Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Gattino
Gattino
Gattino
Vapaa kuvaus
Kirjoitukset saattavat sisältää huumoria, jota ei aina ymmärrä.
Aloituksia
0
Kommenttia
2505
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
🙂
Minä jo hetken luulin, että Aura oluelle olisi tarjolla viinimpi vaihtoehto, sofistikoidulle väelle.
20.05.2023 19:55
Mun piti lähteä tänään Turun terasseille elämöimään, mutta en saanut puolisoa mukaan. Yksin ei ole kiva lähteä.
Kaikilla miehillä pitäisi olla joku viinamiehen tyylinen ryyppykaveri.
20.05.2023 19:49
Mikä tahansa valkoviini + Kaarinalainen vesijohtovesi 👍
(Viiniä 1 osa, vettä 9 osaa)
Virkistävä ja riittoisa cocktail.
>Vuosia Turussa asunnut<
20.05.2023 19:28
Se missä lukee,
VIC
HY
näin allekkain.
Mutta puoliso ostaa pahan makuisia kivennäisvesiä, joihin on lisätty jotain kynsiä vahvistavia aineita.
20.05.2023 19:11
Minun pitää teettää hiustensiirto pois päästä kuuden viikon välein. Kallista sekin on.
Hiukset ovat parhaimmillaan vain muutaman viikon.
Kalju olisi kätevä. Turha sitä on hiuksilla koreilla tässä iässä.
20.05.2023 18:59
Tätä tanssin bleiseri päällä 80-luvulla. Tuolloin kappale tuntui tyylikkäältä ja koin, että se sopi mulle.
Simple Minds - Don't You
https://www.youtube.com/watch?v=CdqoNKCCt7A
20.05.2023 14:30
Alkoholin avulla miehelle tulee tapittava katse, samanlainen kuin vampyyrilla on silloin, kun se lumoaa naisensa.
20.05.2023 12:27
Tuli vaan mieleen pitäisikö vieraille ostaa parempaa vessapaperia? Kaikki kattaukset ja muut tarjoilut ovat aina olleet luksusta.
20.05.2023 01:51
Minulle on tärkeää naisen positio valoisuuden ja synkkyyden akselilla.
Olen kohdannut parikin naista, jotka pelkällä olemassaolollaan pimentää valon ja hiljentää hilpeyden.
Toisella oli vielä goottimeikit päällä.
Naisen valoisuudella on melkoinen painoarvo, kun liikutaan rajamailla.
Ja kai goottitytölle löytyy jostain viikatemies, rokkipiireissä niitä tuntuu olevan.
20.05.2023 01:10
Puolison kanssa kerromme toisillemme tyhmiä vitsejä, eikä meillä ole ollenkaan tylsää.
Seksin puute on tietysti vakava asia ja kyllähän se on ravistanut myös meidän avioliittoa.
Mutta nyt läheisyyttä on tarpeeksi ja siitä ammennan voimani. Kaikki muu on toissijaista.
Äärimmäisen kiihottavat leikit ja siementen roiskiminen on jäänyt nuoruuteen. Mutta jännää se oli.
Liikuttiin usein fantasian ja todellisuuden rajapinnassa ja joskus fantasiasta tuli totta.
20.05.2023 00:24
" Ei ne uskalla! 😀"
😮
Huh, sehän tuli jämäkästi 😀
19.05.2023 20:21
Jännän vastakohta on tylsä.
Jos kiltti mies on tylsä, mahtaako nainen sellaista katsella?
19.05.2023 19:34
Ei yhdistä mikään.
Marin on siirtynyt Jumalten joukkoon ja minä olen vaan tällainen.
Mahtaako Marin enää palata Suomeen, tänne perussuomalaisten perunakellariin, jossa on koleaa ja pimeää, sekä ikuinen mullan ja homeen haju.
19.05.2023 14:27
Hyvä pössis, hajaannusta ja tempoilua.
(Tämä kappale saattaa aiheuttaa päänsärkyä)
Allan Holdsworth - Atavachron
https://www.youtube.com/watch?v=FuxbI6YJjEE
Holdsworth-tila saavutetaan kahvia juomalla ja se on hetkellinen kuin Higgsin bosoni.
Sitten alkaa päänsärky.
19.05.2023 14:02
Kissassa kohtaan itseni, siksi rakastan niitä.
Vain allergia erottaa minut kissasta.
Muistelen usein miltä tuntui nuorena pidellä kissaa, onhan minulla ollut niitä elämässäni jo kolme.
Naapurin kissa ei vieläkään uskalla lähestyä minua, vaikka olemme tunteneet toisemme jo vuosien ajan.
Se käy pihallamme piehtaroimassa kissanminttua vasten ja minä haikailen sitä ikkunoiden takaa.
Tarinani on surullinen kuin sinkkupalstan ruikutus.
18.05.2023 18:32
Nykyään on niin vaikea mahtua normaalin rajoihin kun maailma on kaaoksessa.
Eikä nämä puolison yksittäiset ahdistukset kestä pitkään. Joskus ne ketjuuntuvat, jolloin sen huomaa jo parisuhteessa.
18.05.2023 17:29
Puolison mielialaan uutiset kyllä vaikuttavat. Erityisesti maailmanpolitiikka ahdistaa häntä ja se näkyy parisuhteen viilenemisenä.
Jos Putin sanoo jotain kamalaa, joudun selibaattiin.
18.05.2023 16:02
Niin, mulle puoliyhdeksän uutiset on päivän kohokohta, vaikka ruudussa olisi Matti Rönkä.
Koskaan maailma ei ole ollut näin huomiota herättävä kuin nyt.
Ainoastaan Piian kampaus ja pukeutuminen kiinnostaa enemmän.
18.05.2023 15:33
Piian kampaus oli tuona iltana villin seksikäs. Piia oli juuri täyttänyt 50 vuotta ja uskon, että tämä viettelevä kampaus liittyy viidenkympin villitykseen.
18.05.2023 14:52
Oho. Unohdin kirjautua...
18.05.2023 12:24
93 / 126