Juhannus alkaa olemaan ohi eli taputeltu ja arki koittaa ja käännytään syksyyn..
Joka vuosi sama juttu, aletaan odottamaan juhannusta ja sitten se onkin ohi.
Sama muidenkin tapahtumien osalta, kuten vaikka juhannus konfrenssi keuruulla, jota helluntailaiset odottaa.
Alkoi torstaina ja päättyy huomenna eli ohi alkaa oleen.
Kannattaa vaan elää ilman suuria odotus hössötyksiä ja elää vaan arkista elämää....
Juhannus taputeltu???
8
212
Vastaukset
- Anonyymi
Vielä ehtii panee naisii uhkeita
- Anonyymi
No ei ihan. Jälkilöylyt tänään eilisen jälkeen.
Eilinen oli muuten paras juhannusaatto ikinä. Vielä 24 tuntia sitten odotin Eurojackpotista 120 miljoonan päävoittoa. Veikkaus soittaa voittajalle ja olen tässä odotellut puhelua. Alkaa toivo hiipua.
- Anonyymi
Itselleni taas kesä on aina alkanut juhannuksesta, mutta miten sen nyt sitten itse kukakin näkee.
- Anonyymi
Helluntalaisilla on kuitenkin Jeesus, jonka toinen tuleminen voi tapahtua milloin tahansa. Niillä on jännää joka päivä.
Moni jatkaa juhannuksen juhlintaa kunnes katkaisuhoito koittaa.
Länsirannikolla on jäljellä vielä muinaistulien yö elokuun lopussa, mutta taidan siirtyä suoraan joulun odottamiseen.- Anonyymi
Ei ole vielä juhannus hössötykset ihan ohitse; huomenna vasta haen vanhempani mökiltä. Eivät taatusti pärjää siellä kahdestaan, ja lähtiessäni sovin hakevani heidät, sunnuntai iltaan mennessä. Ehkä puolenpäivän jälkeen jo pääsen noutomatkalle lähtemään ja illaksi kotiin, silloin luultavasti jokainen on tyytyväinen, sekä juhannus lusittu kunniakkaasti. Mä en enää noista suvun yhteisistä juhlista pahemmin piittaa, omissa oloissa oleminen viehättää enemmän; koska voi hieman enemmän päättää itse mitä tekee ja milloin.
Kotona kävin aamu kuudelta panemassa kastelulaitteet päälle, kahden tunnin sadetuksen jäljeltä mä suljin veden tulon. Tähän aikaan, nyt juuri syötyämme, en oikein jaksaisi pihallekaan mennä... ilmeisesti se on pieni pakko! Tai saattaa syntyä erimielisyyksiä, tässä huushollissa, pari tuolla seisoo jo ovella ja kumpikin varmaan mielii ulos. Toinen hyppäämään ruutua; omilla säänöttömillä säännöillään ja toinen menee kintut ristissä lannoittamaan sireenipensaita, kuten tavallisesti. Letkutin muuten eilen sen pensaiston; ettei tule hajuhaittoja ainakaan koiran vuoksi!
Se on moro!
trollikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694909KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923850- 1883631
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783289Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241971
- 1871857
- 301696
- 431405