Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
Disseisback
Disseisback
Disseisback
Vapaa kuvaus
Hörölöblöö.
Liittynyt 4v sitten
209
aloitusta ·
20655
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Löysin sopivan vastabiisin...
https://youtu.be/cXLHj7qrIi8?si=tWP8ddGM4_IyITXP
Tälläsillä auringonnousuun. 😄
09.01.2025 05:01
Jaahas, no öitä vaan. 😃
09.01.2025 04:23
Ei...
Spotifystä kuuluu tää..
https://youtu.be/HEXWRTEbj1I?si=BcXvbJkC-mnLKt9I
Kuuntelin väkisin biisin ja teki tiukkaa... v.tu mitä ininää....
"Elä satuta, elä satuta enää.." yhyy.... eikö voi lähtee helkattiin siitä, eikä anella..???
😤
Ei naiset sen kummemmin ketään mieti. Ihan osaavat olla yhtä mulukkuja. Jops mulkumpia, kun keksivät, että voivat kerrankin lyödä...jollain.
09.01.2025 04:22
Sitten kun pitää mennä töihin. 😄
Töissä lomamäärä ansaitaan...sitä tulee sen mukaan mitä teet töitä, sitä ei määritellä opetussuunnitelnassa. 😃
09.01.2025 04:10
No lonalla voi. 😃
09.01.2025 04:04
Ei kun joku aamuvirkku-anomuumikin remmiin...ei hyvä päiv...aamuvarhainen sentään...😁
09.01.2025 04:03
Js mä kun aattelin, etä nyt voi vastata rauhassa kaikkiin hönöilyihin kaikesa rauhassa....onhan hitto aamuyö! Eikun joku Lineri on vetänyt liikaa kyssäkaalia ja piereskelyynsä heränneenä jauhaa bakteereista js yskii silmiään hieroen kaasuissaan...😆
09.01.2025 04:01
Ja päätit kertoa tuon klo 03:44:40? 😃
Kaikki joko herää tänään aikaisin tai jotain...😄
09.01.2025 03:57
No fnnemmin senkin takia...😃
09.01.2025 03:55
Ai?
11;lle kaudelle. Mulls on vuorotyön lisäksi kausityö. 😃
Mä en tiedä että tarttisinko tätä työtä? Onhan tää jees just nyt... mutta vaikka oon nyt parista kolmesta vuodesta ihan paskana, niin kyllä mä jotsin krksisin tilalle.... js jos kestän tätä vielä jonkun vuoden, niin sit mä vedän jo jotain omaa...missä saan määritrllä itse tahtia...
Kerään lopun työajan sitä mitä oon kerännyt... tiedän, osaan, voin pystyn. 🙂
09.01.2025 03:54
Mikäs tälläinen vaihtoaika on? 🤣
09.01.2025 03:47
Oon ollut tekee vedenpuhdistamolle mm. sähköhommia...hapettamia ei voinut pitää pitkään pois päältä tai bakteerit kuolisi...
Lisäksi likavettä pitää olla myös tarpeeksi, että ne saa syömistä.
Mä en tiedä tarpeeksi hyvin kaikkee, mutta ne jos lähtee jossain toimimaan ne on hyödyksi..ihan kuten viruksetkin, niiden tarkoitus ei ole tappaa sitä mistä ne saa elämän...bakteerit on tietoisempia isännästä kuin virukset....tää on mutua...
09.01.2025 03:46
Oon lukenut kyllä... 🙃
09.01.2025 03:37
Ei bakteerit pysty kuin tiettyyn määrään yksin...
Ne tarttee happee ja mitä liekään? Pelkkä norovirus voi tsppaa niitä niin, että ruuansulstus ei toimi pitkiin aikoihin...ja siinä tuleekin umpisuolen tarkoitus esiin... se pitää bakterikantaa, paitsi jos se on poistettu....ennrn ei käsitetty miksi se on...
09.01.2025 03:36
En. Nukkumaan seuraavaksi....
Mulla oli yövuoro, mutta se loppui..... hommat tehty tälle kaudelle. Kuuntelen ysärimusiikkia ja fiilistelen kunnes tipun. 😄
09.01.2025 03:31
Ei suoliston bakteerimäärä lihota, vaan alijäämä bakteereissä korkeintaan.
Syöt jonkun antibioottikuurin korvatulehdukseen ja suolisto kuolee bakteereja muksna, sit voi lihota sen takia...
Kyllä mä tiedän, että bakteerit suolistossa on tärkeitä. Rn syökään antibiootteja vähällä. 😃
09.01.2025 03:27
Eiköhän tuo kohta häippää sinnekin. 😄
09.01.2025 03:17
Paskat oo mitään läskibakteereja. 😁
Bakteerit on joko losia tsi elävät symbioosissa...tarvitsevat syömistä...että elävät.
Esimerkiksi bakteerit pilkkoo sunkin suolistossa glugoosia ja ne elää...tai jos sulla ei oo sitä bakteeria suolistossa, et osaa pilkkoo glugoosia ja kärsit viljatuotteiden syömisestä. Mutta laihdut, et liho...vaikka turvotusta voi olla...
09.01.2025 03:15
Leviää, mutta ei ne siirry vain pois... 😄
Ne kyllä kuolee jos ei oo millä elää.
Tietysti jos panee jotain antivakteerityyppiä.... mikäs se olikaan? Täällähän ol se pöpökammotyyppi. 🤣
09.01.2025 03:07
Ollaankos tuollaisista mitään nyt vaikka puhuttu?
Minäkin voin msrista täällä exäni tekemisistä, mutta ei ne sun vika oo...
Ei noikaan sun kertomasi...
Kumpaakin kohtaan joku on tehnyt väärin...mutta ei se oo muiden vika...
Kun minäkin kannsn kaunaa mukanani, UHRIUDUN ja muiden pitäisi ymmärtää se jonkinlaisena meriittinä....mutta ei muut niin koe...
Mäkin voin olla pahoillaan miyä oot kokenut, mutta mun omat kokrmukset mrnee mulla ohi...lopulta. Ei niitä vertailla...
09.01.2025 03:04
14 / 1033