Vapaa kuvaus

Aloituksia

45

Kommenttia

238

  1. On teillä hyvät ideat. Minun kuuluu poistaa viesti jos siitä tulee valituksia. Jos minä en poista minua, niin Suomi24:n Ylläpito valittaa minulle siitä, että minä en ole hoitanut hommaani. Te ette taas halua, että viestit pois. Tähän pitää saada jokin päätös.

    Äänestetään.

    Ketkä äänestää, että minä kysyn teiltä, ennekuin poistan viestin.

    Ketkä äänestävät sitä, että minä en kysy teiltä, kun poistan viestin.


    blue-tree