Vapaa kuvaus

Melkein tavallinen ukonköriläs Tampereen seudulta. Harrastuksina mopoilu, moottorikelkkailu, hevostelu ja vanhat rahat. Ostan hyväkuntoisia markka arvoisia seteleitä ja kolikoita Viestejä voi laittaa s-postiin: [email protected] Linkit: http://users.skynet.be/euromaster/Main/Mainpage.htm, http://www.mp-foorumi.com, http://www.pk-numismaatikot.fi/forum/index.php Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

2

Kommenttia

448

  1. Kannattaa ehdottomasti lopettaa moisien tekeleiden ostaminen. Noiden hopeaklönttien hintakehitys on juuri tuollainen kuin sanoit eli ostat 59 eurolla ja myyt kympillä. Eri asia onkin sitten, löydätkö jonkun joka ostaa edes tuolla hinnalla.

    Hyvä esimerkki on tuo "suomen hopea-aarre" kokoelma. Roskapaja moneta myi noita kiiltokuvaprikkoja muistaakseni 56 euroa/kpl sarjaan kuuluu 36 prikkaa ja tällä hetkellä kokonaista sarjaa myydään 400-500 eurolla eikä mene kaupaksi edes tuolla hinnalla.
  2. kiitos.