https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/a9b27763-6780-4a48-afb4-71589319c962
Onko syynä rokotteer ja 5g säteily? Sitähän se varmaan on, ei vain voida myöntää totuuta.
Ei ihminen loputtomiin rokotteita kestä, eikä säteilyä.
Aivosumu, mitä tämäkin taas on?
25
241
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on ainakin joka yö aivosumu, jollaista ei ole aikaisemmin ollut. On tämä paskaa, ei voi muuta sanoa.
Myös päivällä häiritsee kiusallinen vaiva arkea, eikä mikään muu suju. Onneksi voi vatvoa asioita mielessään kellonympäri, niin että silmät on kuivuneet päähän ja on punaiset ja arat. Totuuksien vääristely on arkipäivää aivosumua sairastavan arjessa. ViisiGee, ei PikkuGee, ohjaa käytöstämme haluttuun suuntaan. Minua ainakin ohjaillaan jo WI-FI:n välityksellä. Minut on myyty salaa jonkun lääkejätin tutkimuskäyttöön. Pitihän jonkun saada minustakin jotain lypsettyä irti, jos ei muuta. Taidatte olla samanlaisessa tilanteessa vai?
Voi helkutti sitä tunnetta kun haluaisi huutaa kovaa, mutta sitten joku painaa napista ja yhtäkkiä ääni ei kantaudukkaan ulos asti. Ei tässä tiedä enää mikä on totta ja ei, psykoosi onkin termi tiedekärpästen loputtomalle alistamisen tarpeelle meitä todellisia älyköitä kohtaan.- Anonyymi
Voi voi sinua! ☹️
- Anonyymi
Kärsit mielenterveyongelmista et mistään muusta.
- Anonyymi
Perhosvaikutus kirjoitti:
Samaa voi sanoa sinulle! Voi, voi, voi.
Kauhea sentään! 🤣
Anonyymi kirjoitti:
Kärsit mielenterveyongelmista et mistään muusta.
Ja sinä kärsit inkontinenssista ja harvahampaisuudesta.
- Anonyymi
Perhosvaikutus kirjoitti:
Ja sinä kärsit inkontinenssista ja harvahampaisuudesta.
En kärsi kummastakaan kaikki hampaat tallella ja virtsa ei karkaile, lapsellista tuollainen mutta mitäpä voisi odottaa ihmiseltä joka on mentaliteetiltaan Ja käsityskyvyltään lapsen tasolla.
Anonyymi kirjoitti:
En kärsi kummastakaan kaikki hampaat tallella ja virtsa ei karkaile, lapsellista tuollainen mutta mitäpä voisi odottaa ihmiseltä joka on mentaliteetiltaan Ja käsityskyvyltään lapsen tasolla.
Varo sanojasi. Minä tiedän ja tunnen sinut paremmin kuin omat taskuni. Mentaliteettisi on ”aikuinen”, mutta piilossa on uhmaikäinen lapsi joka on katkeroitunut omaan elämäänsä.
- Anonyymi
Perhosvaikutus kirjoitti:
Varo sanojasi. Minä tiedän ja tunnen sinut paremmin kuin omat taskuni. Mentaliteettisi on ”aikuinen”, mutta piilossa on uhmaikäinen lapsi joka on katkeroitunut omaan elämäänsä.
Et nähtävästi tunne minua ollenkaan Ja sinun ei kannata tuolla lapsellisessa mentaliteetilla yrittää analysoida ketään.
Minä käyttäydyn täällä aikuisesta toisin kuin sinä, minun psyykkeessä ei ole mitään piiloteltavaa.
Miksi olisin katkeroitunut elämästäni? Nimittäin nautin siitä täysin sydämin, sinä elät taas fantasia maailmoissa salaliittoineen Ja litteine maineen. Anonyymi kirjoitti:
Et nähtävästi tunne minua ollenkaan Ja sinun ei kannata tuolla lapsellisessa mentaliteetilla yrittää analysoida ketään.
Minä käyttäydyn täällä aikuisesta toisin kuin sinä, minun psyykkeessä ei ole mitään piiloteltavaa.
Miksi olisin katkeroitunut elämästäni? Nimittäin nautin siitä täysin sydämin, sinä elät taas fantasia maailmoissa salaliittoineen Ja litteine maineen.Höpö, höpö! Sinun psyykkeesi on kierompi kuin korkkiruuvi.
- Anonyymi
Perhosvaikutus kirjoitti:
Höpö, höpö! Sinun psyykkeesi on kierompi kuin korkkiruuvi.
Ei ole, kuten sanoin sinulla ei ole kompetenssia tai loogista ajattelukykyä analysoida ketään, omien kirjoitustesi sisältö kertoo tämän.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, kuten sanoin sinulla ei ole kompetenssia tai loogista ajattelukykyä analysoida ketään, omien kirjoitustesi sisältö kertoo tämän.
Vai analyysia haluat? Olet elämäsi elänyt miellyttäen aina eri tahoja. Se miten ylivertaisena koet itsesi johtuu pelkästään siitä, että olet saanut osaksesi paljon positiivisia kokemuksia, koska sinä et erotu edes seinästä. Sellaiseksi ornamentiksi sinut on luotu.
Olet tietämättäsi vankilassa, johon olet itse itsesi ajanut. Sen myötä olet hauras kuin posliiniastia tippuessaan lattialle. Hyvältä näyttää ulospäin , mutta annas olla kun joku vähän tönäisee.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, kuten sanoin sinulla ei ole kompetenssia tai loogista ajattelukykyä analysoida ketään, omien kirjoitustesi sisältö kertoo tämän.
Oletko sinä se sama taukki, joka luulee, että ihmisen kehonkieli ei kerro mitään? Jos osaisit lukea kehonkieltä, niin näkisit peiliin katsoessa, että valehtelet itsellesi, kun sanot nauttivasi täysin sydämin elämästä. Et olisi tällä palstalla, eikä sinulle tulisi mieleenkään tulla tänne palstalle, jos niin olisi oikeasti, sillä tämä on internetin syvää päätyä.
Se että kirjoitat näennäisen asialliseen tyyliin, on pelkkää pintaa, jonka alta paljastuu sisäisesti ruma öyhöttäjä. Ja se sisäinen rumuus näkyy täällä siinä, että nimittelet passiivis-aggressiivisesti. Olet malliesimerkki ihmisestä, joka projisoi omat - osin tiedostamattomat - negatiiviset piirteensä muihin. - Anonyymi
Perhosvaikutus kirjoitti:
Vai analyysia haluat? Olet elämäsi elänyt miellyttäen aina eri tahoja. Se miten ylivertaisena koet itsesi johtuu pelkästään siitä, että olet saanut osaksesi paljon positiivisia kokemuksia, koska sinä et erotu edes seinästä. Sellaiseksi ornamentiksi sinut on luotu.
Olet tietämättäsi vankilassa, johon olet itse itsesi ajanut. Sen myötä olet hauras kuin posliiniastia tippuessaan lattialle. Hyvältä näyttää ulospäin , mutta annas olla kun joku vähän tönäisee.Ja täysin pieleen menee kuten voi arvata henkisen kypsyytesi vuoksi.
Minä en elä tai ole elänyt miellyyttäkseni ketään, elän niin että itselläni ja läheisillä on miellyttävä elämä.
Itseasiassa olen erittäin joukosta erottuva persoonani ja pukeutumiseni puolesta.
Olen kokenut elämässäni erittäin paljon ikävää, joten kaukana hauraasta mutta ikävistä asioista huolimatta olen aina positiivinen.
Sinähän se vaikutat olevan henkisesti heikko, koska elät mieluummin fantasioissa kuin reaalimaailmassa.
Minä nautin elämästä täysin ja ilman mitään keinotekoisia vankiloista.
Joten näemme että psykologia sinusta ei saa millään. Anonyymi kirjoitti:
Ja täysin pieleen menee kuten voi arvata henkisen kypsyytesi vuoksi.
Minä en elä tai ole elänyt miellyyttäkseni ketään, elän niin että itselläni ja läheisillä on miellyttävä elämä.
Itseasiassa olen erittäin joukosta erottuva persoonani ja pukeutumiseni puolesta.
Olen kokenut elämässäni erittäin paljon ikävää, joten kaukana hauraasta mutta ikävistä asioista huolimatta olen aina positiivinen.
Sinähän se vaikutat olevan henkisesti heikko, koska elät mieluummin fantasioissa kuin reaalimaailmassa.
Minä nautin elämästä täysin ja ilman mitään keinotekoisia vankiloista.
Joten näemme että psykologia sinusta ei saa millään.Psykologiksi en haluaisikaan. Mielummin aiheutan psykologeille työnsarkaa.
- Anonyymi
Perhosvaikutus kirjoitti:
Psykologiksi en haluaisikaan. Mielummin aiheutan psykologeille työnsarkaa.
Se on tullut HYVIN selväksi tuosta sun palstakirjoittelusta.
Et ole -logi tai -atri, pelkästään psyko.
Mutta veikkaan että psykologi ei enää voi auttaa, tarvitaan ihan psykiatria.
(olithan tietoinen että -logi ja -atri ovat eri asia?) Anonyymi kirjoitti:
Se on tullut HYVIN selväksi tuosta sun palstakirjoittelusta.
Et ole -logi tai -atri, pelkästään psyko.
Mutta veikkaan että psykologi ei enää voi auttaa, tarvitaan ihan psykiatria.
(olithan tietoinen että -logi ja -atri ovat eri asia?)Menikö joku tunteisiin? Vaikutat raivostuneelta. Ymmärrän ärtymyksesi, sillä provosoiminen oli minun tarkoitukseni.
Aika räikeää syyttää ketään psykoksi pelkkien kirjoitusten perusteella. Ehkä sinua vain ärsyttää minun tyylissäni joku piirre itsessäsi, jota et tiedosta?
Tunnen sinut oikein hyvin. Oletko sinä toimintaterapeutti? Sinä olet aina vihannut minua, mikäli olet hän keneksi sinua nyt luulen. Älä huoli, niin minäkin sinua. Olet uskomattoman kiero. Ulospäin ei ikinä sinusta uskoisi minkälainen kusipää todellisuudessa olet.
Osaat olla niin miellyttävä ja suorastaan helposti lähestyttävä, mikä ei siihen kouluttautuneella ihmisellä tule välttämättä luonnostaan.
Mutta sehän sinusta tekeekin vaarallisen, koska annat valheellisesti empaattisen ja luotettavan vaikutelman.
Eikös psykopaatit ja narsistit ole itse niitä suosittuja menestyjiä, joista ei ikinä uskoisi että ovat psykopaatteja? Niinpä.
Eikös narsistit ja psykopaatit hakeudu asemaan, jossa heillä on suora valta toisen henkilökohtaisiin tietoihin ja vaikkapa potilaansa elämään? Herkät kohdat pengotaan, ja sitten isketään niihin.
Minä en valitettavasti sovi tuon sinun diagnoosin alle. Olen tällaisen uhri.Anonyymi kirjoitti:
Se on tullut HYVIN selväksi tuosta sun palstakirjoittelusta.
Et ole -logi tai -atri, pelkästään psyko.
Mutta veikkaan että psykologi ei enää voi auttaa, tarvitaan ihan psykiatria.
(olithan tietoinen että -logi ja -atri ovat eri asia?)Tiedän kyllä eron psykologin ja psykiatrin välillä. Taidat todella nauttia siitä, kun saat jälleen kerran iskeä minua sieltä norsunluutornistasi.
Minä todella rukoilen ja toivon että se mitä minulle on tehty, kostautuu vielä tuplana. Kyllä ne tilit tasataan vielä, mikäli on karman lakiin uskomista.- Anonyymi
Perhosvaikutus kirjoitti:
Menikö joku tunteisiin? Vaikutat raivostuneelta. Ymmärrän ärtymyksesi, sillä provosoiminen oli minun tarkoitukseni.
Aika räikeää syyttää ketään psykoksi pelkkien kirjoitusten perusteella. Ehkä sinua vain ärsyttää minun tyylissäni joku piirre itsessäsi, jota et tiedosta?
Tunnen sinut oikein hyvin. Oletko sinä toimintaterapeutti? Sinä olet aina vihannut minua, mikäli olet hän keneksi sinua nyt luulen. Älä huoli, niin minäkin sinua. Olet uskomattoman kiero. Ulospäin ei ikinä sinusta uskoisi minkälainen kusipää todellisuudessa olet.
Osaat olla niin miellyttävä ja suorastaan helposti lähestyttävä, mikä ei siihen kouluttautuneella ihmisellä tule välttämättä luonnostaan.
Mutta sehän sinusta tekeekin vaarallisen, koska annat valheellisesti empaattisen ja luotettavan vaikutelman.
Eikös psykopaatit ja narsistit ole itse niitä suosittuja menestyjiä, joista ei ikinä uskoisi että ovat psykopaatteja? Niinpä.
Eikös narsistit ja psykopaatit hakeudu asemaan, jossa heillä on suora valta toisen henkilökohtaisiin tietoihin ja vaikkapa potilaansa elämään? Herkät kohdat pengotaan, ja sitten isketään niihin.
Minä en valitettavasti sovi tuon sinun diagnoosin alle. Olen tällaisen uhri.Mitä aineita pitää vetää että tulkitsee mitään mitä kirjoitin raivoon?
Kirjoitin sen lähinnä huvittuneena.
Joo, en todellakaan ole kukaan joksi mua luulet, ei vittu, onko vähän vainoharhojakin? En asu edes samalla puolen palloa sun kanssa.
Ei helvetti - oikeesti? - Anonyymi
Perhosvaikutus kirjoitti:
Tiedän kyllä eron psykologin ja psykiatrin välillä. Taidat todella nauttia siitä, kun saat jälleen kerran iskeä minua sieltä norsunluutornistasi.
Minä todella rukoilen ja toivon että se mitä minulle on tehty, kostautuu vielä tuplana. Kyllä ne tilit tasataan vielä, mikäli on karman lakiin uskomista.Minä en se ollut joka väitti sinua muuksi, viimeisin viesti oli että yrität analysoida minua huomaatko että kaikki hyppii väliin?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä aineita pitää vetää että tulkitsee mitään mitä kirjoitin raivoon?
Kirjoitin sen lähinnä huvittuneena.
Joo, en todellakaan ole kukaan joksi mua luulet, ei vittu, onko vähän vainoharhojakin? En asu edes samalla puolen palloa sun kanssa.
Ei helvetti - oikeesti?Se on ihan hyvä että on vähän välimatkaa, niin ei käy pallo ahtaaksi.
Anonyymi kirjoitti:
Minä en se ollut joka väitti sinua muuksi, viimeisin viesti oli että yrität analysoida minua huomaatko että kaikki hyppii väliin?
Itseasiassa huomasin kyllä, että kirjoitustyyli vaihtui melkoisesti tässä välissä vastanneiden kesken. Tiedän että täällä palstalla voi vastata ihan kuka tahansa, mihin tahansa ja ihan kenenä tahansa. En sen takia viitsi miettiä tai analysoida asiaa enempää.
- Anonyymi
Otsikon huomattuani ajattelin samaa. G5 tuli mieleen.
Tosi ikävää että joittenkin bisnes menee terveyden edelle. Vasta kun turvallises jokin todettu, sillon vasta sais bisneksiään levitellä. Nyt on toisin. Pöyristyttävää.
Kukaan ei haittoja tuonnempana hyvitä ja myöhäistäkin se ois. Hyötyjät olisivat jo haudassa silloin ja perinnöt jälkipolvillaan. Eikä pilattua aikaa voi hyvittää mitenkään.
Minnekkään ei pääse turvaan lösöperseisten vaatimia säteilyjä.- Anonyymi
Jutussa ei tietenkään mainittu säteilyä eikä "rokotetta".
Eli siinäpä ois selvittely jos tohtorille valittas aivosumusta. Eihän sitä voi mitata. Eikä tosdistaa. Se kuitattas vaan tuntemuksena johon ei aiheuttajaa löydy..
Ehkä jokin mieleen vaikuttava lääke ois siihen ratkaisu?
Pitäs oikeesti tutkijoiden selvitellä mistä uudesta ilmiöstä on kysymys.
No, liiketoiminta ei sitä salli.
Verenkiertohäiriötä, mikä aiheuttaa kankeutta ajattelussa ja virhetoimintoja; voi olla ilmeisesti vaarallista esim. liikenteessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683