Uhkapelaaminen on mukavaa

Pelasin pokeria (leikkirahalla) ja voitin taas kivasti. Olen saavuttanut pokerin pelaamisella keskivertoa nopeammin suuria voittoja, mutta olen myös hävinnytkin paljon, kuten tänään.

Aiheutan kauhua pelaajien joukossa, koska pelaan niin aggressiivisesti ja nautin siitä, kun muut pelaajat alkavat epäillä korttejaan. Nautin siitä että pelissä on mahdollista manipuloida muita pelaajia. 😂😂😂 Ai, että!

Tänään eräs pelaaja sai arveluttavan paljon hyviä kortteja jatkuvasti, joten alkoi vähän sapettamaan kun hävisi sille perseelle tsipsunsa.

Voitin kerralla päälle 17 500 tsipsua 5000 tonnin pöydässä All Inilla. No sillä toisella oli jo kasassa noin 30 000 tsipsua ja voitti jatkuvasti. Hän päätti vetää koko kassansa All In-iin sokkona, niinpä lähdin mukaan koska arvelin että hän bluffaa. Toinen syy oli että minulla oli itsellänikin hyvät kortit, mutta ei riittävän hyvät! 😡🤬

13

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      huvinsa kullakin...

    • Anonyymi

      Jos raha ei ole oikeaa et voita mitään, vaan todennäköisesti häviät kun joudut aina joskus mikro-transaktiolla ostamaan lisää pelimerkkejä.

      Mutta siis, eihän tuossa mitään, tapa tappaa aikaa jos elämässä ei ole muuta.

      • Minä vasta harjoittelen pelaamista. Olen nyt levelillä 22 eli en mikään pro.


    • Anonyymi

      Nyt kun pelaat leikkirahalla, niin voi olla että sinun annetaan voittaa, että sitten kun oikealla rahalla pelaat, niin sinulle on muodostunut ylivertaisuuskuvitelmia omista kyvyistäsi ja sitten häviät kaiken nopeasti. Sen jälkeen sinulle voidaankin kaupata pikavippejä,

      Tämä on jo tapahtunut tuhansille. Velkaantuminen tapahtuu nopeasti sitten kun prosessi on käynnistynyt.

      • Anonyymi

        Eihäh kasinoita voisi olla olemassa, jos kasino ei tekisi voittoa.

        Nettipeleissä huijaaminen on myös niin tehokasta, että pokerin tms pelaaminen netin kautta tuskin on järkevää.


      • Totta. Tuo ylivertaisuusharha on ehkä pelottavin asia, mikä pelaamisessa voi tulla vastaan. Tässä nyt tunnustelen, että miten reagoin voittamiseen ja ottaako se tunne vallan.

        En ole ihan heti alkamassa pelaamaan oikealla rahalla. Tämä on vain harrastus, ja katselen miten pelaajana kehityn.


      • Anonyymi
        Perhosvaikutus kirjoitti:

        Totta. Tuo ylivertaisuusharha on ehkä pelottavin asia, mikä pelaamisessa voi tulla vastaan. Tässä nyt tunnustelen, että miten reagoin voittamiseen ja ottaako se tunne vallan.

        En ole ihan heti alkamassa pelaamaan oikealla rahalla. Tämä on vain harrastus, ja katselen miten pelaajana kehityn.

        Hyvä, toivottavasti kehityt kehitysvammaisesta normaali tasolle vielä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, toivottavasti kehityt kehitysvammaisesta normaali tasolle vielä!

        Kehitysvammaisena oleminen on varsin hyödyllistä, sillä ei tarvitse tulla toimeen kaltaistesi ihmisten kanssa.


    • Anonyymi

      Kunnollinen uhkapelaaja ei ikinä pelaa all-in. Koska häviö on aina mahdollinen niin pelirahaa kannattaa aina jättää pelikassaan tappion varalle.

      • Pelityylini on muuttunut jo edellisestä, koska All In on todella iso riski. Kasvatan kassaa hiljalleen, enkä lähde impulsiivisesti mukaan joka nosto yritykseen. Olen oppinut vähän jo tulkitsemaan muiden pelaajien pelityylejä.

        Eilisestä oon nostanut kassaani jo 63 alkavaksi, koska pelaan lyhyehköjä pelejä ja lopetan heti, jos alkaa tulla häviöitä tai jos pöydässä on joku liian dominoiva tyyppi,


      • Anonyymi

        Et sitten ole tainnut koskaan katsoa mitenkä pelataan ammattilaisten turnauksissa?


    • Anonyymi

      Minä voitin 70 000 euroa veikkauksesta jokunen viikko sitten, teki ihan hyvää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe