ant25ti

ant25ti profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

no on se perkele kun en saa olla rauhassa! sarkastista hyrinää;kyykkyyn nyhveröt! syksyinen pimeä ilta kutsuu . olen nyt päivittänyt tietoja nolla kävijää johan on toimiva palvelu Suosikkibändit/artistit: http://www.youtube.com/watch?v=cd_Fdly3rX8 Suosikkileffat: noin kerran kuussa voisin useamminkin Lempikirjat: 12 askelta ja 12 perinettä Vapaa-aikanani: olen vapaa kaiken aikaa : ) tässä sinä astut kuvaan yhdessä tekeminen En pidä: happamista negatiivisista valittajista Parhaat matkakohteet: kahden euroopan lennon pistee olis kasassa : ) Ruoka & juoma: griilliruoka puistossa merenrannalla Kotimaa: --- Koulutus: Melkein valmistunut Koulut: EVTECH Ammatti: Muu Työskentelen: auttaja /konsultti Ase tai siviilipalvelus: kuninkaallinen tykistö : ) nyttemmin sivari Lapset: Olen ylpeä vanhempi Messenger: [email protected]

Liittynyt 26v sitten
0 aloitusta · 2 kommenttia
luin kirjoituksesi ja tuntuisi että elämäsi on hankalaa. mietityttää mikä on oma osuutesi tapahtumiin. avioero työttömyys jne. Itse erosin 7 vuotta sitten 9, 13 lapset jäi asumaan äitinsä kanssa. maksoin 400 euroa kuussa elatusmaksuja siihen asti kun poika meni armeejaan ja tytär yliopistoon. en ole riidellyt pahemmin ex kanssa.
tänään on helppo hoitaa lastemme asioita yhdessä. se oli helppoa niin kauan kun olin palkkatyössä 2800 kk. 6vuotta sitten aloin yrittäjäksi ja tuloni putosivat 800 kuussa ei ollut helppoa mutta maksoin maksut ja olin väleissä ex sekä lapsiin. se kannatti. on mukava viettää juhlapyhiä oman "perheen" kanssa.
Vihasta tietysti saa voimaa jatkaa vaikeiden aikojen yli. toivon paremman huomisen koittavan sinulle. jälkeenpäin vaikeudet voittaneen on helppo hymyillä.