jyri.lahtinen

Keskikokoinen ja atleettinen urheilija!
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Siviilisääty: ---
Lapset: ---
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 4 kommenttia
- paitsi minä en sillä tykkään isosta pepusta ja rinnoista=)
- Eihän ne kilot ole kuin katsojan silmissä. Minä olen urheilullinen mies ja tykkään muodokkaista naisista joilla on mistä ottaa. Moni mies tykkää muodokkaista naisista joilla on sopivasti peppua, kuin mainoksissa olevista luurangoista=)
- Ahdasmielisyyttä tai jopa tylsämielisyyttä! Eikö asiakas palvelussa ole tärkeintä se kuinka hyvin asiakas palvelun saa? EN minäkään voi sanoa että tuo on kasvoista sen näköinen että vittu miten voi olla asiakaspalvelussa.
Mulla toimii kaveri lääkärinä ja sillä on näkyvästi tatuoitu kädet. Luulisin että hänen lääkäri taitonsa ovat sitä luokkaa että käsissä ei enään haittaa tatuoinnit - Joo ja mikään noista sun yli 250hv autoista ei ole ns. talviautoja. Miten vitussa sä luulet että yli 200hv etuvetoauto pysyisi jotenkin tiellä kun veto on kääntyvissä pyörissä???????????
Kävikö mielessä että suomessa on neljä vuoden aikaa ja tiet ovat roudan jälkeen kyysenalaisessa kunnossa yli 250hv eli urheilu autoille. Kyllä se niin vain on että jos suomessa olisi ikuinen kesä niin takaveto, mutta kun takavedolla ei tee vittujakaan talvella...................................