Tiedekärpäset ei arvosta vapaa-ajattelua

Otsikko kertoo kaiken. Me emme saa ajatella itsenäisesti ja vapaasti tiedekärpästen takia. He syyllistyvät syrjintään meitä salaliittoteoriapalstalaisia kohtaan! 😭

19

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kai tiedät että on muitakin salaliittoja, jotka eivät ole ns tieteenvastaisia.

      • Anonyymi

        Kai tiedät, avaruusaseman astronautit syö kierrätettyä kakkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai tiedät, avaruusaseman astronautit syö kierrätettyä kakkaa?

        Kai tiedät että kaupan viljatuotteet kasvatetaan moisessa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai tiedät että kaupan viljatuotteet kasvatetaan moisessa ?

        Kai tiedät, että NASA:n miehet on anaaliretentiviisiä tuhkaluukuttajia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai tiedät, että NASA:n miehet on anaaliretentiviisiä tuhkaluukuttajia?

        Se on heidän asiansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on heidän asiansa.

        No on se myös amerikkalaisten veronmaksajien asia, koska NASA:n miehet tuhkaluukuttavat verorahoilla.


      • Anonyymi

        Tass sama ukko eri tyylillä!


    • Vapaa-ajattelu ei ole tieteellinen vaan uskonnollinen termi.

      Ja uskonnoissahan totuudet ovat dogmaattisia.

      • Anonyymi

        Onks persekärpänen tiedekärpänen?
        Ei voi olla koska on tyhmä kuin saapas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks persekärpänen tiedekärpänen?
        Ei voi olla koska on tyhmä kuin saapas.

        Minua sinä sekä Viktor olette useiden muiden ohella haukkunut persekäroäseksi, vaikka fakta on että olen teitä molempia älykkäämpi ja sivistyneempi.
        Olen opiskellut tieteitä ja koulutukseltani teitä ylempänä, olen kaikin tavoin teitä ylivertaisempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua sinä sekä Viktor olette useiden muiden ohella haukkunut persekäroäseksi, vaikka fakta on että olen teitä molempia älykkäämpi ja sivistyneempi.
        Olen opiskellut tieteitä ja koulutukseltani teitä ylempänä, olen kaikin tavoin teitä ylivertaisempi.

        Tunnetko itsesi ylivertaiseksi, kun syöt kakkaa ollaksesi kuin idolisi, avaruusaseman astronootit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnetko itsesi ylivertaiseksi, kun syöt kakkaa ollaksesi kuin idolisi, avaruusaseman astronootit?

        Toivottavasti saat apua mielenterveyongelmiisi, älykkyyttä et tietenkään voi saada lisää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minua sinä sekä Viktor olette useiden muiden ohella haukkunut persekäroäseksi, vaikka fakta on että olen teitä molempia älykkäämpi ja sivistyneempi.
        Olen opiskellut tieteitä ja koulutukseltani teitä ylempänä, olen kaikin tavoin teitä ylivertaisempi.

        Vainoharhaisuutta. Minä en ole haukkunut ketään persekärpäseksi, koska se on Viktorin juttu.


      • Anonyymi
        Perhosvaikutus kirjoitti:

        Vainoharhaisuutta. Minä en ole haukkunut ketään persekärpäseksi, koska se on Viktorin juttu.

        Enhän minä ole sinua syyttänytkään kun sanoin muut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti saat apua mielenterveyongelmiisi, älykkyyttä et tietenkään voi saada lisää.

        Tunnetko itsesi älykkääksi, kun uskot astronoottien olevan avaruuskävelyllä tyhjiössä, vaikka avaruuskävelykuvassa näkyy kuplia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnetko itsesi älykkääksi, kun uskot astronoottien olevan avaruuskävelyllä tyhjiössä, vaikka avaruuskävelykuvassa näkyy kuplia?

        Nuokin asiat ovat todistettu aivan tieteellisesti ja tietenkään kyse ei ole julkista paitsi jos kyse on videoissa joissa harjoitellaan altaassa, kuten tehdään.
        Tietenkin jokainen osaa erottaa nämä videot toisistaan.
        Olen todistetusti älykäs, sinä selvästikään et ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuokin asiat ovat todistettu aivan tieteellisesti ja tietenkään kyse ei ole julkista paitsi jos kyse on videoissa joissa harjoitellaan altaassa, kuten tehdään.
        Tietenkin jokainen osaa erottaa nämä videot toisistaan.
        Olen todistetusti älykäs, sinä selvästikään et ole.

        ” Tietenkin jokainen osaa erottaa nämä videot toisistaan.”

        Nähtävästi sinä et osaa, koska niitä kuplia on näkynyt videoissa, jotka on esitetty kuvamateriaalina avaruuskävelyistä. Mutta joo, vesitankeissa, joissa harjoitellaan, voidaan myös kuvata ”avaruuskävelyitä”, kun videota jälkimuokataan digitaalisesti.

        ”Olen todistetusti älykäs, sinä selvästikään et ole.”

        No, esitä sitten todisteet siitä, että olet todistetusti älykäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Tietenkin jokainen osaa erottaa nämä videot toisistaan.”

        Nähtävästi sinä et osaa, koska niitä kuplia on näkynyt videoissa, jotka on esitetty kuvamateriaalina avaruuskävelyistä. Mutta joo, vesitankeissa, joissa harjoitellaan, voidaan myös kuvata ”avaruuskävelyitä”, kun videota jälkimuokataan digitaalisesti.

        ”Olen todistetusti älykäs, sinä selvästikään et ole.”

        No, esitä sitten todisteet siitä, että olet todistetusti älykäs.

        Kuten sanoin ne eivät ole olleet mitään kuplia, jos osaisit etsiä tietoja niin tietäisit jo tämän.

        Kuulun Mensaan, sinä et.


    • Anonyymi

      Viki,

      Kukaan ei estä sua ajattelemasta.

      Jos et voi niin vika löytyy oman pään sisältä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe