Vapaa kuvaus

Linkit: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=564&subcat=42, http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=100&conference=4000000000000009&subcat=257 Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

24

Kommenttia

115

  1. Varmasti jokainen autoilia osaisi ajaa takavedolla jos ei olisi tullut etuvetoja ollenkaan.Osattiinhan aikoinaankin kun ei ollut etuvetoja.
    Mutta maailma muuttuu ja ihmiset sen mukana.Mutta totuushan on se että suurinosa autoista on etuvetoisia ja suurin osa ihmisistä on oppinut ajamaan vain etuvetoisilla autoilla.Elikkä kun laitetaan semmoinen tumpelo ratintaakse joka ei ole ajanut takavetoisella autolla niin kyllähän se lähtaa lapasesta,jos ei ole luistonestoja ja muita apuja.Mutta täytyy todeta että emäntänikin monien vuosien jälkeen pärjää erinomaisesti taas takavedon kanssa kiitos luistoneston.
    Jokainen ajakoon semmoisella autolla johon rahat riittää tai on tykästynyt.jauskoisin että 95%tämänkin palstan kirjoittajista ajaa/ajaisi miuluusti BMW:merkkisellä autolla.
    P:S te etuveto autoilijat kun taas tulee talvi takaisin niin käykää kokeilemassa BMW:tä.Huomaatte kuinka hyvä nykyinen takapotku auto on vaikka olisikin liukasta.
  2. Vaikka tota linkkiä niin voit itse katsoa sopivimman kohdan.
    http://www.tecson.de/pheizoel.htm