Me too -muoti-ilmiö?

Anonyymi

Vieläkö me too -muoti-ilmiö on vallalla Suomessa? Uskallatteko kysyä kahville naispuolista henkilöä joutumatta syytetyksi seksuaalisesta häirinnästä? Kysyn ihan muuten vain, kun minulla ei ole enää tarvetta etsiä naista. Löysin onneni ulkomailta.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvin uskaltaa pyytää. On aina voinut pyytää kahville. Se ei ole seksuaalista häirintää. Mutta jos vaatii saada p.llua, siksi, että on tarjonnut kahvit, on taas erijuttu. Tai siksi, että itse kuvittelee, että kahvillelähteminrn on naisestakin seksuaalisen kiinnostumisen ilmoitus..

Mutta kyllähän ap nämä hommat varmaan ymmärtää? Toivottavasti....

• Anonyymi

Totta kai mies voi pyytää naisen kahville, mikäli nainen on riittävän tasokas. Tyhmiä naisia taas ei kannata pyytää kahville, koska tyhmästä naisesta voi tulla miehelle rasite.

• Tyhmää naista en edes huolis. Niin puutteessa en koskaan ole.

• Kyllä uskaltaa, mutta kokemukseni ovat kyllä olleet pääasiassa päinvastaisia. Eräs opiskelutoverini kutsui minut kahville useammankin kerran ja samalla näytti ja masturboi kauniin vittunsa. Hyvin ystävällistä. Eräs toinen kutsui itsensä minun luokseni teelle ja avasi myös ihan pyytämätta suloiset elimensä. Kaunista. Eräs sisko kutsui luoksensa ja oli vallan syntymäasussa. Muistin suhtautua kiitoksella vielä vuosiakin myöhemmin.

Muut tilanteet, joissa olen saanut katsella siskojen kauniita elimiä, ovatkin suloisen prinsessani ansiota. Hän on kutsunut heitä kahville että saunaan. Myös naispuolinen esimieheni järjesti usein kahvi- ja saunailtoja, joissa oli runsaasti kauniita siskoja. Silmä lepäsi. Kaikkiaan ole saanut runsaasti nauttia naiskauneudesta. 🌹👀

• Niin niin. Kyllähän netistä löytyy vaikka mitä.

• pitkätukka-68 kirjoitti:

Niin niin. Kyllähän netistä löytyy vaikka mitä.

Kommenttisi oli systeeemin mukaan vastaus minulle, mutta en ymmärtänyt.

• Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

Niin niin. Kyllähän netistä löytyy vaikka mitä.

Tuo on joku 60-70v. vanha pervo nudistipapparainen, taitaa olla ihan tosi juttuja, kun aika usein samat jutut toistuu. Kyllä noita on olemassa, ollut ennen nettiäkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo on joku 60-70v. vanha pervo nudistipapparainen, taitaa olla ihan tosi juttuja, kun aika usein samat jutut toistuu. Kyllä noita on olemassa, ollut ennen nettiäkin.

En ole nudisti, en ole pervo, enkä ole papparainen.

Pyrin tuomaan palstalle biologista selitystä ilmiöille, joita täällä yleensä käsitellään kyökkipsykologian neuvoin. Erityisesti pyrin selvittämään, että toisen sukupuolen moittiminen on biologian kannalta erehdys.

Vallitseva geenien eturistiriita ei johdu siitä, että toinen on mies ja toinen nainen, vaan siitä, että kumpikin saa geeneistään eteenpäin yhden lapsen kohdalla vain puolet.

Biologisen tiedon mukaan seksi on suvullisesti lisääntyvän eliöstön conditio sine qua non. Olen iloinnut siitä, että olen useasti saanut nauttia evoluution tuomasta kauneuselämyksestä, joka miehelle tarkoittaa naiskauneutta. Tiedän, että helpommin sulatettavaa joillekin olisi kaksimielinen vitsailu, mutta se ei ole minulle mahdollinen. Olen auttamaton tosikko ja tieteellisesti ajatteleva.

Koin lapsena isäni sydämetöntä pahoinpitelyä. Geneettisistä syistä puhkesi ilmiasuinen alkoholismi ja kärsin erittäin syvästa alkoholismista kymmenkunta vuotta. Olen ollut kuivilla jo yli 40 vuotta, mutta edelleen kärsin vakavasta ahdistuneisuudesta, kuten monet muutkin alkoholistit.

Runsaan kymmenen vuotta sitten sain aivoverenvuodon. Aluksi olin halvaantuneena, mutta noin neljä kuukautta toivuttuani, pystyn ajoittain vasemman käden yhdellä sormella naputtelemaan tietokonetta. Saan noin kerran viikossa afasia- eli puhumattomuuskohtauksen ja suunnilleen yhtä usein koen migreenin auran, eli sahanlaitakuviot ja lopulta koko näkökentän hajoamisen. Kesällä näitä tiloja oli jo monena päivänä viikossa, useina myös tajuttomuutta. Yhtämittaista afasiaa enimmillään kolme vuorokautta.

En pysty enää käymään missään. Netti on ainoa yhteyteni muuhun maailmaan.

Koulussa olin poikkeuksellisen menestyvä, samoin yliopistossa. Olen kahden tiedekunnan maisteri ja suorittanut kummassakin tutkinnossa sivulaudaturin ja useita alempia opintokokonaisuuksia. Nuorena tutkitutin älykkyystasoni, joka oli yli 140. Kesän erittäin vaikeissa oloissa arvioin siitä olevan tallella vain puolet. Nykyisin enemmän.

Olen lukuisia kertoja tuonut ilmi, että arvostan ja rakastan yli kaiken omaa prinsessaani, jonka kanssa olen ollut naimisissa jo 50 vuotta. Heikompi sisko ei olisi jaksanut, eikä sellaista olisi voinut vaatia.

Odotan kärsimättömästi, että kuolema minut vapauttaisi karmeuksista.

Hyvää jatkoa sinulle!

• Firdawsi kirjoitti:

En ole nudisti, en ole pervo, enkä ole papparainen.

Pyrin tuomaan palstalle biologista selitystä ilmiöille, joita täällä yleensä käsitellään kyökkipsykologian neuvoin. Erityisesti pyrin selvittämään, että toisen sukupuolen moittiminen on biologian kannalta erehdys.

Vallitseva geenien eturistiriita ei johdu siitä, että toinen on mies ja toinen nainen, vaan siitä, että kumpikin saa geeneistään eteenpäin yhden lapsen kohdalla vain puolet.

Biologisen tiedon mukaan seksi on suvullisesti lisääntyvän eliöstön conditio sine qua non. Olen iloinnut siitä, että olen useasti saanut nauttia evoluution tuomasta kauneuselämyksestä, joka miehelle tarkoittaa naiskauneutta. Tiedän, että helpommin sulatettavaa joillekin olisi kaksimielinen vitsailu, mutta se ei ole minulle mahdollinen. Olen auttamaton tosikko ja tieteellisesti ajatteleva.

Koin lapsena isäni sydämetöntä pahoinpitelyä. Geneettisistä syistä puhkesi ilmiasuinen alkoholismi ja kärsin erittäin syvästa alkoholismista kymmenkunta vuotta. Olen ollut kuivilla jo yli 40 vuotta, mutta edelleen kärsin vakavasta ahdistuneisuudesta, kuten monet muutkin alkoholistit.

Runsaan kymmenen vuotta sitten sain aivoverenvuodon. Aluksi olin halvaantuneena, mutta noin neljä kuukautta toivuttuani, pystyn ajoittain vasemman käden yhdellä sormella naputtelemaan tietokonetta. Saan noin kerran viikossa afasia- eli puhumattomuuskohtauksen ja suunnilleen yhtä usein koen migreenin auran, eli sahanlaitakuviot ja lopulta koko näkökentän hajoamisen. Kesällä näitä tiloja oli jo monena päivänä viikossa, useina myös tajuttomuutta. Yhtämittaista afasiaa enimmillään kolme vuorokautta.

En pysty enää käymään missään. Netti on ainoa yhteyteni muuhun maailmaan.

Koulussa olin poikkeuksellisen menestyvä, samoin yliopistossa. Olen kahden tiedekunnan maisteri ja suorittanut kummassakin tutkinnossa sivulaudaturin ja useita alempia opintokokonaisuuksia. Nuorena tutkitutin älykkyystasoni, joka oli yli 140. Kesän erittäin vaikeissa oloissa arvioin siitä olevan tallella vain puolet. Nykyisin enemmän.

Olen lukuisia kertoja tuonut ilmi, että arvostan ja rakastan yli kaiken omaa prinsessaani, jonka kanssa olen ollut naimisissa jo 50 vuotta. Heikompi sisko ei olisi jaksanut, eikä sellaista olisi voinut vaatia.

Odotan kärsimättömästi, että kuolema minut vapauttaisi karmeuksista.

Hyvää jatkoa sinulle!

Täällähän ei voi koskaan tietää kuinka tosia nämä toisten jutut on, mutta jos tuohon äsken kirjoittelit tositarinaa elämästäsi, niin kovasti toivottelen voimia odotukseesi.

Ja menneitähän on aina kiva muistella, jos nykyisyys ei niin hohdokasta olekaan. Sinulla ainakin tuntuu olevan muisteltavaa naiskauneudesta :)

• Thymallus kirjoitti:

Täällähän ei voi koskaan tietää kuinka tosia nämä toisten jutut on, mutta jos tuohon äsken kirjoittelit tositarinaa elämästäsi, niin kovasti toivottelen voimia odotukseesi.

Ja menneitähän on aina kiva muistella, jos nykyisyys ei niin hohdokasta olekaan. Sinulla ainakin tuntuu olevan muisteltavaa naiskauneudesta :)

Yhteiskunnan perus on, että suhtautuu kuulemaansa yleensä totena. Jos ei noudata tätä, on enemmän tai vähemmän vainoharhainen. Jos tila on vaikea, niin kuin joillakin näillä palstoin on, elämä muuttuu helvetiksi.

Lapset ja nuoret voivat olla hyvinkin ylivarovaisia, eivät usko mitään. Voivat sosiaalistua ajan myötä. Mutta jos kypsään ikään ehtinyt ajattelee näin, ei juuri ole autettavissa.

Hyvää jatkoa!

• Anonyymi

Älä pyydä naista kahville, kun kerran pidät kahville pyytämistä seksuaalisena ahdistelun. Millaista kahvia olet naisille tähän asti tarjonnut, jos kahvitarjoilusi on kirjoittamasi mukaan seksuaalista ahdistelua.

Kysy äidiltäsi mitä kahvitajoiluun sisältyy. Saatat yllättyä sellaisesta asiasta jottei kahvitarjoilu ole seksuaalista häirintää.

• Anonyymi

Ei tarvitse enää pyytää. Minulla on viimein nainen. Sanoinkin tämän keskustelun aloituksessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      218
      4784
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      51
      2290
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      69
      1936
    4. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      375
      1442
    5. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      95
      1075
    6. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      29
      1043
    7. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      979
    8. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      170
      858
    9. Haapaveen nähtävyys?

Se teidän "suihkulähde" on ylittänyt uutiskynnöksen Suomen rajojen ulkopuolella Sveitsissä. Se näytettiin paikallisten u
      Haapavesi
      37
      764
    10. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      186
      756
    Aihe