Kunnioitatko

Anonyymi-ap

Muita palstalaisia pukeutumalla hyvin ennen palstailua?

82

651

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meidän emäntä palstailee hilkka päässä. :)

      Iaskin..väärin

      • Anonyymi

        Hauska ajatus :)

        - Palstahessu


    • Anonyymi

      Itselläni on punatähtinen piippalakki.

      -harmiseikirj-

    • Itselläni on tällä hetkellä vain boxerit jalassa.

      • Tästä näköjään poistui kommentti. On minulla myös sukat jalassa. Kyllä tuntuu että nämä boxeritkin ovat liikaa tällä kelillä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tästä näköjään poistui kommentti. On minulla myös sukat jalassa. Kyllä tuntuu että nämä boxeritkin ovat liikaa tällä kelillä.

        kuka pakottaa pitää vaatteita. ole alasti jos haluut.


      • Anonyymi

        Nyt kirjaudu ulos ja pukeudu kunnolla!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kirjaudu ulos ja pukeudu kunnolla!

        Kyllä mä kohta. Ei täällä kotona pysty olemaan vaatteet päällä. Hiki lentää tekemättä mitään...
        Kohta lähden salille. :)


      • mustasusi kirjoitti:

        Tästä näköjään poistui kommentti. On minulla myös sukat jalassa. Kyllä tuntuu että nämä boxeritkin ovat liikaa tällä kelillä.

        Töissä se on kyllä aivan kauheeta, jos on todella tukala helle. Sitä suuremmalla syyllä, jos tekee fyysistä hommaa.
        Silloin on työvaatteet aivan liikaa ja ne ihan ahdistaa päällä, mutta siveellisyyssyistä niitä on vaan pakko pitää 😅🥵


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Töissä se on kyllä aivan kauheeta, jos on todella tukala helle. Sitä suuremmalla syyllä, jos tekee fyysistä hommaa.
        Silloin on työvaatteet aivan liikaa ja ne ihan ahdistaa päällä, mutta siveellisyyssyistä niitä on vaan pakko pitää 😅🥵

        Niin se on kyllä. Siinä ei paljon auta kuin kestää. 😅


      • Anonyymi

        Näkyy olevan likaiset ja väärinpäin! 😅


    • Anonyymi

      Aina puku päällä viikonloppuisin frakki tai smokki mut arkisin puku

    • Anonyymi

      Kunnioitan ihmisiä

    • Anonyymi

      Kyllä, punainen nenä ja ylikoon kengät kuuluvat vakiovarusteisiin 🤡

    • Anonyymi

      Pelkässä hihattomassa yöpaidassa, päättyy tuohon hiukan polven yläpuolelle.
      Ei kärsi kyllä kumarteluja, ellei aio vilautella. Mutt väliäkö tuolla on, muksu nukkuu vielä ja ollaan kahdestaan kotona. Ellei koiraa lasketa, se vartioi nukkuvaa lasta.
      Hitto ett oli hiki; oli pakko päästä kylmään suihkuun, nyt on vähän mukavampi olo!
      Pihalle mennäkseni mä kiskon vanhat sortsit sitt kintuihini ja T- paidan yläkroppaa peittämään ja olkihatun räyskä päähän.
      Kalasoppa on muuten valmis, lämmitän sen ja sulatan mustaleimasulatejuuston siihen liemeen. Tulee täyteläisempi maku; vielä sipulinipun pestyt naatit renkaina mukaan.
      trollikka

      • Anonyymi

        Veikkaan et olet ihana ja kiva näky yöpaidassasi eli jos luonasi olis mies niin seksiksi menisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan et olet ihana ja kiva näky yöpaidassasi eli jos luonasi olis mies niin seksiksi menisi

        Välis, ei kukaan halua sinun kanssa seksiä 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan et olet ihana ja kiva näky yöpaidassasi eli jos luonasi olis mies niin seksiksi menisi

        Mä lyön vetoa ettei menisi! Kai mulla on omakin tahto olemassa... ja kuten sanoin; 3 vuotias on nukkumassa. Me Mimmin kanssa nukutaan aina samassa sängyssä, vieretysten!
        Juurihan mä kerroin, et olen omassa kodissani, missä rytkyissä tahansa ja tuo yöpaita oli vilpoisin asuste, suihkun jälkeen ylle kiskaistavaksi. Aitoa silkkiä, eikä mitään tekokuitua!
        trollikka


    • Anonyymi

      Sähköjohdoista kertyi 66 metriä jotka on nyt kietaistu ympäri.

    • En. Pukeudun kuten tykkään tai oon pukeutumatta.

      • Anonyymi

        Olisi korrektia palstailla pyhisin kansallispuvussa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisi korrektia palstailla pyhisin kansallispuvussa.

        Hitsi, en omista kansallispukua.


    • Anonyymi

      En lainkaan. Kuljen säkissä kesät talvet 24/7.

    • Jep. Nytkin on iltapuku päällä ja arvokorut kaulalla ja korvissa. Ja juuri tässä lopettelen maittavaa kolmen ruokalajin ateriaa ja otan palan painikkeeksi lasin viiniä =D =D

      • Anonyymi

        Kai nyt sentään hopeiset aterimet ja kristallilasi, meissenin posliinit näin vaatimattoman iltapalan yhteydessä? :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kai nyt sentään hopeiset aterimet ja kristallilasi, meissenin posliinit näin vaatimattoman iltapalan yhteydessä? :)

        Kristallia ei ole, siinä on lyijyä. Mutta muuten hienot astiat ja aterimet.


    • Ei välttämättä hyvin, mutta ainakin nää on kalliita.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kannattaa juoda viinaa aina ennen palstailua ja mikä jottei myös sen aikanakin.

    • Tottakai. Väliksen mieliksi nytkin minulla on minihame, joka tuskin peittää vesirajan..
      Niin, ja tiukka toppi ja huulet punattuina ja hypähtelen kevyin askelin korkokengilläni niin, että hiukset vain hulmuaa.
      Ihan kesätyttönä..

      • Anonyymi

        En usko et välis ymmärtää sarkasmia 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        En usko et välis ymmärtää sarkasmia 🤔

        Tarkoitus oli hyvä 😉


      • Kyllä, kiitos. Ilman muuta.👍
        Painoin sen juuri kutreilleni 🌺🌺🌺


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Kyllä, kiitos. Ilman muuta.👍
        Painoin sen juuri kutreilleni 🌺🌺🌺

        Ai että oon härski tyyppi, sanon "kukkaseppele" ja heti poistoon 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai että oon härski tyyppi, sanon "kukkaseppele" ja heti poistoon 😁

        Siinä oli selvästi jokin piilomerkitys, mikä meni minultakin ohi 🤔


    • Anonyymi

      En. En yleensäkään pukeudu mitenkään kummemmin kunnioittaakseni muita. Siistit, ehjät ja ouhtaat vaatteet saavat normaalioloissa riittää. Palstailuun ei usein sitäkään.

    • Anonyymi

      Kesätoppi ja polvipituinen hame, topin alla rintaliivit ja siinä se.

      • Anonyymi

        Moi, käy hakemassa pikkuhoususi, täällä ne jo roikkuvat vastapestyinä narulla.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi, käy hakemassa pikkuhoususi, täällä ne jo roikkuvat vastapestyinä narulla.

        AV

        Väärälle naiselle tuli nyt tuo pyyntö. Pistä ihmeessä hälle suoraan viesti, niin ei tarvii arvailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärälle naiselle tuli nyt tuo pyyntö. Pistä ihmeessä hälle suoraan viesti, niin ei tarvii arvailla.

        :)
        No, ei ne sinun voi olla kun et käytä.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :)
        No, ei ne sinun voi olla kun et käytä.

        AV

        Kummallisia kuvitelmia, vain jos ei aina kotonaan käytä alushousuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummallisia kuvitelmia, vain jos ei aina kotonaan käytä alushousuja.

        Niinpä, minäkin huomasin tämän asian vasta täältä luettuani. Toisaalta ollaan puolessa päivässä ja tällä hetkellä mulla on ainoastaan CalvinKlein hipsterit jalassa, muuten nakuna. Tosin on mulla hiussoljet sivutukassa ettei hiukset ihan silmille valahda. Olen yksin kotona, niin ja pöksyt siksi jaloissa, kun saatan nyt istahtaa mihin haluan. En mä paljaalla pyllyllä, joka paikkaan voi istua, vaikka hetki siten suihkusta tulinkin, naiset kyllä ymmärtää syyn.
        trollikka


    • Kotiin tullessa vain kalsarit jää päälle.
      Jos ovikello soi, lisään ylleni T-paidan, mutta kalsarit saa jäädä näkyville. Minusta se ei ole tyylitöntä näin kuumalla.

    • Tottakai....

      Kun en pukeudu hyvin, olen alasti. 😁

      Ja sittenkin jostain hyvästä syystä. 😁

      • Anonyymi

        Ai, mä kun olen sitä mieltä, että alasti ollessani mä olen pukeutunut parhaimpiini. 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai, mä kun olen sitä mieltä, että alasti ollessani mä olen pukeutunut parhaimpiini. 😉

        Juu, mutta kysyttiinkin, että pukeudutko hyvin, ei loistavasti. 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Juu, mutta kysyttiinkin, että pukeudutko hyvin, ei loistavasti. 😁

        Ahaa, no se selittää. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, no se selittää. 🙂

        Juu. Pitää olla tarkkana mitä kysytään. 😃


    • Yleensä minulla on päällä yöhousut kommandona ja joskus T-paita, toisinaan ei. Eli varsin härski näky. Tästä lähin voitte kuvitella karvaisen lihavan miehen yöhousuissaan palstailemassa.

      • Anonyymi

        Apua, kamalaa. Ei sopivaa kaveripojalle.


      • Anonyymi

        Ilman tarralenkkareita et saa lupaa kommentoida tai ainakaan niitä ei sitten huomioida.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilman tarralenkkareita et saa lupaa kommentoida tai ainakaan niitä ei sitten huomioida.

        -harmiseikirj-

        Onko se joku pääsyvaatimus pulleiden kaveripoikien kerhoon?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Onko se joku pääsyvaatimus pulleiden kaveripoikien kerhoon?

        Kyllä on.


    • No en todellakaan 😂

      • Anonyymi

        Paranna heti tapasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paranna heti tapasi.

        NeVeR. Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä joku palstalainen ajattelee/tuntee minun palstailuasusteistani. Varsinkaan kun ei tiedä mitä päälläni on, jos on 😂


    • Anonyymi

      Lähes alasti olen. Kun on niin kuuma.

    • Miten teillä kaikilla on niin kuuma? Ei ole kämppä merkittävästi vielä kuumentunut, vaikka on isot ikkunat etelään kahdessa kerroksessa. Ja töissä on 23C.

      Useimmiten pukeudun kuten töissä, koska nykyään palstailen useimmiten työmatkalla (kuten nytkin ja aamulla) tai joskus myös asussa, jossa meinaan alkaa nukkumaan (helteellä pikkarit ja talvella t-paita). Iltapuvussa en ole tainnut viestejä kirjoitella. 😂 Kaapista löytyy kyllä useampi ajalta, jolloin karonkaa vietettiin pari kertaa vuodessa. En kyllä tiedä mahdunko niihin enää.

      • Anonyymi

        Mikä siinä on kun alkaa kuvittelemaan jotain kirjoittajaa pelkissä pikkareissa?
        Luetussa tekstissä on ilmeisesti voimaa.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä on kun alkaa kuvittelemaan jotain kirjoittajaa pelkissä pikkareissa?
        Luetussa tekstissä on ilmeisesti voimaa.

        AV

        Jaaha,öljypullot taas kaivettu esiin:)))


      • Voisi sanoa että nyt muutama päivä on ollut harvinaisen mielyttävä lämpötila. Ne kuumimmat helteet meni jo. Tosin ei ne mua haitannu, kun talvella saa taas palella. Toi palelu kun käy myös pumpun päälle, että ei kiva. Mulla on ikkunat yötä päivää auki, niin ilma kiertää. Ei kuumene talo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaaha,öljypullot taas kaivettu esiin:)))

        Kesä tekee, kävi kieltämättä hetken mielessä.
        Tilaan ajan psykiatriselle osastolle.

        AV


      • Anonyymi

        Ei mulla ainakaan ole kämpässä mitenkään erityisen kuuma. Olen siis hän, joka kirjoitti, että: "Kesätoppi ja polvipituinen hame, topin alla rintaliivit ja siinä se". Mulla on päälläni ihan tavalliset kesävaatteet. Ei nyt kuitenkaan kämpässä niin kuuma ole, että tarvitsisi talviturkkia esille kaivaa, eli juurikin tollanen 22-24, päivästä riippuen.


    • Anonyymi

      Kyllä, kampaan tukan ja palstailen alasti.

    • Kunnioitan tottakai tälläkin hetkellä pukeutumalla boxereihini.😄.

      • Anonyymi

        Tarralenkkarit jalkaan tai ei ole lupaa kommentoida :D

        -harmiseikrij-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarralenkkarit jalkaan tai ei ole lupaa kommentoida :D

        -harmiseikrij-

        Eipä oo ennenkään muiden lupia tullu kyseltyä palstalla kommentoimisessa enkä ajatellut nytkään aloittaa.😉😄.


    • Minulla on aina tällainen juoksuhautoihin jämähtäneelle sopiva beigenvärinen kokopuku, valkoiset urheilusukat ja harmaat kengät sekä nyt myös pesukarhusolmio.

      • Anonyymi

        Trendin aallonharjalla siis !



      • scrg kirjoitti:

        Ei muuten olisi Finlaysonistakaan arvannut, että sateenkaarilippunaamion takana vaaniikin natsifirma. Kuinka monen suomalaisen ja ulkomaalaisenkin yöunet on saastutettu polttouunifantasioilla?

        https://www.finlayson.fi/collections/pesue-tuotesarja

        Millainen göbbels on äiti,isä,mummo,vaari tai muu sukupuolettomampi olento, joka ostaa vauvalle pesukarhu-potkupuvun tai edes sukat. Toivottavasti Vauva-palstalla ovat valppaina ja joka äiti muistaa seurata lapsia tarhoissa ja leikkipaikoilla ja tehdä tarvittaessa lasu-ilmoituksen toisen perheen fasismikytköksistä.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Millainen göbbels on äiti,isä,mummo,vaari tai muu sukupuolettomampi olento, joka ostaa vauvalle pesukarhu-potkupuvun tai edes sukat. Toivottavasti Vauva-palstalla ovat valppaina ja joka äiti muistaa seurata lapsia tarhoissa ja leikkipaikoilla ja tehdä tarvittaessa lasu-ilmoituksen toisen perheen fasismikytköksistä.

        Sivusta Nyt on kyllä rehellisesti taas kerran ihmetys herännyt aiheesta pesukarhu, missä halvatun vaiheessa joku pösilö on alkanut yhdistää sitä kansallissosialismiin ja natsiaatteisiin? Aihe on itsessään jo niin typerä ettei tuosta viitsi ottaa edes selvää...ja taas keskitytään hallituksessa siihen olennaiseen eli paskanjauhamiseen / tunkioitten tonkimiseen. Mediakärpäset pyörivät ilostuneena jätösten ympärillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta Nyt on kyllä rehellisesti taas kerran ihmetys herännyt aiheesta pesukarhu, missä halvatun vaiheessa joku pösilö on alkanut yhdistää sitä kansallissosialismiin ja natsiaatteisiin? Aihe on itsessään jo niin typerä ettei tuosta viitsi ottaa edes selvää...ja taas keskitytään hallituksessa siihen olennaiseen eli paskanjauhamiseen / tunkioitten tonkimiseen. Mediakärpäset pyörivät ilostuneena jätösten ympärillä.

        Kun ei ota selvää, niin ei ole tietoakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei ota selvää, niin ei ole tietoakaan.

        Ehkäpä se johtuu juuri siitä ettei tietoa ole vaan jotain ihmeviritelmä kuvitelmia mitä pahvipäät virittelevät tuulen vietäväksi ja kaikkein kummallisinta jutussa on se että tuollainen menee täydestä. Kuvitellaanpa miten tällainen tollukka kuin minä törmää yhdistelmään: pesukarhut ja natsismi, ensimmäinen reaktio asiaan on epäuskoinen naurunremahdus, seuraavaksi nousevat kulmakarvat kysyvästi, sitten jysähtää tajuntaan "ei jumalauta", lopuksi "nämä uunothan on taas tosissaan, voi pojat" . Tämä maailma on käsittämättömän typerä kaikessa viisaudessaan 😁 ja vieläpä kerta toisensa jälkeen, uudestaan ja uudestaan...


    • Anonyymi

      Mummo ei pääse kukkatätimekoistaan. Enää pitäisi löytää asuun se kukkahattu... Mutta varpaankynnet on sentään paloautonpunaiset. 👒 N50

    • Anonyymi

      Toki vaihdan domina asuni ja ruoskan . Aina kun tänne tuun.

    • Kyllä minä aina samoissa pyörin vaihtelen pesua varten .

    • Anonyymi

      En ole ajatellut asiaa. Tällähetkellä olen bikineissä.

    • Tottakai kunnioitan. Ei tulisi pieneen mieleenikään pukeutua palstalle huolimattomasti. Aina palstaillessa ykköset päälle. Tottakai! 😊

      Olen oman elämäni kuningatar. 👑

    • Anonyymi

      Hyvänen aika sentään! Tottakai. Mustissa housuissa veitsenterävät prässit? Well, of koors. Kappas, vyösolki aavistuksen tummunut... Matalat kiiltonahkakengät? Voin käyttää myös peilinä ja kengännauhojen pituudet tietysti yhtä pitkät. Kalvosinnapit kiillotettu. Valkoisten pumpulisormikkaiden sormenpäät näköjään pinttyneet, roskiin ja uudet tilalle.

    • Anonyymi

      Itse käyn aina kampaajalla, ja puen iltapuvun päälleni, ennen kuin kirjoittelen mitään Suomi24-palstalle.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      136
      1583
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1182
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1180
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      80
      1064
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      882
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      799
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      772
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      78
      762
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      694
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      135
      657
    Aihe