Panostatteko wc-paperiin

Anonyymi-ap

Vai kelpaako jopa halvin mahdollinen?

27

458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No tavallaan joo. Emboa olen osteskellut. Tosin itse en kovin paljoa sitä käytäkkään, että sama olla se pienikin määrä mukavantuntuista...sekä sen tötterönkin voi vippasta vessanpyttyyn mainitussa tuotteessa...

• Anonyymi

Heehe!
      Miksi DDR:ssä käytettiin kaksikerroksista vessapaperia?
      Koska piti lähettää kopio Moskovaan.
      Heehehe-ööh

(telkkarissa vitsi huvitti, en osaa kertoa sitä oikein 🤔)

• Anonyymi

En panosta, enkä katso hintaa. Ostan sitä vessapaparia, jonka olen hyväksi todennut.

• Anonyymi

Hyvä panostaa, herkät paikat voi paremmin!

• Anonyymi

Bidee on keksitty

• Ite ostan halvinta paperia, kun suurimmaksi osaksi tulee suihkuteltua. Ei jää tahmaiseksi persaus.

• Olen muistaakseni sanonut tästä ennenkin. Minä juoksen tarjousten perässä. Jos siellä on korkealaatuinen- ja hipiää hellivä tarjouksessa, tai jokin hiekkapaperia muistuttava tuote, niin sitä sitten ostetaan. Eikä kukaan ole vielä valittanut. Ei ne uskalla! 😀

• " Ei ne uskalla! 😀"

😮
        Huh, sehän tuli jämäkästi 😀

• Gattino kirjoitti:

" Ei ne uskalla! 😀"

😮
        Huh, sehän tuli jämäkästi 😀

Heh! Tämä on aika selvä asia. Mikäli meillä haluaa käyttää wc-paperia, otetaan sitä mitä on tarjolla. Tämä EI ole mikään monivalintakysymys.
        On muita asioita, mistä voidaan neuvotella. Tämä ei ole sellainen. 😂

• Anonyymi

Lambiin petyin, emboa ostin, kunnes löysin hinta/ laadultaan vielä paremman floralysin.

• Anonyymi

Kyllä ei kelpaa, hesari on kallista paperia, typistettynäkin:)

AV

• Xtra tai Rainbow on yleensä ja ihan hyvin asiansa ajavat.

• Anonyymi

Jos on persesuihku ja pyyhe niin ei tarvi paperia käyttää. Tulee puhdasta eikä pyttykään mene tukkoon.

• Anonyymi

Kiitos kysymästä, hyvin pyyhkii halvemmallakin.

• Anonyymi

En wc- vaan talouspaperiin, talouspaperi on THE kutipaperi!

• Tuli vaan mieleen pitäisikö vieraille ostaa parempaa vessapaperia? Kaikki kattaukset ja muut tarjoilut ovat aina olleet luksusta.

• Anonyymi

Pyh. Pitää olla oma eriö vieraille, kemiallinen vessa riittää ja on huomaavaista antaa vieraiden käydä tyhjentämässä se ennen kuin poistuvat.

• Anonyymi

wc-paperin rullan telineen vessasa voi aina panostaa eli ladata laittamalla uusi rulla siihen, joo minäkin taisin ostaa liikaa serlaa, kestää kauan 8 rullaa huono investointiohde

• Anonyymi

Panostus paperiin tarkoittaa tosin runkrunk-tointa paperiin, mutta jatka toki.

;D

• Anonyymi

Halpaa ja hyvää. Jos muistan nimen oikein, olen ostanut pitkään Gladys -merkkistä paperia. Poikkeus linjassani, että kotimaista pitää olla. Käytän sitä myös talouspaperina.

Täytyykin katsella löytyisikö vastaavaa suomalaista.

xLiner

• Anonyymi

Muistin väärin. Wc-paperini on nimeltään Grite.

xLiner

• Anonyymi

minä taisin ostaa 8 rullaa serlaa.... liikaa ostin kerralla.... panostaa eli lataa sitä telinettäkin vessassakin laittamalla uusi rulla. harvoin

• Anonyymi

Mikä tahansa paperi käy ja rulla miten päin perin tahansa telineessä, käsisuihku on säännöllisesti käytössä. Puhtaalla perällä pysyy pirteänä.

• Anonyymi

Just katson YLE areenasta ilmaston muuttajat, jakso 4, metsäteollisuus. Siellä mainitaan, että suomalaiset käyttävät keskimäärin 60- rullaa wc- paperia/ vuosi? Ja amerikkalaiset tuplaten enemmän? Olenko minä poikkeus, kun laskin, et itse käytän keskimäärin kymmenesosan tosta Suomalaisten määrästä (6 rll/ vuosi).

• No tästä meillä oli mieheni kanssa eri näkemys. Hän halusi sellaista keltaista karheaa paperia ja minä valkoista pehmeää, kuten Embo.
      Niinpä hän osti kotiinsa keltaista sekä vähän valkoista minua varten ja toi myös omaa keltaista santapaperiaan meillekin vessoihin altaiden aluskaappiin 😄

• Anonyymi

Tavallinen ja edullinen wc-paperi on käytössä, ei tarvitse olla luksustuote.
      Miksi ihmeessä monessa kaupassa suomalainen wc-paperi on liian kallista, vaikka kyseessä on perustarvike.

• Anonyymi

Ostan hyvää vessapaperia, maksaa mitä maksaa.

Halvin vessapaperi on usein oikeasti kalleinta, hylsyn päälle on vedetty murenevaa paperia muutama kerros, yksi rulla kestää max puoli päivää.

- Sheena

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      39
      2955
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      63
      2334
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2294
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      1988
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      17
      1352
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1346
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1343
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1224
    9. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      22