Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Perhosvaikutus
Perhosvaikutus
Perhosvaikutus
Vapaa kuvaus
”Nobody gets out the Bermuda Triangle, not even a vacation. Everyone knows that.”
Liittynyt 4v sitten
55
aloitusta ·
434
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Taitaa+olla+joku+puhdistus+nyt+menossa.
19.02.2022 20:47
Tottakai+kuuluu.+Kaikki+maamme+suuret+henkilöt+kuuluu+johonkin+salaseuraan,+useimmiten+vapaamuurareihin.+Uskoisin+että+jopa+itse+Pohjois-Korean+johtaja+sukuineen+kuuluu+myös+johonkin+salaseuraan.
19.02.2022 20:40
Sen+lauluja+laulat+kenen+leipää+syöt?+Mietin+vain,
18.02.2022 19:39
Juu,+näin+teen!+😂+Minulla+on+kyllä+vedenpitävä+suunnitelma,+mikä+ei+kylläkään+ole+Lotto+tai+Keno.+Å☹️
18.02.2022 18:50
Hyvä!+😂
18.02.2022 15:28
Pelityylini+on+muuttunut+jo+edellisestä,+koska+All+In+on+todella+iso+riski.+Kasvatan+kassaa+hiljalleen,+enkä+lähde+impulsiivisesti+mukaan+joka+nosto+yritykseen.+Olen+oppinut+vähän+jo+tulkitsemaan+muiden+pelaajien+pelityylejä.+
Eilisestä+oon+nostanut+kassaani+jo+63+alkavaksi,+koska+pelaan+lyhyehköjä+pelejä+ja+lopetan+heti,+jos+alkaa+tulla+häviöitä+tai+jos+pöydässä+on+joku+liian+dominoiva+tyyppi,
18.02.2022 15:22
Oli+ilmeisesti+vitsaillut+ottamastaan+tehoste+buusterista+viimeimmällä+julkaisemalla+videolla+vain+paria+päivää+ennen+kuolemaansa.
18.02.2022 11:13
Kaikki+tietää+jo,+ettei+piikit+ole+tehneet+kenestäkään+tervettä.
18.02.2022 11:04
No+mut+onhan+tuo+hyvin+pelattu+siltikin,+jos+miettii+et+oon+vielä+”aloittelija”+ja+oon+päässyt+1+tasolta+5+tasolle.+Peli+kassani+on+nyt+29,629+112.+Tänään+aion+tehdä+lisää.+☺️Pelaan+siis+kahta+eri+pokeria+(Zynga+holdem+ja+toinen+Playstation+versio)+Toisessa+oon+tasolla+26+ja+toisessa+”rookie”+V.
Kannattaa+aloittaa+uudestaan!+Minusta+tulee+vielä+yhtä+hyvä+kuin+sinä+olet.+:)
18.02.2022 10:59
Mietin+samaa.+Hmmm.
17.02.2022 23:55
Tänään+voittosumma+kasvoi+päälle+8+miljoonan!+Harmi,+ettei+ole+oikeaa+rahaa.+:(
17.02.2022 16:50
Ota+ihmeessä,+jos+sulta+puuttuu+rokote!+Oletko+joku+lääkemarkkinoija+vai?+Ihme+touhua+taas+kerran.
17.02.2022 00:46
Ähhäähhäää!+Voi+elämän+käpy.+😂😂😂😂
16.02.2022 23:36
Itseasiassa+huomasin+kyllä,+että+kirjoitustyyli+vaihtui+melkoisesti+tässä+välissä+vastanneiden+kesken.+Tiedän+että+täällä+palstalla+voi+vastata+ihan+kuka+tahansa,+mihin+tahansa+ja+ihan+kenenä+tahansa.+En+sen+takia+viitsi++miettiä+tai+analysoida+asiaa+enempää.
16.02.2022 15:50
Se+on+ihan+hyvä+että+on+vähän+välimatkaa,+niin+ei+käy+pallo+ahtaaksi.
16.02.2022 15:26
Kas+kummaa+kun+koen+voivani+varsin+hyvin+henkisesti.+En+ole+yhteiskunnalle+vaarallinen,+enkä+myöskään+itselleni+vaarallinen,+joten+mahdatkohan+nyt+sekoittaa+realiteetit+omien+harhojesi+kanssa?+
Ymmärrän+että+sinulla+on+pahamieli.+Älykkyyteni+on+siunaukseni,+ettei+tarvitse+olla+sinun+kanssasi+samalla+tasolla.
16.02.2022 12:59
Kehitysvammaisena+oleminen+on+varsin+hyödyllistä,+sillä+ei+tarvitse+tulla+toimeen+kaltaistesi+ihmisten+kanssa.
16.02.2022 12:47
Totta.+Tuo+ylivertaisuusharha+on+ehkä+pelottavin+asia,+mikä+pelaamisessa+voi+tulla+vastaan.+Tässä+nyt+tunnustelen,+että+miten+reagoin+voittamiseen+ja+ottaako+se+tunne+vallan.+
En+ole+ihan+heti+alkamassa+pelaamaan+oikealla+rahalla.+Tämä+on+vain+harrastus,+ja+katselen+miten+pelaajana+kehityn.
16.02.2022 02:16
Tiedän+kyllä+eron+psykologin+ja+psykiatrin+välillä.+Taidat+todella+nauttia+siitä,+kun+saat+jälleen+kerran+iskeä+minua+sieltä+norsunluutornistasi.+
Minä+todella+rukoilen+ja+toivon+että+se+mitä+minulle+on+tehty,+kostautuu+vielä+tuplana.+Kyllä+ne+tilit+tasataan+vielä,+mikäli+on+karman+lakiin+uskomista.
16.02.2022 01:44
Menikö+joku+tunteisiin?+Vaikutat+raivostuneelta.+Ymmärrän+ärtymyksesi,+sillä+provosoiminen+oli+minun+tarkoitukseni.+
Aika+räikeää+syyttää+ketään+psykoksi+pelkkien+kirjoitusten+perusteella.+Ehkä+sinua+vain+ärsyttää+minun+tyylissäni+joku+piirre+itsessäsi,+jota+et+tiedosta?+
Tunnen+sinut+oikein+hyvin.+Oletko+sinä+toimintaterapeutti?+Sinä+olet+aina+vihannut+minua,+mikäli+olet+hän+keneksi+sinua+nyt+luulen.+Älä+huoli,+niin+minäkin+sinua.+Olet+uskomattoman+kiero.+Ulospäin+ei+ikinä+sinusta+uskoisi+minkälainen+kusipää+todellisuudessa+olet.+
Osaat+olla+niin+miellyttävä+ja+suorastaan+helposti+lähestyttävä,+mikä+ei+siihen+kouluttautuneella+ihmisellä+tule+välttämättä+luonnostaan.+
Mutta+sehän+sinusta+tekeekin+vaarallisen,+koska+annat+valheellisesti+empaattisen+ja+luotettavan+vaikutelman.+
Eikös+psykopaatit+ja+narsistit+ole+itse+niitä+suosittuja+menestyjiä,+joista+ei+ikinä+uskoisi+että+ovat+psykopaatteja?+Niinpä.
Eikös+narsistit+ja+psykopaatit+hakeudu+asemaan,+jossa+heillä+on+suora+valta+toisen+henkilökohtaisiin+tietoihin+ja+vaikkapa+potilaansa+elämään?+Herkät+kohdat+pengotaan,+ja+sitten+isketään+niihin.+
+Minä+en+valitettavasti+sovi+tuon+sinun+diagnoosin+alle.+Olen+tällaisen+uhri.
16.02.2022 01:14
4 / 22