Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

31

Kommenttia

523

  1. -
    Katselin eilen silminnäkijä ohjelmaa TV 2:a. Sinä käsiteltiin Katolisen kirkon
    pedofiliaskandaalia otsikolla "Paholainen Vatikaanissa".

    Ilmeisesti Katolisessa kirkossa uskotaan paholaiseen. Itse uskon, että paholainen
    on ihmisen luomus, jota ihminen käyttää etsiessään syntipukkia omille virheilleen.
    Ihmisen on äärettömän vaikeata nähdä virheitä itsessään, mikä olisi vapauttavaa,
    ei tarvittaisi sielunvihollista.
  2. Rakkaus on sinun sisimmässäsi, sitä ei saa pois millään. Se on lahja,
    suurin lahja mikä ihmiselle on annettu. Puheesi viestittää
    itsekeskeisyydestäsi, et ole poikkeus. Ala tehdä hyvää muille
    niin saat yhteyden rakkauteen. Rakkaus on hyvää toiminta.