Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tomilah
profiilit
tomilah
tomilah
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ainakin Canon 350d kittilinssin kanssa irtoaa alle 800 eurolla. Itse omistan kyseisen kameran ja olen ollut tosi tyytyväinen. Toki olen sijoittanut kameraan sitten hieman enemmän rahaa kun olen ostanut objektiiveja lisää. Yks mun mielestä suositeltava ostos heti olis akkukahva niin kamerasta saa paremman otteen. Itse en tunne omistamaasi Fuji kameraa, mutta kyllä järjestelmäkameralla otetut kuvat ovat laadultaan parempia. Toki heti ei voi olla ammattilainen ja hyvien kuvien saamiseksi joutuu harjoittelemaan. Itsekkään en mikään huippukuvaaja ole, mutta kokoajan yritän oppia lisää. Varmasti on myös monta muuta hyvää vaihtoehtoa järkkäriksi eli toivottavasti saat vastauksia myös muiden merkkien omistajilta.
24.07.2006 12:11
Mulla on tuo Stealth Reporter 200 AW olkalaukku. Se on näppärän pieni, mutta kuitenkin tarpeeksi iso. Mulla on siinä keskellä Canonin 350D, jossa kiinni yks objektiivi. Lisäksi mulla on siinä pari muuta objektiivia, vastavalonsuoja, polarisaatiosuodin ja salama eli ihan tarpeeksi tilaa tuollaiselle perussetille. Taskuihin mahtuu vielä hyvin manuaali, puhdistusliinoja ja muistikortteja. Voin suositella.
16.05.2006 22:15
1 / 1