Selvisitkö jussiaatosta ehjänä

Anonyymi-ap

ja nolaamatta itseäsi? Oliko läheltä piti- tilanteita.

34

353

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvin selvisin, kun ihan kotosalla olin ja huilailin rauhassa. Tänään olen töissä tässä, niin eipä kehdannut lähteä mihinkään juhlimaan. Vettäkin satoi koko päivän vähän väliä, niin ei tehnyt mielikään ulos. :o)

      Kerrassaan rauhallinen Jussi. :o)

      • Anonyymi

        Laulun sanoin, Vielä on kesää jäljellä. Kauniit päivät on sitten juttu erikseen.

        Sulla oli kostea juhannus, kirjaimellisesti. Vettä tuli tosiaan ihan reippaasti. Itseeni se ei haitannut mutta harmitti etenkin hääjuhlijoiden puolesta. Esteri järjesti yllätysnumeron. ;D

        Aurinkoista isoa kesää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laulun sanoin, Vielä on kesää jäljellä. Kauniit päivät on sitten juttu erikseen.

        Sulla oli kostea juhannus, kirjaimellisesti. Vettä tuli tosiaan ihan reippaasti. Itseeni se ei haitannut mutta harmitti etenkin hääjuhlijoiden puolesta. Esteri järjesti yllätysnumeron. ;D

        Aurinkoista isoa kesää.

        Joo, mulle käy nyt kosteampikin juhannus...

        Mutta eiköhän tänään jo ole vähän aurinkoisempaa...illaks ehkä lisää vesisadetta. :o)


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😋 ­­­N­­y­­m­­f­o­­m­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17903434n

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Kyllä vaan, ruudun tällä puolella, ja suurimmaksi osaksi myös virtuaalipuolella Uncle B. Royalin & PMC:n Esports-chapterin jätkien kanssa kun pelattiin mm. brasilialaisten ja puolalaisten kanssa online 😊

      Eilen aamupäivällä leivoin pizzan, tai oikeastaan kolmekin, kun kaupassa oli täytteeksi sopivia ja näillä keleillä säilyviä tuotteita alennuksessa. Kinkkusuikaleita, kebablihaa ja sipulin taisin ostaa tykötarpeiksi, ja kotoa löytyi kirsikkatomaatteja, vihreitä papuja sekä torstaista kanaa. Ihan hyviä oli, vaikka en vähään aikaan ollut pizzaa tehnytkään, mutta nyt alkaa olla jo sen verran pitkä aika ryyppäämisestä että voi tehdä tuollaisia ruokia mitkä aiemmin assosioitui siihen. No saunominen on edelleen aika meh selvinpäin, niin sitä en lämmittänyt 😅

      Juhannusta mulle ei muuten toivottanut yksikään ihminen oma-aloitteisesti, enkä mäkään pahemmin, kun kok./persuja suurin osa tutuista kuitenkin on, enkä mä ole pahemmin peitellyt mielipiteitäni uudesta hallituksesta.
      Niin siinäpä ensinmainitut miettivät mitä äänestyspäätöksillään saivat aikaan, rakentaako tulevaisuudessa talojen ympärille muureja ihanko tilisiirrolla vaiko remonttilainalla jos sitä saa sijoitustuottoja halvemmalla korolla, ja jälkimmäiset ihmettelee että pahimmillaan leikkaukset voi kohdistua _jopa mun_ tilannetta pahemmin heihin itseensä. 😂
      Toivottavasti lämmittää mieltä, että fossiilisten hinnannousua hillitään (ei hinta oikeasti laskemaan tule) esim. niillä asumistuen, toimeentulotuen, työmarkkinatuen jne. muutoksilla joita mä en nykytilanteessani edes saa, mutta iso osa persujen äänestäjistä saanee. Joku lääkkeiden ALV-kannan nousu lähinnä symbolisesti ketuttaa signaalina että sairaita saa/kuuluu kurittaa, mutta kun muistaa omassa taloudessa suhteuttaa nollat oikein, niin eipä ne nyt mun taloutta kaada. Ei siitäkään paljoa ole aikaa, kun lricassa oli vielä patentti voimassa, hinta kalliimpi ja yhtä hyvin ellei paremmin ne silloin maistuivat 🙄

      No takakireys sikseen, turhaan mä vieläkin hoen monta kertaa päivässä mielessäni että "trust el plan..." kun pitäisi mieluummin muistaa joka aamu lukea muistilapulta lause "live el plan". Mutta väistämättä sitä ahdistuneisuushäiriöisen as-tapauksen mieli toimii vieläkin näin, vaikka järki tietenkin sanoo että asiat on kohta vuodenpäivät olleet hyvin, tai vähintäänkin ennustettavalla pohjalla.
      Toki sekin vaikuttaa, kun äitini sairaus tuli silloin 8 vuotta sitten ilmi juhannuksen aikoihin, nelisen vuotta sitten näihin aikoihin mulla mielestäni/tietääkseni oli eka varsinainen tyttöystävä, ja viime kesä nyt oli oma lukunsa "prosessin" loppusuoralla. Kaikki puiden tuoksut, valoisuus tiettyyn kellonaikaan jne. nostaa noita takaumia aina välillä, niin ei tää eka juhannus ole jolloin tulee jotenkin alitajuisesti synkisteltyä.

      Nurmikko jäi viikolla ajamatta helteiden takia, mutta ehkäpä tänään on hyvä päivä siihen, ja nyt ulkona tuulee sen verran että voisi jaksaa kerätä vaikka seuraavaa "jalometallikuormaa" kärryyn. 🤔

      • Niin mitäpä sitä jussia toivottelemaan keskenämme, kun käytännössä joka päivä istutaan milloin missäkin kopperossa yhdessä ja kommunikoidaan englanniksi kypäräpuhelimen kautta 😊 Sikäli ku jengii kiinnostaa, niin munkin ääneni kyllä päätyi lopulta oppositioon, valitettavasti. Ei tällainen laitanationalistinen ilmapiiri ole ollenkaan kivaa mun kaltaiselle eurooppalaiselle miehelle, puhumattakaan millaisena impivaarana Suomi näyttäytyy tällä hetkellä esim. filippiiniläisille hoitsuille, intialaisille huippuosaajille it-alalla yms. 🤦‍♂️ Enkä mä ny vuokraani ainakaan millään Daytona24h-kisan 2021 palkintorahoilla maksele, niin oi-voi sentään, kohta voi joutua niin tekemään ja onneksi mä sentään voin. Mutta mitä tekee vaikkapa työuupumuksesta kärsivä, vuokrakaksiossa asuva yh? Tilanteessa missä toimeentulotuki on vastikkeellinen, asumistukea leikataan jne. eli puhutaan 500-1000e maton vetämisestä jalkojen alta. Ei oo sama Suomi tää, ku se mihin vuonna ysiviis muutin 🤦‍♂️

        Hyvin me vedettiin RallyGT-autojen luokassa brasilialaisia vastaan, ja liekö palkintosija tulossa "Brazil hardcore" klubin kisasta. Kun sorateillä ajaa 480hp takavetoisella Aston Martinilla 12 pätkää, puolivälissä yksi huolto, hardcore damage, inva-avustimet off, lukittu ohjaamonäkymä jne. niin ei siinä paljoo virheisiin oo varaa 🤙


      • Anonyymi

        Hassua, olen aina pitänyt sua pesunkestävänä persuna ja Putinistina. 🤔Aina oppii uutta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hassua, olen aina pitänyt sua pesunkestävänä persuna ja Putinistina. 🤔Aina oppii uutta.

        Kyllä mä olen joitakin samoja asioita rummuttanut mitä persut, esim. rokotekeskusteluun liittyen, mutta enemmän mun ajatusmaailmassa kyse oli kontrollin vastustamisesta ja yleisestä länsi/järjestelmävihaisuudesta, kuin laitaoikeistolaisen puolueen linjan nuoleskelusta suoranaisesti.
        Nyt kun samainen puolue itse on vallassa, ja käyttää sitä kontrollia omien (=jäseniensä) ideologisten sairaiden tarkoitusperien ajamiseen, ja vielä montaa kertaluokkaa pahemmin kuin mitä viime hallitus vaikkapa rokotepolitiikassa tai ympäristökysymyksissä yksittäisten kansalaisten elämässä, niin vaikea sille tukeaan on ilmaista 🙄 Tai oikeastaan nykyhallituksen politiikka saa viime hallituksen rokotusvimman ja ilmastotalkoot näyttämään lähinnä huvittavalta ärsyyntymisenaiheelta, kun ei ihmisiltä nyt kuitenkaan oltu viemässä perusturvan ihan ehdotonta minimiä, josta Suomi saa jo nyt jatkuvasti moitteita, tai sitä asetettu millään lailla ehdolliseksi sen mukaan oletko rokotettu tai lämmitätkö puilla. Nykyhallitus kun on niin tekemässä, ja vieläpä ihmisen terveydentilaa, ihmisarvoa jne. läheltä liippaavilla argumenteilla, eikä minkään pirun lämmitysmuodon perusteella.

        No, ainakaan mä en ole koskaan ollut jevgenisti, enkä edes koko erikoisoperaation kannattaja suoranaisesti. Mutta aina kaaoksesta jotkut hyötyy, viime vuoden aikana todennäköisesti mäkin, kun pahin sähkökriisi osui juuri samoille viikoille El Plan päätöksen mennessä eri tahojen läpi, raudan hinta on noussut valtavasti, ja jos El Plan olisi mennyt puihin niin inflaatio olisi mahdollistanut omien kasvojeni säilyttämisen anyway 🤷‍♂️


      • hondakuski125 kirjoitti:

        Kyllä mä olen joitakin samoja asioita rummuttanut mitä persut, esim. rokotekeskusteluun liittyen, mutta enemmän mun ajatusmaailmassa kyse oli kontrollin vastustamisesta ja yleisestä länsi/järjestelmävihaisuudesta, kuin laitaoikeistolaisen puolueen linjan nuoleskelusta suoranaisesti.
        Nyt kun samainen puolue itse on vallassa, ja käyttää sitä kontrollia omien (=jäseniensä) ideologisten sairaiden tarkoitusperien ajamiseen, ja vielä montaa kertaluokkaa pahemmin kuin mitä viime hallitus vaikkapa rokotepolitiikassa tai ympäristökysymyksissä yksittäisten kansalaisten elämässä, niin vaikea sille tukeaan on ilmaista 🙄 Tai oikeastaan nykyhallituksen politiikka saa viime hallituksen rokotusvimman ja ilmastotalkoot näyttämään lähinnä huvittavalta ärsyyntymisenaiheelta, kun ei ihmisiltä nyt kuitenkaan oltu viemässä perusturvan ihan ehdotonta minimiä, josta Suomi saa jo nyt jatkuvasti moitteita, tai sitä asetettu millään lailla ehdolliseksi sen mukaan oletko rokotettu tai lämmitätkö puilla. Nykyhallitus kun on niin tekemässä, ja vieläpä ihmisen terveydentilaa, ihmisarvoa jne. läheltä liippaavilla argumenteilla, eikä minkään pirun lämmitysmuodon perusteella.

        No, ainakaan mä en ole koskaan ollut jevgenisti, enkä edes koko erikoisoperaation kannattaja suoranaisesti. Mutta aina kaaoksesta jotkut hyötyy, viime vuoden aikana todennäköisesti mäkin, kun pahin sähkökriisi osui juuri samoille viikoille El Plan päätöksen mennessä eri tahojen läpi, raudan hinta on noussut valtavasti, ja jos El Plan olisi mennyt puihin niin inflaatio olisi mahdollistanut omien kasvojeni säilyttämisen anyway 🤷‍♂️

        Tuohon viimeiseen kappaleeseen, että jos on lähtökohtaisesti talousvasemmistolainen, pasifisti, vapautettu palveluksesta, viime vuosikymmenen aikana fanitin Putinin vahvaa henkilöhahmoa vastapainona vähän sairaalanomaiseen tunnelmaan kotona ja hänhän on biologisen isäni ikäinen, en ajatuksen tasolla pidä siitä että kierrätysmetallien hinnannousu johtuu läntisen sotateollisuuden kysynnästä, mutta ei mun omaatuntoa kolkuta myöskään sitä myydä sallittujen tienaamisrajojen puitteissa ja jaksamiseni mukaan, niin enpä tiedä mikä mä pohjimmiltani sitten olen 😂
        Liikkuva äänestäjä varmaankin, ja jostain syystä aina jotenkin päinvastoin mitä kulloinenkin yleinen mielipide-ilmasto on, niin en mä nyt suoranaisesti näistä asetelmista ole nauttinutkaan 🙄 Kun reilu vuosi sitten syrjittiin rokottamattomana umpipersuna ja nyt valtionvelka johtuukin yhtäkkiä yhden miehen työkyvyttömyydestä ja lääkkeiden kelakorvauksista. 🤦‍♂️


    • Anonyymi

      Tavallaan etäältä seurasin läheltä kun eräs tunkion kukko nolasi itsensä ja pari muuta siinä samalla vihdoinkin

      • Anonyymi

        Miten niiin vihdoinkin? Taisi olla odotettavissa mut osaako hävetä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niiin vihdoinkin? Taisi olla odotettavissa mut osaako hävetä

        No se tulee vasta perässä kuin kolmen päivä kohmelo


    • Tosi hienosti osasin käyttäytyä juhannusaattona.
      Selvin päin olen sarkastinen jurottaja, jonka skeptisyys latistaa muiden ilon, mutta
      eilen olin suorastaan rakastettava. 😀

      • Jännästi alkoholi muuttaa ihmisen persoonaa...


      • Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

        Jännästi alkoholi muuttaa ihmisen persoonaa...

        ... parempaan suuntaan. 😀

        Alkoholia nauttinut on vastustamaton ja rakastettava, koko seurueen viihdyttäjä.
        Onhan, eikö olekin...?! Pliis?

        Mulla oli eilen dementia. Aamulla olin onneksi parantunut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ... parempaan suuntaan. 😀

        Alkoholia nauttinut on vastustamaton ja rakastettava, koko seurueen viihdyttäjä.
        Onhan, eikö olekin...?! Pliis?

        Mulla oli eilen dementia. Aamulla olin onneksi parantunut.

        "Alkoholia nauttinut on vastustamaton ja rakastettava, koko seurueen viihdyttäjä.
        Onhan, eikö olekin...?! Pliis?"

        On on !!!
        Alkoholi lisää tunnetusti rohkeutta, nokkeluutta ja jopa seksuaalista viehätysvoimaa.
        Sulla on varmasti ollut hieno ilta. 😀


    • Hä? Oliks se aatto jo?
      Multa taisi mennä kokonaan ohi täällä kotona ollessa.

      Lieneenkään en menettänyt mitään...

    • Ei tullut nolattua itseäni eikä kyllä ollut mitään läheltä piti-tilannettakaan. Rauhallinen juhannus menossa lähinnä kotosalla, vähän kyläilyä, teinin kanssa touhuilua sekä auringosta, lämmöstä ja hyvästä ruoasta nauttimista ☀️

      • Anonyymi

        Eikö teini kaivannut kavereita?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö teini kaivannut kavereita?

        Teini on kyllä ollut juhannuksena kavereiden kanssa viettämässä aikaa lähinnä urheillen, mutta ei ole vielä sen ikäinen, että pyörisi missään kylillä myöhään. Kesälomallakin tulee kotiin yhdeksään mennessä ilman eri käskyjä.


    • Anonyymi

      En selvinnyt. HC kossukilarit läheisessä pusikossa.. Onneksi ei sentään sisätiloissa.

      Myöhemmin kun vähän selvis, niin hävetti ja piti panostaa kauniiseen anteeksipyyntöön ja rakkaudentunnustuksiin.

      Tänään viimeistelin anteeksipyynnön toistamalla ja tuomitsemalla itseni naurettavaksi hulluksi.

      Kaveri suhtautui kuten ennenkin, kertoi rakastavansa ja että ei enää haittaa:)

      Eli juhannusdraamaa oli.

    • Tulin eilen porukoiden mökille, parannettiin illalla maailmaa. ☺️
      On siis tehnyt ihan hyvää turista aikuisten juttuja.

      Hyvää ruokaa, sauna ja järvimaiseman ihailuja.

    • Hyvin oli perinteistä juhannuksenviettoa täällä kotona maalla. Grillailua naapurissa asuvien vanhempieni kanssa ja sen semmoista. Äsken kävin juhannussaunassa. 🍃Isäni oli tehnyt tapansa mukaan mulle vihdan. Kukaan muu ei sitä käytäkään, kun mieheni ei jostain syystä vihdo ja muut ei käy saunassa.
      Jos jotain itsensä nolaamista olisi sattunut, niin se olisi ollut aiemmin viikolla, kun kävin Turussa vähän " rentoutumassa" tuttujen ja puolituttujen kanssa. Mutta en minä enää niin mittään nolostele. Vanhat ihmiset saa kaiken anteeksi 😋

    • En ehjänä, suupielet on revenneet nauramisesta naapurimaan touhuille. Muuten kyllä asiallisesti ollut.

      • Läheltäpiti etten kussu housuuni nauraessani, kipasi pöntölle nauramaan. 😆


    • Anonyymi

      Miks en mä olis siittä selvinny ollu aikoinaan alaikäisenäkään mitään ongelmia vaikka juhannusta vietti puistossa juoden iltaisin

    • Oikein kivasti meni. Voitin Vuoden Sisko -palkinnonkin, kun vein aiemmin laivalta raahaamani olutlaatikon veljeni rantasaunalle. 😉 - Hyvät oli löylyt, virkistävää uintia ja paljon juttuseuraa 👍

    • Selvinnyt olen. Töissä ollessa on koko juhannus mennyt. Siellä on vaikea itseään nolata. Läheltäpiti -tilanteitakaan ei nyt mitään suurempia ainakaan ole sattunut.

    • Luulisin...

    • Helposti. En ollut missään hulinoissa mukana... En myöskään vesillä. Oli liiankin rauhallista.

    • Anonyymi

      Ainahan minä tai miten sen nyt ottaa:)

    • Anonyymi

      No jos pää on täynnä vettä ja ja menee veteen niin eihän päätä erota niin.

      • Anonyymi

        Pää täynnä painuu pohjaan pää edellä.


    • Anonyymi

      Sain pimppii ja olin selvinpäin juhannuksen. Ei jaksanut juhlia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2477
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      178
      1491
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1281
    4. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      103
      1201
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1187
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1092
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1065
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1037
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      1020
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      72
      941
    Aihe