tapahtunut vesiliikenneonnettomuus.
Uppoamattomaksi mainitun Kurun onnettomuudessa kuolleiden lukumääräksi on yleisimmin esitetty 138 henkeä, mutta Kurun kunnan historian kirjoittanut Erkki Laitinen on hukkuneiden ja kadonneiden luetteloiden läpikäynnin jälkeen päätynyt siihen, että uhrien lukumäärä olisi 136.<<
Tämä oli kemiläisen koulupojan, Juho Emil Huttusen tekemä 30-säkeistöinen "Titanicin haaksirikko":
https://www.youtube.com/watch?v=1I3X0CuCCgs
Tästä laulusta löytyy netissä enemmänkin tietoa. Esim:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/10575053/laulu-titanicista
*Tässä tarkennusta tuosta laulusta:
>>Juho Emil Huttunen esittää Eikka Helisalon harmonikan säestyksellä laulun TITANICIN HAAKSIRIKKO 1960-luvun alusta. Tekijää ei tiedetä. Huttunen oli jo 1920-luvulla tunnettu kuplettilaulaja, mutta hän levytti vasta 1960 luvulla muutaman laulun. Hän kuitenkin teki kuplettilauluja jo ainakin vuodesta 1927, jolloin ilmestyi kaksi hänen lauluvihkoaan Otto Andersinin kustantamana. Tämä Huttusen kuva on ensimmäisestä vihkosta.<<
Ilmeisesti laulun tekijä olikin joku muu nuori poika, ei Huttunen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä tarkennusta tuosta laulusta:
>>Juho Emil Huttunen esittää Eikka Helisalon harmonikan säestyksellä laulun TITANICIN HAAKSIRIKKO 1960-luvun alusta. Tekijää ei tiedetä. Huttunen oli jo 1920-luvulla tunnettu kuplettilaulaja, mutta hän levytti vasta 1960 luvulla muutaman laulun. Hän kuitenkin teki kuplettilauluja jo ainakin vuodesta 1927, jolloin ilmestyi kaksi hänen lauluvihkoaan Otto Andersinin kustantamana. Tämä Huttusen kuva on ensimmäisestä vihkosta.<<
Ilmeisesti laulun tekijä olikin joku muu nuori poika, ei Huttunen.Tää on niin kamalaa, että tuskin kykenen kuuntelemaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on niin kamalaa, että tuskin kykenen kuuntelemaan...
Äläs ole tuollainen.
Kuuntelit kuitenki.
Taputitko käsiäsikin?
- Anonyymi
Oliko se maan reunalla ja ili tippumassa alas, oliko siihen istutettu joku micro siru joka oli luotu aasin aivoista.
- Anonyymi
Kukaan ei varmana pysty tietämään että upposiko titanic vai olympic paitsi White star line joka kyseiset paatit omistaa tai no omisti ja olkoon oikea vastaus mikä tahansa niin tästä ei kannata väitellä koska siitä kukaan ei hyödy eikä kukaan siihen pysty vaikuttamaan .ellei ole lyönyt vetoa.
- Anonyymi
Tuota.
Kyllä sen tietää useampi.
Koska, ja jälleen toistan itseäni useammankin kerran ylläolevasta.
OLYMPIC LÄHTI SAMAAN AIKAAN NEW YORKISTA TÄYDEN MATKUSTAJALAUMAN KANSSA MERELLE JA SAAPUI NIIDEN KANSSA ENGLANTIIN PARI PÄIVÄÄ TITANICIN UPPOAMISEN JÄLKEEN!
Mitenkä siis se olisi voitu upottaa kun se seilasi matkustajalastissa?
Kertokaa!
Laivoissa oli myös paljain silmin nähtäviä rakenne-eroja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota.
Kyllä sen tietää useampi.
Koska, ja jälleen toistan itseäni useammankin kerran ylläolevasta.
OLYMPIC LÄHTI SAMAAN AIKAAN NEW YORKISTA TÄYDEN MATKUSTAJALAUMAN KANSSA MERELLE JA SAAPUI NIIDEN KANSSA ENGLANTIIN PARI PÄIVÄÄ TITANICIN UPPOAMISEN JÄLKEEN!
Mitenkä siis se olisi voitu upottaa kun se seilasi matkustajalastissa?
Kertokaa!
Laivoissa oli myös paljain silmin nähtäviä rakenne-eroja.Mistä sä tiiät vai olitko elossa vuonna1912
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sä tiiät vai olitko elossa vuonna1912
Vai että tällaista.
Koska se laivan matka on dokumentoitu varsin tarkasti ja matkustajatkin on tiedossa.
Tuolla tapaa miettiessä tietenkin voisi sitten kysyä että olikos se Kekkonen edes Suomen Presidentti jos on syntynyt kuoleman jälkeen.
Itseasiassa, mistä sä tiedät että koko maailma oli olemassa ennen kuin sä synnyit? Jospa koko paikka on luotu kulissi vain sun kiusaamiseksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sä tiiät vai olitko elossa vuonna1912
Voi lapsikulta mitä nyt sekoilet, ei tarvitse olla elossa tuona historiallisena vuotena, koska tuosta tapahtumasta on todella paljon dokumenttejä olemassa. Kuvitteletko, lapsikulta ettei voi tietää mitään historiasta, jollei ole ollut elossa juuri tuona ajankohtana?
Muuten , Olympic oli ainoa tuosta sisaruskolmikosta joka seilasi Atlantin yli kerran toisensa jälkeen, kunnes joutui romutetuksi, ne kaksi sisarusta kokivat kovan kohtalon merenpohjassa, kuten kaikki asioista tietävät siis tietävät.
- Anonyymi
Uuuussskkkooonnnn 50000000%%%%
- Anonyymi
Hamas vissin pääepäilty. Poliisit tutkii asiaa. Liittyy jotenkin Bodom murhaan.
- Anonyymi
Olisikohan kuitenkin molemmissa tapauksissa persut olleet asialla?
T. Ikidemari.
- Anonyymi
Älkää nyt kinatko vastaan kun "silakan" isoäiti oli todistamassa tapahtumaa sattumalta niillä kohdin uidessaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381965Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812