Onko joku todella riippuvainen jostakin leffasta?
Minä olen pirates of the carimbianista... Osaan leffan ulkoo katson sitä TODELLA usein ja sen musaakin kuuntelen innolla..Jos en ole nähnyt leffaa 2viikkoon minua alkaa hävettää. Tämä kuulostaa todella typerältä ja pentumaiselta mutta leffa merkitsee minulle paljon... Katsotaan miten innoissani olen kun 2osa tulee... Siihen asti katselen loputtomia kuvia leffasta x)
Koukussa mihinkään leffaan?
11
696
Vastaukset
- minä
Jep, minäkin pidän ihan älyttömästi juuri tuosta samasta leffasta! Näyttelijät on hyviä ja sopii rooleihinsa. Odotan kans innolla 2 osaa...
Tämä kyllä kuulostaa vittuilulta, mutta sille ei voi mitään.
Jos kerran olet niin sen elokuvan lumoissa, niin voisi kuvitella sinun myös tietävän elokuvan nimen. Sehän on Pirates of the Caribbean, eikä "Carimbian".
Vastauksena kysymykseesi: Ei, en ole mistään nimeonmaisesta elokuvasta riippuvainen. On monia elokuvia, jotka katson useita kertoja vuodessa, mutta mitään pakonomaista tarvetta nähdä jokin tietty elokuva vähän väliä minulla ei onneksi ole. Se ei olisi enää kivaa semmoinen.- Haavekuva
joo..tuli kirjoitusvirhe kun sanon sen aina karimbean niin näköjään kirjoitinkin sen niin x)
- doolittle
ennen olin todella koukussa humisevaan harjuun. siihen versioon missä oli juliette binoche. se oli jotenkin tunnelmaltaan niin hieno ja onnistunut. alku oli todella upes myös mielestäni. kummeli kultakuume (noloa myöntää) on toinen johon olin joskus todella koukussa. muistin ulkoa hyvin monia repliikkejä ja käytin niitä tyyliin arkikielessäni. :D
- esselte
osaan Street Fighterin ulkoa, olen kattonu varmaan yli 50 kertaa se mis on Van Damme..on hyvä leffa
- vinkkari
mulla ainaki on aivan hirvee hinku kattoo kaikki maholliset Vin Dieselin lefat :P
- Alik. Kine
3 kertaa vuodessa tulee katottu Komisario Palmut läpi. Vuorosanat on jäänyt hyvin mieleen.
Tiedä niin koukussa... Mutta Blues brothers ja Dirty harry pitää katsoa aina välillä.
- tavi
pienenä olin sound of music-friikki, katsoin leffaa ja hoilasin lauluja innoissani...nyt ihmettelen miksi.nykyään kyllä tykkään katsoa useaan kertaanleffoja joissa näyttelee mel gibson, on niin ihana mies...
Se on tosi hyvä leffa ja toivottavasti 2 osa tulee nopeesti :P
- Haavekuva
ensi keväänä jossain huhtikuussa vasta ainakin luin jostakin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa113910- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483