Missä kulkee tylsän kumppanin raja?

Anonyymi-ap

Parisuhteessa eläminen voi olla tylsää, jos kumppani ei herätä minkäänlaista kiinnostusta olemassaolollaan.
Mutta missä kulkee raja? Mitä vielä siedät ja mikä on liikaa?
Pitääkö kumppanin kanssa harrastaa tandem riippuliitoa?

(Olipas tylsä aloitus, mutta en muuta keksinyt 🤔)

35

450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuo varmaan on riippuvaista elämäntilanteesta?
      Siitä mitä haluaa, ja odottaa toiselta?
      Mitä kauemmin parisuhde kestää, sitä enemmän odotetaan yhteiskunnallisesti hyväksyttäviä rajoja, siihen ei rakkaus enää auta tai tue kun sitä ei ehkä ole edes olemassa.
      On vaatimuksia, mutta ei intohimoa itse ihmistä kohtaan.
      Onhan tuo harmillista kuoliota.

AV

• Anonyymi

Sehän riippuu kumppanin persoonallisuudesta. Tuttava reissaa joka viikonloppu puolisonsa kanssa ympäri Suomea. Minä viihdyn kotona ja palaisin loppuun sellaisessa, kun reissun jälkeen pitäisi töihinkin mennä ilman lepoa.

• Anonyymi

Jaa-a. Minusta tuo tandem rooppuliitoa harrastava kumppani kuulostaa tylsältä tapaukselta. En jaksaisi moista ekstremehihhulia kovin kauaa.

• Vaikea kysymys...

Ei se toinen pidä elämänsisältö sentään olla, vaan ns. "vierellä eläjä".

Jonkinlaiset samantyyppiset arvot on tärkeitä kyllä, mutta parempi vaan, jos ei kokoaikaa kaikkea yhdessä tekisi.

Mutta jos toinen ei aiheuttaisi mitään mielenkiintoa, niin olishan se vähän karua. Toisaalta en kyllä ymmärtäisi sitten, miksi olla edes yhdessä, jos ei nappaa toinen pätkääkään?

• Anonyymi

"miksi olla edes yhdessä, jos ei nappaa toinen pätkääkään?"

Monilla parisuhde kuitenkin jatkuu, puolisosta tulee kämppis.

• Anonyymi kirjoitti:

"miksi olla edes yhdessä, jos ei nappaa toinen pätkääkään?"

Monilla parisuhde kuitenkin jatkuu, puolisosta tulee kämppis.

Joo, voi olla sitoavuuksia...yhteistä omaisuutta, lapsia....

• Anonyymi

Siinä on eroa onko kumppani sielunkumppani vai harrastekumppani

• Anonyymi

3-5 vuoden jälkeen

• Anonyymi

Tylsyys on subjektiivista.

• Anonyymi

Siinä ettei lähden perjantaina parille kaljalle keskustan terassille.
      T_ nainen

• Anonyymi

Yksin. Ei kumppanin kanssa.

• Anonyymi

Niin kauan kun nainen on kaunis, parisuhteessa on kipinää.

Mutta kun kauneus kuihtuu, naisen olisi parempi olla hyväntahtoinen, huomioiva ja jopa hieman äidillinen. Tältä pohjalta saattaa kasvaa kiintymys, joka kantaa parisuhteessa loppuelämän.

Mutta jos nainen katsoo vain telkkaria, ei halua että häntä kosketaan, eikä anna edes kaukosäädintä, lähden baariin.

• Anonyymi

Äidillinen ... miestään kohtaan ... etovaa.

• Anonyymi

Hyvästi viimeinenkin mielenkiinto parisuhteesta, kun mies kaipaa naisestaan äitiä itselleen. 🤮

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvästi viimeinenkin mielenkiinto parisuhteesta, kun mies kaipaa naisestaan äitiä itselleen. 🤮

Ei pidä kärjistää äidillisyyden käsitettä. Mutta, jos käsitteen sisältämiä nyansseja ei ymmärrä, oksennus on luonnollinen reaktio.

On miehiä, jotka vaipoissa hamuaa naisen tissiä. Ei kukaan sellaista miestä kaipaa, kai.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä kärjistää äidillisyyden käsitettä. Mutta, jos käsitteen sisältämiä nyansseja ei ymmärrä, oksennus on luonnollinen reaktio.

On miehiä, jotka vaipoissa hamuaa naisen tissiä. Ei kukaan sellaista miestä kaipaa, kai.

Ei tuossa ole nyansseja. En todellakaan ikinä huoli miestä, joka kaipaa itselleen äitiä. Mikä vielä etovampaa, niin mies haluaa koskettaa naista, jolta kaipaa äidillisyyttä. Painukoon ihan hiplaamana äitiään kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Aina välillä tapaa miehiä, jotka puhuvat vaimostaan "meidän mammana". Hyvästi parisuhde.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuossa ole nyansseja. En todellakaan ikinä huoli miestä, joka kaipaa itselleen äitiä. Mikä vielä etovampaa, niin mies haluaa koskettaa naista, jolta kaipaa äidillisyyttä. Painukoon ihan hiplaamana äitiään kiitos.

Eikös psykologit väitä että mies näkee naisessa äitinsä ja nainen miehessä isänsä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieslapset ovat todella vastenmielisiä. Ei, ei... Isoja vauvoja, ei tasavertaisesti parisuhteesta tietoakaan.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös psykologit väitä että mies näkee naisessa äitinsä ja nainen miehessä isänsä ?

Se on eri asia, kuin etsiä kumppanista äitiä tai isää. Kannattaa tutustua tuttuuden käsitteisiin paremmin.

• Anonyymi

Kun seksi loppuu kiinnostamasta, loppuu kaikki. Ollaan kuilun reunalla.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Miehellä etektio 🙄🫢

• En näe itseäni parisuhteessa ihmisen kanssa, joka ei herätä yhtään mielenkiintoa. Tottakai ihminen saattaa ajan myötä muuttua mielenkiintoisesta vähemmän mielenkiintoiseksi, mutta lähtökohtaisesti toista täytyy tietenkin pitää mielenkiintoisena ja viihtyä toisen kanssa arjessakin. Minulle se ei tarkoita mitään riippuliitoja tai jatkuvaa hulabaloota. Normaali arki riittää, jossa on sopivasti kaikkea, myös niitä omia menoja kummallakin.

Pahinta olisi, jollen saisi mieheltä mitään vastakaikua keskusteluissa. Jos miehelle kaikki olisi "aivansamaa" eikä hänellä olisi mitään sanottavaa mihinkään, niin kyllä se aika nopeasti latistaisi kemioita. Parisuhteessa täytyy olla vastavuoroisuutta, jossa on tilaa myös haastaa toista.

• Anonyymi

Tyhmyydessä. Sitä suurin osa ihmisistä on. Tyhmiä.

• Minulla ei ole koskaan ollut tylsää kumppania, joten voin vain kuvitella.

Pikkulapsiarjessa kumppanin kanssa ajaudutaan helposti suorittamaan kuin yhteistä projektia, selviämään arjesta. Silloin olisi tietenkin hyvä, kun kumpikin ollaan väsyneitä, että mieluummin molemmat, mutta edes toinen järjestäisi aikuisille aina välillä kahdenkeskistäkin aikaa. Sellaista yhteistä tekemistä, mikä pitää parisuhdetta yllä. Että oltaisiin niin kuin puolisot, eikä aina vaan isän ja äidin roolissa. - Jos sitä ei jakseta tehdä, saattaa parisuhde myös jäädä lasten kasvettua sellaiselle asteelle, missä on kasvettu kumppanista erilleen, eikä enää löydetä sitä kipinää, mikä parin on alunperin sytyttänyt. - Jos ollaan vain kuin hyvänpäivän tuttuja, ketkä sattumalta asuvat saman katon alla, mutta suhteesta puuttuu keskustelu, lämpö ja kosketus, ei siinä ole enää mitään, mikä minua kiinnostaisi.

Minusta ei ole kiinnostavaa tehdä kaikkea aina vaan yhdessä kumppanin kanssa, vaan uskon sen tekevän parisuhteelle hyvää, että kumpikin haluaa ja saa omaa aikaa ja tilaa.

Toki voisi olla jokin yhteinen harrastus, vaikka metsästys, kalastus, suunnistaminen, jääkiekko tms., mistä riittää myös keskusteltavaa. Pääasia, että parisuhteessa on luottamusta, keskustelua, yhteistä huumoria, tunneside, ystävyyttä, hyvää seksiä ja kosketusta. Että pysyy tunne siitä, että toinen haluaa koskettaa minua ja usein myös syttyy minusta. Ettei seksi ole kummallekaan vaan pakkopullaa lauantaisin peiton alla saunan ja uutisten jälkeen tai loppuisi jopa kokonaan.

• Anonyymi

Jos naisen huumorintaju on olematon tai jopa sairas, niin kyllä siinä taas ollaan rajoilla kannattaako suhdetta jatkaa.

• Minulle on tärkeää naisen positio valoisuuden ja synkkyyden akselilla.
      Olen kohdannut parikin naista, jotka pelkällä olemassaolollaan pimentää valon ja hiljentää hilpeyden.
      Toisella oli vielä goottimeikit päällä.

Naisen valoisuudella on melkoinen painoarvo, kun liikutaan rajamailla.

Ja kai goottitytölle löytyy jostain viikatemies, rokkipiireissä niitä tuntuu olevan.

• Anonyymi

Kumppanin tehtävänä ei ole toimia viihdyttäjänä. Jokainen viihdyttäkööt itse itseään.

Ihmisistä löytyy joskus pitkän ajan päästäkin piirteitä joita ei heti paljastu. Sitten on niitä jotka ajattelevat toisen muuttuvan... Tai sitten ihmiset ovat muuttuneet liikaa eri suuntiin.

Jotain yhteistäkin mukavaa täytyisi olla, jos yhdessä oleillaan. Mutta toisessa roikkuminen ei ainakaan mulle käy.

xLiner

• Anonyymi

On viihdytävä ohjelma Lego-sankarit missä rakentavat erilaisia, huomasin tuon ohjelman kerran illalla suihkusta tulin ... nuo autot jotka hajoavat palasiksi ja sitten hyppääminen katapultin avulla

• Anonyymi

Ei pitkään pelkkä seksi pitäisi mielenkiintoa yllä. Orkut saa muutenkin jos vain siitä on suhde kiinni, siis omalla kohdallani. Jos toiselle riittää niin mitäpä minä sitä miettimään. Sopimiset yhteisistä menoista ja tekemisistä on se mikä suhteen ylläpitää. On yhteistä ohjelmaa, toki omaakin aikaa pitää olla, omia menoja, lukemista, puhelinroikuntaa ystävien kanssa ja sellaista. En huomaa mitenkään eritysiesti rakastavani mutta ainakin muut miehet ovat esineitä, eikä tämä tarkoita mitätöimistä eikä väheksymistä. Tilapäisesti olen jossain suhteessa pitkästymistä huomannut, mutta itse olen siihen yrittänyt palikoita lisää rakentaa, onnistunut tai en. Jos toisen saa mukaan, on ok., jos toista ei mikään kiinnosta, se taitaa olla suhteen hiipumista.

• Anonyymi

suosikkiohjelmat joku joo farmi-selviytyjät sarja ja lego masters ha

mutta mikä joo oikein Taisteluplaneetta Galactica.... erittäin jännittävä joku jakso Ice Planet Zero tuossa.... en vielä ole ehtinyt katsomaan tuota jaksoa tuosta

Katson järjestyksessä jaksoja

• Anonyymi

Väistämätöntä k&k-miesten kanssa.

• Anonyymi

Sanotaanko lyhyesti näin, että se on vähän tylsää jos kumppanilla ei ole mitään omaa juttua. Oma juttu voi olla ihan mitä vaan, pääasia että se on sydäntä lähellä olevaa tekemistä. Itse valokuvaan sekä retkeilen luonnossa, enkä ole niitä ihmisiä jotka viihtyvät sohvalla kylki kyljessä kiinni kaiket illat. Tukehtuisin niille sijoille ennen pitkään ;)

-Palstahessu

• Voisin ajatella olevani itse sangen tylsä kumppani. Ihan jo senkin perusteella, että kulloinenkin kumppani vuorollaan on alkuhuuman eli jokusen vuoden jälkeen muuttunut etäisiksi. Tai ei ainakaan tunnu kiinnostavan seurani missään määrin.

Mitä tästä voi muuta päätellä, kuin että olen sangen tylsä. 😊Mielenkiinto minuun lopahtaa kaikilla jossain kohtaa suhdetta, jollain jo aiemmin jonkun venytellessä pidempään.

Eli nimeän itseni. En voi suositella itseäni kellekkään kumppaniksi syystä, että olen tylsää seuraa. Pitkästyttävä. Enkä kaipaa kumppaniani oikein muuhun kun arkiseen elämään. Muuten pysykööt mielummin poissa jaloistani häiritsemästä tekemisiäni. 😅

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      39
      2955
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      63
      2334
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2294
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      1988
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      17
      1352
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1346
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1343
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1224
    9. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      22