Koukussa mihinkään leffaan?

Haavekuva

Onko joku todella riippuvainen jostakin leffasta?
Minä olen pirates of the carimbianista... Osaan leffan ulkoo katson sitä TODELLA usein ja sen musaakin kuuntelen innolla..Jos en ole nähnyt leffaa 2viikkoon minua alkaa hävettää. Tämä kuulostaa todella typerältä ja pentumaiselta mutta leffa merkitsee minulle paljon... Katsotaan miten innoissani olen kun 2osa tulee... Siihen asti katselen loputtomia kuvia leffasta x)

11

684

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

Jep, minäkin pidän ihan älyttömästi juuri tuosta samasta leffasta! Näyttelijät on hyviä ja sopii rooleihinsa. Odotan kans innolla 2 osaa...

• Tämä kyllä kuulostaa vittuilulta, mutta sille ei voi mitään.

Jos kerran olet niin sen elokuvan lumoissa, niin voisi kuvitella sinun myös tietävän elokuvan nimen. Sehän on Pirates of the Caribbean, eikä "Carimbian".

Vastauksena kysymykseesi: Ei, en ole mistään nimeonmaisesta elokuvasta riippuvainen. On monia elokuvia, jotka katson useita kertoja vuodessa, mutta mitään pakonomaista tarvetta nähdä jokin tietty elokuva vähän väliä minulla ei onneksi ole. Se ei olisi enää kivaa semmoinen.

• Haavekuva

joo..tuli kirjoitusvirhe kun sanon sen aina karimbean niin näköjään kirjoitinkin sen niin x)

• doolittle

ennen olin todella koukussa humisevaan harjuun. siihen versioon missä oli juliette binoche. se oli jotenkin tunnelmaltaan niin hieno ja onnistunut. alku oli todella upes myös mielestäni. kummeli kultakuume (noloa myöntää) on toinen johon olin joskus todella koukussa. muistin ulkoa hyvin monia repliikkejä ja käytin niitä tyyliin arkikielessäni. :D

• esselte

osaan Street Fighterin ulkoa, olen kattonu varmaan yli 50 kertaa se mis on Van Damme..on hyvä leffa

• vinkkari

mulla ainaki on aivan hirvee hinku kattoo kaikki maholliset Vin Dieselin lefat :P

• Alik. Kine

3 kertaa vuodessa tulee katottu Komisario Palmut läpi. Vuorosanat on jäänyt hyvin mieleen.

• Tiedä niin koukussa... Mutta Blues brothers ja Dirty harry pitää katsoa aina välillä.

• tavi

pienenä olin sound of music-friikki, katsoin leffaa ja hoilasin lauluja innoissani...nyt ihmettelen miksi.nykyään kyllä tykkään katsoa useaan kertaanleffoja joissa näyttelee mel gibson, on niin ihana mies...

• Se on tosi hyvä leffa ja toivottavasti 2 osa tulee nopeesti :P

• Haavekuva

ensi keväänä jossain huhtikuussa vasta ainakin luin jostakin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      72
      4088
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      55
      3770
    3. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      52
      2324
    4. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      43
      2105
    5. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      36
      1895
    6. Oliko kiihkeä

ensimmäinen yö?
      Ikävä
      49
      1819
    7. 97
      1573
    8. Kummallista

Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?
      Sinkut
      55
      1563
    9. Miltä meidän

Riidat näyttäisi ja mistä niitä voisi tulla?
      Ikävä
      39
      1486
    10. Oletko huolissaan

Jos se kohtelee mua huonosti? Pahoitatko siitä mielesi vai mitä ajattelet?
      Ikävä
      35
      1378
    Aihe