Vapaa kuvaus

Abu'l-Qasim Firdawsi (940-1020) oli iranilainen oppinut ja runoilija, joka kirjoitti Iranin kansalliseepoksen Shahnameh. Minulla oli tilaisuus käydä Tadzhikistanin kansalliskirjastossa Dushanbessa. Siellä säilytettiin 1000 vuotta vanhaa käsikirjoitusta. Kirjaston johtaja oli silminnähden ylpeä.

Nimimerkkini on varastettu tältä korkeasti oppineelta mieheltä.

Aloituksia

67

Kommenttia

2585

1. Eräs+tuttuni,+nainen,+harjoitti+seksiä+usean+miehen+kanssa+sangen+menestyksekkäästi,+koska+on+hyvin+viehättävä,+eikä+hänellä+ole+vaikeuksia+löytää+nopeastikin+kumppani.+Siitä+kuitenkin+syntyi+ongelma,+kun+aika+ei+tahtonut+riittää,+eikä+tapaamisia+voinut+järjestää+milloin+vain.Jo+kaksi,+kolme+seksikumppania+näyttää+olevan+paljon.Prostituoitu+taas+voi+toimia+useamman+miehen+kanssa,+koska+tapaamisaika+on+kovin+rajoitettu+ja+voi+toteutua+ammattilaisen+ehdoilla.+🌹👀
  2. Ei+ole+ollut+tilaisuutta+kokeilla,+mutta+sekä++omassa+että+vaimoni+fantasiassa+olemme+ilman+muuta+tulleet+tulokseen,+että+olisimme+yhdynnässä+toisen+puolison+kanssa,+pääasiassa+samassa+huoneessa+ja+täysin+alasti.+Lisäksi+tytöt+näyttäisivät+käsillä+avaten+kauniita+elimiään+usein+myös+silloin,+kun+ei+varsinaisesti+harrastettaisi+seksiä.Yhdyntää+oman+puolison+kanssa+harrastettaisiin,+kun+olemme+kahden.+Pitkälläkin+yhteisellä+lomalla,+esimerkiksi+mökillä,+olisimme+yhdynnässä+vain+toisen+puolison+kanssa.+Kimppakiva+ja+kaikki+homouteen+viittaava+on+toki+muille+sallittu,+mutta+meille+totaalinen+ei.+Ajatus+ns.+liukkaista+on+minulle+turn+off.+Kosketuksen+herkkyys+ja+tunto+vaatisi+meidän+molempien+ajatuksissa,+että+kumeja+ei+missään+tapauksessa+käytettäisi,+mutta+toki+e-pillereitä.+Kun+ystävämies+laukeaisi,+saisi+oma+puolisoni+siis+emättimeensä+hänen+spermaansa.+Liukkaiden+välttäminen+merkitsisi,+että+pitäisimme+ainakin+vuorokauden+välin,+kun+tytöt+antaisivat+eri+miesten+laueta+sisälleen.+Kaiken+pohja+olisi+hyvä+ystävyys,+joka+luonnollisesti+ja+ilman+mitään+kynnystä+laajenisi+myös+seksin+alueelle.+Meillä+on+ollut+useampikin+ystäväpariskunta,+josta+toinen+olisi+mieluisasti+ollut+yhdynnässä+myös+meidän+kanssa,+mutta+ei+sellaista,+josta+molemmat+olisivat+olleet.+Kuvitelmamme+ei+ole,+että+tällainen+pariskunta+olisi+tuonut+jotakin+vaihtelua+tai+erityisiä+tuntemuksia,+vaan+lähtökohtamme+on,+että+rakenteeltaan+moniavioiselle+ihmiselle+parinvaihto+olisi+suorastaan+välttämätöntä.+Nythän+olemme+jo+liian+vanhoja+aloittamaankin,+mutta+erityisen+iloisia+olemme,+että+toiveemme+ovat+olleet+yhteneviä.+Rakastamme+toisiamme+syvästi.+Viimeisimmässä+Kontulan+seksitutkimuksessa+käy+ilmi,+että+enemmistö+suomalaisista,+sekä+naisista+että+miehistä,+hyväksyy+jo+parinvaihdon,+vaikka+ei+itse+sitä+harjoittaisikaan.+Aikaisemmin+on+jo+käynyt+ilmi,+että+paria+vaihtavilla+on+pienempi+sivusuhteiden+määrä+kuin+muilla.+Viittaa+siihen,+että+se+tyydyttää+osan+geeniemme+asettamasta+paineesta.+🌹👀
  3. En+ole+nudisti,+en+ole+pervo,+enkä+ole+papparainen.+Pyrin+tuomaan+palstalle+biologista+selitystä+ilmiöille,+joita+täällä+yleensä+käsitellään+kyökkipsykologian+neuvoin.+Erityisesti+pyrin+selvittämään,+että+toisen+sukupuolen+moittiminen+on+biologian+kannalta+erehdys.+Vallitseva+geenien+eturistiriita+ei+johdu+siitä,+että+toinen+on+mies+ja+toinen+nainen,+vaan+siitä,+että+kumpikin+saa+geeneistään+eteenpäin+yhden+lapsen+kohdalla+vain+puolet.+Biologisen+tiedon+mukaan+seksi+on+suvullisesti+lisääntyvän+eliöstön+conditio+sine+qua+non.+Olen+iloinnut+siitä,+että+olen+useasti+saanut+nauttia+evoluution+tuomasta+kauneuselämyksestä,+joka+miehelle+tarkoittaa+naiskauneutta.+Tiedän,+että+helpommin+sulatettavaa+joillekin+olisi+kaksimielinen+vitsailu,+mutta+se+ei+ole+minulle+mahdollinen.+Olen+auttamaton+tosikko+ja+tieteellisesti+ajatteleva.Koin+lapsena+isäni+sydämetöntä+pahoinpitelyä.+Geneettisistä+syistä+puhkesi+ilmiasuinen+alkoholismi+ja+kärsin+erittäin+syvästa+alkoholismista+kymmenkunta+vuotta.+Olen+ollut+kuivilla+jo+yli+40+vuotta,+mutta+edelleen+kärsin+vakavasta+ahdistuneisuudesta,+kuten+monet+muutkin+alkoholistit.Runsaan+kymmenen+vuotta+sitten+sain+aivoverenvuodon.+Aluksi+olin+halvaantuneena,+mutta+noin+neljä+kuukautta+toivuttuani,+pystyn+ajoittain+vasemman+käden+yhdellä+sormella+naputtelemaan+tietokonetta.+Saan+noin+kerran+viikossa+afasia-+eli+puhumattomuuskohtauksen+ja+suunnilleen+yhtä+usein+koen+migreenin+auran,+eli+sahanlaitakuviot++ja+lopulta+koko+näkökentän+hajoamisen.+Kesällä+näitä+tiloja+oli+jo+monena+päivänä+viikossa,+useina+myös+tajuttomuutta.+Yhtämittaista+afasiaa+enimmillään+kolme+vuorokautta.En+pysty+enää+käymään+missään.+Netti+on+ainoa+yhteyteni+muuhun+maailmaan.Koulussa+olin+poikkeuksellisen+menestyvä,+samoin+yliopistossa.+Olen+kahden+tiedekunnan+maisteri+ja+suorittanut+kummassakin+tutkinnossa+sivulaudaturin+ja+useita+alempia+opintokokonaisuuksia.+Nuorena+tutkitutin+älykkyystasoni,+joka+oli+yli+140.+Kesän+erittäin+vaikeissa+oloissa+arvioin+siitä+olevan+tallella+vain+puolet.+Nykyisin+enemmän.Olen+lukuisia+kertoja+tuonut+ilmi,+että+arvostan+ja+rakastan+yli+kaiken+omaa+prinsessaani,+jonka+kanssa+olen+ollut+naimisissa+jo+50+vuotta.+Heikompi+sisko+ei+olisi+jaksanut,+eikä+sellaista+olisi+voinut+vaatia.Odotan+kärsimättömästi,+että+kuolema+minut+vapauttaisi+karmeuksista.Hyvää+jatkoa+sinulle!
  4. Kun+naistennaurattaja+puhuu+alkeellisia+kaksimielisisyyksiä,+tytöt+ovat+pitävinään+niitä+hauskoina.+Paljon+täytyy+siskon+teeskennellä+yhteisymmärryksen+luomiseksi.++🌹👀