Koukussa mihinkään leffaan?

Haavekuva

Onko joku todella riippuvainen jostakin leffasta?
Minä olen pirates of the carimbianista... Osaan leffan ulkoo katson sitä TODELLA usein ja sen musaakin kuuntelen innolla..Jos en ole nähnyt leffaa 2viikkoon minua alkaa hävettää. Tämä kuulostaa todella typerältä ja pentumaiselta mutta leffa merkitsee minulle paljon... Katsotaan miten innoissani olen kun 2osa tulee... Siihen asti katselen loputtomia kuvia leffasta x)

11

696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      Jep, minäkin pidän ihan älyttömästi juuri tuosta samasta leffasta! Näyttelijät on hyviä ja sopii rooleihinsa. Odotan kans innolla 2 osaa...

    • Tämä kyllä kuulostaa vittuilulta, mutta sille ei voi mitään.

      Jos kerran olet niin sen elokuvan lumoissa, niin voisi kuvitella sinun myös tietävän elokuvan nimen. Sehän on Pirates of the Caribbean, eikä "Carimbian".

      Vastauksena kysymykseesi: Ei, en ole mistään nimeonmaisesta elokuvasta riippuvainen. On monia elokuvia, jotka katson useita kertoja vuodessa, mutta mitään pakonomaista tarvetta nähdä jokin tietty elokuva vähän väliä minulla ei onneksi ole. Se ei olisi enää kivaa semmoinen.

      • Haavekuva

        joo..tuli kirjoitusvirhe kun sanon sen aina karimbean niin näköjään kirjoitinkin sen niin x)


    • doolittle

      ennen olin todella koukussa humisevaan harjuun. siihen versioon missä oli juliette binoche. se oli jotenkin tunnelmaltaan niin hieno ja onnistunut. alku oli todella upes myös mielestäni. kummeli kultakuume (noloa myöntää) on toinen johon olin joskus todella koukussa. muistin ulkoa hyvin monia repliikkejä ja käytin niitä tyyliin arkikielessäni. :D

    • esselte

      osaan Street Fighterin ulkoa, olen kattonu varmaan yli 50 kertaa se mis on Van Damme..on hyvä leffa

    • vinkkari

      mulla ainaki on aivan hirvee hinku kattoo kaikki maholliset Vin Dieselin lefat :P

    • Alik. Kine

      3 kertaa vuodessa tulee katottu Komisario Palmut läpi. Vuorosanat on jäänyt hyvin mieleen.

    • Tiedä niin koukussa... Mutta Blues brothers ja Dirty harry pitää katsoa aina välillä.

    • tavi

      pienenä olin sound of music-friikki, katsoin leffaa ja hoilasin lauluja innoissani...nyt ihmettelen miksi.nykyään kyllä tykkään katsoa useaan kertaanleffoja joissa näyttelee mel gibson, on niin ihana mies...

    • Se on tosi hyvä leffa ja toivottavasti 2 osa tulee nopeesti :P

      • Haavekuva

        ensi keväänä jossain huhtikuussa vasta ainakin luin jostakin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe