Vapaa kuvaus

En varmasti esittäydy, umpivieraille ihmisille. Ja vielä pitäs kertoa harrastuksista ja ties mistä. Enkä edes tsättäile, se on enemmän semmoista nuoren polven hommaa. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

8

Kommenttia

142

1. Tämä kyllä kuulostaa vittuilulta, mutta sille ei voi mitään.

Jos kerran olet niin sen elokuvan lumoissa, niin voisi kuvitella sinun myös tietävän elokuvan nimen. Sehän on Pirates of the Caribbean, eikä "Carimbian".

Vastauksena kysymykseesi: Ei, en ole mistään nimeonmaisesta elokuvasta riippuvainen. On monia elokuvia, jotka katson useita kertoja vuodessa, mutta mitään pakonomaista tarvetta nähdä jokin tietty elokuva vähän väliä minulla ei onneksi ole. Se ei olisi enää kivaa semmoinen.
  2. Alkuperäisessä viestissäsi pyysit toisten mielipiteitä elokuvasta ja samaan hengenvetoon mainitsit Screamin kuuluvan klassikkoelokuviin. Väistämättömästihän tuosta seuraa se, että jos jonkun mielestä Scream ei ole klassikko niin hän sen kertoo. Etkä itsekään ole kinasteluun ihan syytön, sen verran provosoivaa on käytöksesi ajoittain ollut. "mainitseppa joku sinun mielestäsi klassikko niin mä nauran :) *nauraa etukäteen*"

Viimeisimmässä viestissäsi sanoit, ettet jaksa perustella väitettäsi Screamin klassikkoasemasta. Väkisinkin tulee mieleeni, että etkö jaksa vai etkö pysty? (Kyllä, tämän olisi tarkoitus saada sinut vastaamaan edellisessä viestissäni esittämiini vastaväitteisiin.) No hyvä. Oletetaan, että pystyisit perustelemaan kantasi, mutta et vain jaksa. Kuitenkin olet jaksanut väittää vastaan kun ihmiset ovat olleet eri mieltä kanssasi. Aika hataralla pohjalla on puolustuksesi kun sanot vain että "en jaksa perustella, mutta on se silti klassikko".

"jotenki alkaa jo tuntuu siltä että tästä mun keskustelu-palstasta on tulossa kakroitten riita-palsta...vähän rauhoittukaa ihmiset!!! :D mielipiteitä siitä elokuvasta eikä kinaa pyydän..tack so mycke tjs.. :) xp"

Kiistelyksihän se helposti muuttuu mielipiteiden kertominen tämmöisillä keskustelupalstoilla. Ja mielipiteitähän sinä olet ihmisiltä saanutkin, jopa perusteltuja mielipiteitä. Samaa pyydän sinulta (jälleen kerran), eli ole hyvä ja p e r u s t e l e mielipiteesi.