Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Gattino
profiilit
Gattino
Gattino
Vapaa kuvaus
Kirjoitukset saattavat sisältää huumoria, jota ei aina ymmärrä.
Aloituksia
0
Kommenttia
1970
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Muistan hyvin nuoruuden mustasukkaisuuteni. Ravintolan vessasta palattuani naiseni ympärillä pyöri poikia, joista yksi pyrki suutelemaan häntä. Vähän se hätkäytti. Pohdin jo suhteen lopettamista
Vastaavia kuvioita oli luvassa myöhemminkin. Viimeisin tapaus oli laivalla viisi vuotta sitten. Enää se ei kuitenkaan tuntunut missään, sillä luotan siihen, että puolisoni ei loukkaa minua teoillaan.
Olemme puhuneet yhdessä rajoista ja anteeksiannosta, jos vahinkoja sattuu.
Katson rauhallisin mielin tulevaisuuteen.
19.04.2023 22:28
PS-edustajan ei tarvitse ymmärtää modernin maailman kotkotuksia, kuten elektroniikkaa.
19.04.2023 21:25
Rusakko juoksi pihan poikki. Sillä oli varmaan kiire lisääntymään.
19.04.2023 20:56
Noista haisevista vesistä yksikään ei miellytä minua. Nestesaippuoissa on parempia tuoksuja, ja ne tuovat mieleeni puhtaan ihon.
19.04.2023 14:14
Tammikuun sähkölasku oli lähemmäs 1000€. Siitä hetkestä alkoi sähkönsäästöhysteria.
Vaikka Helmikuussa siirryimme edullisempaan pörssisähköön, joka halvimmillaan on ollut 0 c/kwh, vimmainen säästäminen jatkuu.
Joskus säästämisestä tuleva mielihyvä voittaa jopa seksin :P
19.04.2023 13:53
😀Mulla taas oli vaikea talvi, kun sähköä piti säästää ja makuuhuoneen lämpötila oli 16 astetta.
Vaimo kääriytyi peittoihin ja peitti päänsä pyyhkeillä.
Kiihotu siinä sitten muumion vierellä
Ja jos halusi nähdä majavan, piti ryömiä peiton alle taskulamppu kädessä. 😀
19.04.2023 00:03
Taidan tietää. Sohvalla hiplaan naistani ja naiseni hiplaa television kaukosäädintä.
18.04.2023 23:51
😀Tuo oli jo aika syvällistä.
Itse harjoittelen täällä kirjoittamista ja tutkin huumorin olemusta. :D
18.04.2023 23:42
Muilla palstoilla oli miehistä uhoa kun taas sinkkupalstalla oli naisellista herkkyyttä.
18.04.2023 23:29
Nämä loputtomat sinkkualoitukset vähän rassaa ukkomiestä, mutta kun muut palstat on tyhjiä tai trolleja täynnä.
18.04.2023 23:24
Ajattelin kyllä tarjoamaasi näkökulmaa. Ehkä hellyyden voi kanavoida toisella tavalla, ellei nyt niin tulevaisuudessa. 😀
18.04.2023 23:00
"Onko sinulla tarve antaa hellyyttä juuri vieraille naisille?"
Kyllä se nainen saisi olla.
Oma nainen on kyllästetty hellyydellä, eikä sillä suunnalla ole suurta kysyntää.
Kissalle olen allerginen ja hamsterit haisee pissalle. :/
18.04.2023 22:41
Tuo esimerkkini oli tosiaan eroottisesti latautunut ja sinänsä sopimaton kuvaamaan ongelmaani. Sekin on totta, että olen eroottisesti virittynyt mies ja viihdyn tilaisuuksissa, joissa muut ovat samassa mielentilassa.
Ukkomiehenä minulla ei kuitenkaan ole tarvetta seksiin.
Minulla on ylitsevuotava tarve antaa hellyyttä ja olen miettinyt, voiko sen purkaa niin, ettei siihen liity eroottista latausta. Kokemukseni mukaan se voisi olla mahdollista.
Hellyyden voi deseksualisoida, mutta samaan aikaan nauttia sen antamisesta.
Tietysti nainen voi kokea purkaukseni hyvinkin intiiminä tapahtumana, jolloin on pohdittava, onko toimintani sopivaa aviosuhteessa olevalle miehelle.
18.04.2023 22:04
Minun nuoruuteni loppui keski-ikään, mutta uskoisin toimivani samalla tavalla nykyäänkin, jos siihen olisi tarvetta. Tiedä sitten kuinka helposti löytyy viisikymppinen nainen tähän leikkiin.
18.04.2023 19:19
Tämä tapahtui hyvässä yhteisymmärryksessä, eikä kyseessä ollut mikään puolitajuton pubiruusu.
Nuorena fyysiset kontaktit tuntuivat niin luonnollisilta, ettei niitä paljoa hävetty.
18.04.2023 18:33
Palsta tarjoaa minulle jonkin verran sosiaalista seuraa. Harmittaa vain, kun olen niin hidas käymään dialogia. Ajattelen liikaa.
Mutta jos sinua lohduttaa, olen sun kaveri, vaikka en aina kirjoittele. 😀
18.04.2023 17:59
Sehän on mukavaa 😀
Olin talvihorroksessa puolisen vuotta, enkä ole enää perillä, missä mennään.
Sun tapaus taitaa olla ainoa muutos, mitä palstalla on tapahtunut.
Niin ja onhan täällä kutkuttavan jännittävä Bachelor-kisa, johon en ukkomiehenä valitettavasti voi osallistua. 😀
Se on tämä saalistajan vaisto, ei siitä koskaan pääse eroon. 😀
18.04.2023 17:42
Ei minunkaan parisuhteessa halaukset aina kohtaa. Siksi sovimme treffit makuuhuoneeseen, jossa voimme rauhassa keskittyä toisiimme.
Johtuuko halaamisen väkinäisyys siitä, että miehelläsi on "parempaa tekemistä", kuten pelaaminen? Jos peli otetaan pois, saattaisiko hän halailla sinua enemmän 🤔?
(Jasuhan sä oot?)
18.04.2023 17:18
Olen myös ihmetellyt sitä, missä kulkee ystävällisen kosketuksen ja eroottisen kosketuksen raja.
Ravintolasssa otin vieressä istuvan naisen säären syliini ja hivelin hänen paljasta pohjetta. Meidän välille ei kuitenkaan syntynyt väreilyä, koska pelästyin hänen karkeita säärikarvoja.
Mielestäni eleeni oli ystävällinen kosketus, kuin pussaus toisen poskelle.
18.04.2023 16:32
🤣🤣🤣Se on hienoa että mies uskaltaa olla herkkä. Toivottavasti löydät jonkun lempeä-äänisen naisen rinnallesi. 😀
18.04.2023 15:05
80 / 99