Vapaa kuvaus

En varmasti esittäydy, umpivieraille ihmisille. Ja vielä pitäs kertoa harrastuksista ja ties mistä. Enkä edes tsättäile, se on enemmän semmoista nuoren polven hommaa. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

8

Kommenttia

142

1. Yleinen harhaluulo on se, että foliohatussa pitää olla suippo kärki, kuten linkitetyissä ohjeissa tai vaikkapa elokuvassa Signs. Siinä missä suippokärkinen foliopipo toimi käyttäjäänsä vastaan keräten psykotronista mielenhallintasäteilyä, herättää se kuitenkin ei-toivottua huomiota mielenhallinnan harjoittajien, hallituksen edustajien ja muiden vastaavien tahojen keskuudessa. Lisäksi on suositeltavaa, että foliopipon valmistukseen käytetään vain foliota, sillä paperiin on voitu valmistusvaiheessa lisätä aivojen alfa-aaltoja vääristäviä kuituja.

Foliopipoa valmistettaessa on syytä pitää huolta siitä, että nimenomaan folion heijastava pinta tulee niin päälle kuin pipon vuoriksikin. Tämä sen vuoksi, että folion heijastava pinta heijastaa parhaiten psykotronista säteilyä ja tietyissä olosuhteissa folion himmeä pinta voi jopa imeä itseensä mainittua säteilyä. Samasta syystä päähineen sisäpuolen on oltava heijastavaa foliota, etteivät ajatustenlukulaitteet pääse aivoaaltoihisi käsiksi.

Valinnaisesti foliohatun valmistuksessa voi käyttää jotain nikkelipitoista metallia, kuten esim. joidenkin maiden kolikoita. Vaikka nikkelillä ei olekaan alumiiniin verrattavissa olevaa psykotronisen säteilyn torjumiskykyä, muuntaa se kuitenkin psykotronisia säteitä tarvittavissa määrin mielenhallintalaitteiden sekoittamiseksi. HUOM! Eurooppalaiset kolikot eivät sovellu tähän tarkoitukseen sisältämiensä alumiinipohjaisten mielenhallintapiirien vuoksi.

Halutessasi voit käyttää foliopipon päällä jotain tavallista, huomiota herättämätöntä päähinettä tai voit maalata foliopiposi haluamallasi värillä. Oleellistahan on olla herättämättä hallitusten, suuryritysten tai muukalaisten huomiota. Lukuisat henkilöt, joiden on havaittu olevan perillä totuudesta, ovat hävinneet lopullisesti jälkiä jättämättä.

Ole valpas, ole varuillasi, tarkkaile ympäristöäsi. Pidä huoli perheestäsi ja kerro heillekin psykotronisesta säteilystä ja mielenhallinnasta. Jos huomaat lähipiirissäsi haluttomuutta foliopipon käyttöön tai vähättelyä sen käyttäjiä kohtaan, on syytä epäillä kyseistä henkilöä vastavoimien kätyriksi. Pidä foliopipoa aina päässäsi, sillä koskaan et voi tietää, milloin psykotroniset säteet iskevät. Etenkin nukkuessaan ihminen on erittäin altis mielenhallinnalle. Ja muista: myös lapset ja lemmikit ovat vaarassa.
  2. (Kirjoitin tämän joskus viime yönä viiden aikaan, mutta en onnistunut lähettämään vastausta. Kopioin kovan työni tuloksen ja nyt yritän uudestaan.)

Näinköhän kukaan lukee näitä vastauksia? Ihan sama, ei mulla parempaakaan tekemistä tähän aikaan ole.

1.mitä soi nyt?
    Ei mikään musiikki minun kuulteni, jääkaappi kurnuttaa tuossa nurkan takana.

2.minkälaisesta musiikista pidät?
    Minä vastaan että Tom Waitsista, koska tähän vastaamiseen voi mennä tovi myös ilman, että vastaan perinpohjin joka kohtaan.

3.onko sulla mikkii tietokoneessa?
    Eipä taida olla.

4.entä web-kameraa?
    Ei, vaikka messenger väittääkin minulla olevan.

5.onko isäsi nukkumassa juuri?
    Uskoisin että on.

6.onko äitisi töissä nyt?
    Ei ole. Nukkunee isän vieressä.

7.ikäs?
    24.

8.horoskooppisi?
    Rutto.

9. sukupuolesi?
    Mies.

10. töissä vai koulussa?
    En oikein kumpaakaan, mutta enemmän koulussa kuin töissä.

11. nimikirjaimesi?
    R. M. O. M.

12.pidätkö nimestäsi?
    Kyllä vaan. Nyt kun ihmiset eivät enää liitä siihen semmoisia mukahauskoja lisäosia.

13.ihannenimesi?
    Ai että minkä haluaisin? Sukunimeksi voisin ottaa vaikka Hiidenuhman, etunimeäni en vaihtaisi.

14.idolisi?
    Eipä oikein ole. Jos olisi, niin varmaan joku José Saramago tai Aleksis Kivi tai Väinö Linna tai Mikko Rimminen.

15.ihastusta?
    Ei.

16.seurusteletko?
    En. (Seurustelisinkin. Piru kun alkaa pitkästyttää tämä ainainen yksinolo.)

17. hehkuta!! =
    Äitis hehkutti kun sinut sai. Eikä tuo ollu edes kysymys.

18. paras sana?
    Niitä on monta. "Mullisaukko" on mainio. Ja Veikko Huovisella on paljon hyviä kanssa.

19.onko/oliko äikän opesi kamala?
    Ei suinkaan, kaikki ovat olleet aivan loistavia. Paitsi yläasteen eka ope, Piirakka. Se jäikin jo jouluna eläkkeelle. Viimeisin on ehkä paras, se on kirjailija itsekin.

20.onko sulla rautoja?
    Ai niinku hammasrautoja? Ei, eikä ole koskaan ollutkaan. Olen kyllä harkinnut rautojen hankkimista, ihan turhamaisuussyistä.

21.haluaisitko suoremmat hampaat?
    Voisin ottaakin joo. Mut ei se mikään ehdoton juttu ole.

22.entä puhtaammat?
    Toki. Se olisi kyllä helposti tehtävissä, kun vaan jaksaisin pitää parempaa huolta legoistani.

23.ootko pessyt hampaat aamulla?
    En.

24.monta kertaa peset päivässä?
    Kerran, ellei ole jotain erikoistapausta. Pitäs pestä kahdesti, tiiän, mut ku en viiti.

25.rakastatko musiikkia?
    Ehdottomasti.

26.entä eläimiä?
    Joitakin eläimiä.

27.omistatko niitä?
    En oikeastaan. Vanhemmilla on koira ja kyllä se on minusta vähän minunkin, koska niin pitkään asuttiin saman katon alla.

28.onko teillä olohuoneessa verhot?
    Mulla ei ole. En oo saanu aikaseks laitettua. Tai no rullaverhot on ja sälekaihtimet, mut "oikeita"# verhoja ei ole. Jos "teillä" viitattiin kotona asujiin, niin vanhempien olohuoneessa on verhot.

29.minkä väriset?
    Nuo rullaverhot on jokseenkin pellavan väriset. Porukoitten verhot on kanssa luonnonvaaleat ja niissä on jotain kukkakuviointia.

30.mitä sinulla on päälläsi?
    Tuommoset kangashousut missä on liikaa taskuja, villasukat ja t-paita. Ja bokserit.

31.monta kysymystä luulet tässä olevan?
    Veikkaisin et 140.

32.väärin meni! uskotko?
    En.

33.lempinumeros?
    Ei oikeestaan ole lempinumeroa, mut 7 ja 21 on minun suosiossa kyllä.

34.lähin uimarantasi?
    Linnunlahti, tuossa puolen kilometrin päässä.

35.paikkakuntasi?
    Joensuu.

36.huoneessasi vallitseva väri?
    Ehkä se on vihreä, koska matto ja päiväpeite ovat vihreät. Paha sanoa, ei ole mitään selkeää väriskaalaa mulla.

37.lempivärisi?
    Kirkkaan punainen. Siis semmoinen paloauton ja amerikkalaisen joulupukin punainen.

38.pelkäätkö jotain?
    Joo.

39.onko huoneessasi kasveja?
    Ei. Onko pulla kasvi? Mulla on näköjään hyvin iäkäs viipale pullaa keittiön pöydällä.

40.oletko tappanut kasveja?
    En. Joskus mulla oli kaktus joka oli kuivua kuoliaaksi ja sit tuli äiti ja hädissään kasteli sen kuoliaaksi. Että en minä sitäkään tappanut, vaikkakin olin osallisena sen menehtymisessä.

41.entä eläimiä?
    En mitään nisäkkäitä. Hyönteisiä vaikka kuinka. Tai eiku joo, jokin aika sitten otin kuvan yhdstä päästäisestä joka hengaili sadevesiviemärin ritilällä. Se (ilmeisesti) säikähti salamaa ja putosi viemäriin. Et se saatto kuolla. Mut ei minua taposta voida tuomita, kuolemantuottamuksesta korkeintaan.

42.entä ihmisiä?
    En, ei oo tullu sopivaa tilaisuutta. Mielessä on ollut kyllä.

43.jouduit kai vankilaan..?
    En joutuisi jos tappaisin. Osaan sen verran suunnitella.

44.ääk!
    pähkähullu murhaaja täyttää galluppiani! totta?
    Mistä näitä tietää. Kaikenlaisia fundamentalisteja ja muita sosiopaatteja on liikkeellä.

45.sano jotain.
    Mikä se paukahti!

46.lempihymiösi?
    En juurikaan harrasta hymiöitä. Mut semmonen silmiään pyörittelevä ja hymähtelevä on ihan kohtuullisen toimiva.

47.mikä ilme sinulla on NYT?
    Taisin kevyesti rypistää kulmiani kun oli noin outo kysymys.

48.mitä musiikkia NYT kuuntelet?
    En edelleenkään mitään.

49.oletko kuunnellut tänään jotain cd:tä? Mitä?
    Enpä ole tainnut. Ei ole tänään ollut semmoinen fiilis.

50. Paras biisi siltä cd:ltä?
    Niin. Sanotaan vaikka että kolmosbiisi, se on usein levyn paras raita.

51.onko teillä telkka?
    Mulla on. Kaksikin itse asiassa.

52.entä pleikka?
    Ei, mutta 8-bittinen Nintendo ja Commodore 64 löytyy.

53.pidätkö/piditkö kässästä?
    Pidin joo. Vaikka en saanutkaan oikein mitään aikaiseksi tunneilla, kavereiden kanssa riekuttiin ympäriinsä. Ja penkkiporakoneen kiillotuslaikalla kiilotettiin kolikoita ja avaimia.

54.pidätkö / piditkö kuviksesta?
    En oikeastaan.

55.onko antti tuisku - ihana vai kamala?
    Jos noista pitää valita, niin kamala.

56.onko sulla mesee?
    On. Pitäskö minun nyt kertoa se?

57.tykkäätkö täyttää galluppeja, vaikka ne ovatkin näin tyhmiä..?
    Kyllähän tässäkin aika kuluu. Tykkään joo.

58.mutta, voit uskoa, että tästä tulee paljon parempi. no uskotko?
    En oikeastaan. Eiköhän tämä ole aika lailla tätä koko ajan.

59.oletko yksin kotona?
    Joo, ei täällä muita asu kuin minä.

60.lukeeko tätä NYT joku muukin kuin sinä?
    En tiedä. Ainakaan tältä päätteeltä ei lue.

61.mitä teillä oli tänään ruokana?
    Olinkin porukoitten luona syömässä. Äiti teki lihapullia ja perunamuusia, hyvää oli.

62.mikä on/oli paras aine tänään koulussa?
    Sunnuntaina ei ole koulua meillä päin.

63.Siwasta mainostetaan että se on lähellä. no onko se?
    Ei. Lähin Siwa on toisella puolen jokea, on sinne jotain kolme kilometriä varmaan. Sale on lähin kauppa.

64.prisma vai citymarket?
    Prisma, vaikka Citymarket onkin tuossa puolen kilometrin päässä ja Prismaan on neljä kilometriä. Prisma on edukkaampi ja siellä on paremmat valikoimat.

65.punk vai rock?
    Kyllä se rokin puolelle kallistuu.

66.onko sulla levytornia?
    Oli, mutta se jäi pieneks niin lahjotin sen siskolle. Nyt levyt on kirjahyllyssä.

67.onko se täynnä?
    Oli see sillon kun se mulla oli. Ja on se nyt siskollakin jo täynnä.

68.mitä näet kun katson oikelle?
    Kirjahyllyn. Paljon muutakin toki, mutta se nyt ekana tuli pantua merkille.

69.hehahahheeh mikä numero.. naurattaako?
    Numero on 69. Ei naurata.

70.tiedätkö edes mitä "69" tarkottaa?
    Tiedän. Se on se numero joka on 68:n ja 70:n välissä. Sen lisäksi se näyttää samalta kuin horoskooppimerkki ravun symboli ja sillä viitataan myös kahden henkilön toisilleen yhtäaikaisesti suorittamaan fellaatioon.

71.mitä harrastat?
    Lukemista, musiikkia, elokuvia, seura- ja tietokonepeljä, ruoanlaittoa, leipomista, askartelua, kirjoittamista ja keräilyä. Sanotaan vielä pyöräily ja kroketti.

72.monessako asunnossa olet asunut?
    Viidessä.

73.pelkäätkö että tämä loppuu kohta?
    En pelkää enkä toivo.

74.no ei lopu. vannon. jee??
    No ei mitenkään erinomaisen jee. Mut ei myöskään buu.

75.onko teillä mustat sohvat?
    Mulla on musta nojatuoli. Kelpaako se? En omista sohvaa.

76. huone josssa olet - onko siellä mattoa?
    On.

77.missä huoneessa olet?
    Mikä tämä nyt on, yhdistetty olo-, työ- ja makuuhuone. Ei yksiössä kovin paljon huoneita ole.

78.oletko kotona?
    Joo.

79.onko tää galluppi ollut kiva?
    Ihan hauska. Ääneen en tosin ole nauranut vielä kertaakaan.

80.sanotaan että teen 140 kysymystä. sopiiko?
    Anna mennä vaan.

81.ja eikun täyttämään. kivaa?
    No pistä vaan menemään, kyllä minä vastaan.

82.teetkö enemmän itse galluppeja kuin täytät niitä?
    En missään nimessä, tuskin kymmentä galluppia olen elämäni aikana laatinut.

83.minkä väriset hiukset sulla on?
    Kai nuo jonkinlaiset ruskeat on.

84.onko sulla siskoja/ veljiä?
    Joo. Sisko ja puolikas veli.

85.onko pmmp hyvä?
    Kyllä kai, en ole kuullut niiltä muita biisejä kuin sen ärsyttävän rusketusraitalallatuksen ja kerran jonkun päiväkotibiisin. Hyvä ystäväni kehuu ja sillä on hyvä musiikkimaku yleensä, että kai se on ihan kohtuullisen hyvä bändi.

86.onko hiuksesi kamalan suorat?
    Ne on niin lyhyet, että väkisinkin ovat. Mut on ne muutenkin. Kamalasta en tiedä, mutta suorat kuitenkin.

87.inhoatko ketään? Ketä?
    George W. Bush vaikuttaa inhottavalta, mut en tunne häntä henkkoht niin en tiedä. Muutamat entiset luokkatoverini ovat inhottavia, mutta en mainitse nimiä tässä. Mutta elämässäni ei ole ketään inhottavaa ihmistä, minun ei tarvitse sietää ketään.

88.entä mitään? Mitä?
    Sieniä ruoassa. Kaalikeittoa ja kaalikääryleitä. Kesä- ja hernekeittoa. Aurajuustoa ja ananasta pizzassa. Ruokajuttujja yleensä, jos jotain. Ja jotain inhottavia hyönteisiä.

89.oletko h-tajuinen?
    Viittaako "h" huumoriin? Jos kyllä, niin olen. Mutta niinhän kaikki on. Et varmasti löydä ketään, joka sanoo olevansa huumorintajuton.

90.onko sulla k-kamuja?
    Mitäs ne sitten on? Miksei voi kirjoittaa kokonaisia sanoja? Kirjekamujako tässä haetaan? Ei varsinaisesti, mutta serkkujeni kanssa kirjoittelen silloin tällöin. Sähköpostia en laske mukaan, minusta kirjekaverit on nimenomaan niitä, joille lähetetään paperikirjeitä.

91.monta?
    Kaks tai kolme.

92. käytkö vielä uimassa järvessä?
    Varmaankaan en enää tänä vuonna. Mut saatab käydäkin, en minä varmaksi sano. Mut todnäk en.

93.häpeätkö näyttäytyä uimapuvussa/ uimahousuissa?
    En. Miksi häpeäisin?

94.mitä lehtiä luet?
    Porukoitten luona käydessä Karjalaista, joka on paikallinen sanomalehti, kaupassa luen iltapäivälehdet ja seiskan, netissä luen hesaria ja Lehteä ja satunnaisesti jotain suuren maailman sanomalehtiä ja kotiin mulle tulee Image.

95.kuka on rehtorisi/ työnantajasi?
    En tiedä rehtorin nimeä, työnantaja on varmaan joku työministeri, kuka se sitten onkaan. Kuka nyt Suomen työttömistä viime kädessä vastaa.

96.käytkö enää koulua?
    Periaatteessa joo.

97.oletko ikinä lintsannut?
    Kyllä. Minä jos kuka. Ammattikoulussa aikoinani lintsasin parhaimmillaan pari kuukautta putkeen. Se oli jo melkoinen saavutus!

98.entä pussannut?
    Olen sitäkin. En kylläkään kuukausia kerralla.

99.entä polttanut?
    Joo, tupakoin ihan tosissani mut lopetin sittemmin.

100.entä juonut?
    Juon silloin tällöin. Hyvässä seurassa.

101.oletko nähnyt 101 dalmatilaista-videon?
    En.

102.entä 102?
    En. Enkä aio katsoa kumpaakaan.

103.piditkö?
    Niin.

104.osallistutko ahkerasti galluppien vastailuihin?
    En. Tänä yönä olen tosin muutamaan vastannut.

105.oletko tehnyt ikinä raskaustestiä?
    Ei kai niistä miehille kovin paljon iloa ole... en ole tehnyt.

106.tiedätkö mikä on w.i.t.c.h -lehti?
    Joo, se on se sarjakuva missä on niitä noitia.

107.laske kuinka monta kysymystä on jäljellä. (140 on täydet)
    33 sain tulokseksi.

108.vai vihaatko matikkaa?
    En vihaa, mutta en myöskään pidä siitä koska en ole siinä hyvä.

109.onko kärpäset inhottavia?
    Ei, kunhan eivät tule minun kasvoille. Ja silloinkin ne on vaan häiritseviä.

110.puutuuko käsi jo?
    Ei.

111.onko teillä sälekaihtimia?
    Ks. kysymys no. 28.

112.onko teillä tauluja?
    On, mutta tällä hetkellä ne on kaikki muualla kuin seinillä.

113.janottaako?
    Eipä.

114.nälättääkö?
    Ehkä vähän.

115.paras keskiarvosi?
    En oo koskaan laskenu.

116. mitä inhoot?
    Tämä tuli jo. Jotain ruokia ja jotain inhoja hyönteisiä.

117. oletko kuullut apulannan -ilona?
    Enköpähän, mut en muista yhtään et miten se menee. Olin aikoinaan kova fani, sillon ku Ehjä tuli.

118.eikö olekin ihanan surullinen?
    Veikkaisin, että ei.

119. minkälaista musiikkia kuuntelet?
    Tämäkin tuli jo. Semmoista, mitä ei kuule radiosta ja mistä ei tehdä soittoääniä. Tuo määrittelee aika hyvin. Mainittakoon ulkomaisista vaikka Tom Waits, Mark Lanegan, Smashing Pumpkins, Muse, Stone Temple Pilots, Eels, Afghan Whigs, Nick Cave ja Moloko. Siinä pari. Kotimaisista Tuomari Nurmio, Kauko Röyhkä & Narttu ja vanha YUP.

120.osaatko kirjoittaa nopeesti?
    Ihan tarvittavan.

121.entä katsomatta näppäimiä?
    Riittävässä määrin. Koulussa opettivat kymmensormijärjestelmän.

122.mä osaan. heh. kivaa? ja virheitä tulee
    Onnea sulle.

123.onko hyvä numero tää?
    Siinä missä muutkin. Onhan tuo ainakin helppo muistaa.

124."sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet.." oletko ikinä tehnyt lauluja?
    Olen. En kylläkään tuota. Onko tuo siitä Ilonasta?

125.runoja?
    Niitäkin.

126.tarinoita?
    Näistä kolmesta eniten olen laatinut tarinoita.

127.paras numerosi tokarissa? Missä?
    Kymppi. Ainakin enkussa, uskonnossa ja äikässä. Ei kylläkään samassa todistuksessa. Ja K5 oli amiksen todistuksessa päättötyöstä. (Se on siis paras amiksen arvosanoista.)

128.osaatko soittaa sähkökitaraa?
    Enkä akustistakaan.

129.onko rehtorisi/työnantajasi nainen?
    Ei kai. En tiedä.

130.kutittaako nenääsi?
    Ei, koska just äsken raavin kun kutitti.

131.no alkoiko kutittaa?
    Ka ei.

132.mitä mieltä olet tästä gallupista?
    Ihan mukavaa ajanvietettä, jonkin verran olisi tosin voinut karsia. Jotain semmosia "jee?" ja "sano jotain" kohtia. Mut ihan helposti ois saanut semmoset 120 kelpo kysymystä.

133.kiitos kun täytit. sanottavaa?
    Just tämmösiä oisit voinu jättää pois.

134.onko sulla sukkia jalassa?
    Kahdet. Eli kaikkiaan neljä sukkaa.

135.minkä väriset?
    Toiset on ollu joskus vihreet, mut ne on ajan mittaan haalistunu epämääräsen tiskiveden värisiks. Toiset on semmoset tumman havunvihreet.

136.oletko ollut habossa?
    En. Se on se virtuaalihotelli missä on niitä legoukon näkösiä tyyppejä. Kaverin pikkuveli joskus demos sitä habboa, en tajua. Pitää maksaa jotain hemmetin virtuaalihuonekaluista.

137.huono paikka -eikö?
    Eipä ole henkilökohtaista mielipidettä minulla. Mut huono sikäli, että se houkuttelee melko pieniäkin lapsia ja ne sit tilaa isin maksamalla liittymällä virtuaalihuonekaluja eikä tajua että ne maksaa ihan oikeaa rahaa.

138.minkälaiset välit ovat sulla vanhempiisi?
    Oikein hyvät, kiitos kysymästä. Mut ei silti läheskään niin hyvät kuin mitä mulla on siskoon. Se on loistava tyyppi.

139.no.. tää alkaa loppuu.. oliko hauskaa?
    Ihan kohtuullisen. Yllättävän kelvollisia kysymyksiä suurin osa. Ajattelin että nää menis ihan joutaviksi jossain vaiheessa, jotain kumpi ja kampi -osastoa. Mut ei. Hyvin laadittu kysely.

140. Tiedätkö mitä voisi tarkoittaa gallupin nimi: H_Gallup?
    Tuo alaviiva hämää. Mut siis. Sehän *voisi* tarkoittaa vaikka mitä, mut sinä varmaan haet että mitä se tarkoittaa. Luulen tietäväni, koska luin ennen vastaamistani pätkiä noista jo kirjoitetuista jutuista. Mut muuten en olisi kyllä tiennyt. Sanotaan vaikka että se H tarkoittaa Horstia, koska minä vastasin tähän ja minut ristittiin kerran Hosrtiksi. (Siihen liittyi alkoholi, baari, eloisa musiikkivieras ja saksalaistyyliset taiteilijanimet.)
  3. 1. Onko sinulla yhtä, TODELLA SUURTA pelkoa?
    -Eipä ole.

2. Jos elät/eläisit parisuhteessa, kumpaa asiaa pelkäät/pelkäisit enemmän:
    -Minun on *todella* vaikea kuvitella itseäni parisuhteeseen, mutta ehkäpä se olisi vapauden puuttuminen todennäköisempi pelon aihe.

3. Kumman näkemisestä pelästyisit enemmän (kummatkin tulisivat ihan läheltä)?
    -Riippuu ihan tilanteesta. Jos olisin uimassa, niin hai, aluksesta käsin valas olisi pelottavampi. Vastaan vaikka, että valas, koska se olisi pelottava (ja mahdollisesti vaarallinen) molemmissa tapauksissa.

4. Jos tapaisit jonkun vieraan ihmisen vaikkapa netin kautta, kumpi vaikuttaisi sinusta pelottavammalta?
    -Kyllä se hiljainen olisi uhkaavampi.

5. Kumpi ruumiinosa tuntuu symbolisessa merkityksessä pelottavammalta
    -Suu. En tiedä miksi, mutta ihan selvä valinta on se.

6. Kummat silmät ovat pelottavammat?
    -Pienet pupillit. Niistä tulee heti mieleen heroiini, laajentuneista pupilleista taas kannabistuotteet.

7. Kummassa tilanteessa tulet helpommin kokeneeksi jonkinlaista pelkotilaa?
    -En kummassakaan. Viihdyn erinomaisesti niin yksin kuin myös (vieraiden ihmistenkin) seurassa. Sanotaan vaikka ne vieraat ihmiset, koska niistä ei tiedä että mitä kannibaalimurhaajia ne on...

8. Onko sinua koskaan hävettänyt myöntää pelkoasi jollekin?
    -Ei ole.

9. Kun haet itsellesi varta vasten pelkotilaa, mitä näistä yleensä teet:
    -Kauhuleffan varmaankin katson, mutta en ole nähnyt vuosiin pelottavaa elokuvaa. Joskus lähden haahuilemaan autiotaloihin ja muihin hylättyihin rakennuksiin, niissä on hienoa tunnelmaa, mutta verrattain harvoin pääsee moista tekemään. (Aina ne talot ja muut puretaan.)

10. Kumpi tunnetila on mielestäsi hirveämpi?
    -Varmaankin pelko ja epätoivo, koska epätoivo on niin hallitsematon tunne. Viha on aina minusta lähtevää ja kontrolloitua.

11. Pelkäätkö pilkkopimeässä oloa?
    -En. Totta kai tämäkin riippuu tilanteesta, mutta pimeää itsessään en pelkää.

12. Jos olet vihainen jollekin ihmiselle ja sanot sen hänelle päin naamaa ja samalla huomaat hänen rehellisesti pelästyneen sinua, niin kummin yleensä käy?
    -Olen varmaankin jossain määrin tyytyväinen, että vihani herätti hänessä reaktion. Mutta ei se tunteisiini niin paljon vaikuta, että leppyisin tai vihastuisin lisää.
  4. Minä en varmaan saisi edes vastata tämmöiseen, enhän minä varmaankaan ole enää nuori siinä mielessä kuin sitä tällä foorumilla tarkoitetaan. Vaan minkäs mahdatte.

1. Kuinka usein juot?
    Tilanteiden mukaan. Jos ei ole hyvää syytä, en juo, mutta muuten voin ottaa useinkin. Varmaankin pari kertaa kuussa tulee hyvä tilaisuus.

2. Kuinka usein juot ..
    Jos juon, niin melko varmasti olut on osallisena tapahtumaan. Siideriä harvoin, silloinkin ainoastaan kuivaa, mieluusti ranskalaista tai englantilaista. Lonkkua en juo juuri koskaan, teini-iässä kiskoin oman osuuteni. Kirkasta viinaa en juo raakana, juomasekoituksissa osana menee kyllä. Sama useimmissa muissa väkevissä viinoissa lukuunottamatta viskiä (skotlantilaista tai irlantilaista, kiitos) ja tequilaa.

3. Oletko päässyt alaikäisenä baariin? Jos pääset, käytkö usein?
    Pääsin Kerubiin (edesmennyt joensuulainen rokkiklubi), muualle en edes yrittänyt. Kävin aina kun siellä oli jotain mielenkiintoisia esiintyjiä. Tai aina kun kaveritkin oli menossa. Eli aika usein. Olin seitsemännellätoista ikävuodellani kun siellä aloin käydä.

4. Ryyppäätkö yleensä sisällä vai ulkona?
    Sisällä yleensä, ulkona silloin tällöin kesäisin ja ainakin juhannuksena. Vaikka yleensä ulkona alkaneet illat päätyvätkin sisälle baariin.

5. Ryyppäätkö isossa vai pienessä porukassa?
    Yleensä pienemmässä kuin isossa. Jotain 3-6 henkilöä kuulunee todennäköisimmin seurueeseeni.

6. Tietävätkö vanhempasi, että ryyppäät?
    Uskoisin heidän tietävän. Joskaan isästäni en ole täysin varma. Sille alkoholi on niin suuri paha, että minkäänlaista puhetta tai muutakaan osviittaa alkoholista ei sallita. En siis niin ollen ole koskaan maininnut isälleni asiasta, en ole koskaan jäänyt kiinni enkä näyttäytynyt päihtyneenä. Uskoisin silti, että hän vähintäänkin aavistelee.

7. Poltatko myös tupakkaa?
    Poltin jotain neljä vuotta, lopetin 2001.

8. Oletko polttanut pilveä?
    Kyllä vaan.

9. Entä kokeillut muita huumeita?
    Ei ole tullut sopivaa tilaisuutta.

10. Tanssitko kännissä? (esim. discoissa, kotibileissä)
    Tanssin, jos siltä tuntuu. Humalassa tai selvin päin. Discoissa en tosin käy ja kotibileitä ei ole kukaan tuttuni järjestänyt sitten 90-luvun.

11. Pidätkö itseäsi pissiksenä/pissalaurina?
    En.

12. Onko sinulla heitä kuitenkin kavereina?
    Ei.

13. Mitä mieltä olet absolutisteista?
    Mikäs siinä, kunhan eivät tyrkytä näkemyksiään muille. Mielestäni alkoholojn käyttäminen tai käyttämättä jättäminen on oma asia niin pitkään, kun se ei häiritse muita. Isäni tosiaan on raskaan sarjan absolutisti, hänellä se menee jo vähän yli. Tahtoo liikaa vaikuttaa muiden ihmisten alkoholinkäyttöön.

14. Voisitko lopettaa juomisen vuodeksi, jos sinun pitäisi?
    Helposti.

15. Oletko usein auton kyydissä kännissä?
    Jos tilanne sitä vaatii. Taksilla baariin tai sieltä kotiin, niin se useimmiten menee. Kerran olen itse ollut ratissa juovuspäissäni, sitä en ota uusiksi.

16. Luotko uusia suhteita kännissä?
    En sen enempää kuin selvänäkään. Kai sitä joskus, kun baareilu on kuitenkin sosiaalinen tilanne.

17. Harrastatko seksiä kännissä?
    En ole vielä harrastanut. Hauskempaa selvänä.

18. Teetkö noloja juttuja kännissä?
    En. Kerran löysin yltäni bikinien yläosan, se oli festivaalin aikaan kesällä, mutta se oli armeliaasti yksi niitä harvoja kertoja, kun en tiedä mitä tein. Että silloin saatoin tehdä noloja juttuja.

19. Juotko aina humaltumistarkoituksessa?
    En. Olut on ruoka- jano- ja saunajuomana kerrassaan mainiota, viski ja viini menevät seurustelun ohessa kepeästi. Kuten toki olut myös. Juhliessa kuohujuomaa.

20. Paras bilepaikka?
    Kyllä se on Club Stardust. (www.clubstardust.com) Tai joku semmoinen paikka, missä on paljon mukavia ihmisiä ja hyvä meininki. Ei ole oikeastaan mitään yhtä ja ainoaa bilepaikkaa. Tai no joo, Paisleyn yliopiston kampuksella oli viime syksynä kovia bileitä. Sinne voisin mennä ihan milloin hyvänsä juhlimaan.